Joku soittamassa ovikelloa

Anonyymi

Moi! Eli siis meillä on nyt viis päivää putkeen käyny joku pilapimpottamassa tai koputtamassa oveen ja sit lähteny. Kuitenki tänää kun olin sekunnin päässä ovesta nii kukaa ei ois ehtiny paeta siin ajassa. Jo tulee mielee joku poltergeist homma. Mut mitä pitäs tehä? Auttakaa. Mä en kestä jos tää jatkuu!

9

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Asenna jonkinlainen ovikamera tai valvontakamera jos mahdollista.

Voiko ovikello olla viallinen, mutta sen lisäksi joku on myös oikeasti käynyt soittamassa ovikelloa kerran tai pari (esim. naapurin lapset tai joku myyjä tai avustusjärjestön rahankerääjä).

Jos jotain muuta ihmeellistä sattuu ja jos vaikka on häiriöksi asti niin on henkilöitä jotka auttavat näissä asioissa. En ole itse kokenut, mutta kerran olin new-age kirjakaupassa ja sinne tuli hermostuneen näköinen pariskunta ja kysyivät myyjältä apua outojen ilmiöiden "karkoittamiseen" ja myyjä antoi heille puhelinnumeron paperilla ja kysyi että mitä ilmiöitä tapahtuu ja mies vastasi hiljaa että tavaroita lentelee. Eli oletan sivusta tilanteen nähneenä että sellainenkin voi olla mahdollista.

Meediot, "selvänäkijät" ja papit voivat usein auttaa.

• Anonyymi

En halua säikäyttää, mutta olen kuullut useista lähteistä että jos näkymätön koputtaa ulko oveen, niin ovea ei kannata avata.

• Anonyymi

Siellä käy jokin henki. Ihan vaaratonta 😊 minä ja isäni kuulemme noita usein ja se voi tarkoittaa että joku on tulossa kyläilemään pian.

• Anonyymi

Minulla kierti auntoa tumma hahmo montavuotta,mutta ei enään.
      Sain sen,että menevät pois.
      Kukaan ei tule henkimaailmasta..en kehtaa sanoa enempää..
      Jos he tulevat,kutsumatomattomat..on niin vaikea sanoa rohkeuteni energia.Oudoltahan tää tuntuu mutta olen,niin monta kertaa tuntenut pahan..mutta tunnen myös Rakkauden hyvät.
      Käteni on tulessa taas..!

• Anonyymi

Vanhalla demontoituneella äidilläni oli huono kuulo, ainakin toisessa korvassa. Hän oli vessassa pesemässä pikkupyykkiä, kun hän sitten yhtä-äkkiä ryntäsi olohuoneeseen hätääntyneenä ja huusi: "soiko puhelin? " Vaikka minä tiesin, että puhelin ei ollut soinut

Oliko tämä yliluonnollista?

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan että kaikki yliluonnollinen johtuu dementiasta tai jostain muusta sairaudesta?

Lukemattomia tällaisia ilmiöitä on tallentunut myös kameroille, usein vahingossakin, enkä tarkoita nyt vain koputuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat varmaan että kaikki yliluonnollinen johtuu dementiasta tai jostain muusta sairaudesta?

Lukemattomia tällaisia ilmiöitä on tallentunut myös kameroille, usein vahingossakin, enkä tarkoita nyt vain koputuksia.

Eli joku soitti äidilleni haudan takaa, mutta minä en vaan kuullut sitä😐

• Anonyymi

Eihän tuo ole mitenkään eka kerta, että on joku kuullut ovikellon soivan , rynnännyt katsomaan nähdäkseen, ettei siellä mitään ole. Vois olla joku henki pilailemassa. 🙃

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      4989
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      12
      3378
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2680
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1737
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      225
      1170
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1015
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      52
      897
    Aihe