Raja railona aukeaa
edessä aasi ja itä .
Pystyssä häntä päin Eurooppaa,
koitapa neuvoa sitä!
Suomipojat Turkin sulttaanin puheilla
6
320
Vastaukset
- Anonyymi
Turhia nuoleskelumatkoja. Turkki vaati konkretiaa!
- Anonyymi
Haavisto taas lähtee Usaan nuoleskelumatkalle asiaa edistäminen?
- Anonyymi
Eipä Usan nuolenta tuota Natoon pääsyä!
- Anonyymi
Kenties muitakin keinoja, kuin nuoleskelu on! Muutenhan tässä sähellettäisiin täysin turhaan. Ne tietävät, jotka tietävät.
Erdogan on luonteeltaan tyypillinen lähi-idän basaarikauppias. Liian suuriin saappaisiin astunut pikkumies. Ehkäpä hän on ihan oikeasti nähnyt suomalaisen turistin maksavan matkamuistoja myyvälle basaarikauppiaalle heti pyydetyn hinnan, vaikka sikäläiseen kaupantekokulttuuriin kuuluu olennaisesti tinkiminen. Pudota vaaditusta hinnasta heti nolla pois lopusta ja ole kyllästyvinäsi koko kauppaan, anna kauppiaan nykiä sinua hihasta takaisin ja suostua vähän alentamaan. Muuten olet sikäläisessä katsannossa hyväuskoinen hölmö, jota sopiikin lypsää niin paljon kuin kehtaa. Se kuuluu sikäläiseen kulttuuriin. Semmoinen prosessi nytkin on menossa.
- Anonyymi
Suomi tyssäsi teroristien hyysäykseen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808