Onko itselläsi

Anonyymi

käynyt mielessä sellainen ett ehkä sinua esittää joku ulkopuolinen, minkä takia tämä näyttäytyy minulle todella ristiriitaisena ja kummallisena?? 🤔😕

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monilahjuus..ei

    • Anonyymi

      Missä tämä esiintyminen tapahtuu?

      • Anonyymi

        Somessa, palstalla ja muuallakin...


    • Anonyymi

      Jos palstaa tarkoitat, niin melko varmaan näin.

    • En tiedä keltä kysyt, mutta vastaan kuitenkin että ei minua olis kovin helppo kenenkään esittää. Joten en usko, että kukaan viitsis edes yrittää moista.

    • Anonyymi

      Etköhän sinä ole ihan itse vastuussa siitä millaiseen kerrontaan ja palstatrollaamiseen uskot. ja mitä keneenkin liität. Omituinen aloitus, trollausta täytyy olla...

      • Anonyymi

        Sinä taas heti kommentoimassa. Elät oudossa maailmassa trolliesi kanssa.

        Kuitenkin sulla nyt rauhallisempi aamu. Lääkitys ilmrisesti kihdallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taas heti kommentoimassa. Elät oudossa maailmassa trolliesi kanssa.

        Kuitenkin sulla nyt rauhallisempi aamu. Lääkitys ilmrisesti kihdallaan.

        No, tämäpä eskaloitui nopeasti ;) Hyvää mielikuviusmatkaa trollimies


    • Anonyymi

      Ei kyllä ole käynyt mielessäni. Uskoisin että tunnet kuitenkin sen verran että tiedät miten käytäydyn. Käykö se sun luona kylässä minuna esiintyen? Näin tuttujen kesken.

      • Anonyymi

        Siksi jotkut jutu tuntuukin kummallisilta kun uskoisin tuntevani kuitenkin jonkun verran 😔
        Ja koska eräs ihminen menneisyydestä mua häiritsee myös muulla tavoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi jotkut jutu tuntuukin kummallisilta kun uskoisin tuntevani kuitenkin jonkun verran 😔
        Ja koska eräs ihminen menneisyydestä mua häiritsee myös muulla tavoin

        Itse en kyllä ole otannut kehenkään minkälaista yhteyttä. En ole pitänyt sitä sopivana. En halua häiritä ja sotkea kenenkään elämään. Tänne kirjoittelu on ainut asia mitä olen tehnyt. Ottakoon itse yhteyttä jos kokee sen tarpeelliseksi.


    • Anonyymi

      Minun (miehen) aloituksia on tultu usein sotkemaan, ja pilaamaan. Niin paljon että on oikeasti tullut mieleen hävitä palstalta kokonaan. Se varmasti niissä tarkoituksenakin.

    • Anonyymi

      Anonyymillä palstalla ei kukaan voi esittää ketään muuta kuin itseään. Lähtökohtaisesti outo ja vainoharhainen ajatus Kuinkahan monta kertaa minä olen kuullut esittäväni ties ketä mutta yleensä jotain trollimiestä.

      Olen nainen.

      • Anonyymi

        Minä olen pingviini ja se on uskottava kun minä näin sanon...

        Olen pingviini


      • Anonyymi

        enemmälti tarkoitin muuta kuin palstaa. -ap myös nainen


      • Anonyymi

        Monta kertaa esiinnytään toisena henkilönä. Mut voi sitä sinisilmäisen ajatella ettei näin ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta kertaa esiinnytään toisena henkilönä. Mut voi sitä sinisilmäisen ajatella ettei näin ole.

        No jos minuakin syytetään yhtenään muina esiintyjäksi, mitä en ole niin eiköhän tuollainen ylernsäkin ole sairaan ssirasta harhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen pingviini ja se on uskottava kun minä näin sanon...

        Olen pingviini

        Sinä olet juuri se sekaisin oleva. En ihmettele, jos koet olevasi eäin.


      • Anonyymi

        Harhainen olet itse. Tässä yhdessä tapauksessa luulen niin käyneen, jos osaat lukea kommentteja? Joillekin on mahdollista seurata tilannetta ja kaikkea. Vähän tuntuu jopa vihamieliseltä aloittajaa kohtaan ja tietoinenkin monista asioista ellei ole tämäkin saman trollin.


    • Anonyymi

      Vuodesta 59.
      T: Hanski ja koira

    • Anonyymi

      On, mutta kun te ette aikoinaan tehneet sitä mitä olisi pitänyt tehdä, niin minua ei vanhat asiat kiinnosta.
      Menkää pois elämästäni.

    • Anonyymi

      On käynyt mielessäni ja uskonkin näin olevan.

    • Anonyymi

      Todellakin ja monta kertaa!!

      • Anonyymi

        pitäisi siirtyä johonkin toiseen keskusteluun voi olla haitallista


    • Anonyymi

      Sellainen ikävä voi saada arvoisensa kumppanuuden.

    • Anonyymi

      On käynyt mielessäni monta kertaa,
      Jos on kyseessä esim. kolmiodraama, niin se joka kokee olevansa "heikoilla" voi yrittää heittää hiekkaa rattaisiin niin paljon kuin vain keksii. Silloin on vaikea tietää mikä on keneltäkin.
      Olen nainen ja mikäli olisit hän, tiedät aika hyvin minkälainen olen. En laittaisi mitään ilkeää tai jyrkkää yhtäkkistä viestiä. Enkä ole käyttänyt mitään muuta välinettä, kuten esim. sähköpostia yms.
      Tuntuu vaan kummalliselta, kun tämä meidän juttu ei edisty yhtään.

      • Anonyymi

        Huomasin vasta, että AP on nainen, joten minun hän on mies.
        sama


    • Anonyymi

      Maan tapa.

      • Anonyymi

        Oli pakko käydä hakemassa limsaa, oli kuuma unohtui vain sanoa.


    • Anonyymi

      Välillä tuntuu että seuranhaussa saatan etsiä seuraa siitä itse tietämättäni. Toivoisin että joku ottaisi asian puheeksi jos näin on.

    • Anonyymi

      Jos palstalla haluaa asiat hoitaa niin ei siinä pitäisi olla mitään outoa, että on jotenkin ristiriitaista ja kummallista. Ties kuinka monen kanssa asioitasi kirjottelet.

    • Anonyymi

      Täällä palstalla on ainakin helppo erehtyä vahingossa vaikka kukaan ei tahallaan toista esittäisikään. Plus sitten nämä tahallaan kiusaavat, jotka nappaavat toisten tietoja ja aiheita.

      • Anonyymi

        Itselläkin on sama tunne mutta S**** ja T*** ovat selkeästi olleet täällä. Sen tiesin jo heti alussa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe