Kerrohan mies

Anonyymi

Millä tavalla olisin hyödyllinen sinulle? Sinulla on jo kaikkea ja enemmänkin kuin minulla.

53

614

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seura on tärkeintä. Se on mitä voin itsekin tarjota. En ajattele niin, että toisesta täytyisi hyötyä jotenkin.

      • Anonyymi

        Hyöty oli vähän huono sana kuvaamaan, mutta mitä voisin antaa sinulle mitä sinulla ei ole jo? Olen vähän turha jos seura ei ole tarpeeksi hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyöty oli vähän huono sana kuvaamaan, mutta mitä voisin antaa sinulle mitä sinulla ei ole jo? Olen vähän turha jos seura ei ole tarpeeksi hyvä.

        Kumppanuutta, ystävyyttä, hellyyttä, rakkautta, tukea... En nyt osaa muuta sanoa. Täytyy miettiä asiaa paremmin. Mitä minä voisin tarjota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumppanuutta, ystävyyttä, hellyyttä, rakkautta, tukea... En nyt osaa muuta sanoa. Täytyy miettiä asiaa paremmin. Mitä minä voisin tarjota?

        Ei olla oltu kaupan alalla töissä tai mitenkään lähestynyt somessa. Jos nyt olet sama kirjoittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla oltu kaupan alalla töissä tai mitenkään lähestynyt somessa. Jos nyt olet sama kirjoittaja.

        Milloin sitten näitte viimeksi? Me nähtiin viime vuoden puolella loppuvuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumppanuutta, ystävyyttä, hellyyttä, rakkautta, tukea... En nyt osaa muuta sanoa. Täytyy miettiä asiaa paremmin. Mitä minä voisin tarjota?

        Mutta jos sinä nyt se mies sattuisit jollain ihmeen tavalla olemaan niin onhan sinulla tarjota vaikka mitä. En edes tiedä mitä varmaan ensimmäisenä mielenrauhan tältä ajattelulta ja palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos sinä nyt se mies sattuisit jollain ihmeen tavalla olemaan niin onhan sinulla tarjota vaikka mitä. En edes tiedä mitä varmaan ensimmäisenä mielenrauhan tältä ajattelulta ja palstalta.

        Niin jos siinä olisikin kyllä paljon. Mielenrauha on yksi tärkeimmistä. Toivottavasti tavoitat omasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos siinä olisikin kyllä paljon. Mielenrauha on yksi tärkeimmistä. Toivottavasti tavoitat omasi.

        Onhan siinä luultavasti. Olet niin hyvin pärjännyt ja ihailen sitä. Ei kuka tahansa pysty sellaiseen. Jos vain tietäisi millainen todella olet. Kun en nyt unohtaakaan pysty mitenkään niin mietitään sitten tämmöisiä asioita. Mielenrauhan saavuttaisin vasta tutustuessa ja sitä tuskin tulee tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan siinä luultavasti. Olet niin hyvin pärjännyt ja ihailen sitä. Ei kuka tahansa pysty sellaiseen. Jos vain tietäisi millainen todella olet. Kun en nyt unohtaakaan pysty mitenkään niin mietitään sitten tämmöisiä asioita. Mielenrauhan saavuttaisin vasta tutustuessa ja sitä tuskin tulee tapahtumaan.

        Ehkä jotkut asiat näyttävät päälle päin hyviltä. Se mitä pään sisällä tapahtuu, jääkin kaikilta näkemättä. Mielenrauha puuttuu minultakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jotkut asiat näyttävät päälle päin hyviltä. Se mitä pään sisällä tapahtuu, jääkin kaikilta näkemättä. Mielenrauha puuttuu minultakin.

        Niin kai sitten. Mikä sinulle ei mielenrauhaa anna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten. Mikä sinulle ei mielenrauhaa anna?

        Se että nainen jäi mieleen pyörimään. Ajattelen häntä ihan jatkuvalla syötöllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että nainen jäi mieleen pyörimään. Ajattelen häntä ihan jatkuvalla syötöllä...

        Niin ja minulla mies. Tunne on sama mutta en vain tiedä oletko hän. Epäilen niin paljon kun monesti ei vaan osu mikään tunniste oikeaan. Ja mitä sillä tiedolla edes tekisi muuta kuin sen ettei ole yksin tämän tunteen kanssa. Aika raskasta on kun toinen vähän kuin kulkee mukana ihan sama mihin menee ja mitä tekee. Aiemmat kohtaamiset viime vuonna viimeisin ihan loppuvuodesta pyörii vain mielessä filminauhan tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja minulla mies. Tunne on sama mutta en vain tiedä oletko hän. Epäilen niin paljon kun monesti ei vaan osu mikään tunniste oikeaan. Ja mitä sillä tiedolla edes tekisi muuta kuin sen ettei ole yksin tämän tunteen kanssa. Aika raskasta on kun toinen vähän kuin kulkee mukana ihan sama mihin menee ja mitä tekee. Aiemmat kohtaamiset viime vuonna viimeisin ihan loppuvuodesta pyörii vain mielessä filminauhan tavoin.

        Niin juurikin noin. Ei hetkeäkään oikeasti päivästä, etteikö mielessä olisi. Ensikohtaamiset yms. Ja tulee välillä epätoivoinen ja surullinen olo, kun ajattelee ettei kuuluta yhteen, eikä nähdä taikka mitään. Silti koitan olla iloinen siitä että hän on olemassa, vaikka ei elämääni kuulukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juurikin noin. Ei hetkeäkään oikeasti päivästä, etteikö mielessä olisi. Ensikohtaamiset yms. Ja tulee välillä epätoivoinen ja surullinen olo, kun ajattelee ettei kuuluta yhteen, eikä nähdä taikka mitään. Silti koitan olla iloinen siitä että hän on olemassa, vaikka ei elämääni kuulukaan.

        Olen vain miettinyt milloin tämä kaipaus helpottaisi tai loppuisi kokonaan. Voin nähdä vaikka sata miestä ja kukaan niistä ei herätä mitään ajatusta pienen katselun lisäksi. Sen unohtaa jo heti seuraavana päivänä, mutta sitten kun ei vain sieltä ajatuksista lähde vaikka ei näkisi ja aivot pyörittää samoja asioita uudestaan ja uudestaan mielessä. Kyllä sen tuntee kun tulee surullinen olo siitä ja toinen ajattelee samaan aikaan. Välillä todella voimakkaastikin tulee tunnereaktio ihan kun tuntisi toisen lähellä vaikka onkin niin kaukana jossain. Unissakin nähnyt useasti sellaista että puhuttaisiin. Sitten vain tulee ajatus että on tullut hulluksi kun kuvittelee tuollaista. Mutta eihän sitä voi tietää onko kuvitelmaa vai totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vain miettinyt milloin tämä kaipaus helpottaisi tai loppuisi kokonaan. Voin nähdä vaikka sata miestä ja kukaan niistä ei herätä mitään ajatusta pienen katselun lisäksi. Sen unohtaa jo heti seuraavana päivänä, mutta sitten kun ei vain sieltä ajatuksista lähde vaikka ei näkisi ja aivot pyörittää samoja asioita uudestaan ja uudestaan mielessä. Kyllä sen tuntee kun tulee surullinen olo siitä ja toinen ajattelee samaan aikaan. Välillä todella voimakkaastikin tulee tunnereaktio ihan kun tuntisi toisen lähellä vaikka onkin niin kaukana jossain. Unissakin nähnyt useasti sellaista että puhuttaisiin. Sitten vain tulee ajatus että on tullut hulluksi kun kuvittelee tuollaista. Mutta eihän sitä voi tietää onko kuvitelmaa vai totta.

        Kuulostaa niin tutulta. Omassa tilanteessa kaihertaa vielä ajatus, että hän on jo jonkun toisen... Siitä mitään varmuutta saamatta vielä. Ehkä hän muuttaa päästäni viimeistään siinä vaiheessa, jos siihen asiaan tulee selvyyttä. Samaan aikaan ajatus siitä satuttaa aivan mielettömästi. Joko kohtaamme vielä, taikka saan nähdä tai kuulla, että hän asuu tai on menossa naimisiin toisen kanssa. Ja sitten tuo mitä sanoit muista miehistä, pätee minulla naisiin. Eivät herätä samanlaisia tunteita tosiaankaan. Ei varmasti niin kauan, kun on tämä tila päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa niin tutulta. Omassa tilanteessa kaihertaa vielä ajatus, että hän on jo jonkun toisen... Siitä mitään varmuutta saamatta vielä. Ehkä hän muuttaa päästäni viimeistään siinä vaiheessa, jos siihen asiaan tulee selvyyttä. Samaan aikaan ajatus siitä satuttaa aivan mielettömästi. Joko kohtaamme vielä, taikka saan nähdä tai kuulla, että hän asuu tai on menossa naimisiin toisen kanssa. Ja sitten tuo mitä sanoit muista miehistä, pätee minulla naisiin. Eivät herätä samanlaisia tunteita tosiaankaan. Ei varmasti niin kauan, kun on tämä tila päällä.

        Ei sekään varmaan auta vaikka olisikin toisen kanssa. Ei me olla kohdattu miehen kanssa kun viimeksi silloin loppuvuodesta. Sano nyt se taikasana ettei ole hän. En haluaisi jutella kuin hänelle. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sekään varmaan auta vaikka olisikin toisen kanssa. Ei me olla kohdattu miehen kanssa kun viimeksi silloin loppuvuodesta. Sano nyt se taikasana ettei ole hän. En haluaisi jutella kuin hänelle. :(

        Niin no, ei se kyllä mitään vaikuta, vaikka hän olisikin toisen kanssa. En minäkään haluaisi jutella muille kuin hänelle. Hänen vuoksi tänne tulin ja tänne jäin... Minun on mentävä nukkumaan. Aikainen nousu aamulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, ei se kyllä mitään vaikuta, vaikka hän olisikin toisen kanssa. En minäkään haluaisi jutella muille kuin hänelle. Hänen vuoksi tänne tulin ja tänne jäin... Minun on mentävä nukkumaan. Aikainen nousu aamulla.

        Niin mutta osuuko tunnisteet? Et vastannut yhtään. Veikkaan ettei osu ja yrität kierrellä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta osuuko tunnisteet? Et vastannut yhtään. Veikkaan ettei osu ja yrität kierrellä asiaa.

        Anteeksi, mitä tunnisteita oli? Ihminen jota minä mietin oli kaupan alalla. Ehkä muuta ei tarvitse sanoa? En ole muita tavannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla oltu kaupan alalla töissä tai mitenkään lähestynyt somessa. Jos nyt olet sama kirjoittaja.

        Kuka tämä sitten on? Miksi tungit tähän keskusteluun kun tunnisteet oli ettei ole kaupan alalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mitä tunnisteita oli? Ihminen jota minä mietin oli kaupan alalla. Ehkä muuta ei tarvitse sanoa? En ole muita tavannut.

        Opettele lukemaan monta tunnistetta ollut ja sanoin vielä etten halua muille jutella ja silti tunget keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele lukemaan monta tunnistetta ollut ja sanoin vielä etten halua muille jutella ja silti tunget keskusteluun.

        Ymmärrän turhautumisesi. Halusin vain kertoa, että minulla on hyvin samanlainen kokemus itselläni miehenä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän turhautumisesi. Halusin vain kertoa, että minulla on hyvin samanlainen kokemus itselläni miehenä...

        Ei kiinnosta muiden kuin hänen tuntemuksensa. Joten jätä kommentoimatta jatkossa jos tunnisteet eivät osu.


    • Anonyymi

      Oletkohan sä aloittaja vähän harhainen? Eikö ole muita harrastuksia?

      • Anonyymi

        Nojaa onhan noita. En valinnut ihastumista ja sitä että en saa sitä miestä mielestäni. Se on vain ollut ja on mielessä koko ajan.


      • Anonyymi

        Nämä sinun juttelut alkaa vaikuttaa siltä, ettei sinulla ole mitään muita harrastuksia kuin hyökätä naisoletetun (muistatko miten luennoit taannoin, ettei sukupuolta voi nähdä palstalla, saati henkilöllisyyttä) provon kimppuun. Mies kirjoittelee taas itselleen, tyhmempikin tajuaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojaa onhan noita. En valinnut ihastumista ja sitä että en saa sitä miestä mielestäni. Se on vain ollut ja on mielessä koko ajan.

        Miten tämä oikiasti virosta kotpisin oleva transmies kehtaa jatkuvalla syötöllä tyrkyttää itteään hetero miehelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojaa onhan noita. En valinnut ihastumista ja sitä että en saa sitä miestä mielestäni. Se on vain ollut ja on mielessä koko ajan.

        Teekö


    • Anonyymi

      Mulla ei ole oikeastaan mitään. Ainakin sitten joku joskus rakastuu pelkästään minuun. Paitsi että olen ihan paskakin vielä. :D

      • Anonyymi

        Ai ei muka ole? No hänellä miehellä on kaikki niin paljon paremmin kuin minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei muka ole? No hänellä miehellä on kaikki niin paljon paremmin kuin minulla.

        Mitä siitä sitten? Vaikka minulla olisikin jotain, niin olen ihastunut täysin ihmisen luonteeseen ja persoonaan. Hän vain on niin ihana ja aito ihminen. Sekä nörtittelijäkin vielä. Olisin onneni kukkuloilla jos hän huolisi tämmöisen nelikymppisen raakileen joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siitä sitten? Vaikka minulla olisikin jotain, niin olen ihastunut täysin ihmisen luonteeseen ja persoonaan. Hän vain on niin ihana ja aito ihminen. Sekä nörtittelijäkin vielä. Olisin onneni kukkuloilla jos hän huolisi tämmöisen nelikymppisen raakileen joskus.

