Rapu mies + Vesimies nainen

horroskooppi

Olen rapu mies ja nousevalta merkiltäni vaaka.
Olen tuntenut naisystäväni viisi vuotta, joka tavatessamme oli kiinnostunut minusta mutta minä en niinkään hänestä. Olemme olleet erittäin hyviä ystäviä silti useamman vuoden ja nyt olen rakastunut häneen. Samantien huomasin häneen ottavan etäisyyttä minuun. Miten merkit sopivat yhteen? Välillämme on mielestäni ollut koko ajan rakkautta vaikka ei niin vakavaa mutta nyt hän käsittämättömän etäinen. Onko suhde menossa poikki? Mitä voin tehdä koska rakastan häntä todella? Kuinka minun tulisi osoittaa rakkauttani hänelle?

14

11910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veskaripimu

Jos vesimiesnainen ottaa niin sanotusti etäisyyttä - älä ahdista, tai hän katoaa elämästäsi, koska pahimmassa tapauksessa alkaa lievästi jopa inhota/pelätä sinua.

Hän ei halua olla rakastettusi, mutta ei saa sitä suoraan sanottua.
      Ystävänä hän haluaisi pysyä, mutta sekin saattaa jo olla liian ahdistavaa, kun hän miettii ajatuksiasi.

• veskarityttönen

Hmm.. Minulla on samanlainen tilanne meneillään. Olen tuntenut erään mielenkiintoisen rapumiehen jo vuoden. Koko ajan on ollut pientä säpinää puoleen jos toiseen mutta mitään suurempaa ei olla saatu aikaan. Aina jos rapumies on tullut lähelle henkisesti niin se on alkanut pelottaa minua. Siis se tunne että miten paljon toista voikaan rakastaa.

Etäisyyden ottaminen ei luultavasti johdu siitä että hän ei haluaisi sinua, vaan päinvastoin. Ehkä hän on epävarma tunteistasi, koska et aiemmin ollut hänestä kiinnostunut. Ravut yleensä laittavat kaiken vitsiksi jos ovat epävarmoja, ja veskari luulee ettei rapu ota häntä vakavissaan. Sinun pitää näyttää tunteesi vilpittömästi. Onnea yritykselle ;)

• merkit

ovat paljolti vaa´an toisilta puolilta. Rapu on peruskonservatiivinen jäärä, mutta omalla tavallaan siltikin hyvin luova. Vesimiehen maailmankuva taasen lähteen idealistisesta maailmanparannuksesta, josta on konservatiivisuus kaukana. Olen huomannut, että harvat näiden merkkien edustajat voivat saavuttaa pysyvää kontaktia toissiinsa erilaisista luonteen piirteistä pääasiassa johtuen.

• toisaalta
        merkit kirjoitti:

ovat paljolti vaa´an toisilta puolilta. Rapu on peruskonservatiivinen jäärä, mutta omalla tavallaan siltikin hyvin luova. Vesimiehen maailmankuva taasen lähteen idealistisesta maailmanparannuksesta, josta on konservatiivisuus kaukana. Olen huomannut, että harvat näiden merkkien edustajat voivat saavuttaa pysyvää kontaktia toissiinsa erilaisista luonteen piirteistä pääasiassa johtuen.

Suhteen voi saada toimimaan tässä vesimies - rapu tapauksessa se että se tulee ikään kuin salama kirkkaalta taivaalta, kummankaan osapuolen pyytämättä taikka toivomatta.

• Titti

Omalla kohdalla (vesimiesnainen) suhde toimi henkisellä tasolla aivon todella hyvin rapumiehen kanssa, mutta hänestä tuli liian takertuva ja minä lopetin suhteen. Hän oli paras ystäväni ja olen edelleenkin hänen kanssaan yhteyksissä, mutta seurustelu kävi liian ahdistavaksi.

• Erle

Olen ollut yhdessä rapumiehen kanssa lähes 17 v. (itse veskarinainen) ja nyt, kun haluaa jo etäisyyttä ja omaa aikaa, rapumies tarraa kiinni tuplaten.
        Aina on ahdistanut, kun "tulee liian lähelle".
        Tääsä suhteessa tarvitaan paljon vapautta, muuten rapujäärä jää ranne yksin soittelemaan.
        Voi onnistua. Mutta helpolla et tule pääsemaan.
        Mieti kahdesti!

• vesimies (n)

Heips...ikäväkseni minun kyllä täytyy todeta että minun ja exäni suhde ei toiminut..mieheni oli rapu mies....sama juttu....alkujutut meni samalla tavalla...ja myöskin kaveripiirissä on samanlaisia reaktioita tapahtunut.....ja neuvoksi älä ainakaan yritä liikaa tai "kahlitse", toki kertoa voit mitä itse tunnet ja ajattelet!

• Nimetön

Minä veskarinainen ja mies jota rakastanut hulluuteen sati,ollaan niin sanotusti oltu yhdessä kauan,ei asuttu mutta yhdessä minunpuolelta niin kuin rakastamansa ihmisen kanssa haluaa olla.Hirveetä vääntöä,minä hankala koska haluaisin olla enemmän ja toinen haluaa olla vapaampi mutta selvästi myös pitää minut.Liian paljon asioita molemmilla takana,vaikeita suhteita,minulla pitkä aviol ja hänellä avoliitto,nyt on tullut todennäköisesti päätepysäkki,aivan kamalaa,minä ikävöin ja mietin koko ajan etten selviä tästä,mutta kai sitä sitten vaan selviää,ero aikanaan ei tuottanut kuin helpotuksen paitsi kyseinen ihminen tuli suureksi tueksi just sillon.Se on varma etten koskaan rakastu keneenkään näin paljon ja voimakkaasti.Tälläinen pari

• koukussa

Vesimies-rapu-yhdistelä ei ole läheskään niin konstikas kuin vesimies-kauris. Siinä kohtaa ajatusmaailmat toisensa. Rapu koti-ihmisenä tasapainottaa, kun vesimies liihottelee uuden luomisessa. Ravusta saa erittäin hyvän ystävän. Hän jaksaa pohtia, tukea ja auttaa. Pitkällä kokemuksella, suosittelen.
      Onnea!

• amybrunette

no mull on samallainen pulma mut poika ihastunut muhun mut mä en siihen mitä mä voin tehdä ett se ei loukkaannu se kiusaa ja laittaa juoruja musta aina liikkeelle ja mä en pidä hänestä olleenkaan eikä hän oo mun ystävä mitä mä voin tehdä ..?
      mä haluun apua tähän juttuun...

T:onneton

• VesiMies

Voit sanoa suoraan. Se ehkä vähän kirpaisee mutta niin ainakin osoitat että et halua loukata häntä sillä ettet uskalla kertoa totuutta.

• RAIVOSTUTTAVA!

Ei tule mitään....rapu tahtoo valloittaa niin salaperäisen ja kauniin vesimiehen.pitää kiinni kun ei onneton tiedä muuta tapaa saada naista.Sitten raju(kummatkin miestuttavani)irtiotto tytöstä kun ei oikein ollutkaan miestä pitämään kiinni noin kauniista ja älykkäästä naisesta vaan hänen täytyy nyt yrittää olla viisaampi ja nokkelampi.Silloin se tekee vääjäämättä jonkin kusipäisen tempun vesimiesnaiselle!Ja nyt hän on omasta mielestään vahvempi...no ei todella!Sitten häntä vähän rupeaa kaduttamaan ja koittaa selitellä oli tempaus mikä hyvänsä.Älä usko häntä,hän tekee jotakin muuta samantapaista jos annat hänelle anteeksi...hän haluaa vain pitää kiinni kun saalis oli niin perhanan hyvä,mutta tuo älykkyys....Hän vakuuttelee ystävyyttään mutta älä usko edelleenkään,hän on edessäsi neuvoton ja siksi kohtelee sinua kaltoin.Opi läksysi heti vesimies nainen...Hän ei ole sinulle toisellakaan kertaa erilainen.ainainen luottamuksesi ihmisten hyvyyteen saa sinut vain hankaluuksiin..selviät fiksusti kaikesta mutta tarvitsisihan sinun voida tehdä työsi rauhassa ja tämä"työmaa"sopii rapumiehen iskukentäksi.Seksi on varmasti upeaa kummankin mielestä mutta mitään muuta ei sitten kannatakkaan ajatella vaan jos ryhdyt siihen niin jalat alle heti kun olet sinäkin ottanut osasi lemmestä. :)

• vsmn

.....

• Anonyymi

Joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      76
      5140
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      76
      4109
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      3858
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      135
      3266
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2984
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      386
      2866
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2678
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2276
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      47
      2057
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      111