AUTTAKAA!!
Mulla on yks kaveri, jonka oon tuntenut vasta kuukauden. Tää poika asuu sen isän luona kahestaan. Sain kuulla viikko sitten mun toiselta kaverilta, että tän mun kaverin isä ei oikein pysty liikumaan ja tää poika huolehtii siitä kokoajan. Käy yksin kaupassa, pesee pyykit, laittaa ruokaa yms. Tää mun kaveri ei oo sanonu mulle oikein mitään tästä sen isästä ja en oo siis ikinä käynyt heillä koska tää kaveri on keksinyt aina syitä miks en voi tulla vaikka hän on ollut tosi monesti meillä. Se ei saa koskaan esim. uusia vaatteita ellei sitten itellä satu olemaan vähän rahaa millä vois ostaa. Oon välillä vähän ihmetellytkin sitä mun kaveria ja sen käytöstä joissain asioissa, mutta nyt käy sääliksi kun tiedän tän kaiken.
Miten laki menee vanhempien huolehtimisesta tai onko tää ok?? Mitä mun pitäis tehä??
Lapsi huolehtiivanhemmastaan
4
143
Vastaukset
- Anonyymi
Tää lapsi on siis 13 vuotias!!
- Anonyymi
Minkä ikäinen oot?
- Anonyymi
Juttele sen uuden kaveris kanssa tuonnempana niistä asioista jos siltä tuntuu. Kaikkia puheita ei kannata uskoa. Parempi olisi että hän itse ottaa asiat ensiksi puheeksi ja kertoo asioistaan. Voi olla että hän ottaa väliä sinuun jos tungettelet. Ajan kanssa toiseen tutustuu paremmin.
- Anonyymi
Laita netti hakuun huoli ilmoitus. Antaa osuman. Se on soisaliviraston. Voit nimettömänä kertoa siinä tuon saman kuin kirjoiti aloitus. Siihen tietysti sukunimi. osoite. Käyvät tarkistamassa asian ja antavat tarvittavan avun heille.Voitte mennä myös kaverisi kanssa sosialivirasto. Siellä on aula ja nevoja aina paikalla. Kertoa suulliseti huoli ilmoitus,Koulun kurratorille myös, On vaitiolo velvolinen kuin terveydenhoitaja rehtori. Kuin sosialiviraston henkilökuntaMutta koulut ei onnistukaan .Kesä on jo kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984