Miten usein Juuassa teitä asfaltoidaan ja paikkailaan?Onko suunnitteilla uusia asfaltti osuuksia esim syrjäkylille?
Mites itse onko kalusto uutta vai vanhaa? Uudella kalustolla on varmaan parempi työstää?
Juuka ja teiden huolto
18
748
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on maataloustuella osteltu miljoona-traktori, ja kun en talvella jaksa olla akan päällä voin "urailla" teitä polkuhinnalla. Höylän terää en maahan laske, koska se kuluu, ja hillot tulee kunnalta muutenkin. Risteyksissä alan heti ensilumien tullessa kasvattamaan penkkaa. En työnnä lumia ravin yli, koska kertyneet pankat muokkaa renki paskanlevitys kaivurillani. Pisnes on pisnes!
- Anonyymi
Talon edessä oli mahdoton kuoppa eikä tilastossa korjannut sitä joten paskansin siihen kuoppaan.
- Anonyymi
Lehmän olkipaska on parasta, mutta alkaa olla hinnoissaan.
- Anonyymi
Kannattaa kuivattaa norsun paskaa heinäseipäissä ja varastoida noin viikko tai kaksi ladossa. Sit se on käyttö valmis teiden monttujen täyttämiseen. Kovetteena voi käyttää myyrän paskaa.
- Anonyymi
Halkeamat tiessä saa kuntoon valamalla niihin ripsaa kastelukannusta.
- Anonyymi
Siivilä meni tukkoo. Ei ollu ihan vesi ripuli.
- Anonyymi
Poikolantie on museotie, näpit irti!
- Anonyymi
Kävin vääntämässä Juuan museoon paskan. Teiden kunnossapito parantui kerta heitolla!
- Anonyymi
Ellinpäivien yhteyteen katujen kiveämisen quinesin ennätys-yritys, niin johan tulee kunnon vuolukivikadut. Paksuista harkoista vain niin tarvittaessa voi aina jyrsiä urat tasaisiksi! Ja on ainoa maailmassa!!
- Anonyymi
Täytä perunalaatikko tiukasti ripulilla. Hakkaa se kansi umpeen laudoilla tai vanerilla. Jos tirskuu ripulia kannen saumoista niin suositellaa pyyhitäväksi rasselilla. Laita se takkaan hautumaan tai pitsa uuniin tai isolle hiillokselle viikoksi saat näyttävän ison tiilen. Toistamalla ohjeen voit rakentaa ripulitiili kadun. Kestää varmasti kuulemma.
- Anonyymi
Kujan käytävä laatoitetaan aina uudelleen juhannuksen välipäivänä!!
- Anonyymi
Ovatko ammattilaisia?
- Anonyymi
Laatoitus alkaa ensiyönä. Omat käsidesit ja Jaffat mukaan!
- Anonyymi
Tarviitteko lapio miestä? Vapaa ehtoisena voisin astua laatta mestareiden palvelukseen!
- Anonyymi
Täytä ensin vaikka ne montut Pielisherkun takapihalta, kun kaikki työmiehet ovat lomalla ja koneet rakentaa kunnantaloa vain alaspäin. Ja koko kesän urakka. Nopeammin rakentaa ydinvoimalan.
- Anonyymi
Nyt on päivä tolkulla ollut helteitä. Miten kannattaisi menetellä huonokuntoisien tieosuuksien huoltamisessa ennen rankka sateita?
- Anonyymi
Kannattaa syödä paljon rasvaista ruokaa koska silloin ulostekin on rasvaisempaa ja kestää paremmin vettä. Sitten vaan lähdet kyykkimään kadulle ja valamaan monttuja umpeen.
- Anonyymi
Tein kipsivaloksen kiveksistä. Siinä on muotti paskalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883204Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202809Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401252Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621242Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924