Kimi ajaa kisan.

Anonyymi

Kimi Räikkönen ajaa elokussa NasCar Cup Series kisan.Kimi ajaa vain tämän yhden kisan.

4

138

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kimi voisi osallistua myös Indianapolis 500 ja Le Mansin 24 tunnin kisoihin.

• Anonyymi

Ehdottomasti.

• Anonyymi

Harmi kun lähti Alfalta just kun se alkoi kulkea. Tämän vuoden autolla olisi taistellut voitoista.

• Anonyymi

Olisi tosiaan ollut mukava nähdä sijoittuvan paremmin vielä viimeisinä kausinakin, tuli sentään ennätysohitus, olikos se 10-11 autoa.

Saattaa ajaa vielä Nascariakin enemmän, ei sulkenut pois jos vaikka tuo talli menestyy ja osallistuu useampiin kisoihin, täytyy tietysti itsekin pärjätä. Aika tylsiä kisoja olisivat seurata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      25
      2545
    2. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      2424
    3. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      207
      1902
    4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      74
      959
    5. Miehelle muistutuksena

Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H
      Ikävä
      84
      939
    6. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      45
      924
    7. Arvomaailma

Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä
      Sinkut
      266
      875
    8. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      69
      834
    9. Voehan taivahan talikynttilät

Kuumin misu ja haluttavin pipari olet kyllä...Nam nam totean vain 🥰 Oot 🔥♥️🔥
      Ikävä
      37
      739
    Aihe