Eikä vain nyhtää rahaa "musiikillaan" tyhmiltä.
Menisi Tuomas oikeisiin tuottaviin töihin.
Terveisin suomalainen OIKEAA TYÖTÄ tekevä duunari.
Menisi Tuomaskin töihin
14
1489
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Tuomaksen kannata mennä mihinkään junttien duuniin, Kiteen kunnan talous romahtaa. Kouluja ja päiväkoteja joudutaan sulkemaan. Parempi että Tuomas jatkaa nykyistä elämäntyyliään niin Kitee pysyy taloudellisesti pystyssä.
- Anonyymi
Juurikin niin , taiteilija on taiteilija.
- Anonyymi
Menes nyt prole siitä öyhöttämästä pomosi käskytettäväksi.
- Anonyymi
Holopainen on työnantaja työllistäen tuhansia eri alojen duunareita Suomessa ja maailmalla.
- Anonyymi
Ei Tuomas mitään töitä osaa tehdä. Äitinsä nurkissa asuva luuseri.
- Anonyymi
Heh. Hienon uran luonut ja tietääkseni Johanna Kurkela ei ole Holopaisen äiti
- Anonyymi
Luuseri on taas ottanut voimajuomaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh. Hienon uran luonut ja tietääkseni Johanna Kurkela ei ole Holopaisen äiti
Eikä Tuomas ole kurkelan lapsen isä.
- Anonyymi
Eikös Tuomas tee nykyään ristisanatehtäviä leipänsä eteen.
- Anonyymi
Ei leipänsä eteen vaan ihan muuten vaan. Kurkelan kanssa yhteinen harrastus. Parempi niin ettei tarvitse vetää samanlaisia tuulipukuja päälle ja lähteä kylille lenkille.
- Anonyymi
No niin rasvanahka. Huomenna sitten pakkasessa ja tuiskussa raksallle vaan.
Siellä on kiva hiljaa kuolla, kateuteen;) Tuomaksella nyt vain on rahkeet ja soveltuvuus musiikin tekemiseen, ja se on aivan oikeaa työtä etenkin jos tekee oman alkuperäisen musiikkinsa, usko tai älä.
- Anonyymi
Mammanpoika Tuomas ei osaa töitä tehdä.
Anonyymi kirjoitti:
Mammanpoika Tuomas ei osaa töitä tehdä.
Katsotaanpa miten hyvin sinä osaat tehdä hänen työnsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428