Karkkia ja muuta.
Mutta en voi sanoa, ettenkö ole salaa katkera ja vihainen edelleen. Vaikka anteeksi annoin, mutta tätä jatkuvaa peittelyä en anna, mutta en kostakaan, tiedän että paha saa palkkansa ja jotain vielä seuraa.... Seksi maistuu, mutta ennen ja jälkeen tekee mieli lopsia miestä korvalle. Kunnioitus on mennyt. Pelkuri ei vastaa sanomisistaan levitettyään läheisestään väärää tietoa ja haukuttuaan mm. hulluksi ym. Vaikka läheisyys vielä aika ajoin kelpaakin.
Millä mandaatilla kahta sänkyä lämmittävä pettäjä ulisee jäätyään kiinni. Kiinnijääneen selitykset perillistensä silmissä. Oi tietäisivätpä totuuden. Minä tiedän
Kivaa suuhunpantavaa
Anonyymi
2
1374
Vastaukset
- Anonyymi
Otat elämän liian vakavasti. Unohda vaan ja anna anteeksi. Se on paras juttu sulle itellekkin.
- Anonyymi
Unohdan kaiken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068