Muita ortorektikoita/ortoreksiaan taipuvaisia?

Anonyymi

Olisi mukavaa saada juttuseuraa sellaisista, jotka eivät sovi anoreksian, bulimian tai ahmimishäiriöiden muottiin ja kalorien tuijottelun sijasta on lähinnä hysteerisiä ruoan terveellisyyden ja tuloksellisen treenaamisen suhteen. Voidaan laittaa sähköposteja tai jutella Kikissä, jos sulla on sellainen! :)

Kirjoitan myös blogia eli sinnekin saa toki tulla moikkailemaan!
-> vapausminnintyyliin .blogspot .com
(tällä hetkellä kirjoittelen myös Italiassa asumisesta, jos se kiinnostaa)

8

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedoksi että bulimia on sama kuin ahmimishäiriö.

• Anonyymi

Tiedoksi, et ahmia voi ilman, että oksentaa. Sitä kutsutaan BED:iksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksi, et ahmia voi ilman, että oksentaa. Sitä kutsutaan BED:iksi.

Ja tiedoksi että BED on AHMINTAHÄIRIÖ ja sille on ihan oma diagnoosi.

• Anonyymi

Hei, OP tässä! :) Pahoittelen tuota ilmaisuani! "Ahmintahäiriö" kuulostaa aina omiin korviini jotenkin todella tönkkösuomelta, joten jos en ole tarkkana niin tulen käyttäneeksi termiä "ahmimishäiriö", joka tautiluokituksen mukaan on tosiaankin bulimia.

Myös tuossa alkuperäisessä kirjoituksessani olisin voinut tarkentaa, että tarkoitin ehkä enemmänkin yleisesti ahmimisesta kärsiviä eikä niinkään tiukasti bulimiaan tai BED:iin sidottuja yksilöitä. Toivon kuitenkin, että aloitukseni oli suurimmaksi osaksi ymmärrettävä!

• Anonyymi

Hei, ortoreksian suuntaista sh:tä ollut useita vuosia. Rakastan matkustamista ja Italia on yksi suosikkikohteistani. Olisi mukava vaihtaa ajatuksia. Jos annat sähköpostiosoitteesi, voin kirjoittaa sinulle (Kikkiä mulla ei ole). Ja olen naispuolinen!

• Anonyymi

Kiva, kun kommentoit ja tervetuloa Italiaan uudestaankin! ;) Mulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, kun kommentoit ja tervetuloa Italiaan uudestaankin! ;) Mulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen: [email protected]

Kiitos. Laitan sinulle sähköpostia pe illalla tai la aamulla. Juuri nyt olen matkalla ilman läppäriä ja puhelimella hankalampaa kirjoittaa pitemmästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Laitan sinulle sähköpostia pe illalla tai la aamulla. Juuri nyt olen matkalla ilman läppäriä ja puhelimella hankalampaa kirjoittaa pitemmästi.

Ei mitään kiirettä, ymmärrän hyvin! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      95
      4671
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      230
      1905
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      78
      1482
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1160
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      323
      1100
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1080
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1079
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      147
      1037
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      1009
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      964
    Aihe