ei toteudu, ei toteudu sinunkaan toiveesi. En halua olla missään tekemisissä yhdenkään sellaisen ihmisen kanssa, jonka takia menetin monia hyviä vuosia, henkisesti tulee turpaan jokaiselle sellaiselle. Jos ihminen josta pidän paljon ei halua minua elämääni, niin hyväksyn sen. Alan sitten etsiä uutta ikäistäni ihmistä, kunhan olen selvinnyt monen vuoden stressistä. Miksi kukaan ei koskaan kysynyt mitä minä elämältäni haluan. Nyt olisi jo kaksitoista hyvää vuotta koettuna.
Jos haaveeni
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä olisit tiennyt, olisiko ne 12 vuotta olleet hyviä?
- Anonyymi
Ne olisivat olleet, jos minulle tärkeä haave olisi toteutunut. Mieluisan työn tekeminen on minulle tärkeää, se on tärkeämpää kuin tutustuminen uusiin ihmisiin. Viihdyn hyvin yksin ja minulle jo hyvin tuttujen ihmisten kanssa. Ei olisi tarvinnut kokea turhaa esitystä ja olisin välttynyt kauan kestäneeltä stressiltä.
- Anonyymi
Onko vahvasti syytä epäillä, että ei toteutuisi vai miksi hän näin synkistelee?
- Anonyymi
Uskallatko kysyä vai jääkö verhon taakse kurkistelemaan?
Hmm.. joskus on vain heitettävä itsensä susille 🐺
Silloin saa vastauksen mieltä askarruttavaan asiaan.
Syteen tai saveen, kyllä se siitä, kirpaisee tai sitten ei. Uskallusta ja onnea 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1012456- 2252006
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1761792- 401437
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1031359- 1221138
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo278869Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli64778Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo5573090kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit181723