Miksi väität että olen itsekäs

Anonyymi

enkä ajattele sun kantilta asiaa? Jos se nyt sinä sitten olit. Enhän minä voi sulle kaikkia tunteita näyttää kun sinä et näytä yhtään. Näytin jo paljon sillä miten reagoin. Sua olen ajatellut aina, en vain itseäni vaan sua muutenkin. Ymmärrätkö?

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin miten reagoit. Voitaispa jutella tai viestiä edes suoraan.

      • Anonyymi

        Niin näit ja siitä tiedät miten tykkään. Haluaisin samaa, jos olet hän.


    • Anonyymi

      En vaan meinainannut tunnistaa sinua. Olit muuttanut hiuksia ja sulla oli aurinkolasit, jos olet hän. Lähdin kyllä kävelemään sun suuntaan.

      • Anonyymi

        Niin kun hiukset pitäisi leikata, En nähnyt koska aurinko heijasti tummaan auton tuulilasiin, en näe kauas
        hyvin, satunnaisesti käytän silmälaseja, en koko ajan. Lähdit kaupan
        pihalta pois jossa olit hetken olit siinä varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun hiukset pitäisi leikata, En nähnyt koska aurinko heijasti tummaan auton tuulilasiin, en näe kauas
        hyvin, satunnaisesti käytän silmälaseja, en koko ajan. Lähdit kaupan
        pihalta pois jossa olit hetken olit siinä varmasti.

        Sivusta hän.


      • Anonyymi

        Muuttanut hiuksia?


    • Anonyymi

      Oletko mies vai nainen? Näin aluksi kyselen että tiedän kannattaako vastata.

      • Anonyymi

        Nainen


      • Anonyymi

        Olen nainen. Vastaa kuin hänelle, ei se ole kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen

        Miksi vastasit puolestani? Syy?


    • Anonyymi

      "Jos se nyt sinä sitten olit.. "
      Entistä vakuuttuneempi olen siitä, että tämä palsta ei ole terveellinen ympäristö. Pelottavaa, jos täältä ihan oikeasti lähtee omimaan viestejä ja miksi juuri niitä negaviestejä? Ap ole hyvä ja kävele peilin eteen ja kysy itseltäsi: Miksi omin negaviestejä anonyymipalstalta?

      • Anonyymi

        Ei sitä varten tarvii mennä peilin eteen. Joskus ne vaan osuu ja kaikki me ollaan vain ihmisiä, saahan sitä erehtyä.


    • Anonyymi

      En ole niin edes väittänyt..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe