Onpa suomi24 muuttunut. Kävin täällä viimeksi noin 30 vuotta sitten. Nyt oon 70kymppinen eikä hajuakaan mistä sais saman ikäistä juttu seuraa.
Ystävää haetaan
1
167
Vastaukset
- Anonyymi
Jos asut pääkaupunki setu ? Joka lähiö on asukastalot,joista saat jutu seraa aktiviteetiä, Sama koskee palvelutaot: Joissa on eläkeläisille aktiviteetiä Palvelutalon ulkopuolisille. Kaiki tiedot löydät asukastalojen ja pallvelutalojen netti sivut. Kuin Diakonisalaitos ympäri Suomea kaupungit. On toimntaa yksinäisille ilmasta ikään sukupuolen katsomatta.Sama koskee punainen risti menen heidän sivuille.Kuin Helsinki Mission!CD-asema. Kannelmäki. D-asema- Kalio D-asemaa Kontula. Katso heidän netti sivut f.b. voit katsoa ilman kirjautumista mitä tekevät ja kaikki ilmasta .Myös ympäri Suomea on ELON KOLOT. ILMASTA KÄYDÄ NISSÄ JA IHMISIÄ.Harhaa on vain juoppojen mestat.Ei! Humalassa edellämaintuihin ei saa mennä ovat päihtettömiä kohtamis paikkoja!Joka Kirkolla on joku päivä viikossa ilmaiset piha kahvit/ pullan kanssa, Ei tarvitse kulu kirkon menäkseen sinne ja siellä ei saarnata uskontoa. Van mukava kahvitelua ihmisten kanssa.Joten ennakko luulot pois heti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775160
- 764119
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713865- 1353266
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3902900- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 482064
- 1111959