No ei putoa, tähän tulokseen olen ihan itse tullut. Tosin samaan tulokseen pääsee lukemalla "isoa kirjaakin".
Mistähän omenasta ja omenapuusta nyt sitten olen kirjoittamassa näin vertauskuvallisesti? Näistä mädistä omenapuista, joiden hedelmä ei pääse putoamaan kauemmas, koska niiden omenien ei edes haluta niin tekevän. Syytä moiseen en edes ymmärrä.
Nämä omenapuut eivät välitä mitään siitä, mitä ne omat hedelmät aiheuttavat muille kanssakulkijoille ja naapureille, vaan eletää kuin pellossa ja mistään mitään valittämättä annetaan rääyttää viritettyjä ja pakoputkittomia mopoja ja niinsanottuja peltoautoja.
Eikö teillä, mädät omenapuut, ole minkään vertaa tilannetajua, inhimillisyyttä ja toisten ihmisten huomioimiskykyä, kun vuodesta toiseen terrorisoitte koko kyläyhteisöä? Eikö teitä edes hävetä, vai ettekö edes ymmärrä hävetä? Ettekö kykene olemaan jämptejä vanhempia, vai oletteko vain yksinkertaisesti niin laiskoja, kynnettömiä ja kykenemättömiä suoriutumaan velvollisuuksistanne?
Kasvakaa aikuisiksi ja kasvattakaa jälkikasvunne, älkääkä odottako tumput suorana että muut sen urakan hoitaisivat. Kiitos!
Putoaako omena kauas puusta?
7
196
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla putosi kerran omenan kokoinen peräpukama kun olin syönyt daegolax lääkettä. Suosittelen jos kärsit purkamista. T daeg
- Anonyymi
Pukamat voi yrittää käsitellä tasaisemmaksi nauhahiomakoneella. Älä laita sit liian karkeaa hiomanauhaa.
- Anonyymi
Antaa koneiden päristä.
Minäkin pistän Suitsan kadulle suoralla putkella. - Anonyymi
Kerran putosi pakaroiden välistä pötkylä tokmannin käytävälle.
- Anonyymi
Oliko banaani se pötkylä. Jos oli niin olet varmastikki kääpiö. Kuulemma kääpiöiden aineenvaihdunta ei sulata banaania.
- Anonyymi
Daegolax valmisteen nauttimisen jälkeen putosi ripsat housun puntista.
- Anonyymi
Poijalle kun ostin tuon pemarin sportnahoilla niin laittovat siihen oikeen passorummun peräkonttiin niin mukava sillä on sakkolihoja vahtia niin ee oo kotona haesemassa. Tiijä vaikka toisi lukionkäyneen miniän joka on kunnassa töissä niin sais vähä kukkorahhaa!
Vaen pittäähän se ensin poijan naimaan opetella jotta ee jeä ihan pakoputkihommiks.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait523295Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31044Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3910- 18827
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä44684Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es24666- 42610
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4607