Onko meitä muita?

Anonyymi

Olen pian 31 täyttävä lesbo, joka kovin haluaa löytää naisen rinnalleen kulkemaan. Ongelmaa on kuitenkin tuottanut se, että en osaa pitää itsestäni ns ääntä. Tarkoitan tällä paitsi että olen suht introvertti luonteeltani (tarkkailen mieluummin, mutta osaan kyllä suuni aukaista), näytän myös umpiheterolta. Viehätyn myös toisista hetero-oletetuista. Muutamaa naista olen arjessa lähestynytkin, mutta rukkasin. Deittisovellukset eivät niin kiinnosta, mutta alan taipua myös näille. Uusiin ihmisiin on minusta luontevampaa tutustua kasvokkain, mutta en toisaalta viihdy suuressa porukassa..

Onko meitä muita, jotka kamppailee samojen haasteiden kanssa? 🌸

18

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä näköinen on umpihetero?

      • Anonyymi

        Huonosti kiteytetty I know. Tarkoitin lähinnä sellaista henkilöä, jonka tyylistä/pukeutumisesta ei käy suuntautuminen ilmi, tai edes saa sellaista vibaa.
        Olen ihan perus vaalea, hoikka, klassisesti pukeutuva nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti kiteytetty I know. Tarkoitin lähinnä sellaista henkilöä, jonka tyylistä/pukeutumisesta ei käy suuntautuminen ilmi, tai edes saa sellaista vibaa.
        Olen ihan perus vaalea, hoikka, klassisesti pukeutuva nainen.

        Aika monikin lesbo on ihan normaalin näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monikin lesbo on ihan normaalin näköinen.

        En sitä epäilekään. Omalla kohdallani en ole heihin vaan juuri törmännyt.


    • Anonyymi

      Vähän samaa ongelmaa ilmassa.
      Deittisovellukset ei vaan tunnu luontevalta tavalla itselle tutustua ihmisiin, mutta en tiedä missä muuallakaan sitä tutustuisi, kun ei ainakaan näissä nykyisissä ympyröissä.

      • Anonyymi

        Jep.. kaipa täytyy se Tinder ladata.


      • Anonyymi

        Ei tunnu deittisovellukset hyvältä vaihtoehdolta mullekaan


    • Anonyymi

      No mä en tunne tarpeeksi lesboja niin sovellukset tuntuu järkevimmältä vaihtoehdolta, tykkäsi niistä tai ei.

    • Anonyymi

      Aloittaja miten sinuun saisi yhteyttä

      • Anonyymi

        Mistä päin kyselet? 😊
        Asun Varsinais-Suomessa.


    • Anonyymi

      Mä haluaisin sellasen heteron näköisen naisen😆

      • Anonyymi

        Täältä löytyy


      • Anonyymi

        Nii mäkin haluaisin sellaisen heteron näköisen joka on lyhyt tukakin tykkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä löytyy

        Mistäpäin olet ?


      • Anonyymi

        Ei-heteronnäköisiä stereotyyppisen näköisiä lesboja on todella paljon ja naisparit joita tavannut viime aikoina näyttää noudattavan samaa kaavaa. Tää tekee sen että kaikki näyttää samalta mun silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet ?

        Etelä-Savosta


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe