No ei putoa, tähän tulokseen olen ihan itse tullut. Tosin samaan tulokseen pääsee lukemalla "isoa kirjaakin".
Mistähän omenasta ja omenapuusta nyt sitten olen kirjoittamassa näin vertauskuvallisesti? Näistä mädistä omenapuista, joiden hedelmä ei pääse putoamaan kauemmas, koska niiden omenien ei edes haluta niin tekevän. Syytä moiseen en edes ymmärrä.
Nämä omenapuut eivät välitä mitään siitä, mitä ne omat hedelmät aiheuttavat muille kanssakulkijoille ja naapureille, vaan eletää kuin pellossa ja mistään mitään valittämättä annetaan rääyttää viritettyjä ja pakoputkittomia mopoja ja niinsanottuja peltoautoja.
Eikö teillä, mädät omenapuut, ole minkään vertaa tilannetajua, inhimillisyyttä ja toisten ihmisten huomioimiskykyä, kun vuodesta toiseen terrorisoitte koko kyläyhteisöä? Eikö teitä edes hävetä, vai ettekö edes ymmärrä hävetä? Ettekö kykene olemaan jämptejä vanhempia, vai oletteko vain yksinkertaisesti niin laiskoja, kynnettömiä ja kykenemättömiä suoriutumaan velvollisuuksistanne?
Kasvakaa aikuisiksi ja kasvattakaa jälkikasvunne, älkääkä odottako tumput suorana että muut sen urakan hoitaisivat. Kiitos!
Putoaako omena kauas puusta?
Anonyymi
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla putosi kerran omenan kokoinen peräpukama kun olin syönyt daegolax lääkettä. Suosittelen jos kärsit purkamista. T daeg
- Anonyymi
Pukamat voi yrittää käsitellä tasaisemmaksi nauhahiomakoneella. Älä laita sit liian karkeaa hiomanauhaa.
- Anonyymi
Antaa koneiden päristä.
Minäkin pistän Suitsan kadulle suoralla putkella. - Anonyymi
Kerran putosi pakaroiden välistä pötkylä tokmannin käytävälle.
- Anonyymi
Daegolax valmisteen nauttimisen jälkeen putosi ripsat housun puntista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä933213Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991787Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461647- 901480
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051457Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4091354Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21270Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381127Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun344959Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden272946