Onko meitä muita?

Anonyymi

Olen pian 31 täyttävä lesbo, joka kovin haluaa löytää naisen rinnalleen kulkemaan. Ongelmaa on kuitenkin tuottanut se, että en osaa pitää itsestäni ns ääntä. Tarkoitan tällä paitsi että olen suht introvertti luonteeltani (tarkkailen mieluummin, mutta osaan kyllä suuni aukaista), näytän myös umpiheterolta. Viehätyn myös toisista hetero-oletetuista. Muutamaa naista olen arjessa lähestynytkin, mutta rukkasin. Deittisovellukset eivät niin kiinnosta, mutta alan taipua myös näille. Uusiin ihmisiin on minusta luontevampaa tutustua kasvokkain, mutta en toisaalta viihdy suuressa porukassa..

Onko meitä muita, jotka kamppailee samojen haasteiden kanssa? 🌸

18

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä näköinen on umpihetero?

• Anonyymi

Huonosti kiteytetty I know. Tarkoitin lähinnä sellaista henkilöä, jonka tyylistä/pukeutumisesta ei käy suuntautuminen ilmi, tai edes saa sellaista vibaa.
        Olen ihan perus vaalea, hoikka, klassisesti pukeutuva nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonosti kiteytetty I know. Tarkoitin lähinnä sellaista henkilöä, jonka tyylistä/pukeutumisesta ei käy suuntautuminen ilmi, tai edes saa sellaista vibaa.
        Olen ihan perus vaalea, hoikka, klassisesti pukeutuva nainen.

Aika monikin lesbo on ihan normaalin näköinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monikin lesbo on ihan normaalin näköinen.

En sitä epäilekään. Omalla kohdallani en ole heihin vaan juuri törmännyt.

• Anonyymi

Vähän samaa ongelmaa ilmassa.
      Deittisovellukset ei vaan tunnu luontevalta tavalla itselle tutustua ihmisiin, mutta en tiedä missä muuallakaan sitä tutustuisi, kun ei ainakaan näissä nykyisissä ympyröissä.

• Anonyymi

Jep.. kaipa täytyy se Tinder ladata.

• Anonyymi

Ei tunnu deittisovellukset hyvältä vaihtoehdolta mullekaan

• Anonyymi

No mä en tunne tarpeeksi lesboja niin sovellukset tuntuu järkevimmältä vaihtoehdolta, tykkäsi niistä tai ei.

• Anonyymi

Aloittaja miten sinuun saisi yhteyttä

• Anonyymi

Mistä päin kyselet? 😊
        Asun Varsinais-Suomessa.

• Anonyymi

Mä haluaisin sellasen heteron näköisen naisen😆

• Anonyymi

Täältä löytyy

• Anonyymi

Nii mäkin haluaisin sellaisen heteron näköisen joka on lyhyt tukakin tykkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä löytyy

Mistäpäin olet ?

• Anonyymi

Ei-heteronnäköisiä stereotyyppisen näköisiä lesboja on todella paljon ja naisparit joita tavannut viime aikoina näyttää noudattavan samaa kaavaa. Tää tekee sen että kaikki näyttää samalta mun silmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäpäin olet ?

Etelä-Savosta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      643
      8683
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3346
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      461
      2377
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1383
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1375
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1305
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1241
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1157
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1095
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      66
      969
    Aihe