Se mitä meidän välillämme oli

Anonyymi

Oli vasta lämmittelyä. Haluatko sukeltaa syvään päähän ✨

48

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai minä vai? :O

    • Anonyymi

      Ootko varma, että sä haluat sitä?

      • Anonyymi

        Olen, siksi koska haluan samaa kuin sinä myös.


      • Anonyymi

        Edellinen ei ollut aloittajalta. Oon varma että mä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen ei ollut aloittajalta. Oon varma että mä haluan.

        Haluat siis tuntemattoman kanssa?


    • Anonyymi

      Haluatko se huulien väliin?💋

      • Anonyymi

        Tähän vaan että oikealla voi olla aavistusta mistä tykkään.


      • Anonyymi

        Se haluaa.


    • Anonyymi

      Ei kiitos. Mene kyselemään muilta.

    • Anonyymi

      Eka sukellusko päätyi käsipohjaan pää edellä?

      • Anonyymi

        Jep.


    • Anonyymi

      Ehdottomasti haluan, minä olin valmis koko ajan. Hän ei.

    • Anonyymi

      Hui, en mä uskalla. Sehän voi olla ties kui vaarallista! Mennään ennemmin takas sinne lasten uimapaikkaan, matalaan santarantaan käsipohjaa uimaan, jooko? Tää on ihan riittävän pelottavaa jo nyt.

      • Anonyymi

        Ihan oikeasti minulla on syyllinen olo tästä kaikesta kohusta, trendaavissakin on näitä
        keskusteluja ollut, kyllä tiedän mikä sirkus tästä tuli, kun itse sen aiheutin );


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti minulla on syyllinen olo tästä kaikesta kohusta, trendaavissakin on näitä
        keskusteluja ollut, kyllä tiedän mikä sirkus tästä tuli, kun itse sen aiheutin );

        Tuskin meistä kumpikaan yksityisyyttään tarkoin vaalivana koskaan tämmöistä olisi odottanut tai toivonut, mutta se nyt vain kävi näin, ei voi mitään. Kohuista viis, siinäpähän ihmettelevät, kun ei omassa tapahdu. Näkevät mitä näkevät ja tunnistavat mitä tunnistavat. Asia ei kumminkaan yksiselitteisesti kuulu muille. Se on vain ja ainoastaan meidän kahden välinen juttu. Vain me kaksi, sinä ja minä, pystytään kuljetettamaan meidän tarinaa eteenpäin. Ei muut. Äläkä nyt vaan syyllistä itseäsi liikaa ja ota liian raskaasti tätä kaikkea. Kohtalo sen määrää miten elomme etenee. Se on meitä kaukonäköisempi ja on päättänyt jo kaiken valmiiksi. Se ikään kuin kurkkasi kannen alle, katsoi meidän olevan vielä aavistuksen verran raakoja, sulki kannen, sääti vain hieman aikaa lisää, jättäen vielä hetkeksi muhimaan... Hiljaa hyvä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin meistä kumpikaan yksityisyyttään tarkoin vaalivana koskaan tämmöistä olisi odottanut tai toivonut, mutta se nyt vain kävi näin, ei voi mitään. Kohuista viis, siinäpähän ihmettelevät, kun ei omassa tapahdu. Näkevät mitä näkevät ja tunnistavat mitä tunnistavat. Asia ei kumminkaan yksiselitteisesti kuulu muille. Se on vain ja ainoastaan meidän kahden välinen juttu. Vain me kaksi, sinä ja minä, pystytään kuljetettamaan meidän tarinaa eteenpäin. Ei muut. Äläkä nyt vaan syyllistä itseäsi liikaa ja ota liian raskaasti tätä kaikkea. Kohtalo sen määrää miten elomme etenee. Se on meitä kaukonäköisempi ja on päättänyt jo kaiken valmiiksi. Se ikään kuin kurkkasi kannen alle, katsoi meidän olevan vielä aavistuksen verran raakoja, sulki kannen, sääti vain hieman aikaa lisää, jättäen vielä hetkeksi muhimaan... Hiljaa hyvä tulee.

        Hahahah sinä ja minä. Voiko olla mies halvempaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin meistä kumpikaan yksityisyyttään tarkoin vaalivana koskaan tämmöistä olisi odottanut tai toivonut, mutta se nyt vain kävi näin, ei voi mitään. Kohuista viis, siinäpähän ihmettelevät, kun ei omassa tapahdu. Näkevät mitä näkevät ja tunnistavat mitä tunnistavat. Asia ei kumminkaan yksiselitteisesti kuulu muille. Se on vain ja ainoastaan meidän kahden välinen juttu. Vain me kaksi, sinä ja minä, pystytään kuljetettamaan meidän tarinaa eteenpäin. Ei muut. Äläkä nyt vaan syyllistä itseäsi liikaa ja ota liian raskaasti tätä kaikkea. Kohtalo sen määrää miten elomme etenee. Se on meitä kaukonäköisempi ja on päättänyt jo kaiken valmiiksi. Se ikään kuin kurkkasi kannen alle, katsoi meidän olevan vielä aavistuksen verran raakoja, sulki kannen, sääti vain hieman aikaa lisää, jättäen vielä hetkeksi muhimaan... Hiljaa hyvä tulee.

        Koskas se sopopa on valmis? Mull on nälkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahah sinä ja minä. Voiko olla mies halvempaa?

        Voi, ja onkin, mutta mä en halpoja veistele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskas se sopopa on valmis? Mull on nälkä.

        Ei keitellä soppaa, niitä on jo tarpeeksi hämmenelty/hämmennyksessä. Ennemminkin mausteinen muhennos tai pata, jota kypsytellään kiireettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin meistä kumpikaan yksityisyyttään tarkoin vaalivana koskaan tämmöistä olisi odottanut tai toivonut, mutta se nyt vain kävi näin, ei voi mitään. Kohuista viis, siinäpähän ihmettelevät, kun ei omassa tapahdu. Näkevät mitä näkevät ja tunnistavat mitä tunnistavat. Asia ei kumminkaan yksiselitteisesti kuulu muille. Se on vain ja ainoastaan meidän kahden välinen juttu. Vain me kaksi, sinä ja minä, pystytään kuljetettamaan meidän tarinaa eteenpäin. Ei muut. Äläkä nyt vaan syyllistä itseäsi liikaa ja ota liian raskaasti tätä kaikkea. Kohtalo sen määrää miten elomme etenee. Se on meitä kaukonäköisempi ja on päättänyt jo kaiken valmiiksi. Se ikään kuin kurkkasi kannen alle, katsoi meidän olevan vielä aavistuksen verran raakoja, sulki kannen, sääti vain hieman aikaa lisää, jättäen vielä hetkeksi muhimaan... Hiljaa hyvä tulee.

        Kokin puhetta.


    • Anonyymi

      Eikö sitä jo uitu syvissä vesissä...

      • Anonyymi

        Kyllä mutta ei vielä tarpeeksi..


      • Anonyymi

        Uitiin. Tulin jo numminkin ajat sitten pois kun sitä "kosiskelemaani uintikaveria" ei koskaan kuulunutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uitiin. Tulin jo numminkin ajat sitten pois kun sitä "kosiskelemaani uintikaveria" ei koskaan kuulunutkaan.

        Ei hän halunnut hypätä mun kanssa syvään päähän. Siksi matalaan käsipohjaa polskimaan on nyt se ainut oikea paikka.


    • Anonyymi

      Kyllä ja helposti.

    • Anonyymi

      Tarviiko sitä kysyä?

      • Anonyymi

        No ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan.

        Hytisen täällä matalassa päässä

        Paleltaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan.

        No niin. Se on sitten selvää.


    • Anonyymi

      Syvää päivää. Toinen kuppi.

    • Anonyymi

      Joo toinen ☕

    • Anonyymi

      En halua myllynkivi kaulassa syvään päähän.
      Arvostan elämääni.

      • Anonyymi

        Koitetaan pysytellä pinnalla... ei kai tää niin synkkä ole .. kesä on ja vesi ropisee katolle.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olen luotettava uintikaveri syvässä päässäkin, 😉 osaan uida hyvin ja tunnen veden omaksi elementikseni. En hätäänny, enkä luovuta.

      Syvää päähän, sinne, olen kanssasi valmis. ♥️ Koska hypätään? Haluan tehdä sen yhdessä. Haluatko sinä ***e?

      • Anonyymi

        No hienoa. Koska siis edetään?
        K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hienoa. Koska siis edetään?
        K

        Etenen, jos tilaisuus tulee, mutta en K kanssa. 😆Sorry, tässä on kyse vain yhdestä sopivasta. Tarvitaan sopiva avain lukko yhdistelmä. 🥰 Jos väärällä yrittää, ei lukko avaudu. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenen, jos tilaisuus tulee, mutta en K kanssa. 😆Sorry, tässä on kyse vain yhdestä sopivasta. Tarvitaan sopiva avain lukko yhdistelmä. 🥰 Jos väärällä yrittää, ei lukko avaudu. 😂

        Täytyy olla joku ottamassa vastaan

        En pysy pinnalla muuten


      • Anonyymi

        Itse tarvitsen pelastusliivit,ei siinä auta että vain toinen osaa uida tai sukelluspuvun 🧜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenen, jos tilaisuus tulee, mutta en K kanssa. 😆Sorry, tässä on kyse vain yhdestä sopivasta. Tarvitaan sopiva avain lukko yhdistelmä. 🥰 Jos väärällä yrittää, ei lukko avaudu. 😂

        Totta,toivottavasti avain ei ole hävinnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta,toivottavasti avain ei ole hävinnyt

        Etukirjain, kehen avain sopii?


      • Anonyymi

        Mennään ja sukelletaan vain ****i. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla joku ottamassa vastaan

        En pysy pinnalla muuten

        Olen suorittanut hengenpelastaja koulutuksen. Osaan myös opettaa uimaan tarvittaessa, Riittääkö se? 😉 Tiedän kyllä, että hänkin pitää vedestä. Ehkä eri lailla luin minä, mutta pitää silti.

        Vaikka olen joskus vauhdikas, olen kiltti, lämmin ja pitkäjännitteinen. Sisupussi…. 😁 Olen siis lempeää seura syvässä päässä. Hänelle ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etukirjain, kehen avain sopii?

        Lukon omistaja on kaksi tavuinen, mutta ei neli- eikä viisikirjaiminen, eikä siinä ole yhtään samaa kirjainta kuin hänen nimessään. Lukko olisi kiva avata, turhan kauan on ollut kiinni, Sopivaa avainta ei vain löydä kovin helposti, eikä väärillä avaimilla kannata edes kokeilla.


    • Anonyymi

      Ennenkuin hapenpuute pääsee vaikuttamaan.

    • Anonyymi

      Hohhoijaa, en jaksa näitä.

    • Anonyymi

      Aloitus sinänsä hieno, mutta minä en koe olevani kohderyhmää. :)

    • Anonyymi

      Haluun sut jxxx... T

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe