Petit miestäsi

Anonyymi

Pettäisit myös minut. Sinulle ei merkitse rehellisyys mitään. Naisilla on selkäranka. Käärmellä sitä ei ole. Älä enää vaivaa minua.

70

1527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä olet ymmärtänyt jotain väärin. Huhuja ei kannata aina uskoa. En ole pettänyt enkä ikinä pettäisi sinua tai siis häntä.

      • Anonyymi

        Ei taida koskea aloitus sinua. Meni naiselle joka oikeasti petti miehensä alkaessaan leikkimään kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida koskea aloitus sinua. Meni naiselle joka oikeasti petti miehensä alkaessaan leikkimään kanssani.

        Mitä leikitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä leikitte?

        Ota kiinni jos saat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä leikitte?

        Ei sillä leikillä ollut nimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida koskea aloitus sinua. Meni naiselle joka oikeasti petti miehensä alkaessaan leikkimään kanssani.

        Sää olet rikoskumppani nii suuta soukemmalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida koskea aloitus sinua. Meni naiselle joka oikeasti petti miehensä alkaessaan leikkimään kanssani.

        Millä kirjaimella alkaa naisen nimi?
        Teellä ei ole miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimella alkaa naisen nimi?
        Teellä ei ole miestä

        N kirjaimella


    • Anonyymi

      En ole petturi, et voi sanoa noin jos et kaikkea ihan tiedä 😌

      • Anonyymi

        Sinä olit suhteessa ja aloit kiinnostumaan minusta. Et voinut edes kertoa suoraan, vaikka hyvin tiesit että olin silloin vielä myös kiinnostunut. Tekisit ihan samalla tavalla minulle. Kiinnostuisit jostain aivan muusta ja tekisit minulle kaiken minkä teit jo sille yhdelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit suhteessa ja aloit kiinnostumaan minusta. Et voinut edes kertoa suoraan, vaikka hyvin tiesit että olin silloin vielä myös kiinnostunut. Tekisit ihan samalla tavalla minulle. Kiinnostuisit jostain aivan muusta ja tekisit minulle kaiken minkä teit jo sille yhdelle.

        Laita tuntomerkkejä itsestäsi niin voidaan jutella asiasta lisää.. hyvin vaikee jutella kun ei edes tiedä kuka siellä jutustelee kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit suhteessa ja aloit kiinnostumaan minusta. Et voinut edes kertoa suoraan, vaikka hyvin tiesit että olin silloin vielä myös kiinnostunut. Tekisit ihan samalla tavalla minulle. Kiinnostuisit jostain aivan muusta ja tekisit minulle kaiken minkä teit jo sille yhdelle.

        Oletko jokin tahdoton rukkanen jonka nainen vie väkisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita tuntomerkkejä itsestäsi niin voidaan jutella asiasta lisää.. hyvin vaikee jutella kun ei edes tiedä kuka siellä jutustelee kanssani.

        Sinuun luotetaan ja silti lähdet seläntakana kaikenlaista touhuamaan. Et kerro rehellisesti tunteistasi kenellekkään ja päädyt vain huijaamaan jokaista ympärillä olevaasi. Ei sinuun voi luottaa! Luottamus ja rehellisyys on kahden ihmisen välillä tärkeimpiä hyveitä, joille hyvät suhteet rakennetaan.

        Sen minkä teet muille, teet myös itsellesi.
        Sen minkä teet itsellesi, teet myös muille.

        Siksi en halua sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jokin tahdoton rukkanen jonka nainen vie väkisin?

        Mauton kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuun luotetaan ja silti lähdet seläntakana kaikenlaista touhuamaan. Et kerro rehellisesti tunteistasi kenellekkään ja päädyt vain huijaamaan jokaista ympärillä olevaasi. Ei sinuun voi luottaa! Luottamus ja rehellisyys on kahden ihmisen välillä tärkeimpiä hyveitä, joille hyvät suhteet rakennetaan.

        Sen minkä teet muille, teet myös itsellesi.
        Sen minkä teet itsellesi, teet myös muille.

        Siksi en halua sinua.

        Jos otat yhteyttä voidaan jutella asiasta, miten paha petturi olen vai olenko petturi vai jonkin petturi siltä väliltä😊 mielestäni en ole petturi, mutta elämässäni on tapahtunut sellaisia asioita, että joku on voinut saada kyllä käsityksen, että olen petturi vaikka todellisuudessa en mielestäni ole. Ne on henk.koht juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos otat yhteyttä voidaan jutella asiasta, miten paha petturi olen vai olenko petturi vai jonkin petturi siltä väliltä😊 mielestäni en ole petturi, mutta elämässäni on tapahtunut sellaisia asioita, että joku on voinut saada kyllä käsityksen, että olen petturi vaikka todellisuudessa en mielestäni ole. Ne on henk.koht juttuja.

        Meidän todellisuudet ei sitten kohtaa. Kuten ei mikään muukaan. Minulle olet valitettavasti pettäjä ja sellaista en halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän todellisuudet ei sitten kohtaa. Kuten ei mikään muukaan. Minulle olet valitettavasti pettäjä ja sellaista en halua.

        Selvä. Sopii, että lopetamme tähän. Meen nukkuu, aamulla aikainen herätys, hyvää yötä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit suhteessa ja aloit kiinnostumaan minusta. Et voinut edes kertoa suoraan, vaikka hyvin tiesit että olin silloin vielä myös kiinnostunut. Tekisit ihan samalla tavalla minulle. Kiinnostuisit jostain aivan muusta ja tekisit minulle kaiken minkä teit jo sille yhdelle.

        Aika mielenkiintoinen yleistys, vaikka ex otti rakastajattarestaan vaimon ( onnea vain heille) niin ei hän ole uutta suhdetta alkanut hänen aikanaan. Eli meidän liitto oli jo rikki kun oli tarve ottaa sivusuhde. Vain elämää. Ilman taustojen tuntemista niin yleistys on typeryyttä.
        Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika mielenkiintoinen yleistys, vaikka ex otti rakastajattarestaan vaimon ( onnea vain heille) niin ei hän ole uutta suhdetta alkanut hänen aikanaan. Eli meidän liitto oli jo rikki kun oli tarve ottaa sivusuhde. Vain elämää. Ilman taustojen tuntemista niin yleistys on typeryyttä.
        Sivusta.

        Sivusuhde... eikö ihmisillä ole mitään häpyä enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusuhde... eikö ihmisillä ole mitään häpyä enää?

        No, ex:n silloisen mieheni jäätyä kiinni keskustelimme asian läpi ja päätin hakea eron hän olisi halunnut jatkaa vielä liittoamme.
        Hän sitten teki nätisti liukuvan vaihdon rakastajattaren hoiviin ja ovat jo olleet pitkään naimisissa keskenään. Että lopputulos oli hyvä.
        Ja on kaikesta päätellen ollut hänelle uskollinen.
        Eli asian keskeisin osa on yleistys jos toinen pettää niin ei välttämättä petä seuraavassa liitossaan. Yleistäminen tuntematta taustoja on typerää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ex:n silloisen mieheni jäätyä kiinni keskustelimme asian läpi ja päätin hakea eron hän olisi halunnut jatkaa vielä liittoamme.
        Hän sitten teki nätisti liukuvan vaihdon rakastajattaren hoiviin ja ovat jo olleet pitkään naimisissa keskenään. Että lopputulos oli hyvä.
        Ja on kaikesta päätellen ollut hänelle uskollinen.
        Eli asian keskeisin osa on yleistys jos toinen pettää niin ei välttämättä petä seuraavassa liitossaan. Yleistäminen tuntematta taustoja on typerää.

        Ei tullut mieleen erota jo aiemmin? Meinaan että jotain vakavasti vialla teidän suhteessanne oli kun miehen oli pakko päästä pettämään. Vai yliarvioinki minä ihmisiä? Ettekö oikeasti osaa puhua ennenkuin petos on tapahtunut?

        En vain jaksa enää uskoa ihmisiin. Ei ketään kohdella noin varsinkaan jos suhdetta olevinaan ollaan. Kaikki vain pelkkää pahvista kulissia hemmetti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut mieleen erota jo aiemmin? Meinaan että jotain vakavasti vialla teidän suhteessanne oli kun miehen oli pakko päästä pettämään. Vai yliarvioinki minä ihmisiä? Ettekö oikeasti osaa puhua ennenkuin petos on tapahtunut?

        En vain jaksa enää uskoa ihmisiin. Ei ketään kohdella noin varsinkaan jos suhdetta olevinaan ollaan. Kaikki vain pelkkää pahvista kulissia hemmetti!

        Kun toinen piilottaa suhteensa, niin lapsiperheen arjessa ei kaikkea huomaa kun seksi ja muu suhde pysyi muuttumattomana hänen sivusuhteensa ajan. Itse luotin toiseen ja hän ei ollutkaan luottamuksen arvoinen. Jotainhan hän on kaivannut kun on sivusuhteeseen tarvinnut alkaa mitä ei minulta ole saanut. Liekö sitten se aika jonka lapset tahtovat valloittaa elämästä syntymänsä jälkeen. Niin tai näin lopputuloksena lapset saivat kaksi rakastavaa perhettä ja itsekin vuoroviikkojen kautta enemmän omaa aikaa eli win win tilanne. Edelleen asian kohdenne oli että tilanteet ovat erilaisia. Yleistämiset ilman taustojen tuntemista ovat typeryyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun toinen piilottaa suhteensa, niin lapsiperheen arjessa ei kaikkea huomaa kun seksi ja muu suhde pysyi muuttumattomana hänen sivusuhteensa ajan. Itse luotin toiseen ja hän ei ollutkaan luottamuksen arvoinen. Jotainhan hän on kaivannut kun on sivusuhteeseen tarvinnut alkaa mitä ei minulta ole saanut. Liekö sitten se aika jonka lapset tahtovat valloittaa elämästä syntymänsä jälkeen. Niin tai näin lopputuloksena lapset saivat kaksi rakastavaa perhettä ja itsekin vuoroviikkojen kautta enemmän omaa aikaa eli win win tilanne. Edelleen asian kohdenne oli että tilanteet ovat erilaisia. Yleistämiset ilman taustojen tuntemista ovat typeryyttä.

        Hyh Hyi! En arvosta mutta en myöskään tuomitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit suhteessa ja aloit kiinnostumaan minusta. Et voinut edes kertoa suoraan, vaikka hyvin tiesit että olin silloin vielä myös kiinnostunut. Tekisit ihan samalla tavalla minulle. Kiinnostuisit jostain aivan muusta ja tekisit minulle kaiken minkä teit jo sille yhdelle.

        Jos toi olis ollut mulle niin suurinta puppua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit suhteessa ja aloit kiinnostumaan minusta. Et voinut edes kertoa suoraan, vaikka hyvin tiesit että olin silloin vielä myös kiinnostunut. Tekisit ihan samalla tavalla minulle. Kiinnostuisit jostain aivan muusta ja tekisit minulle kaiken minkä teit jo sille yhdelle.

        Ymmärsinkö oikein: nainen oli naimisissa jonkun toisen kanssa, mutta hän oli kiinnostunut sinusta, mutta ei kertonut asiasta sinulle, eikä tehnyt mitään asian eteen? Ja sinusta hän on pettäjä? En nyt ihan ymmärrä. 🤔

        Eiköhän nainen silloin kamppaillut tunteitaan vastaan ja yritti kunnioittaa avioliittoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut mieleen erota jo aiemmin? Meinaan että jotain vakavasti vialla teidän suhteessanne oli kun miehen oli pakko päästä pettämään. Vai yliarvioinki minä ihmisiä? Ettekö oikeasti osaa puhua ennenkuin petos on tapahtunut?

        En vain jaksa enää uskoa ihmisiin. Ei ketään kohdella noin varsinkaan jos suhdetta olevinaan ollaan. Kaikki vain pelkkää pahvista kulissia hemmetti!

        Onpas sulla naivi ja ruusenenkuva ihmisistä ja liitoista . Eihän asiat ole yksinkertaisia. On liittoja josta ei noin vaan lähdetä. Väkivaltaa, kiristystä sekä uhkailua, Pidetään toinen
        keinolla millä hyvänsä. Enää rakkauden kanssa mitään tekoa . Jotkut ovat lähteneet henkensä uhalla ja jotkut kuoleet yrittäessään erota. Jotkut tekee elämästä totaalisesti helvetin jos lähtee. Viedään kaikki. Isketään lapsilla. Olen oikeastaan iloinen kun tuttu joka eli liitossa jossa häntä kohdeltiin ala arvoisesti meni ja rakastui ja petti. Lopulta sai voimia lähteä siitä liitostaan. Nykyään on onnellisempi kuin koskaan omien sanojensa mukaan. On myös liittoja jossa tiedetään että toinen pettää mutta häpeä erosta ja status ovat tärkeämpiä. Mitä muut ajatelee kuin se onni. Niin se hyväksytään. Jokainen suhde erilainen etkä voi tietää mitä takana. ^sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jokin tahdoton rukkanen jonka nainen vie väkisin?

        Juurikin, jos kaksi tekee niin kaksi myös vastuussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyh Hyi! En arvosta mutta en myöskään tuomitse.

        Jokainen ihminen tekee omat päätöksensä, ketään ei voi omistaa. Kun tilanteet muuttuu niin tulee päätösten paikka. Mitä tuossa oli hyi hyitä. Tilanne päättyi hyvin vaikka päätökset tai kokemukset eivät helppoja olleetkaan.

        On helppo kokemuksen puutteessa ajatella mustavalkoisesti, mutta elämä harvoin menee niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuun luotetaan ja silti lähdet seläntakana kaikenlaista touhuamaan. Et kerro rehellisesti tunteistasi kenellekkään ja päädyt vain huijaamaan jokaista ympärillä olevaasi. Ei sinuun voi luottaa! Luottamus ja rehellisyys on kahden ihmisen välillä tärkeimpiä hyveitä, joille hyvät suhteet rakennetaan.

        Sen minkä teet muille, teet myös itsellesi.
        Sen minkä teet itsellesi, teet myös muille.

        Siksi en halua sinua.

        Mietihän, mitä teit omalle vaimollesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos otat yhteyttä voidaan jutella asiasta, miten paha petturi olen vai olenko petturi vai jonkin petturi siltä väliltä😊 mielestäni en ole petturi, mutta elämässäni on tapahtunut sellaisia asioita, että joku on voinut saada kyllä käsityksen, että olen petturi vaikka todellisuudessa en mielestäni ole. Ne on henk.koht juttuja.

        Jos olet pettänyt miestäsi niin mikä muu olet kuin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein: nainen oli naimisissa jonkun toisen kanssa, mutta hän oli kiinnostunut sinusta, mutta ei kertonut asiasta sinulle, eikä tehnyt mitään asian eteen? Ja sinusta hän on pettäjä? En nyt ihan ymmärrä. 🤔

        Eiköhän nainen silloin kamppaillut tunteitaan vastaan ja yritti kunnioittaa avioliittoaan.

        Yritti ja yrittää hoitaa jollain kunnioituksella loppuun asti vaikka ei mitenkään ansaitsis toinen osapuoli. Sydän kuuluu ihan muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas sulla naivi ja ruusenenkuva ihmisistä ja liitoista . Eihän asiat ole yksinkertaisia. On liittoja josta ei noin vaan lähdetä. Väkivaltaa, kiristystä sekä uhkailua, Pidetään toinen
        keinolla millä hyvänsä. Enää rakkauden kanssa mitään tekoa . Jotkut ovat lähteneet henkensä uhalla ja jotkut kuoleet yrittäessään erota. Jotkut tekee elämästä totaalisesti helvetin jos lähtee. Viedään kaikki. Isketään lapsilla. Olen oikeastaan iloinen kun tuttu joka eli liitossa jossa häntä kohdeltiin ala arvoisesti meni ja rakastui ja petti. Lopulta sai voimia lähteä siitä liitostaan. Nykyään on onnellisempi kuin koskaan omien sanojensa mukaan. On myös liittoja jossa tiedetään että toinen pettää mutta häpeä erosta ja status ovat tärkeämpiä. Mitä muut ajatelee kuin se onni. Niin se hyväksytään. Jokainen suhde erilainen etkä voi tietää mitä takana. ^sivusta

        Tuo on niin totta just vankina ollut tollasessa kiristysavioliitossa narsistisen petturin kanssa. Sitä vaan yrittää pysyä sovussa koska tulee ruma lihava riita josta lapsi joutuu kuitenkin kärsimään ja saa rumat muistot. Ei onneksi edes asuta yhdessä ja lapsikin on jo niin iso, että ei voi enää kiristää sillä ja uhkailla. Sielläpähän istuu yksinäinen ukko syyt ovat joskus sellaisia niistä ei puhuta eikä näy ulospäin oikeanlaisina. Se on suuri suru kun luullaan jotain ihan muuta ja joku ihana menee siksi pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olit suhteessa ja aloit kiinnostumaan minusta. Et voinut edes kertoa suoraan, vaikka hyvin tiesit että olin silloin vielä myös kiinnostunut. Tekisit ihan samalla tavalla minulle. Kiinnostuisit jostain aivan muusta ja tekisit minulle kaiken minkä teit jo sille yhdelle.

        Se oli pizzalähetti. Eikä meillä ole mitään muuta meneillään. Nyt olen päättänyt laihtua enkä tilaa enää pizzaa. Viime pizzasta on jo aikaa.


    • Anonyymi

      Kultaseni, mitään "meitä" ei ole koskaan ollut, eikä tule. Koita jo painaa se lahoon kaaliisi. Olet mulle nobody.

      • Anonyymi

        Samat sanat.


    • Anonyymi

      Oot vaan niin tyhmä ja tottunut huonoon ja arvottomaan seuraan, että näet jo uhkia varjoissakin.

      Syytön minä olen sinun traumoihisi..

      En ollut varattu. Kohta voin ollakkin, on nimittäin kyllä tarjontaa ollut tässä yllin kyllin:)

      • Anonyymi

        Kiva kuulla. Aloitus ei nyt koske sinua millään tavalla, joten ei siitä sen enempää.


      • Anonyymi

        Varattu on vain vessanpytty kun joku sillä istuu


      • Anonyymi

        Täällä palstallako? Hahahahahahahah.....


    • Anonyymi

      Terkkuja aloittajan vaimolle ja lapselle!

      • Anonyymi

        Kiitos. Kerron heti kun pappi on meidät vihkinyt ja lapsi avanut silmänsä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Kerron heti kun pappi on meidät vihkinyt ja lapsi avanut silmänsä. :)

        Eli lauantaina vaimolle ja lapselle huomenaamulla, hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli lauantaina vaimolle ja lapselle huomenaamulla, hyvä.

        Lasta saa odottaa ainaskin sen 9 kuukautta. Vaimokin on vasta vaimo kun vihkiminen on suoritettu. Että terveiset odottavat, mutta en minä niitä unohda kertoa. x)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasta saa odottaa ainaskin sen 9 kuukautta. Vaimokin on vasta vaimo kun vihkiminen on suoritettu. Että terveiset odottavat, mutta en minä niitä unohda kertoa. x)

        Valehtelet :) mutta ei se mtn se on sun tunnusmerkki. Mikä vain illuusiotasi ns. hyvästä miehestä kannattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet :) mutta ei se mtn se on sun tunnusmerkki. Mikä vain illuusiotasi ns. hyvästä miehestä kannattelee.

        Älä nyt tosissasi minun vitsejä ota! :D
        Hönö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Kerron heti kun pappi on meidät vihkinyt ja lapsi avanut silmänsä. :)

        Tässä tämä erikoinen draama "rakastajatar"jolla mies mies jolla vaimo. Vai tuleva vaimo ja lapsi, koska muuten olisi näyttänyt hölmöltä, koska käärmenainen ei sittenkään ottanut yhteyttä vaikka esitti kiinnostunutta. Olikin oikeasti ihastunut. Käärmenaisen avioliitto ollut kuralla jo 18-vuotta miehen sivusuhteen takia eikä edes asuneet yhdessä? Sitten kuppi meni nurin kun toinen se käärmeen lumoojatar Magica de Spell ei ilmeisesti noteeranut erästä tapahtumaa. Sen takia kun ei muutenkaan juokse miesten perässä vanha mummo vanhanajan kasvatuksen saanut. Ei ole koskaan miestänsä pettänyt irl ei olisi sinuakaan. Monta väärää käsitystä ja luuloa. Ei pitäisi luulla pitäisi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tämä erikoinen draama "rakastajatar"jolla mies mies jolla vaimo. Vai tuleva vaimo ja lapsi, koska muuten olisi näyttänyt hölmöltä, koska käärmenainen ei sittenkään ottanut yhteyttä vaikka esitti kiinnostunutta. Olikin oikeasti ihastunut. Käärmenaisen avioliitto ollut kuralla jo 18-vuotta miehen sivusuhteen takia eikä edes asuneet yhdessä? Sitten kuppi meni nurin kun toinen se käärmeen lumoojatar Magica de Spell ei ilmeisesti noteeranut erästä tapahtumaa. Sen takia kun ei muutenkaan juokse miesten perässä vanha mummo vanhanajan kasvatuksen saanut. Ei ole koskaan miestänsä pettänyt irl ei olisi sinuakaan. Monta väärää käsitystä ja luuloa. Ei pitäisi luulla pitäisi tietää.

