Ei pelastu uskomalla Jeesukseen

Anonyymi

Ei pelastu uskomalla Jeesukseen yleisellä tasolla. Pitää olla synnit anteeksi.

15

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän koskee vain Welluja, hei eivät pelastu uskomalla Jeesuksen kaikkivaltiaaksi, luvatuksi messiaaksi, eikä ota kastetta.
      Mark. 16:16 Joka uskoo (Jeesuksen ja tunnustaa sen suullaan) ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

Tehän uskotatte vaan Jumalaan ihmisuskossa, joka ei anna syntejä anteeksi.
      Ihmisuskon synnin anteeksi jakaminen (josta ei Raamattu tunne) on täyttä humpuukia.

Laitatko edes yhden jakeen, jossa Raamatussa joku ihminen nousee Jeesuksen yläpuolelle ja jakelee lähimmäisille syntejä anteeksi?

Sitä esiintyy vain pakanallisessa lahkossa, ihmisukossa, jota edustaa etu järjestönne, Rooman portto kirkko, ja onhan teillä muutenkin yski yhteys, jota salataan.

• Kuka Jeesuksen opetuksen ja käskyn mukaan antaa ja voi antaa syntejä anteeksi?

Vastaus: Uskovaiset, joilla on Pyhä Henki:

Joh. 20:
        21 Ja Jesus taas sanoi heille: rauha olkoon teille! niinkuin Isä minun lähetti, niin minä myös lähetän teidät.
        22 Ja kuin hän nämät sanonut oli, puhalsi hän heidän päällensä ja sanoi heille: ottakaat Pyhä Henki:
        23 Joille te synnit anteeksi annatte, niille ne anteeksi annetaan, ja joille te ne pidätte, niille ne ovat pidetyt.

Matt. 18:
        18 Totisesti sanon minä teille: kaikki, mitä te maan päällä sidotte, pitää myös oleman sidotut taivaissa: ja kaikki, mitä te päästätte maan päällä, pitää myös oleman päästetyt taivaassa.

Luuk. 10:
        17 Niin ne seitsemänkymmentä palasivat ilolla, sanoen: Herra, perkeleetkin ovat sinun nimes kautta meidän allemme annetut.
        18 Niin hän sanoi heille: minä näin saatanan taivaasta lankeevan niinkuin pitkäisen tulen.

Luuk. 24:
        47 ja kaikille kansoille, Jerusalemista alkaen, on hänen nimessään saarnattava parannusta ja syntien anteeksiantamista.
        48 Te olette tämän todistajat.

Matt. 16:
        19 Ja minä annan sinulle taivaan valtakunnan avaimet: ja mitä sinä maan päällä sidot, pitää sidotun oleman taivaissa, ja mitä sinä päästät maan päällä, sen pitää oleman päästetyn taivaissa.

Matt. 9:
        2 Ja katso, hänen tykönsä tuotiin halvattu mies, joka makasi vuoteella. Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, ole turvallisella mielellä; sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi".
        3 Ja katso, muutamat kirjanoppineista sanoivat mielessään: "Tämä pilkkaa Jumalaa".
        4 Mutta Jeesus ymmärsi heidän ajatuksensa ja sanoi: "Miksi te ajattelette pahaa sydämessänne?
        5 Sillä kumpi on helpompaa, sanoako: 'Sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi', vai sanoa: 'Nouse ja käy'?
        6 Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi, niin" -hän sanoi halvatulle-"nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."
        7 Ja hän nousi ja lähti kotiinsa.
        8 Mutta kun kansanjoukot sen näkivät, peljästyivät he ja ylistivät Jumalaa, joka oli antanut senkaltaisen vallan ihmisille.

Joh. 4:14
        mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".

Ilm. 21:6
        Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

2. Kor. 3:8
        kuinka paljoa enemmän onkaan Hengen virka oleva kirkkaudessa!
        2. Kor. 3:9
        Sillä jos kadotustuomion virka jo oli kirkkautta, niin on vanhurskauden virka vielä paljoa runsaammassa määrin kirkkautta.

Luuk. 10:16
        Joka teitä kuulee, se minua kuulee, ja joka teidät katsoo ylön, se katsoo ylön minun; mutta joka minun katsoo ylön, hän katsoo ylön sen, joka minun lähetti.

1. Joh. 4:6
        Me olemme Jumalasta: ja joka Jumalan tuntee, hän kuulee meitä; joka ei Jumalasta ole, ei hän kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.

Room. 1:16
        Sillä en minä häpee Kristuksen evankeliumia; sillä se on Jumalan voima itsekullekin uskovaiselle autuudeksi. Ensin Juudalaiselle, niin myös Grekiläiselle.

1. Kor. 1:18
        Sillä se puhe rististä on niille hulluus, jotka kadotetaan; mutta meille, jotka autuaaksi tulemme, on se Jumalan voima.

• LFF_lestadiolainen kirjoitti:

Kuka Jeesuksen opetuksen ja käskyn mukaan antaa ja voi antaa syntejä anteeksi?

Vastaus: Uskovaiset, joilla on Pyhä Henki:

Joh. 20:
        21 Ja Jesus taas sanoi heille: rauha olkoon teille! niinkuin Isä minun lähetti, niin minä myös lähetän teidät.
        22 Ja kuin hän nämät sanonut oli, puhalsi hän heidän päällensä ja sanoi heille: ottakaat Pyhä Henki:
        23 Joille te synnit anteeksi annatte, niille ne anteeksi annetaan, ja joille te ne pidätte, niille ne ovat pidetyt.

Matt. 18:
        18 Totisesti sanon minä teille: kaikki, mitä te maan päällä sidotte, pitää myös oleman sidotut taivaissa: ja kaikki, mitä te päästätte maan päällä, pitää myös oleman päästetyt taivaassa.

Luuk. 10:
        17 Niin ne seitsemänkymmentä palasivat ilolla, sanoen: Herra, perkeleetkin ovat sinun nimes kautta meidän allemme annetut.
        18 Niin hän sanoi heille: minä näin saatanan taivaasta lankeevan niinkuin pitkäisen tulen.

Luuk. 24:
        47 ja kaikille kansoille, Jerusalemista alkaen, on hänen nimessään saarnattava parannusta ja syntien anteeksiantamista.
        48 Te olette tämän todistajat.

Matt. 16:
        19 Ja minä annan sinulle taivaan valtakunnan avaimet: ja mitä sinä maan päällä sidot, pitää sidotun oleman taivaissa, ja mitä sinä päästät maan päällä, sen pitää oleman päästetyn taivaissa.

Matt. 9:
        2 Ja katso, hänen tykönsä tuotiin halvattu mies, joka makasi vuoteella. Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, ole turvallisella mielellä; sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi".
        3 Ja katso, muutamat kirjanoppineista sanoivat mielessään: "Tämä pilkkaa Jumalaa".
        4 Mutta Jeesus ymmärsi heidän ajatuksensa ja sanoi: "Miksi te ajattelette pahaa sydämessänne?
        5 Sillä kumpi on helpompaa, sanoako: 'Sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi', vai sanoa: 'Nouse ja käy'?
        6 Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi, niin" -hän sanoi halvatulle-"nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."
        7 Ja hän nousi ja lähti kotiinsa.
        8 Mutta kun kansanjoukot sen näkivät, peljästyivät he ja ylistivät Jumalaa, joka oli antanut senkaltaisen vallan ihmisille.

Joh. 4:14
        mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".

Ilm. 21:6
        Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

2. Kor. 3:8
        kuinka paljoa enemmän onkaan Hengen virka oleva kirkkaudessa!
        2. Kor. 3:9
        Sillä jos kadotustuomion virka jo oli kirkkautta, niin on vanhurskauden virka vielä paljoa runsaammassa määrin kirkkautta.

Luuk. 10:16
        Joka teitä kuulee, se minua kuulee, ja joka teidät katsoo ylön, se katsoo ylön minun; mutta joka minun katsoo ylön, hän katsoo ylön sen, joka minun lähetti.

1. Joh. 4:6
        Me olemme Jumalasta: ja joka Jumalan tuntee, hän kuulee meitä; joka ei Jumalasta ole, ei hän kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.

Room. 1:16
        Sillä en minä häpee Kristuksen evankeliumia; sillä se on Jumalan voima itsekullekin uskovaiselle autuudeksi. Ensin Juudalaiselle, niin myös Grekiläiselle.

1. Kor. 1:18
        Sillä se puhe rististä on niille hulluus, jotka kadotetaan; mutta meille, jotka autuaaksi tulemme, on se Jumalan voima.

Pitää erottaa kaksi asiaa toisistaan, kehotus ja toteuttaminen.
        Kukaan ei kiistä sitä, etteikö juuri näin käynyt, Jeesus kehitti ja jos lukee jaekokonaisuuden, jopa velvoitti kontekstissa antamaan syntejä anteeksi, mutta siihen liittyi paljon muutakin.

Eli kuka sanoi, kenelle sanoi ja miksi sanoi? Se Sinulta jäi avaamatta.
        Käydäänpä läpi asia; Matteus28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Tunnustaako lestadiolaisuus tämän? Ei tunnusta, joten jengi ei ole kristillinen, vaan uskonnollinen järjestö, vaikka vahvistus on Vanhassa Testamentissa Danielissa 7;14, joten ihmetyttää, että vain tämä yhden asian olette nostaneet esille, kun se tekee teistä Opetuslapsia sekä Jeesusta korkeamman olennon.

Seuraava jae kuuluu; 19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen!
        Montako vellua on kastettu, ei yhtään, joten miten voit väittää, että Teissä on Pyhä Henki? Selvää ihmisuskoa. Jeesushan sanoo: - Antakaa kastaa itsenne, niin saatte Pyhän Hengen? Mitään muuta asian tieksi ei Sana tunne.

Kun ihminen täyttyy Pyhällä Hengellä, Hän saa tehtävän
        jae 20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

Missä on lestadiolaisten lähetystyö?
        Taas kristillisissä seurakunnissa lähes kaikilla on nimikko lähetti, joka asuu yksin tai perheineen tiettömien alueiden ihmisten kanssa, auttaa ja opettaa heitä Jeesuksen sanojen mukaan ja kääntää heidän kielelle Raamattua, mutta ei jaa syntejä anteeksi se on Jeesuksen tehtävä.
        He jakavat myös ehtoollista, kuten seurakunnan kuuluukin, mutta sitä ei kuuleman mukaan VL;t tee ehtoollisella, vaikka Jeesus sen nimenomaan lupaa, Matt. 26:28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
        Näin kirjoittaa myös muut evankeliumit.

Lopuksi; - Kuka ihminen Raamatussa on jakanut syntejä anteeksi, tai pidättänyt ne toiselle ihmiselle?
        Vastaako tähän.

Toisaalta, palsta kieltää kopioinnin ilman asian avaamista, joten mitä luulet siitä jäävän lukijalla käsiin?

• pinnasänky kirjoitti:

Pitää erottaa kaksi asiaa toisistaan, kehotus ja toteuttaminen.
        Kukaan ei kiistä sitä, etteikö juuri näin käynyt, Jeesus kehitti ja jos lukee jaekokonaisuuden, jopa velvoitti kontekstissa antamaan syntejä anteeksi, mutta siihen liittyi paljon muutakin.

Eli kuka sanoi, kenelle sanoi ja miksi sanoi? Se Sinulta jäi avaamatta.
        Käydäänpä läpi asia; Matteus28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        Tunnustaako lestadiolaisuus tämän? Ei tunnusta, joten jengi ei ole kristillinen, vaan uskonnollinen järjestö, vaikka vahvistus on Vanhassa Testamentissa Danielissa 7;14, joten ihmetyttää, että vain tämä yhden asian olette nostaneet esille, kun se tekee teistä Opetuslapsia sekä Jeesusta korkeamman olennon.

Seuraava jae kuuluu; 19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen!
        Montako vellua on kastettu, ei yhtään, joten miten voit väittää, että Teissä on Pyhä Henki? Selvää ihmisuskoa. Jeesushan sanoo: - Antakaa kastaa itsenne, niin saatte Pyhän Hengen? Mitään muuta asian tieksi ei Sana tunne.

Kun ihminen täyttyy Pyhällä Hengellä, Hän saa tehtävän
        jae 20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

Missä on lestadiolaisten lähetystyö?
        Taas kristillisissä seurakunnissa lähes kaikilla on nimikko lähetti, joka asuu yksin tai perheineen tiettömien alueiden ihmisten kanssa, auttaa ja opettaa heitä Jeesuksen sanojen mukaan ja kääntää heidän kielelle Raamattua, mutta ei jaa syntejä anteeksi se on Jeesuksen tehtävä.
        He jakavat myös ehtoollista, kuten seurakunnan kuuluukin, mutta sitä ei kuuleman mukaan VL;t tee ehtoollisella, vaikka Jeesus sen nimenomaan lupaa, Matt. 26:28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
        Näin kirjoittaa myös muut evankeliumit.

Lopuksi; - Kuka ihminen Raamatussa on jakanut syntejä anteeksi, tai pidättänyt ne toiselle ihmiselle?
        Vastaako tähän.

Toisaalta, palsta kieltää kopioinnin ilman asian avaamista, joten mitä luulet siitä jäävän lukijalla käsiin?

> Missä on lestadiolaisten lähetystyö?

Ainakin LFF:llä on lähetystyöntekijöitä muun muuassa Albaniassa.

> Kuka ihminen Raamatussa on jakanut syntejä anteeksi, tai pidättänyt ne toiselle ihmiselle?

Varmasti moni. Raamatussa vaan ei ole esimerkkejä tästä, kuten ei ole monesta muustakin asiasta. Raamatussa ei ole esimerkiksi kertaakaan kerrottu että olisi kastettu lasta, kuitenkin tiedän että se on oikein muista raamatunkohdista.

> Missä on lestadiolaisten lähetystyö?

Ainakin LFF:llä on lähetystyöntekijöitä muun muuassa Albaniassa.

> Kuka ihminen Raamatussa on jakanut syntejä anteeksi, tai pidättänyt ne toiselle ihmiselle?

Varmasti moni. Raamatussa vaan ei ole esimerkkejä tästä, kuten ei ole monesta muustakin asiasta. Raamatussa ei ole esimerkiksi kertaakaan kerrottu että olisi kastettu lasta, kuitenkin tiedän että se on oikein muista raamatunkohdista.

Varmastiko? Kerro se paikka, mihin se on istutettu Jumalan sanaan.
        Ei lapsikaste ole kristillisyyttä, se on vain Rooman jatkoja, merkitä veroluetteloon.
        Siellähän sanat on; kastan Sinut tämän kirkon jäsenyyteen?
        Eikö se jo herätä.
        Olen kastanut useita Raamatun mukaan upottamalla, ja kaste on liittämistä ihminen Jeesukseen ja Hän saa synnit anteeksi, sekä Pyhittyy Pyhän Hengen kelvollisuuteen.
        Vauvakaste on pakanallista Jumalan Pilkkaa.
        Mainitsetko nimeltä lähetyöntejöitänne, kristillisissä kirkoissa ne on luettavissa. SRKL;lla ei ole yhtään lähetystyötä.

• pinnasänky kirjoitti:

Varmastiko? Kerro se paikka, mihin se on istutettu Jumalan sanaan.
        Ei lapsikaste ole kristillisyyttä, se on vain Rooman jatkoja, merkitä veroluetteloon.
        Siellähän sanat on; kastan Sinut tämän kirkon jäsenyyteen?
        Eikö se jo herätä.
        Olen kastanut useita Raamatun mukaan upottamalla, ja kaste on liittämistä ihminen Jeesukseen ja Hän saa synnit anteeksi, sekä Pyhittyy Pyhän Hengen kelvollisuuteen.
        Vauvakaste on pakanallista Jumalan Pilkkaa.
        Mainitsetko nimeltä lähetyöntejöitänne, kristillisissä kirkoissa ne on luettavissa. SRKL;lla ei ole yhtään lähetystyötä.

Valtaosa kristityistä kastaa vauvansa. Se on vain lahkot, joka kastaa aikuisia.

Albaaniaan lähetyksestä voit lukea tässä:
        https://www.lff.fi/fi/lahetys/ulkomaanlahetys/

Valtaosa kristityistä kastaa vauvansa. Se on vain lahkot, joka kastaa aikuisia.

Albaaniaan lähetyksestä voit lukea tässä:
        https://www.lff.fi/fi/lahetys/ulkomaanlahetys/

Ei pidä paikkaansa. Ainoastaan katollisperusteiset menettelevät näin, mutta missä luulet se on olevan Raamatun ohje, ei missään, mutta se on, kastaa kuten Jeesuskin kastettiin.
        Vauvakaste, eli veroluettelomerkintä on rahastusta jo lapsesta lähtien ja onneksi on vähemmistöä.
        Raamattu sitä ei tue ollenkaan, on ihmisuskojen perusta, ja näin pakanallisuus luulee saavansa majoriteetin?
        Lestadius oli Jumalan mies Jeesuksessa, mutta yhteistä nykypäivän lestadiolaisuuteen on vaikea havaita, se alkoi jo kannon nokassa, kun Raattamaa istui Lestadiusta vastapäätä.
        En tunne mitään LFF kirkkokuntaa, heillä on kai omata palstasa, joten kommenttini on sama kun kerran Tamapereella, katulähetyksessä sanoi joku Jokinen Jeesuksesta; - En tunne koko miestä? Ei ihminen kaikkea voi.
        Tuosta lähetystyöstä. Yleensä pienilläkin vapaiden suuntien seurakunnilla on nimikkolähetti perhe, joka viettää vuosikausia jumalattomien seassa.
        Hyvä on, jos olette avanneet silmänne tässäkin asiassa, mutta otatte Jeesuksen viimeisistä sanoista pois tärkeimmän, kasteen? Jos tulos on sama, mitä opetus, työnne on turhaa.

• pinnasänky kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ainoastaan katollisperusteiset menettelevät näin, mutta missä luulet se on olevan Raamatun ohje, ei missään, mutta se on, kastaa kuten Jeesuskin kastettiin.
        Vauvakaste, eli veroluettelomerkintä on rahastusta jo lapsesta lähtien ja onneksi on vähemmistöä.
        Raamattu sitä ei tue ollenkaan, on ihmisuskojen perusta, ja näin pakanallisuus luulee saavansa majoriteetin?
        Lestadius oli Jumalan mies Jeesuksessa, mutta yhteistä nykypäivän lestadiolaisuuteen on vaikea havaita, se alkoi jo kannon nokassa, kun Raattamaa istui Lestadiusta vastapäätä.
        En tunne mitään LFF kirkkokuntaa, heillä on kai omata palstasa, joten kommenttini on sama kun kerran Tamapereella, katulähetyksessä sanoi joku Jokinen Jeesuksesta; - En tunne koko miestä? Ei ihminen kaikkea voi.
        Tuosta lähetystyöstä. Yleensä pienilläkin vapaiden suuntien seurakunnilla on nimikkolähetti perhe, joka viettää vuosikausia jumalattomien seassa.
        Hyvä on, jos olette avanneet silmänne tässäkin asiassa, mutta otatte Jeesuksen viimeisistä sanoista pois tärkeimmän, kasteen? Jos tulos on sama, mitä opetus, työnne on turhaa.

> Ei pidä paikkaansa. Ainoastaan katollisperusteiset menettelevät näin,

Helluntalaiset ovat - 280 miljoona.
        Adventistit – 21.80 miljoona.
        Baptistit - 100 miljoona.

Loput kaksi miljardia kristittyä kastaa lapsensa, josta suurin on katolliset joka ovat 1.2 miljardia.

Ylivoimainen enemmistö kristityistä siis kastaa lapsensa.

> En tunne mitään LFF kirkkokuntaa, heillä on kai omata palstasa,

LFF ei ole mikään kirkkokuntaa, vaan keskusyhdistys pikkuesikoisten rukous- ja rauhanyhdistyksille.

> Tuosta lähetystyöstä. Yleensä pienilläkin vapaiden suuntien seurakunnilla on nimikkolähetti perhe, joka viettää vuosikausia jumalattomien seassa.

LFF:n lähetystyöntekijät Albaaniassa ovat myös viettäneet vuosia siellä.

• Anonyymi

On kyllä aivan totta, että ei pelastu uskomalla Jeesukseen. Kuten aloittaja kirjoitti. Mutta ei se, että on synnit anteeksi, edesauta kuitenkaan. Pelastumisen ajatus on ihan houkutteleva. Että olisi iankaikkinen elämä. Ja toiset, esimerkiksi lestadiolaiset tarjoavat ainoaksi toiseksi vaihtoehdoksi tulta ( helvetintuli, tulinen meri, jne). Siis kauhukuvaa.

Nuo molemmat vaihtoehdot on hyvin tyypillisiä, kun heijastetaan ne ihmismielen seinälle. Kuolemanpelko, luopumisen pelko, pienuuden ja voimattomuuden tunne, halu olla vahva, vahvassa joukossa tai vahvan kanssa ja vahvan suojeluksessa. Eli ne ovat vain keksittyjä, ihmiselle sopivia käsitteitä. Siksi niistä on aina käyty juupas- eipäs riitoja.

• Missähän Raamatussa sanotaan, että pelastuu, kun synnit on anteeksi.
        Jeesuskin täytti vain lain.

• Aloitus on saatanan tekemä, ei ansaitse analysointia, piste.

• Anonyymi

Onko se sitten saalemin tekemä. Kerro enemmän miten pahuus sai vallan sinusta.

• Anonyymi

Olen vl ja uskon salaa Jeesukseen, sillä tiedän että hän vei syntini ristille. Ilman Jeesuksen kuolemaa ja ylösnousemusta ,en olisi saanut syntejäni anteeksi.

• Hallelujah. Olet valittuja, siunausta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Hallelujah. Olet valittuja, siunausta.

Oliko Perhossa vielä niitä ikkunattomia ja synnittömiä pyykinpesukoneita myynnissä?
        T. 17 lapsen aiti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3395
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2809
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1877
    5. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    6. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1040
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      869
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      854
    Aihe