Voisinpa peruuttaa kaiken

Anonyymi

Mikä tarkoitus tälläkin oli? Haluaisin tietää...

32

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painaako syylisyys rinnassa?

      • Anonyymi

        Ei liity pettämiseen. Pettymiseen kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity pettämiseen. Pettymiseen kyllä.

        Syylisyyttä voi tuntea pettymisestäkin. Sillä omat odotukset ovat joskus liian korkealla ja niihin tietenkin joutuu pettymään. Mutta kaikki löytää rajansa. :) Kyllä sä tokenet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syylisyyttä voi tuntea pettymisestäkin. Sillä omat odotukset ovat joskus liian korkealla ja niihin tietenkin joutuu pettymään. Mutta kaikki löytää rajansa. :) Kyllä sä tokenet!

        Tarkoitukseni ei ollut yrittää ketään muuta, kaikki täällä vietetty aikani olin vain siksi kun halusin jotenkin löytää sinut, koska en muuta voinut, yllätyksenä tuli itsellekkin tämä
        asia, että näinkin voi käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitukseni ei ollut yrittää ketään muuta, kaikki täällä vietetty aikani olin vain siksi kun halusin jotenkin löytää sinut, koska en muuta voinut, yllätyksenä tuli itsellekkin tämä
        asia, että näinkin voi käydä.

        Ööh. Siis etsit nimenomaan minua? Miksi ihmeessä ja ethän sinä edes tiedä kuka olen. :o


    • Anonyymi

      Mäkin tykkäisin suuresti jos vois peruuttaa kolme vuotta taaksepäin. Tekisin ihan toisia valintoja.

      • Anonyymi

        Niinpä!! Sama täällä ..voi kun aina näkisi eteenpäin.


      • Anonyymi

        Minä (sivusta) peruuttaisin pari vuotta taaksepäin ja kysyisin mieheltä haluaisiko rakastua minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä (sivusta) peruuttaisin pari vuotta taaksepäin ja kysyisin mieheltä haluaisiko rakastua minuun.

        Olen haaveillut siitä jo kauan, olen aina halunnut rakastaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen haaveillut siitä jo kauan, olen aina halunnut rakastaa sinua.

        Ompa höveliä


      • Anonyymi

        Sama täälläkin vaikka en tiedä olisiko minun valinnoilla paljoa merkitystä. Rakastan loppuun asti, hän päätti toisin.
        Sivusta


      • Anonyymi

        Mitä tekisit toisin?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jotkut eivät saa vietyä mitään loppuun, hieman metsästäjän vaistoa.

    • Anonyymi

      Voisit peruuttaa mun jöpöttimeen

      • Anonyymi

        Jos laitat viestin niin voi tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos laitat viestin niin voi tapahtua.

        Voin viestinkin laittaa, sekin sopii ehdotin aluksi että soittaisit mutta kyllä tämä näinkin
        käy.


      • Anonyymi

        Jaksaako jöpöttää kauaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaako jöpöttää kauaa ?

        Niin kauan kuin tarvitsee.


    • Anonyymi

      Se oli kohtalo. Näin oli määrä tapahtua jossakin vaiheessa. Aina tiennyt että jossain vaiheessa elämääni tulet vielä " eteeni" en vain tiennyt missä ja miten. 😳😅🤫

      • Anonyymi

        😉💜🤫


      • Anonyymi

        Niin oli, koko ajan tiesin että löydyt jostain, mutta en olisi koskaan voinut tietää että
        löytyisit täällä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli, koko ajan tiesin että löydyt jostain, mutta en olisi koskaan voinut tietää että
        löytyisit täällä. :)

        Anonyymi
        25.05.2022 11:47
        UUSI

        Se oli kohtalo. Näin oli määrä tapahtua jossakin vaiheessa. Aina tiennyt että jossain vaiheessa elämääni tulet vielä " eteeni" en vain tiennyt missä ja miten. 😳😅🤫
        Anonyymi
        25.05.2022 12:00
        UUSI

        Niin oli, koko ajan tiesin että löydyt jostain, mutta en olisi koskaan voinut tietää että
        löytyisit täällä. :)
        Lisäyksenä vielä tuohon aikaisempaan kommenttiini: En ole voinut tietää missä olet,
        olen toivonut että vielä tulisi joskus päivä jolloin näkisimme jälleen, yksin olen erakkona
        vain ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi
        25.05.2022 11:47
        UUSI

        Se oli kohtalo. Näin oli määrä tapahtua jossakin vaiheessa. Aina tiennyt että jossain vaiheessa elämääni tulet vielä " eteeni" en vain tiennyt missä ja miten. 😳😅🤫
        Anonyymi
        25.05.2022 12:00
        UUSI

        Niin oli, koko ajan tiesin että löydyt jostain, mutta en olisi koskaan voinut tietää että
        löytyisit täällä. :)
        Lisäyksenä vielä tuohon aikaisempaan kommenttiini: En ole voinut tietää missä olet,
        olen toivonut että vielä tulisi joskus päivä jolloin näkisimme jälleen, yksin olen erakkona
        vain ollut.

        Juu no sinä olet väärä henkilö sitten. Hän ei erakkona ollut missään. En nyt ihan nii tyhmä ole vaikka tyhmänä pidetään. Ja hän olisi löytänyt minut jos olisi halunnut . Ja ilmeisesti on löytänyt ainakin jostain .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu no sinä olet väärä henkilö sitten. Hän ei erakkona ollut missään. En nyt ihan nii tyhmä ole vaikka tyhmänä pidetään. Ja hän olisi löytänyt minut jos olisi halunnut . Ja ilmeisesti on löytänyt ainakin jostain .

        Aikaisemmin olin, mutta en enää. Kevät-talvella en vielä tiennyt että miten asiat olisi mennyt,
        Päätin että jos joskus löydyt jostain niin sinun kanssa vain olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaisemmin olin, mutta en enää. Kevät-talvella en vielä tiennyt että miten asiat olisi mennyt,
        Päätin että jos joskus löydyt jostain niin sinun kanssa vain olen.

        Joopa joo.Vai niin. Uskoo kun tahtoo.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikella on nainen tarkoituksensa. Tälläkin.

      • Anonyymi

        Uskon kyllä että kaikella on tarkoituksensa. Mikä tarkoitus tällä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon kyllä että kaikella on tarkoituksensa. Mikä tarkoitus tällä on?

        Se selvinnee myöhemmin.


    • Anonyymi

      Ei menneisyyttä kannata murehtia... Se on elettyä elämää... Tulevaisuuttakaan kannata murehtia... Itse voit tulevaan paljon vaikuttaa -mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe