Joku soittamassa ovikelloa

Anonyymi

Moi! Eli siis meillä on nyt viis päivää putkeen käyny joku pilapimpottamassa tai koputtamassa oveen ja sit lähteny. Kuitenki tänää kun olin sekunnin päässä ovesta nii kukaa ei ois ehtiny paeta siin ajassa. Jo tulee mielee joku poltergeist homma. Mut mitä pitäs tehä? Auttakaa. Mä en kestä jos tää jatkuu!

9

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Asenna jonkinlainen ovikamera tai valvontakamera jos mahdollista.

      Voiko ovikello olla viallinen, mutta sen lisäksi joku on myös oikeasti käynyt soittamassa ovikelloa kerran tai pari (esim. naapurin lapset tai joku myyjä tai avustusjärjestön rahankerääjä).

      Jos jotain muuta ihmeellistä sattuu ja jos vaikka on häiriöksi asti niin on henkilöitä jotka auttavat näissä asioissa. En ole itse kokenut, mutta kerran olin new-age kirjakaupassa ja sinne tuli hermostuneen näköinen pariskunta ja kysyivät myyjältä apua outojen ilmiöiden "karkoittamiseen" ja myyjä antoi heille puhelinnumeron paperilla ja kysyi että mitä ilmiöitä tapahtuu ja mies vastasi hiljaa että tavaroita lentelee. Eli oletan sivusta tilanteen nähneenä että sellainenkin voi olla mahdollista.

      Meediot, "selvänäkijät" ja papit voivat usein auttaa.

    • Anonyymi

      En halua säikäyttää, mutta olen kuullut useista lähteistä että jos näkymätön koputtaa ulko oveen, niin ovea ei kannata avata.

    • Anonyymi

      Siellä käy jokin henki. Ihan vaaratonta 😊 minä ja isäni kuulemme noita usein ja se voi tarkoittaa että joku on tulossa kyläilemään pian.

    • Anonyymi

      Minulla kierti auntoa tumma hahmo montavuotta,mutta ei enään.
      Sain sen,että menevät pois.
      Kukaan ei tule henkimaailmasta..en kehtaa sanoa enempää..
      Jos he tulevat,kutsumatomattomat..on niin vaikea sanoa rohkeuteni energia.Oudoltahan tää tuntuu mutta olen,niin monta kertaa tuntenut pahan..mutta tunnen myös Rakkauden hyvät.
      Käteni on tulessa taas..!

    • Anonyymi

      Vanhalla demontoituneella äidilläni oli huono kuulo, ainakin toisessa korvassa. Hän oli vessassa pesemässä pikkupyykkiä, kun hän sitten yhtä-äkkiä ryntäsi olohuoneeseen hätääntyneenä ja huusi: "soiko puhelin? " Vaikka minä tiesin, että puhelin ei ollut soinut

      Oliko tämä yliluonnollista?

      • Anonyymi

        Tarkoitat varmaan että kaikki yliluonnollinen johtuu dementiasta tai jostain muusta sairaudesta?

        Lukemattomia tällaisia ilmiöitä on tallentunut myös kameroille, usein vahingossakin, enkä tarkoita nyt vain koputuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan että kaikki yliluonnollinen johtuu dementiasta tai jostain muusta sairaudesta?

        Lukemattomia tällaisia ilmiöitä on tallentunut myös kameroille, usein vahingossakin, enkä tarkoita nyt vain koputuksia.

        Eli joku soitti äidilleni haudan takaa, mutta minä en vaan kuullut sitä😐


    • Anonyymi

      Eihän tuo ole mitenkään eka kerta, että on joku kuullut ovikellon soivan , rynnännyt katsomaan nähdäkseen, ettei siellä mitään ole. Vois olla joku henki pilailemassa. 🙃

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe