Olen raskaana viikolla 11 5. Pystynkö menemään päivystykseen asian kanssa? Ottavatko minut vastaan? Olen 3pv päästä lähdössä ulkomaille sukulaisten luokse joten asia tulisi hoitaa samantien. Pelottaa, että minua ei oteta siellä vastaan. Joudunko olemaan 3päivää sairaalassa yötä, jos ittavat? Vai pelkästään yhden yön kun saan ensimmäisen lääkkeen?
Tilanne on mikä on, en halua teiltä arvosteluja tilanteeseeni vaan apuja kysymykseeni. Kiitos.
Abortti päivystyksessä
3
813
Vastaukset
- Anonyymi
Niin että kiiruusti vaan lasta murhaamaan että pääsee reissaamaan??
Tällaisen pikku ihmisen https://www.ehd.org/gallery/424/I-am-Pointing!
tappaminen ei ole mikään päivystysasia jossa sinä olisit missään hengenhädässä (toisin kuin lapsesi nyt), vaan vaatii kuitenkin edelleen ihan laista aneltavan luvan ja pelkästään siinä menee kauemmin kuin 3 päivää, ja sen jälkeenhän joudut anelemaan sitä lisäksi Valvirasta kun 12 viikkoa ylittyy. Lisäksi vuoto ei ole ihan vähäistä kun noilla viikoilla ryhdyt repimään lasta väkivalloin pois sieltä missä hänen kuuluisi saada olla vielä useita kuukausia, tätä et tietenkään ole tullut ajatelleeksi siinä "pikavauhtia ja suit sait" lapsi manan majoille hosumisessasi. - Anonyymi
En ymmärrä, mikä on kysymyksesi, mutta gynekologi kirjoittaa lähetteen aborttiin. Sitten toinen lääkäri, jonka vastaanotolla saat raskauden keskeytys tabletin. Sen jälkeen sairaalassa loppukeskeytys lääkkeillä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1885210SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784269Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.753000SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2372425Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1202208Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur801602Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441327Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49945- 62866
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall24855