        No toivottavasti huolii en se minä ainakaan ole.


      • Anonyymi

        Miten niin pasga? Kerro tarkemmin.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ei muka ole? No hänellä miehellä on kaikki niin paljon paremmin kuin minulla.

        Kirjoitat itsestäsi mie ja sulla ei oo kaikki todellakaan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin pasga? Kerro tarkemmin.
        Sivusta

        Kenellekkään en kelpaa, niin kyllä mun täytyy jotenkin paska olla. Kukaan ei juurikaan halunnut edes jutella deitti mestoissa, niin taidan olla ihan vi**n rumakin vielä. Lopetin senkin touhun. Pettymys pettymyksen perään.

        Tulee mieleen ala-asteen liikuntatunnit, valittiin aina viimeiseksi. Paitsi nyt ei ole opettajaa käskemässä liittymään tiimiin. :D

        Friendzonelle olen kelvannut kyllä pari kertaa. Kunnes ongelmat hävisi ja niin hävisi "ystäväkin". Ihan jeba. Olen tunteiden ja pahan olon roskakori.

        Mut semmoista se mun koko elämä on ollut. Minkäs teet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siitä sitten? Vaikka minulla olisikin jotain, niin olen ihastunut täysin ihmisen luonteeseen ja persoonaan. Hän vain on niin ihana ja aito ihminen. Sekä nörtittelijäkin vielä. Olisin onneni kukkuloilla jos hän huolisi tämmöisen nelikymppisen raakileen joskus.

        Nelikymmpinen on keski-ikäisiä naisia alentava mies uusi kaksikymppinen. Ei sillä, että kukaan kaksikymppinenkään kirjoittaisi itsestään noin. Ei kukaan nainen kirjoita.


    • Anonyymi

      Johan tämäkin hiljeni kun laitettiin tunnisteita. Ei tainnut täsmätä niin kuin yleensäkin.

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen tunnisteita, sama miespuolinen trollaaaja höpöttää ketjunsa täyteen kuten aina. Mutta senhän sinä aloittajana hyvin tiedät...


    • Anonyymi

      Kaikkes on ja rahaakin riittää

      • Anonyymi

        Ei näköjään kirjoitustaitoa löydy.


    • Anonyymi

      En ole ajatellut ihmistä /ihmisiä hyötymistarkoituksessa. Ajokortti on plussaa jos sellainen on.

    • Anonyymi

      Hyödyllistä voi olla myös jokin jota ei oikeastaan ole edes olemassa.

    • Anonyymi

      Jos löydetään sulle joku spesifi tehtävä, johon sovit ku valettu niin varmasti voit olla hyödyllinen. Jotain ideanpoikasta on. Kokonaisvaltaista elämän merkityksen ratkaisijaa en tosiaan tarvitse.

      • Anonyymi

        Noh mitä on mielessä? :) onko elämän merkitys jo ratkaistu?


      • Anonyymi

        Tämä ketju on jo pilalla niin paljon sivullisia jotka eivät osaa lukea tunnisteita. En enää vastaa tänne jos haluat niin vastaa toiseen ketjuun asiasta.


    • Anonyymi

      Olisit sitten varmaan sitä hyödytöntä luksusta.

    • Anonyymi

      Ajattelin enemmänkin että olisit jotain erityistä tai perimmäistä. Vähän kuin taide, jota ei arvioida käyttökelpoisuuden kriteerein. Ja hyödytön kinastelukin loistokasta.

    • Anonyymi

      Aika epäterve ajatus. Jos noin kokee toisen ajattelevan. Parempi olla vaikkapa yksin. Elämä liian lyhyt siihen että tarvitsee tuntea alemuutta parisuhteessa.

      • Anonyymi

        Niin, oli kyllä jopa trollaukseksi kovin heikko esitys. Varmaan jonkun sosiopaattisen miehen kirjoittama, kukapa muu haluaisi ajatella jotain hyötysuhdanteita. Tai ehkä niitä on muitakin vastaavia ja vastaavalla sukupuolella


    • Anonyymi

      En mieti nainen, mitä hyötyä sinusta olisi. Mietin, miten saisimme toisemme. Olemme tasa-arvoisia joka tapauksessa. En mulla ole yhtään mitään ilman sinua.

    • Anonyymi

      Miksi suostuit ja sitten kuitenkin peruit? Joka kerta. Eihän sitä uskalla enää kysyä mitään toiselta kun ei saa mitään reaktiota.

    • Anonyymi

      Voi,Pekka, auttaisit minua potun panossa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe