Laitetaanko nyt oikeen urakalla suomalaisia hoitajia maanrakoon ja ylistetään ulkomaalaisia niinkuin näillä keskustelupalstoilla on tapana?
Suomalainen huono - ulkomaalainen hyvä.
Muistakaa suomalaisten ammattitaidottomuus, laiskuus ja ruma ulkonäkö ja antakaa palaa kaikessa viisaudessanne!
Huono suomalainen hoitaja
3
92
Vastaukset
- Anonyymi
Minkäpä teet kun kaikki arvostus on mennyt suomalaisiin hoitajiin. Potilailla ja asiakkailla on vain huonoja kokemuksia, samoin kuin lääkäreillä.
- Anonyymi
Minulla on taas aivan erilainen käsitys suomalaisista sairaanhoitajista. Äitini sai aivoinfarktin ja joutui sairaalaan, siellä pääsin seuraamaan sairaanhoitajien töitä. Äitini oli akuuttiosastolla ja ei voi kun hämmästellä sitä työmäärää, minkä yksi sairaanhoitaja joutui tekemään. Iltavuorossa ei välillä ollut kuin yksi sairaanhoitaja. Tiedän, koska kysyin häneltä, eikö osastolla ole muita sairaanhoitajia paikalla. Enemmän ihmetyttää potilaiden ja omaisten ala-arvoinen käytös. Jatkuvaa hoitajakutsun soittelua, vaikka mitään todellista tarvetta soittaa ei ole. Osa omaisista soitti hoitajakutsua, vaikka hoitaja oli juuri lähtenyt huoneesta ja kysynyt, onko kaikki hyvin, tarvitsetteko muuta? Vastasivat kaikki on hyvin. Hoitajan poistuttua painetaan hoitajakutsua ja sen jälkeen katsotaan kellosta, kauanko hoitajan kestää tulla paikalle. Tietysti kestää, koska hoitaja oli varmaan ehtinyt jo toiseen huoneeseen. Osa omaisista ja potilaista käyttäytyvät, kuin olisivat hotellissa tai palvelutalossa. En ihmettele, että sairaanhoitajat pakenevat sairaaloista. Sairaala ei ole hotelli, jos ette saa itse hanasta haettua lasillista vettä laiskuuttanne, vaikka pystytte liikkumaan itse, olkaa ilman. Hoitajat antavat kyllä niille, jotka eivät pysty itse sitä vesilasia hakemaan. Itse toivoisin, että suomalaiset koulutetut sairaanhoitajat pysyisivät sairaaloissa hinnalla millä hyvänsä. Parempaa tietoa ja hoitoa äitini sairaudesta, en olisi saanut huonosti suomea puhuvalta palvelijalta. Menkää hotelliin, jos palvelua haluatte, sairaala ei ole hotelli, siellä ei ole tarkoitus asua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726298- 1385692
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4743542Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1131944- 391331
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3871310- 681118
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471014Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54920