Putoaako omena kauas puusta?

Anonyymi

No ei putoa, tähän tulokseen olen ihan itse tullut. Tosin samaan tulokseen pääsee lukemalla "isoa kirjaakin".

Mistähän omenasta ja omenapuusta nyt sitten olen kirjoittamassa näin vertauskuvallisesti? Näistä mädistä omenapuista, joiden hedelmä ei pääse putoamaan kauemmas, koska niiden omenien ei edes haluta niin tekevän. Syytä moiseen en edes ymmärrä.

Nämä omenapuut eivät välitä mitään siitä, mitä ne omat hedelmät aiheuttavat muille kanssakulkijoille ja naapureille, vaan eletää kuin pellossa ja mistään mitään valittämättä annetaan rääyttää viritettyjä ja pakoputkittomia mopoja ja niinsanottuja peltoautoja.

Eikö teillä, mädät omenapuut, ole minkään vertaa tilannetajua, inhimillisyyttä ja toisten ihmisten huomioimiskykyä, kun vuodesta toiseen terrorisoitte koko kyläyhteisöä? Eikö teitä edes hävetä, vai ettekö edes ymmärrä hävetä? Ettekö kykene olemaan jämptejä vanhempia, vai oletteko vain yksinkertaisesti niin laiskoja, kynnettömiä ja kykenemättömiä suoriutumaan velvollisuuksistanne?

Kasvakaa aikuisiksi ja kasvattakaa jälkikasvunne, älkääkä odottako tumput suorana että muut sen urakan hoitaisivat. Kiitos!

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla putosi kerran omenan kokoinen peräpukama kun olin syönyt daegolax lääkettä. Suosittelen jos kärsit purkamista. T daeg

      • Anonyymi

        Pukamat voi yrittää käsitellä tasaisemmaksi nauhahiomakoneella. Älä laita sit liian karkeaa hiomanauhaa.


    • Anonyymi

      Antaa koneiden päristä.
      Minäkin pistän Suitsan kadulle suoralla putkella.

    • Anonyymi

      Kerran putosi pakaroiden välistä pötkylä tokmannin käytävälle.

    • Anonyymi

      Daegolax valmisteen nauttimisen jälkeen putosi ripsat housun puntista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe