Tarvisisiko kukaan riuskaa aikuista renkipoikaa taloonsa?
Liiterissä kelpaisi nukkua ja päivät auttelisin kotiaskareissa.
Voisin minä jotain maksaakin per kk.
Mukana on tyttö, joka myös avulias.
Joskus synkkinä iltoina saatan ottaa hieman viinaa, mukavia olemme ja tulemme hyvin toimeen talon väen kanssa.
- Kuusaa mielessäin
Renkipoika
8
1151
Vastaukset 8
- Anonyymi
Oliko tuo hakemus te keskuksen hakuprosessin mukainen...haitko muualle??
- Anonyymi
ei ollut. mun tapa on ettii työtä jotta saisin palkkani ilman kaikenmaailman viranomaisten välistävetoa, pääsee kato helpommalla ja muutenkin oikein moraalisesti
- Anonyymi
Onko tyttö yli 16-vuotias ja ajeleeko karvat?
- Anonyymi
Sietää sinunkin olla sitten A luokkaa... Ellet ole, tyydy osaasi.
- Anonyymi
15,99v ja vielä ajelen siltä itse karvat.
t: mies 44- Anonyymi
Jaa-a... taidat olla paljonkin enemmän kuin 44... Ja elelet mielikuvitusmaailmassa.
- Anonyymi
No mitäs tässä voi todeta sen kummemmin, että ihan todellisuudessa elellään ja nautiskellaan nuoresta römpsästä ja vaimokin hyväksyy kimppakivan.
- Anonyymi
Olen raamikas mies ja tarvitsen raaputusta sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j891356Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga80898- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden290754Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️81626Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35621- 41597
- 47597
- 39559
- 28554