Motoristi kuoli Mikkelissä

Anonyymi

https://poliisi.fi/-/mikkelissa-kuolonkolari

"Mies menehtyi liikenneonnettomuudessa Insinöörinkadulla 23.-24.5.2022 välisenä yönä.

Mikkelissä sattui puolenyön aikaan kuolemaan johtanut tieliikenneonnettomuus. Moottoripyörää kuljettanut mies oli törmännyt tienreunassa parkissa olleeseen rekan perävaunuun. Mies menehtyi onnettomuuden seurauksena. Poliisi selvittää kolariin johtaneita syitä. "

Kumia poltettu seilaamalla kaistalta toiselle keskellä yötä?

24

1659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Poliisi selvittää syytä, mutta minä tiedän jo syyn. On kaahattu yöllä ja törmätty perävaunuun jonka kaikki muut ovat nähneet.

    • Anonyymi

      Tietääkö joku että kuka keskuudestamme poistui?

    • Anonyymi

      Oisko Kride

      • Anonyymi

        kuka ?


    • Anonyymi

      Oliko perävaunu laillisesti parkkeerattu? Oliko varoituskolmio paikallaan?
      Ajoneuvoissa millä vedetään jotain tulisi aina olla kaksi varoituskolmiota.
      Ei pitäisi syyttää ketään ennenkuin on todistettusyyllisyys.
      Suomen lain mukaanon syytön kunnes toisin todistetaan.
      Kumpi nyt on pahempi juttu perävaunulle koituneet vahingot vai menetetty ihmishenki?

      • Anonyymi

        Jokainen teiltämme poistunut motoristi on vain plussaa. Minun autoni perään yksi kerran veti keula pystyssä ja lensi jonnekin ojaan. Pysäytin autoni ja menin katsomaan autoni vauriota. Motoristia en mennyt edes katsomaan vaan lähdin pois. Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen teiltämme poistunut motoristi on vain plussaa. Minun autoni perään yksi kerran veti keula pystyssä ja lensi jonnekin ojaan. Pysäytin autoni ja menin katsomaan autoni vauriota. Motoristia en mennyt edes katsomaan vaan lähdin pois. Sitä saa mitä tilaa.

        Kai tajuat, että jokaisella on velvollisuus pysähtyä auttamaan ja antamaan ensiapua tarvittaessa. Tuskinpa olet noin kylmä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen teiltämme poistunut motoristi on vain plussaa. Minun autoni perään yksi kerran veti keula pystyssä ja lensi jonnekin ojaan. Pysäytin autoni ja menin katsomaan autoni vauriota. Motoristia en mennyt edes katsomaan vaan lähdin pois. Sitä saa mitä tilaa.

        Just joo, minäkin näen välillä unia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tajuat, että jokaisella on velvollisuus pysähtyä auttamaan ja antamaan ensiapua tarvittaessa. Tuskinpa olet noin kylmä ollut.

        Kai tajuat, että myös motoristeilla on velvollisuus noudattaa lakia, liikennesääntöjä ja ottaa muut ihmiset huomioon?

        Niin kauan kun lähialueen kaduissa näkyy noita satojen metrien pituisia, kaistalta toiselle mutkittelevia kuminpolttoviivoja en pysähdy auttamaan yhtäkään motoristia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen kaikille motoristeille kameraa ja pitämään sen päällä.
        Mun mielestä tollasesta kirjottelusta vois jo pistää sakot.
        Porukassa kun ajaa niin aina joku todistaa mutta yksin ajavalle kamera on ehdoton.
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/14/testissa-halvat-action-kamerat-alle-satasen-kamerat-kilpailukykyisia-perus

        Tätä suosittelen jos etsii jo parempaa kameraa: https://www.youtube.com/watch?v=S_eADWUeS9Y

        Kameralla onkin hyvä todistaa ne omat rikokset kun mittarissa 200 km/h ja rajoitus 50 km/h. Laittakaa myös takakamera niin tulee kuminpolttokin todistettua poliisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kameralla onkin hyvä todistaa ne omat rikokset kun mittarissa 200 km/h ja rajoitus 50 km/h. Laittakaa myös takakamera niin tulee kuminpolttokin todistettua poliisille.

