Onko meitä muita?

Anonyymi

Olen pian 31 täyttävä lesbo, joka kovin haluaa löytää naisen rinnalleen kulkemaan. Ongelmaa on kuitenkin tuottanut se, että en osaa pitää itsestäni ns ääntä. Tarkoitan tällä paitsi että olen suht introvertti luonteeltani (tarkkailen mieluummin, mutta osaan kyllä suuni aukaista), näytän myös umpiheterolta. Viehätyn myös toisista hetero-oletetuista. Muutamaa naista olen arjessa lähestynytkin, mutta rukkasin. Deittisovellukset eivät niin kiinnosta, mutta alan taipua myös näille. Uusiin ihmisiin on minusta luontevampaa tutustua kasvokkain, mutta en toisaalta viihdy suuressa porukassa..

Onko meitä muita, jotka kamppailee samojen haasteiden kanssa? 🌸

18

757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä näköinen on umpihetero?

• Anonyymi

Huonosti kiteytetty I know. Tarkoitin lähinnä sellaista henkilöä, jonka tyylistä/pukeutumisesta ei käy suuntautuminen ilmi, tai edes saa sellaista vibaa.
        Olen ihan perus vaalea, hoikka, klassisesti pukeutuva nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonosti kiteytetty I know. Tarkoitin lähinnä sellaista henkilöä, jonka tyylistä/pukeutumisesta ei käy suuntautuminen ilmi, tai edes saa sellaista vibaa.
        Olen ihan perus vaalea, hoikka, klassisesti pukeutuva nainen.

Aika monikin lesbo on ihan normaalin näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monikin lesbo on ihan normaalin näköinen.

En sitä epäilekään. Omalla kohdallani en ole heihin vaan juuri törmännyt.

• Anonyymi

Vähän samaa ongelmaa ilmassa.
      Deittisovellukset ei vaan tunnu luontevalta tavalla itselle tutustua ihmisiin, mutta en tiedä missä muuallakaan sitä tutustuisi, kun ei ainakaan näissä nykyisissä ympyröissä.

• Anonyymi

Jep.. kaipa täytyy se Tinder ladata.

• Anonyymi

Ei tunnu deittisovellukset hyvältä vaihtoehdolta mullekaan

• Anonyymi

No mä en tunne tarpeeksi lesboja niin sovellukset tuntuu järkevimmältä vaihtoehdolta, tykkäsi niistä tai ei.

• Anonyymi

Aloittaja miten sinuun saisi yhteyttä

• Anonyymi

Mistä päin kyselet? 😊
        Asun Varsinais-Suomessa.

• Anonyymi

Mä haluaisin sellasen heteron näköisen naisen😆

• Anonyymi

Täältä löytyy

• Anonyymi

Nii mäkin haluaisin sellaisen heteron näköisen joka on lyhyt tukakin tykkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä löytyy

Mistäpäin olet ?

• Anonyymi

Ei-heteronnäköisiä stereotyyppisen näköisiä lesboja on todella paljon ja naisparit joita tavannut viime aikoina näyttää noudattavan samaa kaavaa. Tää tekee sen että kaikki näyttää samalta mun silmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olet ?

Etelä-Savosta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1248
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1037
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      903
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      787
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      603
    Aihe