Olen pian 31 täyttävä lesbo, joka kovin haluaa löytää naisen rinnalleen kulkemaan. Ongelmaa on kuitenkin tuottanut se, että en osaa pitää itsestäni ns ääntä. Tarkoitan tällä paitsi että olen suht introvertti luonteeltani (tarkkailen mieluummin, mutta osaan kyllä suuni aukaista), näytän myös umpiheterolta. Viehätyn myös toisista hetero-oletetuista. Muutamaa naista olen arjessa lähestynytkin, mutta rukkasin. Deittisovellukset eivät niin kiinnosta, mutta alan taipua myös näille. Uusiin ihmisiin on minusta luontevampaa tutustua kasvokkain, mutta en toisaalta viihdy suuressa porukassa..
Onko meitä muita, jotka kamppailee samojen haasteiden kanssa? 🌸
Onko meitä muita?
18
736
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä näköinen on umpihetero?
- Anonyymi
Huonosti kiteytetty I know. Tarkoitin lähinnä sellaista henkilöä, jonka tyylistä/pukeutumisesta ei käy suuntautuminen ilmi, tai edes saa sellaista vibaa.
Olen ihan perus vaalea, hoikka, klassisesti pukeutuva nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonosti kiteytetty I know. Tarkoitin lähinnä sellaista henkilöä, jonka tyylistä/pukeutumisesta ei käy suuntautuminen ilmi, tai edes saa sellaista vibaa.
Olen ihan perus vaalea, hoikka, klassisesti pukeutuva nainen.Aika monikin lesbo on ihan normaalin näköinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monikin lesbo on ihan normaalin näköinen.
En sitä epäilekään. Omalla kohdallani en ole heihin vaan juuri törmännyt.
- Anonyymi
Vähän samaa ongelmaa ilmassa.
Deittisovellukset ei vaan tunnu luontevalta tavalla itselle tutustua ihmisiin, mutta en tiedä missä muuallakaan sitä tutustuisi, kun ei ainakaan näissä nykyisissä ympyröissä.- Anonyymi
Jep.. kaipa täytyy se Tinder ladata.
- Anonyymi
Ei tunnu deittisovellukset hyvältä vaihtoehdolta mullekaan
- Anonyymi
No mä en tunne tarpeeksi lesboja niin sovellukset tuntuu järkevimmältä vaihtoehdolta, tykkäsi niistä tai ei.
- Anonyymi
Aloittaja miten sinuun saisi yhteyttä
- Anonyymi
Mistä päin kyselet? 😊
Asun Varsinais-Suomessa.
- Anonyymi
Mä haluaisin sellasen heteron näköisen naisen😆
- Anonyymi
Täältä löytyy
- Anonyymi
Nii mäkin haluaisin sellaisen heteron näköisen joka on lyhyt tukakin tykkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä löytyy
Mistäpäin olet ?
- Anonyymi
Ei-heteronnäköisiä stereotyyppisen näköisiä lesboja on todella paljon ja naisparit joita tavannut viime aikoina näyttää noudattavan samaa kaavaa. Tää tekee sen että kaikki näyttää samalta mun silmään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet ?
Etelä-Savosta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762701Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2781545Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871351
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991311Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3891253Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2899Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805