Teidän ei tarvitse mitään muuta tehdä kuin katsella monitoria. Saatte palkkaa melkein saman verran kuin oikeata työtä tekevät automyyjät saa. Moni teidän pulleropuolisoista on siivellä eläviä lähihoitajia yms. Säälittävää touhua. Ette edes saa tasokkaampia naisia. Pelkkiä esimiehille juoruavia keskenkasvuisia ja rumia ikäistään 10 ,vuotta vanhemman näköisiä ämmiä.
Ylipalkatut paperimiehet
35
991
Vastaukset
- Anonyymi
No pian on paperitehtaat pois Suomesta. Kiitos paperimiesten ahneuden. Mikäli haluatte säilyttää elintasomme, niin puolisot joutuvat myymään seksiä 200e tunti.
- Anonyymi
Paperimies on paperista tehty mies, jonka Pesosen syklonimyrsky puhaltaa kaatuun. Pesonen ei armoa anna, vaan tehtaat siirtyy halpa maihin👍🙂
- Anonyymi
Kuolema paperimiehille😂😂
- Anonyymi
Suomessa paperimies tienaa 5000e/kk ja Ruotsissa 3000e/kk. Ruotsin malli Suomeenkin kiitos🙂
- Anonyymi
Ai saatana kun hoitaja/ levyseppähitsaria sieppaa. Mikset hakeutunut paperitehtaalla/voimalaitokselle tai sellutehtaalle? Miksi vingut täällä palkoista? Vaihda alaa missä liksa on parempi
- Anonyymi
No ei paperimiesten nettopalkka mikään kummonen ole. T. Ex paperimies, nykyään rahahommissa
- Anonyymi
Nykyään olet kortistossa.
- Anonyymi
Ihan ite otin lopputilin ja vaihdoin työpaikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo. Valehteles sedälle mitä nykyään teet. Arvaan että luit lääkäriksi ja pidät omaa vastaanottoa... Tai olet konsultti yritysten johdolle. No,. Kerro nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pituusleikkurin hoitajan taidoilla menit "rahahommiin"...hahaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pituusleikkurin hoitajan taidoilla menit "rahahommiin"...hahaahaa
Tehtaalla on muitakin tehtäviä, kuin pituusleikkurin hoitaja.
- Anonyymi
Pesonen sulkee kaikki Suomen paperitehtaat. Hän on palkkansa ansainnut. 10me vuodessa🤷
- Anonyymi
Ai saatana kun hoitaja/ levyseppähitsaria sieppaa. Mikset hakeutunut paperitehtaalla/voimalaitokselle tai sellutehtaalle? Miksi vingut täällä palkoista? Vaihda alaa missä liksa on parempi.
Tosta huomaa, ettei ole käyty koulua peruskoulua pidemmälle. Ei edes osaa kirjoittaa. Tollasille kouluttamattomille muka pitäisi maksaa kunnon liksaa. 😀- Anonyymi
Minä olen kouluni käynyt aikanaan, joten ei puhuta kouluttamattomuudesta mikäli sillä on merkitystä. Ihan vielä vuosia lukion jälkeen opiskelin kun en muutakaan keksinyt. En ole vuorotyötä painava paperimies, joten se siitä.
Jos oma kirjoituksesi on parasta suomea mitä saat paperille, ei kannata arvostella muita. "Tollasille kouluttamattomille"....."Tosta huomaa..."
Olet ammattikoulun käynyt ja teet ruumiillista duunia paperimiehiä kadehtien....
Miksi valitat palkoista? Omia valintoja maailma pullollaan?
San ny sääki sit jotai
- Anonyymi
Alkaako runkulla naama vihertää kateudesta.
- Anonyymi
Ei ala. Rauman tehdas suljetaan muutaman vuoden sisällä. Vaimosi saa mustaa makkaraa, kun olet töissä
- Anonyymi
Kyllä,auto myyjät ovat rehellesiä,
varsinkin käytettyjen. - Anonyymi
Minä joudun katselemaan kahta monittooria ja vahtimaan ettei niissä mikään muutu!
Jos niissä jokin muuttuu niin siitä alkaa helvetimoinen häslinki.
Minä näen niistä v...n monitooreista untakin. Se on stressin merkki!
Mä joudun käymään vielä psykiatrilla hakemaan jotain obiaatteja. - Anonyymi
On aika huvittavaa nämä kateellisten kirjoitukset täällä. Eihän se teiltä ole pois jos, toiset saavat vähän parempaa palkkaa.Ettekö te tolvanat ummärrä sitä, että parempi-
palkkaiset maksavat huomattavasti teitä enemmän VEROJA ja niillähän tätä yhteiskuntaa pyöritetään?? - Anonyymi
Niillä parempipalkkaisilla paperimiehillä pitäisi olla korkeampi veroprosentti. Esim. monissa muissa eu-maissa veroprosentti on 7% korkeampi paperimiesten tuloilla.
- Anonyymi
Joo säädetään laki, että paperimiehillä pitää olla 7% korkeampi veroprosentti., koska muissakin EU maissa on tällainen laki. Kiinnostaisi kyllä tietää, että missä maissa?
- Anonyymi
Ei pelkästään paperimiesten vaan niillä jotka tienaa palkkatuloja 5000e kk, niin monissa eu-maissa veroprosentti on 7% korkeampi. Esim. Italia ja Belgia.
- Anonyymi
Heh.. Inflaatio laukkaa 5% ja olet korottamassa yli 50000€ vuodessa tienaavien verotusta 7% koska Italiassa ja Belgiassakin verotetaan. Tapetaan vaan se porukka verotuksella, jolla on vielä varaa kuluttaa. Tuolla esityksellä saat todella paljon kavereita :D....ja talouslaman
- Anonyymi
Saataisiin enemmän ostovoimaa nuorisolle korottamalla yli 4500e kk tienaavia. Nuoret voivat pahoin. Siksi he työstävät ja hakkaavat 30-50v miehiä.
- Anonyymi
Nuorisorikollisuus tulee kasvamaan Suomessa. Yleinen pahoinvointi ja tyytymättömyys lisääntyy maassamme koko ajan. Syynä mm. korkeat hinnat, epäreilupolitiikka jne.
- Anonyymi
Porukka sekoittaa palkoissa duunarit vastaan koulutetut. Duunarin palkaksi paperimies tienaa ihan ok, korkeasti koulutetut ei tolla liksalla persettään penkistä nosta.
- Anonyymi
Olen työtön homoseksuaali. Myyn seksiä miehille ja tienaan 350e tunti. Otan noin 10 asiakasta viikossa. Enempää ei huvita. Tulijoita on. Tienaan 14000e kk- verot
- Anonyymi
3 vuotta tehnyt. Alaa en vaihda. Vapaa-aikaa riittää.
- Anonyymi
Kateus on ansaittava, sääliä saa ilmaiseksi.
- Anonyymi
Jos joku on duunarille kateellinen, sääliksi käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä luulisi, mutta kyllä niitä kateellisia ja katkeria tuntuu löytyvän, jotka yötä päivää roikkuvat näillä palstoilla kadehtimassa paperiduunareita.
Noh, kateus on aina ansaittua. Kuten täällä jo todettiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ei ole duunarin elämä mitään herkkua, edes sen paljon kadehditun paperiduunari.
- Anonyymi
Mitä ihmettä!!! Ensin tekee aloituksen, sitten kirjoittaa itse niihin vastauksen. Seuraavaksi alkaa haukkumaan itse kirjoittamaansa tekstiä. Kohta taas alkaa haukkumaan itse itselle vastattua kirjoitusta. Kuka on sekaisin HÄH. Sitä paitsi, jos kirjoittelet tänne jostain asiasta, ota edes faktat selville siitä, mistä kirjoitat. Ps. Fakta tarkoittaa tosiasiaa.
- Anonyymi
Olin 10 vuotta paperikoneella. No kone lakkautettiin ja sain potkut. Nettona sain palkkaa 3800 kk. Minkäänlaista apua en ole saanut uuden työpaikan löytämiseksi. Raumalta en saa edes raksatöitä jos ei ole ulkomaalainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026