Duck duck ei kunnioitakaan yksityisyyttä

Anonyymi

22

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja minä kun luulin, että Duckduckgo olisi vain hakukone......

• Anonyymi

Microsoftin vihaajat ja kilpailijat tekevät säännöllisesti näitä "paljastuksia" jotka sitten yleensä katoavat tyhjyyteen jos asiaa joku tarkemmin selvittelee.

Ihan normaalia bisnessotaa.

• Anonyymi

Windowstrollerrssonnit ovat harrastaneet tuollaista jo vuosikausia kaivelemalla ikivanhoja juttuja koska uusia ei vaan löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Windowstrollerrssonnit ovat harrastaneet tuollaista jo vuosikausia kaivelemalla ikivanhoja juttuja koska uusia ei vaan löydy.

Tuossa uutta:
        "Linux 5.17 viivästyy käyttöjärjestelmästä löytyneen haavoittuvuuden vuoksi. Linux-käyttöjärjestelmän seuraavan version julkaisua on jouduttu siirtämään ainakin viikolla, kun uusi spectremäinen haittaohjelma ilmaantui jälleen haittaamaan julkaisua."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa uutta:
        "Linux 5.17 viivästyy käyttöjärjestelmästä löytyneen haavoittuvuuden vuoksi. Linux-käyttöjärjestelmän seuraavan version julkaisua on jouduttu siirtämään ainakin viikolla, kun uusi spectremäinen haittaohjelma ilmaantui jälleen haittaamaan julkaisua."

Enpä tiedä tuotakaan kakkajuttua.
        Mulla on tuo ollut jo jonkin aikaa ja seuraava versiokin on julkaistu siis 5.18.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tiedä tuotakaan kakkajuttua.
        Mulla on tuo ollut jo jonkin aikaa ja seuraava versiokin on julkaistu siis 5.18.

Etpä tietenkään tiedä koska suljet mielestäsi kaiken kritiikin pois, jotka liittyvät käyttämääsi käyttöjarjestelmään.

Tyypillistä fundamentalismia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä tietenkään tiedä koska suljet mielestäsi kaiken kritiikin pois, jotka liittyvät käyttämääsi käyttöjarjestelmään.

Ja sinä olet vaan lukenut sen edellisen lässyjutun samasta aiheesta palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa noita Microsoftin juttuja tullut käytettyä ihan työkoneissa jo 40-vuotta sitten.
        Jos et tiedä niin silloin myös maksetaan palkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa uutta:

Eli heti löytyi. Kaiken kiistäminen kuuluu edelleenkin linukshihhulointiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli heti löytyi. Kaiken kiistäminen kuuluu edelleenkin linukshihhulointiin.

Puutaheinääjutut täytyykin kiistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa uutta:

Hyvä että joidenkin käyttöjärjestelmien turvallisuudesta huolehditaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että joidenkin käyttöjärjestelmien turvallisuudesta huolehditaan.

Juuri siksi minulla onkin Windows..

• Anonyymi

Hakukone on eri juttu kuin internet-selain, jossa mukana vakoilutaho microsoft. Yritin etsiä tuota selainta ddg, mutta en löytänyt.

• Anonyymi

Hakukone, selain, selainmoottori..., noita käännetään miten sattuu ja englanniksikin käytetään samoista asioista eri nimityksiä, mutta hakukonetta tuo tarkoittaa. Ainahan ne yrittää päästä urkkimaan ja aina joku suostuu kun rahaa tarjotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakukone, selain, selainmoottori..., noita käännetään miten sattuu ja englanniksikin käytetään samoista asioista eri nimityksiä, mutta hakukonetta tuo tarkoittaa. Ainahan ne yrittää päästä urkkimaan ja aina joku suostuu kun rahaa tarjotaan.

Ahaa! Se oli siis sittenkin vain hakukone. Ja minä kun luulin sitä oikeasti selaimeksi....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa! Se oli siis sittenkin vain hakukone. Ja minä kun luulin sitä oikeasti selaimeksi....

Hanki tietoja niin luuleminen jää vähemmälle.

• Anonyymi

Se on pytyssä sinisenä ottamassa niitä kuvia........

• Anonyymi

kalastus rysä

• Anonyymi
      • Anonyymi

No niin, sitähän minäkin. Löytyihän sen niminen selainkin! Kummastahn se mahtoi olla kysymys aloituksessa tai siinä mainitussa linkissä?

• Anonyymi

Vähän epäilyttävä tuo osoite. Näytti olevan windowsille suunnattu tuokin haittaohjelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, sitähän minäkin. Löytyihän sen niminen selainkin! Kummastahn se mahtoi olla kysymys aloituksessa tai siinä mainitussa linkissä?

"Tässä yhteydessä on kuitenkin syytä korostaa, että Microsoftin suhteen tehtävä poikkeus koskee ainoastaan verkkoselainohjelmistoa, eikä siis DuckDuckGon hakukonetta."

Pitäisi näköjään lukea kunnolla nuo jutut, koskee vain omaa selainta, ei hakukonetta muissa selaimissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      355
      5447
    2. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      3745
    3. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      95
      1593
    4. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      371
      1420
    5. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      42
      1415
    6. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1314
    7. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      11
      1259
    8. Uskallatko paljastaa

Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli? Minä aloitan, KA, nainen.
      Tunteet
      53
      1229
    9. Aiotko saattaa sen loppuun

..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..
      Ikävä
      54
      920
    10. En halua satuttaa sinua

Mutta tässä ei ole järkeä!..
      Ikävä
      39
      906
    Aihe