Miten se voi olla mahdollista

Anonyymi

Että tunnen sen kun olet sen toisen seurassa, odotat sen toisen näkemistä, ajattelet häntä, rakastat häntä. Tänäänkin ja todiste tuli perässä. Miten tämä on mahdollista? En usko kaksoisliekkijuttuihin, mutta ehkä tämä on sitä. Ollaan ne toisillemme, mutta hän ei sitä ymmärrä eikä tule koskaan ymmärtämään.

33

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on asiat liian hyvin ja liikaa aikaa käsissäsi kun ehdit ajatella tällaisia.

      • Anonyymi

        Rakastuneena mikään asia ei ole tärkeämpää kuin se hän.
        En minä näitä tunteita tilannut enkä pyytänyt.
        Mulla on kaikki hyvin muuten.


      • Anonyymi

        Eikä mulla ole liikaa aikaa. Mulla on liian vähän vapaa-aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mulla ole liikaa aikaa. Mulla on liian vähän vapaa-aikaa.

        Tiedän että ei ole järkeä enää hukata aikaa, irl voi pitää helpommin yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että ei ole järkeä enää hukata aikaa, irl voi pitää helpommin yhteyttä.

        Miten tuo nyt tähän liittyy. Tietysti haluan häneen irl yhteyden tämän sijaan. Jos hän sitä haluaisi. Luitko aloituksen?


    • Anonyymi

      Miten tunnet nuo tunteet?

      • Anonyymi

        Varmaan samoin kuin hän. Villi arvaus tämä. Tunnen sen jännityksen, rakkauden, innostuksen, pelonkin, kaiken mitä hänkin..


      • Anonyymi

        Olin ennen sellainen että en ole tottunut kirjoittamaan mihinkään, sittenkun
        tein johtopäätösen ja älysin yhden tunnisteviestin samankaltaisuuden kun päädyin lukemaan palstaa niin päätin ottaa
        selvää kuka hän on ja lopulta se olit sinä. Sitten kun aloin kommentoimaan kanssasi, niin heti tunsin tuntemuksia
        mitä rakastumiseen liittyy, tunnistin ne heti itsestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ennen sellainen että en ole tottunut kirjoittamaan mihinkään, sittenkun
        tein johtopäätösen ja älysin yhden tunnisteviestin samankaltaisuuden kun päädyin lukemaan palstaa niin päätin ottaa
        selvää kuka hän on ja lopulta se olit sinä. Sitten kun aloin kommentoimaan kanssasi, niin heti tunsin tuntemuksia
        mitä rakastumiseen liittyy, tunnistin ne heti itsestäni.

        Tämä ei ole aloittaja. Miksi hän esiintyy niin joka viestiketjussa. En kirjoita millekään palstatutulle vaan ihmiselle, johon rakastuin irl. Oletko terve?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin ennen sellainen että en ole tottunut kirjoittamaan mihinkään, sittenkun
        tein johtopäätösen ja älysin yhden tunnisteviestin samankaltaisuuden kun päädyin lukemaan palstaa niin päätin ottaa
        selvää kuka hän on ja lopulta se olit sinä. Sitten kun aloin kommentoimaan kanssasi, niin heti tunsin tuntemuksia
        mitä rakastumiseen liittyy, tunnistin ne heti itsestäni.

        Liian pelottavaa jo, että olisi häneltä vaikka olisikin ihaninta. Miten vois löytää täältäkin sinä löysit jonkun hänen? Siinä tapauksessa ja kaikissa muissakin näissä miettii elämää keitä me oikeastaan ollaan ja miksi. Tulee mieleen sun kirjoituksesta, että totuutta ei pääse pakoon vaikka kuinka juoksis. On tullut juostua! Mistä se Rumi keksi joskus niitä juttuja? Nii kuin se lause " lovers don't finally meet somewhere, they are in each other all along" en ole ikinä kirjoitellut ja niin hulluksi tullut jo, että luulen jopa sen mun hänen olleen joskus mun rakas jos on entistä elämää niin tutulta vielä kaiken muun lisäksi tuntuu hän...siinä tapauksessahan aina löytää sen toisen puolensa.


    • Anonyymi

      Sattumaa tai limerenssi.

      • Anonyymi

        Se on toistuvaa, ei voi olla sattumaa. Enkä tiedä mikä limerenssi on, en ole psykologi enkä viitsi googlettaa sinun takiasi. Unohda sinä tämä, kirjoitin hänelle.


    • Anonyymi

      Miten hän voi olla kaksoisliekkisi, jos hän on jonkun toisen kanssa. Ajattelee ja rakastaa jotain toista? Kaksoisliekit vetävät toisiaan puoleensa kuin magneetit.

      • Anonyymi

        Ehkä hän on kaksoisliekkini ja hän tuntee vetoa minuun, mutta sekoilee sen toisen kanssa koska ei ymmärrä asiaa. Hän tuntee siis minua kohtaan (me toisiamme), mutta kuvittelee sen olevan se toinen, ehkä se toinen on hänelle pinnallisesti sopivampi, maailmassa sopivampi. Tissivälisyndrooma ehkä? Meidän rakkaus on sillä tasolla, ettei sitä voi ymmärtää. Siksi kirjoitin että hän ei ymmärrä, siksi en ymmärrä itsekään. (en siis kirjoita ihan tosissani tai totuutena, maalailen vaan vaihtoehtoja pitkällä siveltimellä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän on kaksoisliekkini ja hän tuntee vetoa minuun, mutta sekoilee sen toisen kanssa koska ei ymmärrä asiaa. Hän tuntee siis minua kohtaan (me toisiamme), mutta kuvittelee sen olevan se toinen, ehkä se toinen on hänelle pinnallisesti sopivampi, maailmassa sopivampi. Tissivälisyndrooma ehkä? Meidän rakkaus on sillä tasolla, ettei sitä voi ymmärtää. Siksi kirjoitin että hän ei ymmärrä, siksi en ymmärrä itsekään. (en siis kirjoita ihan tosissani tai totuutena, maalailen vaan vaihtoehtoja pitkällä siveltimellä :)

        Hyvä antaa toiselle mahdollisuus muuttua. Tässä sun tapauksessa ehkä kyse ymmärtämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä antaa toiselle mahdollisuus muuttua. Tässä sun tapauksessa ehkä kyse ymmärtämisestä.

        Oikeasti ajattelen, että se rakastaa mua. Aloitus oli kiukuttelua. En usko että ketään muuta edes on tässä. Rakkaus on niin suurta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän on kaksoisliekkini ja hän tuntee vetoa minuun, mutta sekoilee sen toisen kanssa koska ei ymmärrä asiaa. Hän tuntee siis minua kohtaan (me toisiamme), mutta kuvittelee sen olevan se toinen, ehkä se toinen on hänelle pinnallisesti sopivampi, maailmassa sopivampi. Tissivälisyndrooma ehkä? Meidän rakkaus on sillä tasolla, ettei sitä voi ymmärtää. Siksi kirjoitin että hän ei ymmärrä, siksi en ymmärrä itsekään. (en siis kirjoita ihan tosissani tai totuutena, maalailen vaan vaihtoehtoja pitkällä siveltimellä :)

        Tossivälisybdrooma? Tähän kyllä olisi mukava saada määritelmä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossivälisybdrooma? Tähän kyllä olisi mukava saada määritelmä..

        Että ihastutaan siihen, jolla tissivako on syvimmälle uurrettu. Halu kyseessä, ei tunteet.


      • Anonyymi

        Niillävoi ollakin muu elämä silti magneetit vetää toisiaan puoleensa. Mun mielestä rakkaus menneestä koska joku saa mut välillä tuntemaan järkyttävää surua ja ikävää ja ne liittyy häneen aina. Ohimeneviä, mutta tulee joskus ihan kuin joistain muistoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti ajattelen, että se rakastaa mua. Aloitus oli kiukuttelua. En usko että ketään muuta edes on tässä. Rakkaus on niin suurta.

        Kyllä mä ainakin tiedän, että tää mun hän on sen ymmärtänyt ja tietää, että minä myös. Olen siitä jotenkin täysin varma!


    • Anonyymi

      No miksi juurikin sinä? Miksei kukaan muu?

      • Anonyymi

        Minä, koska tunnen sen varpaissa asti.


    • Anonyymi

      Kaksoisliekki on yksi nimitys suuremmalle rakkaudelle, joka ilmeisesti on saanut alkunsa itämaisista uskonnoista, uskomuksista ja tarinoista. Se siis kuvastaa ja nimittää suurta, aitoa ja oikeaa rakkautta, joka länsimaissa tunnetaan eri nimellä. Todennäköisesti itämaissa sitä on vain tutkittu huomattavasti enemmän. Joka tapauksessa. Se on heti alusta lähtien molemminpuolista rakkautta. Rakkautta, joka syttyy jo hyvin pienestä kipinästä, siinä ei ole ollenkaan ihastumisvaihetta, vaan se on nopea "salamarakastuminen". Se ei vaadi syttyäkseen edes tutustumista, seksiä, lämpöä ja läheisyyttä. Mutta on tottakai erittäinkin todennäköistä ja hyvinkin oletettavaa, että nuo edm. vahvistaisivat sitä entisestään. On arvioitu ja laskelmoitu, että kaksoisliekkipareja on maailmassa yht. vain n. 72 000. He ovat hajallaan ympäriinsä eri maissa ja maanosissa, eri kansoina ja rotuina, niin on enemmän kuin todennäköistä, että suurinosa heistä ei koskaan kohtaa vastapariaan.

      • Anonyymi

        Minä rakastuin häneen ihan salamana kerran kun oltiin tekemisissä. Se oli ihan silmänräpäys eikä ole laantunut yhtään. Mutta en tosiaan tiedä uskoisinko tuollaisiin uskomuksiin.


    • Anonyymi

      Mikä todiste?

    • Anonyymi

      Meneekö aloitus miehelle?

      • Anonyymi

        Ei mene, ku transmieheltä... Trans naiselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene, ku transmieheltä... Trans naiselle!

        Eli taitaa mennä naiselta miehelle.


      • Anonyymi

        Kyllä menee naiselta miehelle tämä aloitus. Ei mitään trans vaan ihan taviksia ollaan molemmata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli taitaa mennä naiselta miehelle.

        Kyllä vaan. Kaikki jo tietää tuon sivustahuutelijan niin ei se haittaa.


    • Anonyymi

      Jos hän on kaksoisliekkisi , sinun ei tarvitse sitä täällä eikä missään muuallakaan kirjoitella ja miettiä .
      Palaatte varmasti aina toistenne luo , sydämenne ovat yhtä ,

      • Anonyymi

        Ymmärrän jos haluaa kirjoittaa koska tästä et voi muualle mennä puhelemaan ja eikä hänellekään ikävä kyllä on niin järisyttävä kokemus, ettei sitä voi oikein sisällään yksin pitää. Kertoisin kyllä hänelle, jos siihen joskus tulee mahdollisuus ja tunnen paremmin kuin nyt. Luulen, että räjähtäisin itkuun vähintäänkin varsinkin jos kuulisin kaiken olevan totta on niin syvältä ja minähän en ole mikään itkupilli ollut koskaan. Tän myötä sekin tullut opittua.


    • Anonyymi

      Mohaammeedeja on joka paikassa kuin antikristuksia?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe