Lapsi huolehtiivanhemmastaan

Anonyymi

AUTTAKAA!!
Mulla on yks kaveri, jonka oon tuntenut vasta kuukauden. Tää poika asuu sen isän luona kahestaan. Sain kuulla viikko sitten mun toiselta kaverilta, että tän mun kaverin isä ei oikein pysty liikumaan ja tää poika huolehtii siitä kokoajan. Käy yksin kaupassa, pesee pyykit, laittaa ruokaa yms. Tää mun kaveri ei oo sanonu mulle oikein mitään tästä sen isästä ja en oo siis ikinä käynyt heillä koska tää kaveri on keksinyt aina syitä miks en voi tulla vaikka hän on ollut tosi monesti meillä. Se ei saa koskaan esim. uusia vaatteita ellei sitten itellä satu olemaan vähän rahaa millä vois ostaa. Oon välillä vähän ihmetellytkin sitä mun kaveria ja sen käytöstä joissain asioissa, mutta nyt käy sääliksi kun tiedän tän kaiken.

Miten laki menee vanhempien huolehtimisesta tai onko tää ok?? Mitä mun pitäis tehä??

4

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää lapsi on siis 13 vuotias!!

• Anonyymi

Minkä ikäinen oot?

• Anonyymi

Juttele sen uuden kaveris kanssa tuonnempana niistä asioista jos siltä tuntuu. Kaikkia puheita ei kannata uskoa. Parempi olisi että hän itse ottaa asiat ensiksi puheeksi ja kertoo asioistaan. Voi olla että hän ottaa väliä sinuun jos tungettelet. Ajan kanssa toiseen tutustuu paremmin.

• Anonyymi

Laita netti hakuun huoli ilmoitus. Antaa osuman. Se on soisaliviraston. Voit nimettömänä kertoa siinä tuon saman kuin kirjoiti aloitus. Siihen tietysti sukunimi. osoite. Käyvät tarkistamassa asian ja antavat tarvittavan avun heille.Voitte mennä myös kaverisi kanssa sosialivirasto. Siellä on aula ja nevoja aina paikalla. Kertoa suulliseti huoli ilmoitus,Koulun kurratorille myös, On vaitiolo velvolinen kuin terveydenhoitaja rehtori. Kuin sosialiviraston henkilökuntaMutta koulut ei onnistukaan .Kesä on jo kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe