Olen huomannut, että nykyään lähes poikkeuksetta näillä vanhemmilla muka hienoilla tuning-bemareilla ajaa joku lippispäinen irakilainen tai turkkilainen nuori. Mikähän tässä oikein on taustalla? Miksi nuo ovat maahanmuuttajien suosiossa?
BMW-kuskien etnisyys Tampereella
9
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole muuhun varaa..?
- Anonyymi
Jostain sitä varaa näyttää tulevan, kun lähes poikkeuksetta myös uusilla M-sarjan bemareilla ajelee ihan muut kuin kantikset.
Eikai kebabin myynnillä niin hyvää tiliä tee...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain sitä varaa näyttää tulevan, kun lähes poikkeuksetta myös uusilla M-sarjan bemareilla ajelee ihan muut kuin kantikset.
Eikai kebabin myynnillä niin hyvää tiliä tee...?Huumekauppa lyö leiville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumekauppa lyö leiville.
Itse ajaisin tuossa tapauksessa ennemmin vaikka Aston Martinilla. Vai onko se LIIAN läpinäkyvää?....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajaisin tuossa tapauksessa ennemmin vaikka Aston Martinilla. Vai onko se LIIAN läpinäkyvää?....
Minun auto olisi tuossa tapauksessa Köenigsegg.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE on jo PIDÄTYKSEEN aiheuttava ostos. Liian Huomiota herättävä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian vanha auto. Nykyisin on paljon parempia ja kalliimpia autojakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai kebabin myynnillä niin hyvää tiliä tee...?Kyllä tekee tiliä kun saa valtiolta toiminnan aloittamiseen tukea, eikä maksa veroja. Kun tukirahat loppuu ja verottaja alkaa jahdata, lopetetaan firma (tai siirretään kaverille).
- Anonyymi
No onneksi niillä eikä ikälopulla Skoda tojota ym purkkaharmailla lylleröillä.
Oletan etteivät pyöri jaloissa vaan käyttävät autojen ominaisuuksia rivakasti.
Tervetuloa maahanmuuttajat ostamaan bmw
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089