        Motoristeilla harvoin näkee kameroita juuri sen takia kun se oma ajo on pelkkää kaahaamista ja liikenneterroria. Etenkin jos pyörästä löytyy ne pienet pyöreät alapeilit tangon päistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen kaikille motoristeille kameraa ja pitämään sen päällä.
        Mun mielestä tollasesta kirjottelusta vois jo pistää sakot.
        Porukassa kun ajaa niin aina joku todistaa mutta yksin ajavalle kamera on ehdoton.
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/14/testissa-halvat-action-kamerat-alle-satasen-kamerat-kilpailukykyisia-perus

        Tätä suosittelen jos etsii jo parempaa kameraa: https://www.youtube.com/watch?v=S_eADWUeS9Y

        Porukassa ajamista sanotaan kokoontumisajoksi, eli Prideksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porukassa ajamista sanotaan kokoontumisajoksi, eli Prideksi.

        Miksi ne aina ajavatkin miessakilla yhdessä? Venoniemessäkin on jo niin etovaa, kun kaikilla asiakkailla on jo nahkahousut ja nahkatakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne aina ajavatkin miessakilla yhdessä? Venoniemessäkin on jo niin etovaa, kun kaikilla asiakkailla on jo nahkahousut ja nahkatakki.

        No jotkut miehet saa touhuta kaveriporukassa miesten juttua, vaikka ovatkin naimisissa.
        Naisia ei myöskään moottoripyöräily kiinnosta niin paljon kuin naisia, kuten tämänkin palstan mp-vastaisista kirjoituksista huomaa.

        Taitaa olla niin että moottoripyöräilijät on niitä alfauroksia jotka määrittää oman paikkansa omien halujensa mukaan ja pitävät naisensa tyytyväisinä muilla keinoin kun luimistelemalla vaimon käskemänä.

        Kyllä ne naisetkin tykkää että mies on mies eikä hiiri, ja tekee mitä itse haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen teiltämme poistunut motoristi on vain plussaa. Minun autoni perään yksi kerran veti keula pystyssä ja lensi jonnekin ojaan. Pysäytin autoni ja menin katsomaan autoni vauriota. Motoristia en mennyt edes katsomaan vaan lähdin pois. Sitä saa mitä tilaa.

        Et siis edes uskaltanut lähestyä moottoripyöräilijää 😅
        Niin kovasti pelotti, että mieluummin luikit karkuun ja maksat itse toisen aiheuttamat vauriot autollesi.
        Taidatkin olla aikamoinen tosimies 😄😄

        Joku tolkku pitäisi olla pelkuruudessakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen teiltämme poistunut motoristi on vain plussaa. Minun autoni perään yksi kerran veti keula pystyssä ja lensi jonnekin ojaan. Pysäytin autoni ja menin katsomaan autoni vauriota. Motoristia en mennyt edes katsomaan vaan lähdin pois. Sitä saa mitä tilaa.

        Jokainen joka ajattelee samalla tavalla kuin sinä, poistukoon täältä ikuisuuteen mahdollisimman nopeasti.


      • Anonyymi

        Suomessa moottoripyöräilijän kuolonkolarissa syyllinen on yli 75 % osuudella moottoripyörän kuljettaja . Luultavasti tässäkin tapauksessa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motoristeilla harvoin näkee kameroita juuri sen takia kun se oma ajo on pelkkää kaahaamista ja liikenneterroria. Etenkin jos pyörästä löytyy ne pienet pyöreät alapeilit tangon päistä.

        Itse asiassa niitä kameroita on aika monellakin... juuri näiden p.puheiden takia.


    • Anonyymi

      Mielenkiinnolla odota onnettomuustutkinnan tuloksi tästä casesta. En voi käsittää miten voi ajaa täysin suoralla ja valoisalla kesäkeleillä suoraan ilmeisesti lastissa olevan puuperävaunun perään. Ei ollut kokematon kuski mutta oli saanut ilmeisesti 600cc pyörän ja sillä ajanut tän mällin

      • Anonyymi

        Osaatko lukea? Puolenyön aikaan ei ole valoisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko lukea? Puolenyön aikaan ei ole valoisaa.

        Niinkö? Poliisi itse sanoi että näkyvyys ja keli oli hyvä joten eikö se kerro siitä että silloin on nähnyt hyvin


    • Anonyymi

      Nykyisin on mahdollista pysäköidä myös perävaunu tien vasempaan laitaan
      taajamassa. Pysäköiminen on varsin yleistä ja jopa taajaman ulkopuolella
      usein näkee esim. maitoautojen perävaunuja. Vetoaisa koholla ikään kuin
      odottaisi onnetonta törmääjää. Valoja ei tietenkään ole mistä ilmenesi
      perävaunun suunta. Tästä moni maksaa hengellään.

    • Anonyymi

      Ei saa pyörällä hulluilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe