Olen raskaana viikolla 11 5. Pystynkö menemään päivystykseen asian kanssa? Ottavatko minut vastaan? Olen 3pv päästä lähdössä ulkomaille sukulaisten luokse joten asia tulisi hoitaa samantien. Pelottaa, että minua ei oteta siellä vastaan. Joudunko olemaan 3päivää sairaalassa yötä, jos ittavat? Vai pelkästään yhden yön kun saan ensimmäisen lääkkeen?
Tilanne on mikä on, en halua teiltä arvosteluja tilanteeseeni vaan apuja kysymykseeni. Kiitos.
Abortti päivystyksessä
3
753
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että kiiruusti vaan lasta murhaamaan että pääsee reissaamaan??
Tällaisen pikku ihmisen https://www.ehd.org/gallery/424/I-am-Pointing!
tappaminen ei ole mikään päivystysasia jossa sinä olisit missään hengenhädässä (toisin kuin lapsesi nyt), vaan vaatii kuitenkin edelleen ihan laista aneltavan luvan ja pelkästään siinä menee kauemmin kuin 3 päivää, ja sen jälkeenhän joudut anelemaan sitä lisäksi Valvirasta kun 12 viikkoa ylittyy. Lisäksi vuoto ei ole ihan vähäistä kun noilla viikoilla ryhdyt repimään lasta väkivalloin pois sieltä missä hänen kuuluisi saada olla vielä useita kuukausia, tätä et tietenkään ole tullut ajatelleeksi siinä "pikavauhtia ja suit sait" lapsi manan majoille hosumisessasi. - Anonyymi
En ymmärrä, mikä on kysymyksesi, mutta gynekologi kirjoittaa lähetteen aborttiin. Sitten toinen lääkäri, jonka vastaanotolla saat raskauden keskeytys tabletin. Sen jälkeen sairaalassa loppukeskeytys lääkkeillä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053630
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472579- 982360
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401924Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu261604- 271502
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et181434- 221298
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81231Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671185