jossa nukuin sängyssäni, yht´äkkiä sänkyni pädystä purkaantui voimakas tuli-suihku pystysuoraan ylös, tietysti karjaisin "tuli-irti, eipä sitten muuta,,
Putinille lankeaa 100 miljard dollarin velan korko tänään, rahoo ei ooo!
näin unen,,
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas näin sellaisen unen, että 250 kiloinen possu makasi perse naamallani enkä saanut henkeä. sitten heräsin ja huusin makkara pystyssä kauhusta, kunnes tajusin etten ollutkaan enää sikalassa nussitttavana. t: röh röh
- Anonyymi
aika rauhallista nyt keskustassa.
eiköhän avata kaljat.- Anonyymi
Keskustalainenkin vielä no sehän selittääkin jo paljon mutta annan niiden olusten olla viina enempi viisasten juoma kuin sinunlaisten.
- Anonyymi
onko juottolakaan auki?
- Anonyymi
kyllä p-järveläisen unelma sikasexistä unohtuu, kun "Putin panee putkeen ydinlatauksen ja alkaa ollakki jo kiirus, ennenkuin Nato tulee 1340 km pitkälle Suomen itärajalle, Naton tuloa viivyttää Unkarin Erdokatti,,semmonen neukkulan entinen "katti,,
- Anonyymi
eikä Armeijalla ruokaa ja varusteita, venäjän maatuskat kerää sotilaille vanhentuneita perunoita, piimää ja nahistuneita porkkanoita antaen kylvöön tarkoitetut siemen-viljat ja huussintakasella lanoitetut kessut,,
- Anonyymi
Köyhä on sotapojan tilipussi venäjällä kun katselee mitä kaikkea ne varastaa ukrainasta kodinkoneista lähtien köytetty panssarivaunuun kotona odottavalle vaimolle tuliaisena 🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265348- 534621
- 894380
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432660- 432591