No ei putoa, tähän tulokseen olen ihan itse tullut. Tosin samaan tulokseen pääsee lukemalla "isoa kirjaakin".
Mistähän omenasta ja omenapuusta nyt sitten olen kirjoittamassa näin vertauskuvallisesti? Näistä mädistä omenapuista, joiden hedelmä ei pääse putoamaan kauemmas, koska niiden omenien ei edes haluta niin tekevän. Syytä moiseen en edes ymmärrä.
Nämä omenapuut eivät välitä mitään siitä, mitä ne omat hedelmät aiheuttavat muille kanssakulkijoille ja naapureille, vaan eletää kuin pellossa ja mistään mitään valittämättä annetaan rääyttää viritettyjä ja pakoputkittomia mopoja ja niinsanottuja peltoautoja.
Eikö teillä, mädät omenapuut, ole minkään vertaa tilannetajua, inhimillisyyttä ja toisten ihmisten huomioimiskykyä, kun vuodesta toiseen terrorisoitte koko kyläyhteisöä? Eikö teitä edes hävetä, vai ettekö edes ymmärrä hävetä? Ettekö kykene olemaan jämptejä vanhempia, vai oletteko vain yksinkertaisesti niin laiskoja, kynnettömiä ja kykenemättömiä suoriutumaan velvollisuuksistanne?
Kasvakaa aikuisiksi ja kasvattakaa jälkikasvunne, älkääkä odottako tumput suorana että muut sen urakan hoitaisivat. Kiitos!
Putoaako omena kauas puusta?
7
209
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla putosi kerran omenan kokoinen peräpukama kun olin syönyt daegolax lääkettä. Suosittelen jos kärsit purkamista. T daeg
- Anonyymi
Pukamat voi yrittää käsitellä tasaisemmaksi nauhahiomakoneella. Älä laita sit liian karkeaa hiomanauhaa.
- Anonyymi
Antaa koneiden päristä.
Minäkin pistän Suitsan kadulle suoralla putkella. - Anonyymi
Kerran putosi pakaroiden välistä pötkylä tokmannin käytävälle.
- Anonyymi
Oliko banaani se pötkylä. Jos oli niin olet varmastikki kääpiö. Kuulemma kääpiöiden aineenvaihdunta ei sulata banaania.
- Anonyymi
Daegolax valmisteen nauttimisen jälkeen putosi ripsat housun puntista.
- Anonyymi
Poijalle kun ostin tuon pemarin sportnahoilla niin laittovat siihen oikeen passorummun peräkonttiin niin mukava sillä on sakkolihoja vahtia niin ee oo kotona haesemassa. Tiijä vaikka toisi lukionkäyneen miniän joka on kunnassa töissä niin sais vähä kukkorahhaa!
Vaen pittäähän se ensin poijan naimaan opetella jotta ee jeä ihan pakoputkihommiks.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1562888Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.292767Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii21721- 1811628
- 2051485
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3171420- 971373
Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151188Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,671184Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja761142