Onko meitä muita?

Anonyymi

Olen pian 31 täyttävä lesbo, joka kovin haluaa löytää naisen rinnalleen kulkemaan. Ongelmaa on kuitenkin tuottanut se, että en osaa pitää itsestäni ns ääntä. Tarkoitan tällä paitsi että olen suht introvertti luonteeltani (tarkkailen mieluummin, mutta osaan kyllä suuni aukaista), näytän myös umpiheterolta. Viehätyn myös toisista hetero-oletetuista. Muutamaa naista olen arjessa lähestynytkin, mutta rukkasin. Deittisovellukset eivät niin kiinnosta, mutta alan taipua myös näille. Uusiin ihmisiin on minusta luontevampaa tutustua kasvokkain, mutta en toisaalta viihdy suuressa porukassa..

Onko meitä muita, jotka kamppailee samojen haasteiden kanssa? 🌸

18

800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä näköinen on umpihetero?

• Anonyymi

Huonosti kiteytetty I know. Tarkoitin lähinnä sellaista henkilöä, jonka tyylistä/pukeutumisesta ei käy suuntautuminen ilmi, tai edes saa sellaista vibaa.
        Olen ihan perus vaalea, hoikka, klassisesti pukeutuva nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonosti kiteytetty I know. Tarkoitin lähinnä sellaista henkilöä, jonka tyylistä/pukeutumisesta ei käy suuntautuminen ilmi, tai edes saa sellaista vibaa.
        Olen ihan perus vaalea, hoikka, klassisesti pukeutuva nainen.

Aika monikin lesbo on ihan normaalin näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monikin lesbo on ihan normaalin näköinen.

En sitä epäilekään. Omalla kohdallani en ole heihin vaan juuri törmännyt.

• Anonyymi

Vähän samaa ongelmaa ilmassa.
      Deittisovellukset ei vaan tunnu luontevalta tavalla itselle tutustua ihmisiin, mutta en tiedä missä muuallakaan sitä tutustuisi, kun ei ainakaan näissä nykyisissä ympyröissä.

• Anonyymi

Jep.. kaipa täytyy se Tinder ladata.

• Anonyymi

Ei tunnu deittisovellukset hyvältä vaihtoehdolta mullekaan

• Anonyymi

No mä en tunne tarpeeksi lesboja niin sovellukset tuntuu järkevimmältä vaihtoehdolta, tykkäsi niistä tai ei.

• Anonyymi

Aloittaja miten sinuun saisi yhteyttä

• Anonyymi

Mistä päin kyselet? 😊
        Asun Varsinais-Suomessa.

• Anonyymi

Mä haluaisin sellasen heteron näköisen naisen😆

• Anonyymi

Täältä löytyy

• Anonyymi

Nii mäkin haluaisin sellaisen heteron näköisen joka on lyhyt tukakin tykkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä löytyy

Mistäpäin olet ?

• Anonyymi

Ei-heteronnäköisiä stereotyyppisen näköisiä lesboja on todella paljon ja naisparit joita tavannut viime aikoina näyttää noudattavan samaa kaavaa. Tää tekee sen että kaikki näyttää samalta mun silmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olet ?

Etelä-Savosta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      194
      3899
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2772
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      77
      1350
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1266
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1179
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      20
      971
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      954
    8. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      48
      881
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      217
      863
    10. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      107
      676
    Aihe