Lapsi huolehtiivanhemmastaan

Anonyymi

AUTTAKAA!!
Mulla on yks kaveri, jonka oon tuntenut vasta kuukauden. Tää poika asuu sen isän luona kahestaan. Sain kuulla viikko sitten mun toiselta kaverilta, että tän mun kaverin isä ei oikein pysty liikumaan ja tää poika huolehtii siitä kokoajan. Käy yksin kaupassa, pesee pyykit, laittaa ruokaa yms. Tää mun kaveri ei oo sanonu mulle oikein mitään tästä sen isästä ja en oo siis ikinä käynyt heillä koska tää kaveri on keksinyt aina syitä miks en voi tulla vaikka hän on ollut tosi monesti meillä. Se ei saa koskaan esim. uusia vaatteita ellei sitten itellä satu olemaan vähän rahaa millä vois ostaa. Oon välillä vähän ihmetellytkin sitä mun kaveria ja sen käytöstä joissain asioissa, mutta nyt käy sääliksi kun tiedän tän kaiken.

Miten laki menee vanhempien huolehtimisesta tai onko tää ok?? Mitä mun pitäis tehä??

4

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää lapsi on siis 13 vuotias!!

• Anonyymi

Minkä ikäinen oot?

• Anonyymi

Juttele sen uuden kaveris kanssa tuonnempana niistä asioista jos siltä tuntuu. Kaikkia puheita ei kannata uskoa. Parempi olisi että hän itse ottaa asiat ensiksi puheeksi ja kertoo asioistaan. Voi olla että hän ottaa väliä sinuun jos tungettelet. Ajan kanssa toiseen tutustuu paremmin.

• Anonyymi

Laita netti hakuun huoli ilmoitus. Antaa osuman. Se on soisaliviraston. Voit nimettömänä kertoa siinä tuon saman kuin kirjoiti aloitus. Siihen tietysti sukunimi. osoite. Käyvät tarkistamassa asian ja antavat tarvittavan avun heille.Voitte mennä myös kaverisi kanssa sosialivirasto. Siellä on aula ja nevoja aina paikalla. Kertoa suulliseti huoli ilmoitus,Koulun kurratorille myös, On vaitiolo velvolinen kuin terveydenhoitaja rehtori. Kuin sosialiviraston henkilökuntaMutta koulut ei onnistukaan .Kesä on jo kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe