No ei putoa, tähän tulokseen olen ihan itse tullut. Tosin samaan tulokseen pääsee lukemalla "isoa kirjaakin".
Mistähän omenasta ja omenapuusta nyt sitten olen kirjoittamassa näin vertauskuvallisesti? Näistä mädistä omenapuista, joiden hedelmä ei pääse putoamaan kauemmas, koska niiden omenien ei edes haluta niin tekevän. Syytä moiseen en edes ymmärrä.
Nämä omenapuut eivät välitä mitään siitä, mitä ne omat hedelmät aiheuttavat muille kanssakulkijoille ja naapureille, vaan eletää kuin pellossa ja mistään mitään valittämättä annetaan rääyttää viritettyjä ja pakoputkittomia mopoja ja niinsanottuja peltoautoja.
Eikö teillä, mädät omenapuut, ole minkään vertaa tilannetajua, inhimillisyyttä ja toisten ihmisten huomioimiskykyä, kun vuodesta toiseen terrorisoitte koko kyläyhteisöä? Eikö teitä edes hävetä, vai ettekö edes ymmärrä hävetä? Ettekö kykene olemaan jämptejä vanhempia, vai oletteko vain yksinkertaisesti niin laiskoja, kynnettömiä ja kykenemättömiä suoriutumaan velvollisuuksistanne?
Kasvakaa aikuisiksi ja kasvattakaa jälkikasvunne, älkääkä odottako tumput suorana että muut sen urakan hoitaisivat. Kiitos!
Putoaako omena kauas puusta?
7
219
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla putosi kerran omenan kokoinen peräpukama kun olin syönyt daegolax lääkettä. Suosittelen jos kärsit purkamista. T daeg
- Anonyymi
Pukamat voi yrittää käsitellä tasaisemmaksi nauhahiomakoneella. Älä laita sit liian karkeaa hiomanauhaa.
- Anonyymi
Antaa koneiden päristä.
Minäkin pistän Suitsan kadulle suoralla putkella. - Anonyymi
Kerran putosi pakaroiden välistä pötkylä tokmannin käytävälle.
- Anonyymi
Oliko banaani se pötkylä. Jos oli niin olet varmastikki kääpiö. Kuulemma kääpiöiden aineenvaihdunta ei sulata banaania.
- Anonyymi
Daegolax valmisteen nauttimisen jälkeen putosi ripsat housun puntista.
- Anonyymi
Poijalle kun ostin tuon pemarin sportnahoilla niin laittovat siihen oikeen passorummun peräkonttiin niin mukava sillä on sakkolihoja vahtia niin ee oo kotona haesemassa. Tiijä vaikka toisi lukionkäyneen miniän joka on kunnassa töissä niin sais vähä kukkorahhaa!
Vaen pittäähän se ensin poijan naimaan opetella jotta ee jeä ihan pakoputkihommiks.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891