        No johan on taaas sekavaa kerrontaa sekavan kerronnan sisällä.


    • Anonyymi

      Hassua, ajattelin ihan samalla lailla sinusta.

    • Anonyymi

      Ei minulla ole miestä, ei kenelle luvannut olla lojaali, ei ketä rakastaisin kuin rakastajaa. Se henkilö jätti minut taas eilen.
      Saitko väärän käsityksen varastopaikastani. Tilaahan täällä on.

    • Anonyymi

      Voi uliuli. Sinulla ei ole minkäänlaista itsetuntoa eikä selkärankaa olla toisia syyttelemättä menneistä asioista. Ei minkäänlaista luottoa mihinkään. Pelkuri olet ja hiirulainen. Parempi sun on pysyä sinkkuna.

    • Anonyymi

      Jos asian noin ajattelet, nii älä pelkää. Saat kyllä olla ihan rauhassa!

    • Anonyymi

      Kaksoismoralismia. Et sinä syytön voi olla.

    • Anonyymi

      Ajattelen täysin samalla tavalla susta. Et pystyisi olla pettämättä, petit nykyistäkin. Onhan sulla ollut lisäkseni muutakin säätöä aikaisemmin. Kaksi tuohon tarvittiin, virhe se oli ja siitä opiksi otan.

      • Anonyymi

        Ota nyt minuun yhteyttä, meillä voisi olla ihana loppuelämä yhdessä😘😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota nyt minuun yhteyttä, meillä voisi olla ihana loppuelämä yhdessä😘😌

        Kohtelisin sua kuin kukkaa kämmenellä 😘😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohtelisin sua kuin kukkaa kämmenellä 😘😌

        En enää. T. Se nainen


    • Anonyymi

      Pettäminen voi olla ajatuksena erilaista. Toiset ajattelee, että pettämistä on jo pelkkä katse, toiset vasta tositoimesta. Parisuhteessa oleva ihminen ei lähde pettämään, jos siihen ei ole syytä. Pettäjä ja pettäjän kanssa touhuaja katsovat silloin omaa suhdettaan peiliin. Mitä hakevat tästä pettämisestä. Toiseen ihmiseen ei rakastuta, jos tunteet puolisoon on tallella. Jos tämä sinun pettäjäsi on kertonut rakastavansa sinua, niin se on silloin näin ja rakastunut ei petä. Vanhat pariskunnat voivat kasvaa erilleen, eikä se siten tarkoita, että pettäisi uudessa suhteessaan.

    • Anonyymi

      Voi taivas varjele

    • Anonyymi

      Olipa hämmentävä aloitus näin biologin näkökulmasta. Kyllähän käärmeellä on selkäranka. Hassu ap.

      • Anonyymi

        😂Todennäköisesti sillä naisella on myös, ap ei vaan nyt oikeen tajuu. Onkohan se Vesa?


    • Anonyymi

      Joo anteeksi vain häiriöni, ei tule tapahtumaan. En käsittänyt että noin tiukka moraali niin muuten vastuuttomasti käyttäytyvältä. No elettiin se mikä tapahtui, et silloin hanttiin pistänyt, jälkeenpäinkö on alkanut vaivaamaan, sori ei mahda mitään enää kauan sitten tapahtuneelle..

    • Anonyymi

      On ihmissuhteita ja sitten on ihmissuhteita. Suhteissa on kaksi osapuolta, jotka monemmat vaikuttaa toisiinsa. Ajatteletko, että oisit identtinen sen naisesi nykyisen miehen kanssa? Jos sulle ja naiselle muodostuisi ihmissuhde, niin sekin olis kuin kopio nykyisestä?

      Kannattaa miettiä vähän kauemmin ennen kuin haukkuu toista ihmistä. Tuo sun kyttäytyminen kertoo kyllä susta paljon! Ehkä se nainen vielä tajuaa unohtaa sut tai on tajunnut jo.

    • Anonyymi

      Kostan.

      • Anonyymi

        Ok. Mitäs ajattelit tehdä?


    • Anonyymi

      Todellinen aivopieru koko aloitus.

      • Anonyymi

        Ja varmaanki perustuu todellisuuteeen n 0 prosenttia


    • Anonyymi

      En ole pettänyt ketään. En ole ollut naimisissa. Tyttönimeni minulla vielä on.

      Anteeksi että vaivaan, sanoi äiti taikinalle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe