J joskus haluaisin

Anonyymi

Istua syliisi ja samalla suudella sinua...

54

1808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana mielikuva. Ei uskoisi että joku vielä haluaisi.

      • Anonyymi

        En tiedä. Kun olen näin vanha jo. Toivon tietysti että jotain tapahtuisi vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Kun olen näin vanha jo. Toivon tietysti että jotain tapahtuisi vielä.

        Kuinka vanha pitää olla, että aattelee, ettei kukaan halua enää syliin ja suudella?

        Eihän siihen ole koskaan liian vanha -rakkauteen, se ei tullessaan kysy ikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanha pitää olla, että aattelee, ettei kukaan halua enää syliin ja suudella?

        Eihän siihen ole koskaan liian vanha -rakkauteen, se ei tullessaan kysy ikää.

        Kiitos lohduttavista sanoista. Kyllä minä rakastuneena toivonkin, että vielä joskus saisin rakkauttani antaa. Joskus vaan usko meinaa loppua. Olen samaa mieltä tuosta muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos lohduttavista sanoista. Kyllä minä rakastuneena toivonkin, että vielä joskus saisin rakkauttani antaa. Joskus vaan usko meinaa loppua. Olen samaa mieltä tuosta muuten.

        Ole hyvä. Lohtu on hyväksi!

        Hän on minua huomattavasti vanhempi. Toivon, ettei hän koskaan ajattelisi noin.. loukkais muakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä. Lohtu on hyväksi!

        Hän on minua huomattavasti vanhempi. Toivon, ettei hän koskaan ajattelisi noin.. loukkais muakin.

        Olet ihana nainen, kun hyväksyt hänet ja rakastat häntä sellaisena kuin hän on. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana nainen, kun hyväksyt hänet ja rakastat häntä sellaisena kuin hän on. :)

        Kiitos. Kiva kuulla vaikka sitten näin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Kiva kuulla vaikka sitten näin 😊

        Rakkaus on ihana asia 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Kun olen näin vanha jo. Toivon tietysti että jotain tapahtuisi vielä.

        Miks ei tapahtuisi, eiku uusiin seikkailuihin. Vanha??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on ihana asia 😊

        Kiva on olla rakastettu mutta kivaa on saada rakastaakin; siihenkin kun tarvitsee luvan!

        Näin se mänöö, uskokaa pois!


      • Anonyymi
        Jusu_ValtraIsTheBest kirjoitti:

        Kiva on olla rakastettu mutta kivaa on saada rakastaakin; siihenkin kun tarvitsee luvan!

        Näin se mänöö, uskokaa pois!

        Onneksi olkoon vaan ja hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on ihana asia 😊

        Se on parasta mitä voi kokea🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon vaan ja hyvästi.

        Jäkä, jäkä sullehii häviäjä - The Looser oot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäkä, jäkä sullehii häviäjä - The Looser oot!

        Niin olenkin pelkkä paska. Kiitos kaikesta.


    • Anonyymi

      Joskus välillä muttet aina?

    • Anonyymi

      Se tuntuis hyvältä,,eikä siitä sylistä olis pelkoa että tömähtäis lattialle..

    • Anonyymi

      Siinä sylissä vierähtäis jonkin aikaa... ainakin minulla❤

    • Anonyymi

      Joskus haluaisin erään E naisen istuvan syliini, jotta voisin suudella häntä.

      • Anonyymi

        Monta kirjainta tämän E naisen nimessä? Millä omasi alkaa ja monta kirjainta omassa nimessäsi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta kirjainta tämän E naisen nimessä? Millä omasi alkaa ja monta kirjainta omassa nimessäsi on?

        4 molemmissa ja J kiŕjaimella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 molemmissa ja J kiŕjaimella.

        Mä luulin et viis kirjainta. Luulenpa ettei kykenisi työhön keskittymään, kunnolla😁


    • Anonyymi

      Sormi p.rseessä

    • Anonyymi

      S... minä haluaisin tuossa tilanteessa taasen kietoa käteni ympärilesi ja suudella Sinua pitkään ja hellästi. Monta kertaa!!! 😚

    • Anonyymi

      Jos oot S nainen 😊

    • Anonyymi

      Mä oon tehnyt niin. Yhdelle J.lle.

    • Anonyymi

      Minä haluaisin J-miehen omakseni, koska rakastan häntä.

      • Anonyymi

        Toivon että saat hänet.


      • Anonyymi

        Minä S-naisen taas ihkaomaksi, koska olen J-mies ja rakastan vain häntä, S-naista! 💕


    • Anonyymi

      Kaunis toive! Usein kuulee tälläisen toiveen naisen suusta, siinä lienee sydämellä asiaa. Kyllä miehetkin pitävät siitä kun nainen on lähellä ja istuu hyvin lähellä. Kesällä se varsinkin korostuu kun nainen, naisten t-paita päällä istuutuun polvelle. Jos jo hyvin lämmennyt suhde, uskaltaa mieskin ottaa naisen vyötäröstä otteen ja katsoa naisen kauneutta. Nainen voi tuoksua mansikalta tai aivan vaan naisen iholta, tärkein on oikea aikainen ihohipaisu, sitä jää odottamaan koko kehollaan. Mutta läheisyys tässä se tärkein, ja eihän maailmassa ole mitään kauniinpaa kuin hetken pysäyttävä kosketus.
      https://youtu.be/8DGNL_O4I9c

    • Anonyymi

      Voisin istua Jarin syliin. En kyllä lähtis enää pois. 💙

      • Anonyymi

        Siihen syliin on aika tiukat kriteerit..eräällä vaaleilla hiuksilla ja vihreillä silmillä varrustetulla tosin ikuinen vapaa pääsy ja tyytyväisyys takuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen syliin on aika tiukat kriteerit..eräällä vaaleilla hiuksilla ja vihreillä silmillä varrustetulla tosin ikuinen vapaa pääsy ja tyytyväisyys takuu..

        Paljon luvattu!


      • Anonyymi

        Useita kertoja 5 minuutin sisään? Varo lonkkavikaa se voi pettää.


    • Anonyymi

      Istu pois vaan ku vaimo ei enää halua

      • Anonyymi

        Juurihan me eilen siemennettiin! 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan me eilen siemennettiin! 😆

        Kyllä sinun miehen jutuista huomaa, että siemenen siementä et ole kylvänyt, mutta ehkä tämä feikkikeskustelujen vetäminen korvaa niitäkin puutteita


    • Anonyymi

      Vähän paremmin voisit kuvailla kun ainakin neljällä tavalla se istuminen vois tapahtua.

      • Anonyymi

        Hän istuisi sohvalla ja tulisin istumaan siihen kasvot hänen kasvojaan päin. Laittaisin kädet hänen hartioilleen ja suutelisin.


    • Anonyymi

      Rakas J oothan kunnossa?

      • Anonyymi

        Hyvää huomenta. Olen, mutta kuka kyselee? Oletko sinä kunnossa? Joku J


      • Anonyymi

        Ainakin minä j olen, ihan ok kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää huomenta. Olen, mutta kuka kyselee? Oletko sinä kunnossa? Joku J

        En ole kunnossa. Siemenet sisälläni ovat itäneet jo


      • Anonyymi

        Rakas S**** huomenta!

        Olen ihan kunnossa, kiitos! Olethan Sinäkin?
        Minulla on Sinua niin loputon, näännyttävä IKÄVA! 😭😓😨

        Koska saan nähdä taa kauniit kasvosi ja ihanat silmäsi? Kuulla lempeän äänesi?
        Haluaisin niin tervehtiä, halata hellästi ja kuiskata korvaasi, että minulla on tunteet Sinua kohtaan olleet jo hyvän aikaa eikä ne ole laantuneet. 💕

        Suutelisitko S**** minua? Minä en epäröisi hetkeäkään enää näiden kaikkien jälkeen... 😚

        Ihanaa päivää Sinulle ja jaksuja, kuten aina! 😘

        T. J**a


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas S**** huomenta!

        Olen ihan kunnossa, kiitos! Olethan Sinäkin?
        Minulla on Sinua niin loputon, näännyttävä IKÄVA! 😭😓😨

        Koska saan nähdä taa kauniit kasvosi ja ihanat silmäsi? Kuulla lempeän äänesi?
        Haluaisin niin tervehtiä, halata hellästi ja kuiskata korvaasi, että minulla on tunteet Sinua kohtaan olleet jo hyvän aikaa eikä ne ole laantuneet. 💕

        Suutelisitko S**** minua? Minä en epäröisi hetkeäkään enää näiden kaikkien jälkeen... 😚

        Ihanaa päivää Sinulle ja jaksuja, kuten aina! 😘

        T. J**a

        Nykyäään tämäkin karmaiseva höpötys ilmestyy samaan tapaan kuin se Kauniskasvoinen Kaunotar- setti näiden kirjoittamiesi aloitusten yhteyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyäään tämäkin karmaiseva höpötys ilmestyy samaan tapaan kuin se Kauniskasvoinen Kaunotar- setti näiden kirjoittamiesi aloitusten yhteyteen.

        Sekö sinulle päänsärkyä aiheuttaa? Voi, voi! 😎


    • Anonyymi

      Vähän enemmän tuntomerkkejä..tiedä vaikka tunne olisi molemminpuoleinen.

      • Anonyymi

        Löysin sinut huhtikuun lopussa täältä yhdestä tunnisteviestistä, jonka tunnistin tutuksi,
        kysyin ensin ja vastasit, toiseen kommenttiin et vastannut mitään jonka kirjoitin siinä
        oli enemmän tunnisteita mitkä kerroin, siitä lähtien olemme täällä olleet, sitten etsin
        puhelinnumeron soitin ja lähetin tekstiviestiä siihen useasti niihinkään et vastannut muutamaan vain, sitten molemmat aloimme
        vähitellen rakastua toisiimme, ja olen laittanut facebookissa myös viestejä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin sinut huhtikuun lopussa täältä yhdestä tunnisteviestistä, jonka tunnistin tutuksi,
        kysyin ensin ja vastasit, toiseen kommenttiin et vastannut mitään jonka kirjoitin siinä
        oli enemmän tunnisteita mitkä kerroin, siitä lähtien olemme täällä olleet, sitten etsin
        puhelinnumeron soitin ja lähetin tekstiviestiä siihen useasti niihinkään et vastannut muutamaan vain, sitten molemmat aloimme
        vähitellen rakastua toisiimme, ja olen laittanut facebookissa myös viestejä sinulle.

        Onko mies kehittävä harrastus fuulata porukkaa mitä erikoisemmilla tarinoilla?


    • Anonyymi

      Kuinkahan monta tuttua "jarmoa" vai mitä lie jorgenia tyypit on löytävinään näiden aloitusten takaa. Sen verran sairasta menoa ja meininkiä ollut vuosien varrella, että ei trollaaja ole kaikkea voinut itse jaksaa kirjoittaa

    • Anonyymi

      Suudella minne? 😉

      • Anonyymi

        Ihan ensin huulille. Pitkiä suudelmia.


    • Anonyymi

      Millä kirjaimella tämän "jarin" sukunimi alkaa?

      • Anonyymi

        Aloitus ei ole Jarille..


    • Anonyymi

      Rullatuoli om ykspaikkanen eikä mulla enää liha kankistu ees. Turha siis nuoleskella mun tekohampaita...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe