Laitetaanko nyt oikeen urakalla suomalaisia hoitajia maanrakoon ja ylistetään ulkomaalaisia niinkuin näillä keskustelupalstoilla on tapana?
Suomalainen huono - ulkomaalainen hyvä.
Muistakaa suomalaisten ammattitaidottomuus, laiskuus ja ruma ulkonäkö ja antakaa palaa kaikessa viisaudessanne!
Huono suomalainen hoitaja
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Minkäpä teet kun kaikki arvostus on mennyt suomalaisiin hoitajiin. Potilailla ja asiakkailla on vain huonoja kokemuksia, samoin kuin lääkäreillä.
- Anonyymi
Minulla on taas aivan erilainen käsitys suomalaisista sairaanhoitajista. Äitini sai aivoinfarktin ja joutui sairaalaan, siellä pääsin seuraamaan sairaanhoitajien töitä. Äitini oli akuuttiosastolla ja ei voi kun hämmästellä sitä työmäärää, minkä yksi sairaanhoitaja joutui tekemään. Iltavuorossa ei välillä ollut kuin yksi sairaanhoitaja. Tiedän, koska kysyin häneltä, eikö osastolla ole muita sairaanhoitajia paikalla. Enemmän ihmetyttää potilaiden ja omaisten ala-arvoinen käytös. Jatkuvaa hoitajakutsun soittelua, vaikka mitään todellista tarvetta soittaa ei ole. Osa omaisista soitti hoitajakutsua, vaikka hoitaja oli juuri lähtenyt huoneesta ja kysynyt, onko kaikki hyvin, tarvitsetteko muuta? Vastasivat kaikki on hyvin. Hoitajan poistuttua painetaan hoitajakutsua ja sen jälkeen katsotaan kellosta, kauanko hoitajan kestää tulla paikalle. Tietysti kestää, koska hoitaja oli varmaan ehtinyt jo toiseen huoneeseen. Osa omaisista ja potilaista käyttäytyvät, kuin olisivat hotellissa tai palvelutalossa. En ihmettele, että sairaanhoitajat pakenevat sairaaloista. Sairaala ei ole hotelli, jos ette saa itse hanasta haettua lasillista vettä laiskuuttanne, vaikka pystytte liikkumaan itse, olkaa ilman. Hoitajat antavat kyllä niille, jotka eivät pysty itse sitä vesilasia hakemaan. Itse toivoisin, että suomalaiset koulutetut sairaanhoitajat pysyisivät sairaaloissa hinnalla millä hyvänsä. Parempaa tietoa ja hoitoa äitini sairaudesta, en olisi saanut huonosti suomea puhuvalta palvelijalta. Menkää hotelliin, jos palvelua haluatte, sairaala ei ole hotelli, siellä ei ole tarkoitus asua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115067Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493312Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853069Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382248- 811797
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211464Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191149- 161109
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067