On ihana kohdata herrasmies joka kohtelee kauniisti. Siinä tulee pieni herätys ja alkaa muistamaan taas paremmin oman arvonsa. Ihana kohdata uusi ihminen joka kohtelee kauniisti. Haluaa antaa sitä samaa toiselle takaisin 🤗
Törpön miehen jälkeen
Anonyymi
36679
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
Vastaukset 36
Vanhimmat
Eiköhän nainen muista oman arvonsa ilman miestäkin.
Niinhän ihmiset pääpiirteittäin toimii, että jos käytös on paskaa, niin paskaa saa takaisin. Ihanan simppeli lainalaisuus
En mielestäni ole mitenkään kirjoittanut sinulle rumasti, kun en voisi tehdä niin.
Niin metsä vastaa ja sitä rataaa
Anteeksi, kun olin tahditon, tiedän että itseni kuuluu olla oma-aloitteinen sinun suhteen.
Mikä on törppöä kenenkin mielestä. Joku saattaa vaikuttaa törpöltä, kun ei vaikka huomioi enää. Kaikilla kun ei ole tarvetta antaa samalla mitalla takaisin vaan se on itselle kevyempää, kun antaa olla.
Noinkin voi olla. Joistakin vaan paistaa se ettei arvosteta yhtään vaikka olisi kohdellut hyvin ja ei olisi tehnyt mitään pahaa heille.
Ei kannata kuitenkaan aliarvioida ihmisiä. Jokainen tekee itse asioista päätelmänsä ja siinä ei selitykset auta.
Meinaan jotkut on tottuneet siihen, että mustan saa selitettyä valkoiseksi. Se ei kaikkiin tehoa.
Mistä monikosta puhut? Ja kenelle kuvittelet kommunikoivasi? Säälittävä ihminen olet
Minusta hän ei kylläkään osoittanut kommenttiaan erityisesti kenellekään, vaan kertoi näkemyksensä yleisellä tasolla. Se ei täällä tunnu kaikille sopivan ollenkaan. Ehkä puhui oman kokemuksen äänellä, ehkä ei, mitähän väliä
Kyllä, toiset on tottuneet puhumaaan mustan valkoiseksi, niin tekemiset kuin tekemättä jättämiset
Tuo ei ollut minun kirjoittamani, yksin ei ole tarkoitus kommentoida,
On olemassa tosi tosi törppöjä. Herrasmies on taivaallinen ja ihana.
Ihana aloitus🌸🌸🌸
Näin on. Törpön jälkeen on pouta sää.
Kunnes...
Meinaatko kovinkin kauan jaksaa käsikirjoitta sinulle täysin tuntemattomien ihmisten elämää? Sivusta
Hieno aloitus ja ymmärrys olet yhtä arvokas kuin mutkin ja löytänyt henkilön joka kohtele sinua hyvin! Joka oksalla ei kasva hyväkäytöksiä vapaita miehiä ei !Hyvä käytöksiset komeat miehet kun on varattuja! Kun itse on jo vaihde vuodet ohitanut naisena!Ei kinosta eroneiden ,työtömien ja alkoholisoituneiden miesten kynnysmatoksi ja seksi orjaksi. Mielummin ole sitten yksi!
Olen+kyllä+eri+mieltä+siitä,+että+varatut+komeat+miehet+olisivat+hyväkäytöksisiä.+12+%+heistä+voi+olla+sellaisia.+Virhemarginaali++-3+%.
Tän päiväsen viestittelyn jälkee odotankin hiuksn oma aloitteisuutta Sini
Jos on oikeasti mennyt eteenpäin, niin siitä ei ole tarvetta kertoa täällä. Jotain on hampaankolossa muuten.
Tyhjät törpöt kierrätykseen https://youtu.be/MFKqiFG6HVs
Hörpön viinamiehen parempi puoli on hörppä.
Sulla mitään miestä koskaan ollutkaan.
Siis vastailetko sinä aikuinen ihminen ihan oikeasti jollekin absraktille henkilölle kuin hän ei olisi ikinä ollut minkäännäköisissä ihmissuhteissa? Alkaa kuulostaa jtodella joltain peräkammarin kiukkuisen vanhanpiian jutuilta
Sinä kirjoittelet nettipalstalla. Sillä miehellä ei ole mitään osuutta asiaan, hän tuskin tietää tunteistasi mitään. Sekö hänet tekee törpöksi, että ei rakastunut sinuun sokeasti. Naurettavaa täällä yrittää saada joku mustasukkaiseksi.
No mitenköhän tällainen mustasukkaiseksi tekeminen käytännössä mielestäsi onnistuu jollain anonyymilla palstalla? Aloittaja saa ihan hyvin käydä jotain omaa tilannettaan läpi ilman sinun jatkuvia selostuksia ja kehystämisiä.
*jatkuvia selostamisia kaikennäköisten aloitusten alla siis, tarkennan. Minusta sinä olet täysin mielipuolinen ihminen kun jauhat ja jauhat joistain omista ajatuskehitelmistäsi käsin. Niin, kyseinen törppö mies voi olla vaikka ex vuosien takaa, joka ei lue näitä, so? Jos sinulla on joku trauma elämässä, että mielestäsi joku villejohannessanteri on mielestäsi yritetty "saada rakastumaan sokeasti" (oh my god), niin sairasta jossain muualla kuin tuntemattomien kirjoituksissa. Taidat olla se aina ei saa mitä haluaa- jankkaaja. Onkohan mitään sellaista mitä kuvittelet tai väität edes koskaan haluttu, kysynpähän vain...
Kirjoitin että se on naurettavaa. Ei tietenkään onnistu mutta kovasti on yritystä.
Jos läheltä 40- vuotias on 8- 12- vuotiaan tasolla oikeasti eihän se kovin kiva suhde varmaan ole....
Kenestäköhän nyt mahdat puhua tässä ja minkä takia?
Olen kokenut tämän saman😊
En suosittele kenellekkään naiselle :
Älkää jääkö huonoon parisuhteeseen
Mies on vahva sen kuuluu kohdella naista kuin kukkaa. Silloin se saa itsekkin vain hyvää😊
Nsisena tuo kuulostaa juuri oikealta.
Mies kohtelee naista kuin kuningatarta ja nainen miestä kuin kuningasta kumpikin toistaan kuinnioittaen ja arvostaen sekä tukien.
Jalustalta varmaan joskus alas myös...
Oliko töllerötörppö vai luuseriluikku, vai minkälainen tolvana tapaus:D