Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

No tuli ainakin

Anonyymi

Tänään todistettua, että mä en ainakaan merkkaa sulle mitään...
Jos merkkaisin niin kyselisit jotain mun perää.. Hyvästi nyt, tuskin enää ollaan mitenkään yhteyksissä 😕

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikinä oltukaan missään yhteyksissä.

    • Anonyymi

      Et tainnut kysellä hänen peräänsä. Hän ei siis merkinnyt mitään sinulle.

    • Anonyymi

      Hyvä. Pääsi päähän sinusta lopullisesti eroon. Jee nyt on kossun paikka

      • Anonyymi

        Vähemmän kaipaan ihmistä joka kossua jua.


    • Anonyymi

      Ei näin. Ei jätetä ketään palstalla. 😑

    • Anonyymi

      Ei ne kaikki pidä huolta eikä puolta.

    • Anonyymi

      Ilmoitustaulu oli elämämme päivien ilmoitustaulu......
      T.pillua ei kyllä parane kärventää tulella siksi on olemassa vaikka hirvi, minkä voi käristää, senkin iloinen huoran nassu.
      Rauhallista illanjatkoa, turvallisuutta.
      https://m.youtube.com/watch?v=3K3GcD3Xp1U

    • Anonyymi

      En viitsi aina raahata kannettavaani joka paikkaan. Kävin kaupassa ja söin ja tein askareitani. Pitää mennä vielä viikkaamaan kuivuneet pyykit. Pölyt pitänee pyyhkiä.
      Eikä me muutenkaan varmaankaan kaivata täällä toisiamme. Kuhan vaan kirjoittelin ihan huvikseni ja sun iloksi.

      • Anonyymi

        Älä tee niin. Älä kirjoittele sellaisen iloksi, joka kaipa tosissaan. Se ilo kääntyy suruksi juuri sunlaisten takia (sivusta).


    • Anonyymi

      Olet vaan niin itsekäs. Toisen pitää oikein kysellä perään..

    • Anonyymi

      Sitä ajattelee ettei voi roikkua jossakussa joka nyt sitten meni eteenpäin tai jota ei ehkä koskaan edes ollutkaan. Ja jonka mahdolliset lähestymiset tulkitsi itse lukemattomin eri tavoin omasta kulloisestakin mielentilasta riippuen. Ettei missään vaiheessa päässyt riittävään varmuuteen mistään rohjetakseen tehdä tuota.

    • Anonyymi

      Keltään perää kysy. Ei o perää.

      • Anonyymi

        Kun kirjoittaa nimettömänä niin saa aivan väärän kuvan ihmisestä, varsinkin kun useat kommentoi väliin. Ja kun ei ole riittävän aktiivinen niin käy noin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe