Hyvää ja kivaa iltaa lähelle

Anonyymi

naiselle ☀️. Enpä tarkkaa sijaintiasi tiedä. Saatat olla jossain muuallakin menossa. Mutta toivotanpa silti. En elämästäsi muutenkaan mitään tiedä. Enkä ole aikoihin löytänyt täältä mitään tunnistettavaa viestiä itselleni. Yksipuolista vaikuttaa olevan tämäkin. Jotenka. Ehkä en jaksa näitä toivotuksiakaan enää kauaa kirjoitella ja tuuleen huudella.

Olen tainnut haihatella hänen peräänsä ihan tarpeeksi. Enkä tiedä kuka minua on täällä kaipaillut joskus, jos on edes.

🐴 J

42

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko kaupan alan naiselle vai jollekin muulle? :)

      • Anonyymi

        Eräälle, joka oletetusti kaipaili minua täällä viime syksynä... Ehkä jo kesälläkin. Alkaa olla jo vanha juttu. Eikä etene koskaan palstalta mihinkään. 🦝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräälle, joka oletetusti kaipaili minua täällä viime syksynä... Ehkä jo kesälläkin. Alkaa olla jo vanha juttu. Eikä etene koskaan palstalta mihinkään. 🦝

        Niin että meneekö vai ei? Voitko sanoa suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että meneekö vai ei? Voitko sanoa suoraan.

        Juuu. En minä ole naisia missään muualla tavannut aikoihin, kuin myymälöissä. Sanotaan nyt sekin. 🤺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräälle, joka oletetusti kaipaili minua täällä viime syksynä... Ehkä jo kesälläkin. Alkaa olla jo vanha juttu. Eikä etene koskaan palstalta mihinkään. 🦝

        Mä olen kaivannut täällä erästä viime loppukesästä ja syksystä tänne saakka. Kaipaan erästä joka löytyy hyvinkin läheltä. Kun olis vaan sitä rohkeutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen kaivannut täällä erästä viime loppukesästä ja syksystä tänne saakka. Kaipaan erästä joka löytyy hyvinkin läheltä. Kun olis vaan sitä rohkeutta.

        Uskon, että vielä joku päivä löydät sen rohkeuden. Sitä tekee kaikkensa, jos oikeasti tahtoo, taikka sitten kohtalo puuttuu peliin. 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että vielä joku päivä löydät sen rohkeuden. Sitä tekee kaikkensa, jos oikeasti tahtoo, taikka sitten kohtalo puuttuu peliin. 🤴

        Mitä kiharapää, tiedäthän tilanteeni? Mun sp.os on etunimi.sukunimi@tytön nimi.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kiharapää, tiedäthän tilanteeni? Mun sp.os on etunimi.sukunimi@tytön nimi.fi

        Korj . tytön niminet.fi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korj . tytön niminet.fi.

        Voisitko laittaa vielä nimikirjaimesi, varmuuden vuoksi? 🤴


    • Anonyymi

      Ei täällä jaksa itsekään enää. En pitkään aikaan ole jaksanut.

      • Anonyymi

        Niin ja sitten ei ole mitään... 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja sitten ei ole mitään... 💔

        Taisin erehtyä. Et ole hän.


    • Anonyymi

      Hevostalleillako? Vai mitä tuo heppahymiö?

      • Anonyymi

        Laitoin sen nyt muuten vaan. En ole ollut hetkeen hepan luona. Heppojakin ikävä. 🐴


    • Anonyymi

      Hahah sinunkin tunnisteet ovat yhtä tyhjän kanssa. Opettele kirjoittamaan.

      • Anonyymi

        Sinä et ole palstalla varmaan ollut niin kauaa, että tunnistaisit... 🌙


    • Anonyymi

      Antaapa sitten olla.

    • Anonyymi

      Kaipaamani neito taisi mennä aikoja sitten eteenpäin elämässä. Löysi toisen jne. Minulle jäi tunteet päälle. En saa niitä pois. Turhauttavaa kuin mikä. 🤴

      • Anonyymi

        Ehkä näki sinut ja totesi toivottomaksi? Tai, ei voi tietää. Tunnistitko täältä siis oikeasti jonkun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä näki sinut ja totesi toivottomaksi? Tai, ei voi tietää. Tunnistitko täältä siis oikeasti jonkun?

        No no 🧙‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä näki sinut ja totesi toivottomaksi? Tai, ei voi tietää. Tunnistitko täältä siis oikeasti jonkun?

        En voi sanoa varmaksi. Tiedän vain että on ollut selkeitä tunnisteita joskus. Ajattelin tietenkin että ne oli häneltä, mieleni asukilta. Onhan tästä nyt vuosi kulunut kun nähtiin... Onko se kaipailija ollut joku muu sitten?! Ei voi olla. Pääni räjähtää. 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa varmaksi. Tiedän vain että on ollut selkeitä tunnisteita joskus. Ajattelin tietenkin että ne oli häneltä, mieleni asukilta. Onhan tästä nyt vuosi kulunut kun nähtiin... Onko se kaipailija ollut joku muu sitten?! Ei voi olla. Pääni räjähtää. 🤴

        Oletko pitkä mies? Ja oliko sulla eilen Tokmannin muovikassi kun menit kotiisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko pitkä mies? Ja oliko sulla eilen Tokmannin muovikassi kun menit kotiisi?

        Missä mahdoit nähdä? Ei ollut Tokmannin kassi kädessä. K kaupan kassi oli yhdessä vaiheessa iltaa...


      • Anonyymi

        Katso takaisinpäin kommentteja..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi sanoa varmaksi. Tiedän vain että on ollut selkeitä tunnisteita joskus. Ajattelin tietenkin että ne oli häneltä, mieleni asukilta. Onhan tästä nyt vuosi kulunut kun nähtiin... Onko se kaipailija ollut joku muu sitten?! Ei voi olla. Pääni räjähtää. 🤴

        Kävitkö milloinka parturissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö milloinka parturissa?

        Ei tästä ole kovin pitkä aika. Viikko sitten.


    • Anonyymi

      Tässä teille vielä illan viimeinen satu.

      Olipa kerran prinssi, joka ei saanut prinsessaa.
      Sen pituinen se. 🤴🏼

      • Anonyymi

        Ei kun se menee näin.

        Olipa kerran kuningas jolla oli sen pituinen se ja hänen kuningattarensa oli läpeensä tyytyväinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se menee näin.

        Olipa kerran kuningas jolla oli sen pituinen se ja hänen kuningattarensa oli läpeensä tyytyväinen.

        Olihan tuo tietysti parempi versio. 🤴🏼


    • Anonyymi

      Kaupan alan exää ikävä

      • Anonyymi

        Kaupan alan exää?! Tarkoitti mitä?

        Minä en ole kaupan alalla, vaan hän oli/on. eikä hän mikään exä minulle ole ollut. Emme ole seurustelleet koskaan. En ole päässy puusta pitkään niin sanotusti, tässä asiassa. 🍩


      • Anonyymi

        Minkä kaupan? Eläkkeellähän jo tämän ikäinen...


    • Anonyymi

      Ehkäpä hän on täällä mutta hiljaa ja tarkkailee.
      Hyvää ja kivaa ilta sinullekkin (hänen puolesta).
      On ihan tervettä pitää välipäiviä ja olla käymättä täällä.

      • Anonyymi

        Kiitos...

        Ehkäpä niinkin... Kävi sekin mielessä. Tiedoksi kuitenkin, etten kirjoittele mitään muita aloituksia palstalle, kuin tunnisteellisia. Negatiiviset aloitukset eivät ole koskaan minulta.
        Nyt poistun tekemään jotain muuta. 🍓🤴🏼


    • Anonyymi

      Hei mikä homma?
      Hyvää iltaa sulle myös ☀️

      • Anonyymi

        Kiitos. No panic. 🤴


    • Anonyymi

      Kaipa mun täytyy toivotella hyvää yötä seuraavaksi. Nuku hyvin. 🤴

      laita tuonne 👇🏻

      sukunimi.etunimi@g mail.com

      • Anonyymi

        a.l.


    • Anonyymi

      Kuule, vasta sitten jos en vastaa lähettämääSI TEKSTIVIESTIIN, saat luvan kiukutella ☀️

      • Anonyymi

        Anteeksi, kiukutteluni (en mielestäni edes kovin paljon). Minulla ei, edelleenkään, ole numeroasi. Vai onko? 🤴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, kiukutteluni (en mielestäni edes kovin paljon). Minulla ei, edelleenkään, ole numeroasi. Vai onko? 🤴

        Keneltä kysyit? Ei. Siksi pyydän sua sp:n , että saisin kirjoittaa sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä kysyit? Ei. Siksi pyydän sua sp:n , että saisin kirjoittaa sen.

        sukunimi.etunimi@g m a i l.com siinähän tuo on. 🤴


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1806
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe