Tekis mieli kertoa

Anonyymi

Miten pahalta tää on tuntunut ja mitä mietin mut en uskalla ottaa riskiä että sattuu vaan yhä enemmän. Ei näille tunteille voi mitään. Olisin vaan toivonut, ettet olisi kohdellut niin kylmästi. Se satutti paljon.

27

1052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai pitää hyväksyä että tämä tosiaan oli tässä, kaikki ohi enkä voi tehdä enää yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Enää ? Ethän oo koskaan tehnyt mitään, yhtään mitään, paitsi leikkinyt näitä nettileikkejäsi kuten tässäkin. Tuntemalla jokaisen kirjoittajan.


    • Anonyymi

      Ehkä vaikutti kylmältä jos halusi suojella itseään.

      • Anonyymi

        Oon miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, mutta en tiedä...


      • Anonyymi

        Tosi pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi pahalta.

        Miltä halusi suojella itseään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, mutta en tiedä...

        Sitä vaihtoehtoa sun pitää huolella miettiäkin siinä voi totuus piileskellä💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä halusi suojella itseään?

        Varmaan vitsinä olemiselta ja muulta kiusaamiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan vitsinä olemiselta ja muulta kiusaamiselta.

        Hahahah vai niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä halusi suojella itseään?

        Jos olet Hän (mies), niin suojelin itseäni ettei sattuisi niin lujaa - sattui sitten kuitenkin💔


    • Anonyymi

      Ei sulla oo ollu tunteita mua kohtaa ollu. Laastarina pidit. mulla oli ja on vieläkin...

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa jos olet hän ei yhtäänkään! En ole laastaria tarvinnut enkä tarvii ja suuret ovat tunteet.


    • Anonyymi

      Lopetakaa pelanne .Ei kannata jatkuvasti enää Miksi olette itse asiassa tuhonnut jonkun. On Parastapuhutaan puhtaan.totuutta hän on muuttunut paljon teidän takia Kiitos paljon hän ei ole enää entinen ihminen haluan sano teille. Painukaa helvettiin

    • Anonyymi

      Saat pitää hänet kun meidän hopeahääpäivään asti.kun hän ei tarvitse minua enääEilen olette tehneet hallilla sinä olet nuori nainen ehkä erosimme teidän vuosi tervemenoa lutka

      • Anonyymi

        Hyväää päivää vaan sulle!


    • Anonyymi

      Tää on hyvä palsta kun itse kysyy ja itse vastaa saa sellasen vastauksen kuin haluaa häneltä itseltään.

    • Anonyymi

      Jos et kysy, jäät miettimään.
      Jos toinen ei vastaa, oot ainakin yrittänyt.

    • Anonyymi

      Paskamaisia ihmisiä riittää.

    • Anonyymi

      Ota ihmeessä yhteyttä. Kyllä mä ainakin haluisin olla yhteydessä jos olisit hän. ( Mutta tuskin olet hän). Jotenkin vaan osuu tuo kirjoitus ja kannan todella paljon syyllisyyttä harteilla tapahtuneesta.

      • Anonyymi

        Heh, no varmaan juu ja sen syyllisyyden takia pitää leikkiä palstaleikkejä, eikö oo munaa vaikka pyytää anteeksi oikealta ihmiseltä. Täällä ruikutetut syyllisyyden kannot on oman tason osoitus
        välinpitämättömyydestä ja selkäragattomuudesta.


    • Anonyymi

      Mä tiedän että mun olo ainakin helpottuisi kertaheitolla kun puhuisin hänen kanssaan mutta en vaan pysty.

    • Anonyymi

      Luuletsä oikeesti että mua v..ttuakaan enää kiinnostaa? Mieti mitä teit mulle

      • Anonyymi

        Mitä tein, en todellakaan tiedä


    • Anonyymi

      No en ollut aivan varma halusitko sitä, ja sehän olisi ollut sydämetöntä sitten itseä kohtaan.

    • Anonyymi

      Varjoissa on kylmää, ja olen sitä miltä näytän. Ja olisimmeko yhdessä sitten kädenlämpoisiä. Riittäisikö se.

    • Anonyymi

      Karman laki. Sait sitä mitä olet muille jakanut.

    • Anonyymi

      Ei...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4417
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4406
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4046
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2967
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2591
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2153
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1695
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe