mikä sen muutoksen sinussa aiheutti?
Voitko kertoa rakas
160
3499
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle tää on?
- Anonyymi
Miehelle. Unohdin tämän kun palsta tökki ja aloin tehdä muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä täsmennys toi mies. Olin ihan varma että kirahville..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta oli tämä vastaus
- Anonyymi
Juhalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirahvit on kyllä kivoja mutta harvemmin niitä on seurassani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu juu.. seuraavaksi varmaan kerrot ratsastaneesi kirahvilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ratsastanut, en muista edes nähneeni koskaan. Miten niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun oli olevinaan niin retee vastaus.. että kirahvit ne vasta on niin kivoja että :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun oli olevinaan niin retee vastaus.. että kirahvit ne vasta on niin kivoja että :)
Se oli samaa tasoa kuin ensimmäinen kirahvilla reteilijä..
Kirahvi on kiva, koska se on ihan ainutlaatuinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli samaa tasoa kuin ensimmäinen kirahvilla reteilijä..
Kirahvi on kiva, koska se on ihan ainutlaatuinen.Jaa.. meinaaks että me ollaan samaa tasoa.. no eipä oo kehumista sitten :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa.. meinaaks että me ollaan samaa tasoa.. no eipä oo kehumista sitten :)
En meinaa kun en tiedä kuka olet. Hankala arvioida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En meinaa kun en tiedä kuka olet. Hankala arvioida.
Hankala on mieskala.. naiskala on honkala
- Anonyymi
Älä sinä tule sekaantumaan kahden ihmisen juttuun!
Sinut kyllä tiedetään SIELLÄKIN, millainen mulkvisti olet. Sinusta ei tulisi ikinä enää luottohenkilöä minnekään, vaikka asettuisit ehdolle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhalle
Ajattelin mielessäni ja uskoin tykönäni, että kai Sinä minusta edes tykkäät, jos et enempää...
Jaksuja päivääsi ja askareisiisi! 🤟😘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon nähnyt kirahveja, totean ettei niillä voi ratsastaa. Ehkä Putin voi harhoissaan ja P-Korean Kim, muille täysin mahdoton ajatus edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elokuussa oli 2kk saikku..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut kyllä tiedetään SIELLÄKIN, millainen mulkvisti olet. Sinusta ei tulisi ikinä enää luottohenkilöä minnekään, vaikka asettuisit ehdolle.Oot sinä vaan sekasin reppana. Vai tulen minä palstalla sekaantumaan kahden ihmisen juttuun. Meitä taitaa olla tässäkin kymmeniä. Olisi mielenkiinnosta kiva tietää kuka noiden sekopaisten viestien takana oikein on ja montako diagnoosia lääkärilausunnossasi pyörii..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elokuussa oli 2kk saikku..
Miten se liittyy mihinkään? En nähnyt häntä elokuussa joten enpä tiedä hänen sairaslomistaan silloin. Epäilen silti, että siellä kirjoittaa nyt joku ihan muu :) Tuo kommenttisi on jotenkin täysin irrallinen eikä liity yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin ihan varma, että kerrankin mieheltä naiselle, mutta sehän ei käy tässä fakkiutuneiden mielten ajatuskuplassa...hyvä, että täsmensit sinäkin ja sama meno toistuu varmaan vielä ensi vuonnakin, elämänsuolana suomi24-provot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä, ettei trollimies ole yksisarvisellla ratsastanut kumminkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut kyllä tiedetään SIELLÄKIN, millainen mulkvisti olet. Sinusta ei tulisi ikinä enää luottohenkilöä minnekään, vaikka asettuisit ehdolle.Jaa, täälläkö suomi24- palstalla tehdään politiikkaa nykyään :D Haluaisitko kertoa, että kenen yksittäisen henkilön luottotoimet tai ehdolle asettumiset olet ajatellut torpedoida ja ihanko tätä anonyymisivustoa hyväksikäyttäen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, täälläkö suomi24- palstalla tehdään politiikkaa nykyään :D Haluaisitko kertoa, että kenen yksittäisen henkilön luottotoimet tai ehdolle asettumiset olet ajatellut torpedoida ja ihanko tätä anonyymisivustoa hyväksikäyttäen?
Ja lisäkysymys, mihin kahden ihmisen juttuun jatkuvasti viittaat eri versioilla ja mikä paikka tms on tämä sielläkin mihin viittaat- joku fyysinen tila ja koetko niitä tiloja olevan useampiakin, mistä päättelet jonkun anonyymihenkilön olevan täältä rivien välistä löydettävissä, mistä päättelet hänen pyrkivän luottohenkilöksi tai ehdolle jonnekin tms? Minusta sinun selostuksissasi ei ole päätä eikä häntää, mutta on selvää, että sinulla on joku mustamaalauskampanja menossa. Toivottavasti et ole itse sellaisessa asemassa, että teinimäiset valtaleikit ja väärän tiedon levittämiset aiheuttaa harmia ja hankaluuksia sinulle sekä nakertaa uskottavuuttasi ja luotettavuuttasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juule juhasta en taas tieda yhtaam mitaan joku lahetti sen avioerohakemuksen eteenpain ja nytten saa nahba etta saako sen eron siita vai en aina se vaan kyselee etta miksi sen pitaa tulla tanne ja mina en jaksa joka paiva kirjoittaa sille samaa paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon nähnyt kirahveja, totean ettei niillä voi ratsastaa. Ehkä Putin voi harhoissaan ja P-Korean Kim, muille täysin mahdoton ajatus edes.
sille me emme voi mitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sille me emme voi mitaan
Tässä siis kaikki perjantaipullon avanneilta, ei liity mitenkään enää aloituksen tämä porukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko rutsi ja monta peliä oot ite pelannu!
- Anonyymi
Kysyittekö tänä viikonloppuna ketään kaveria kysymään ketään ihastusta olemaan teidän kaa?
- Anonyymi
Tajusin etten jaksa ainaista temppuiluasi joten suosittelen alan vaihtoa - pestaudu vaikka sirkukseen
- Anonyymi
Pelleksi voisin mutta en muuta. Pelkään korkeita paikkoja.
- Anonyymi
Minkälaisesta muutoksesta on kyse?
- Anonyymi
Hän muuttui puheliaammaksi ja rennommaksi seurassani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla että teidän persoonallisuutenne ja huumorintaju natsaavat hyvin keskenään. Tuosta ei voi vetää oikein muita johtopäätöksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla että teidän persoonallisuutenne ja huumorintaju natsaavat hyvin keskenään. Tuosta ei voi vetää oikein muita johtopäätöksiä.
Niin, ehkä niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sepa hyvä
- Anonyymi
En ymmärrä??
- Anonyymi
Minkä muutoksen?
- Anonyymi
Vastasin jo toiselle.
- Anonyymi
samaan siis vastasin jo. Lue sieltä.
- Anonyymi
Kyllä se on suhteet ihmisiin, mikä muutoksen tekee. Kaikkia mahdollista planeettojen vaikutuksia ja asentoja on, mutta mikään ei voita ihmisten välistä suhteita.
- Anonyymi
Tuo on täysin totta. Mutta mikähän suhde tämän kysytyn muutoksen aiheutti? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on täysin totta. Mutta mikähän suhde tämän kysytyn muutoksen aiheutti? :)
Nainen varmaan on kaiken takana...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö olettaa, että mies muuttui seurassani, koska rakastui toiseen naiseen? Sekin vaihtoehto käynyt mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiva biisi tähän
https://www.youtube.com/watch?v=ecAz8YHDtMQ
- Anonyymi
En täällä kerro😭
- Anonyymi
En ihan sitä olettanutkaan, mutta jos jotain suuntaa sais..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan sitä olettanutkaan, mutta jos jotain suuntaa sais..
Pystyssä
- Anonyymi
Sinä....näin mä luulisin...,
- Anonyymi
Tee
- Anonyymi
Toivoisin että se johtuisi minusta, mutta en sitten tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee
En ole tee.
- Anonyymi
Väsyin miettimään jatkuvasti että mikä on totta ja mikä ei. Tuli myös tunne että mun kustannuksellani pelleillään, ja jos näin nii en halua enää antaa sellaiselle toiminnalle mitään siimoja. Lisäksi tuli tunne että kaikki mitä teen asioiden eteen on yhtä tyhjän kanssa ja mikään ei vaan oo tarpeeksi vaikka itselleni ne ovat olleet suuria askeleita 😢😦
- Anonyymi
Toivottavasti hän ei ajattelisi noin.
- Anonyymi
Samanlaiset miettimiset täällä kävin erään suhteen. Tyhjää kun saa pyytämättäkin. Ei vaan enää jaksa. Yritin jo liikaakin omalla kustannuksella.
nainen sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaiset miettimiset täällä kävin erään suhteen. Tyhjää kun saa pyytämättäkin. Ei vaan enää jaksa. Yritin jo liikaakin omalla kustannuksella.
nainen sivustaMiten palstalla voi yrittää liikaa?
Ja vieläpä omalla kustannuksella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten palstalla voi yrittää liikaa?
Ja vieläpä omalla kustannuksella?En tarkoita palstaa.
Sivusta jatkoa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten palstalla voi yrittää liikaa?
Ja vieläpä omalla kustannuksella?Elätköhän kenties ihan sinä täällä palstalla jotain omaa todellisuuttasi kun tivaat tuntemattomilta ihmisiltä ja huom varmasti useammilta et yhdeltä, että palsta sitä ja palsta tätä mitä mitä kun ihmiset varmaankin kommentoi omia asioitaan ihan muihin seikkoihin perustuen. Sivusta.
- Anonyymi
Perinteinen tunteiden vuoristorata…. Se punnitsee tunteesi. Onko hän se arvoinen, että jaksat yrittää uudestaan vai annatko asian olla? Rakkauden alku valitettavasti harvoin menee jo ilman tuskia. Tuska tulee omasta epävarmuudesta (kelpaako toiselle) ja siitä kuinka tajuaa olevansa tarvitseva rakkauden edessä eikä tätä tarvetta saa heti tyydytettyä. Rakkausahdistus on sietämätöntä, mutta toisaalta saa aikaan sen, että sisuuntuu yrittämään. Nyt on se hetki sanoa mitä haluaa sanoa!
- Anonyymi
Ei lähimmäistä käydä kuulustelemaan tuolla lailla. Esität syytöstä mikä luo vaatimuksen vastata, ainoastaan sillä, miten ei voi tietää kenelle vastata, mikä on hupia, mikä pilkkaa, omaan nilkkaan....
"mutsi mulle kerto ain, ei ole oiket hirviöitä lain... mie tiiän, niitä on"
https://m.youtube.com/watch?v=xhFkcdRxyms- Anonyymi
Piru vie, nainen taitaa pelleillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo liity ainakaan aloittajaan. Tulin vasta tätä lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kukaan nainen saisi siitä ilosta, että kirjoittelisi tänne tätä sekavaa mokellusta? Eiköhän ole miehen rikkaasta mielikuvituksesta peräisin. Voisitko valaista mikä olisi mielestäsi funttio tai päämäärä tai se asiasana, mikä laittoi tai on laittanut vilkkaan mielikuvituksesi liikkeelle? En mitenkään houkuttele nolaamaan itseään tai mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kukaan nainen saisi siitä ilosta, että kirjoittelisi tänne tätä sekavaa mokellusta? Eiköhän ole miehen rikkaasta mielikuvituksesta peräisin. Voisitko valaista mikä olisi mielestäsi funttio tai päämäärä tai se asiasana, mikä laittoi tai on laittanut vilkkaan mielikuvituksesi liikkeelle? En mitenkään houkuttele nolaamaan itseään tai mitään
Turhaan sinä puhdistelet omaa pöytääsi täällä paniikissa. Olet ulkopuolinen täällä aina. AINA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan sinä puhdistelet omaa pöytääsi täällä paniikissa. Olet ulkopuolinen täällä aina. AINA!
No sepä juuri, olen ulkopuolinen varsinkin tästä mokelluksesta, joten mihin liittyy mielestäsi aihe paniikki ja pöydän puhdistaminen jos kerran on niin, että olen ulkopuolinen mitä tulee tähän kirjoitukseen? Julkisella palstalla saa kyllä kommentoida muutkin kuin väärän tiedon spinnaajat.
- Anonyymi
Hänelle sanoisin näin että tällä kertaa olen olkeasti suuttunut. Toivottavasti ymmärrät sen. Monta typeryyttä, en vaan nyt pysty antaa anteeksi ihan äkkiä.
- Anonyymi
Tuskin tarvitsee. Ei taida han äkkiseltään ottaa yhteyttä joten älä huoli.
- Anonyymi
Ei ole kyse sellaisesta, päinvastoin. Hän on lempeä kuin lammas :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse sellaisesta, päinvastoin. Hän on lempeä kuin lammas :)
Jos minusta joku käyttäisi tuollaista vertauskuvaa, en puhuisi kyseiselle hyypiölle enää koskaan. Lammastelua ei anneta anteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minusta joku käyttäisi tuollaista vertauskuvaa, en puhuisi kyseiselle hyypiölle enää koskaan. Lammastelua ei anneta anteeksi.
No jo on kireää. Hän on lempeä kuin lammas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa. Kuka tykkää lampaista tai muista laumasieluista "mää mää määki haluan osallistua", eli samaa mieltä, on ultimaalinen loukkaus kyllä tulla verratuksi sellaiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa. Kuka tykkää lampaista tai muista laumasieluista "mää mää määki haluan osallistua", eli samaa mieltä, on ultimaalinen loukkaus kyllä tulla verratuksi sellaiseen
Sinähän siinä olet heti lammasmaisesti yhtymässä toiseen kommenttiin. Sitähän sinä lammas täältä haet päivittäin. Tukea tukea ja tukea. Olet lammas negativiisessa mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän siinä olet heti lammasmaisesti yhtymässä toiseen kommenttiin. Sitähän sinä lammas täältä haet päivittäin. Tukea tukea ja tukea. Olet lammas negativiisessa mielessä.
Mille minä haen mielestäsi tukea jos olen jonkun kanssa aika neutraalisti samaa mieltä? Taidat itse olla joku mää mää määki haluan osallistua- ihminen joka ei kestä sitä, että tällaista habittia kommentoi millään tavalla.
- Anonyymi
Ei tarvii enää onneksi ymmärtää mitään noita vanhoja juttuja😊mie oon niiiiiiin korvia myöden ihastunut erääseen tyyppiin🤩🥰😍
Kiva lukea näitä teidän ahdistus viestejä kun ymmärsin millaisessa helvetissä elin kun luulin että sä muka rakastit mua ihan oikeesti- Anonyymi
Aloituksessa ei ole kyse mistään ahdistuksesta. Tulkkaat ihan omiasi. Hän muuttui rennommaksi mikä on hyvä juttu. En ole koskaan ymmärtänyt teidän ahdistusjuttuja täällä. Joten..
- Anonyymi
Itku pitkästä ilosta
- Anonyymi
Rakas onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa!
- Anonyymi
Tuntui ettet vaan lämpene. Myönnän olleeni luuseri.
- Anonyymi
Miten voi lämmetä, jos on jo tulikuuma? Palan hengiltä jos vielä lämpenen hänelle.
- Anonyymi
Varsinaista muutosta suuntaan eikä toiseen ole siis muutunut, tilanne pysynyt neutraalina toistaiseksi. Mitä tulee kahden välisiin yhteisiin keskusteluihin palstalla, nekään eivät ole muuttuneet. Siis jatkamaamme tällä tiellä, haluan kuitenkin korostaa, että mikään ei ole poissujettua, eikä naamiota ole riisuttu.
- Anonyymi
Ei ollut kyse mistään palstamuutoksesta. Ihan elävästä elämästä kirjoittelen. Enhän minä täällä ketään erota kuten tuskin sinäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kyse mistään palstamuutoksesta. Ihan elävästä elämästä kirjoittelen. Enhän minä täällä ketään erota kuten tuskin sinäkään.
Tiedän..;)
- Anonyymi
Meni usko itseen.
- Anonyymi
Niin välillä käy jokaiselle mutta kyllä se usko sieltä palaa taas.
- Anonyymi
Kai sitä vaan ajan kanssa alkaa katsoa uudella tapaa. Ja no etäisyyskin vaikuttaa. Mutta paluu lähtöpisteeseen ei ole sama asia kuin jos et olisi ikinä lähtenytkään. Enemmänkin varmaan sitä että paljastuu. Kuin muutosta. Meissä on niin paljon ulkoapäin tuotua.
- Anonyymi
Sitä oli vaan valmis siihen, ehkä kyllästymistä ja alkoi tehdä asioita sen takia eri tavalla ja universumi vastasi kutsuun.
- Anonyymi
Mitä se universumi kertoi sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se universumi kertoi sinulle?
antoi positiivista feedbackia omalle toisin toimimiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
antoi positiivista feedbackia omalle toisin toimimiselle
Ja siksi jätit rakkaasi?
- Anonyymi
Ei ole enää pupuja
keijuja eikä revontulipoikia
kuin Liisan mielikuvituksessa
Liisa putosi
sellaiseen onkaloon
josta noustessaan ylös
jäi vaan mullan tahrimat
kyyneleiset kasvot - Anonyymi
Oma epävarmuuteni tekee epäileväksi, riittääkö kykyni siihen hyvään, jota toinen minusta toivoo? Oma mörkö (pelko) taustallani synnyttää epäilyjä. Naiset on ollut aina kompastus kiveni. Ja aiheuttanut enemmän harmia kuin hyvää. En koe olevani rakas, kenellekään nyt.
Heikkouteni, jota vaikea omin voimin ylittää (muuri), nykytilanteeni huomioiden. Riittämättömyyden tunne, luottamuksen puute toisen hyvyyteen, yksinoloon ja omaan rauhaan jo tottuneena. Uskallus puuttuu, huonot kokemukset vahvasti mielessä.
Tiedostan itsessäni tämän heikkouden, pahoittelisin jos kykenisin sen toiselle osoittamaan. Olenko jo menettänyt toivon hyvästä, toista kunnioittavasti suhteesta, jossa arvostus on molemmin puolista? Tämä kaikki sivusta, kun mietin mennyttä.- Anonyymi
Huonosta suhteesta voi parantua. Se lähtee oman itsensä löytämisestä. Kun riität itse itsellesi ja osaat olla armollinen itseäsi kohtaan, on suhteetkin helpompia.
Jos on heikoilla on valitettavasti altis myös huonoille suhteille. Jos ei arvosta itseään, hyäksyy huonon käytöksen helpommin ja ottaa jonkun ihan kenet vaan, koska luulee ettei kelpaa. Silti heikkonakaan ei hyvä arvostava suhde ole mahdotonta, oikean kumppanin kanssa. Siinä mitä tarvitsee itse ja minkälaisen ihmisen kanssa haluaa elää, kannatta tiedostaa. Tyytyminen ei toimi parisuhteissa! Enkä puhu nyt ulkoisesta ihmisestä, statuksesta tms. vaan sisäisestä ihmisestä, arvoista ja luonteiden yhteen sopimisesta.
Olen samassa tilanteessa, tavallaan, koska en myöskään halua huonoa suhdetta. Suhteen pitää antaa molemmille ja kummankin pitää saada olla oma itsensä! Tarvitaan siis samaan aikaan tilaa ja läheisyyttä. Tasapainon löytyminen onkin suhteissa kaikista vaikeinta. Hyvissä suhteissa vuorovaikutus toimii, suhde on lämmin ja luottava sekä molemmin puolinen arvostus ja kunnioitus on vahva. S
- Anonyymi
Kaipa se oli se että miten minua kohdeltiin niin tunteeni mitätöintii . Kun tarvitsin syliä ja lohdusta. Jätettiin yksin. Halusin puhua minua ei kuunneltu
eikä minulle vastattu. Olin turvaton ja en osaa oikein kellekään puhua enää. Vähitellen aloin uskoa että en ansaitse parempaa eikä kukaan välitä miltä minusta tuntuu. Lopulta siitä tuli totta minulle.- Anonyymi
💔 samoin kävi minulle!
Kun kaikki sujui ja oli helppoa ja hauskaa, olin toivottua seuraa.
Sitten kun elämä kasasi niskaan suuria suruja en enää ollutkaan kiinnostava eikä minulla ollutkaan mitään merkitystä.
Hän, johon olin alkanut luottamaan jätti minut täysin yksin pärjäilemään.
Ikävä kyllä hän merkitsi minulle todella paljon, minä en hänelle mitään muuta kuin jotain huvia ja piristystä arkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💔 samoin kävi minulle!
Kun kaikki sujui ja oli helppoa ja hauskaa, olin toivottua seuraa.
Sitten kun elämä kasasi niskaan suuria suruja en enää ollutkaan kiinnostava eikä minulla ollutkaan mitään merkitystä.
Hän, johon olin alkanut luottamaan jätti minut täysin yksin pärjäilemään.
Ikävä kyllä hän merkitsi minulle todella paljon, minä en hänelle mitään muuta kuin jotain huvia ja piristystä arkeen.-sivusta toki olen minä sydäntyyppi 💔 Aina olen sivusta kun kaikille käy kuten mulle aina 💔 olen kaikki täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta toki olen minä sydäntyyppi 💔 Aina olen sivusta kun kaikille käy kuten mulle aina 💔 olen kaikki täällä
Ota ne lääkkesi. Please! 💔😂
- Anonyymi
Elämän reaaliteetit. Väsymys. Se etten usko illuusioon enää. Tuntuu, että menetin ja hukkasin valtavasti aikaa.
Nykyinen oloni ei tee tyhjäksi tunteitani häneen. Tunteet olivat ja ovat aitoja. Niillä tunteilla ei minun elämässäni ollut tilaa kasvaa. Ja yksi tärkeimmistä asioista oli, että kasvaakseen ne olisivat tarvinneet luottamuksen siihen toiseen ihmiseen. Aidon oikean vuorovaikutuksen.
Jos olet ollut niin väsynyt ettet enää
edes tiedä mikä päivä on
jos olet tuntenut taivaan raskaana
niskassasi
kokenut suurta avuttomuutta
ollut täysin voimaton
tiedät silloin myös
mitä on toivo ja sen
mukana tuoma valo. (lainaus: rakkaudenmurusia)- Anonyymi
Te ette jaksa lukea kuin aloituksen. Vastaatte ihan omianne, vaikka tuolla kerrottu miten joku muuttui.
- Anonyymi
Olen pattitilanteessa, en tiedä mitä tuleman pitää siksi piti jarrutella.
- Anonyymi
Voitasko jutella jossain...
- Anonyymi
Ja nytkö ei enää tarvitse? Tuo toinen kommentti ei ollu multa. Toki haluaisin hänen kanssa olla ja jutella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitasko jutella jossain...
Sitten kun kohdataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun kohdataan.
Tehdään näin, sinä ja hän tai sinä ja minä tai jotkut juttelee kun kohtaa. Fine.
- Anonyymi
Totta kai kannattaa jutella kaikessa rauhassa IRL.
- Anonyymi
kertoisin jos tietaisin silla en osaasanoa tuojon koikein mitaan kuulehan sina mina yritan nyt olla sinne espanjaan yritan saadaa sen tadin kiinni joka sita asuntoa myy ja kun saan sen kiinni niin sen jalkeen lahben sinne lahtea sinne taalla on aina niin helvetin kylmä
- Anonyymi
Jos oot jääny ilman huomiota lapsena
Käyttäydyt aikas lapsellisesti , jos et saa sitä
Minulta
Ymmärrän paremmin sinua
SAAT AINA HUOMIONI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot jääny ilman huomiota lapsena
Käyttäydyt aikas lapsellisesti , jos et saa sitä
Minulta
Ymmärrän paremmin sinua
SAAT AINA HUOMIONIElämä haltuun
Le Pera - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä haltuun
Le PeraAnsaitsette toisenne sivulliset.
- Anonyymi
kesa tulee mutta milloin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kesa tulee mutta milloin
kertoisin jos tiwtaisin sekin mua vituttaa etta kukaan ei voi sen vertaa hoitaa mun asioita etta mina saisin sen puhelimen taitaa sekin menna niin etta ostan sen espanjasta silloin noi apinat ei ainakaan mulle soita saa niistakin lopullisen rauhan
- Anonyymi
Pitäis saada kaksi asiaa elämääni. Löytää se yksi tietty henkilö uudestaan ja jutella hänelle. Toinen asia on että se juttelu edellyttäisi rauhallisuutta ja se onnistuisi vain saamalla haltuuni diapamia. Se narkkailu saisi sitten jäädä sikseen ainakin jos siitä asioiden puhumisesta halki seuraisi yhteinen taival.
- Anonyymi
Rakastuin exään uudelleen
- Anonyymi
Sehän on kätevää. Eikö teillä ole yhteiset lapsetkin jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on kätevää. Eikö teillä ole yhteiset lapsetkin jo?
Se oli virhe. Nyt ajattelen taas vain sinua päivin ja öin nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli virhe. Nyt ajattelen taas vain sinua päivin ja öin nainen.
Sinä et tiedä rakkaudesta mitään. Ensin oli exä, sitten joku nainen, sitten taas exä, sitten taas se nainen. Mietipä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä rakkaudesta mitään. Ensin oli exä, sitten joku nainen, sitten taas exä, sitten taas se nainen. Mietipä itse.
Jos se nainen on juuri tuon miehen exä josta hän puhuu? En tiedä mihin viittaat, ilmeisesti yhdistelet kirjoituksia toisiinsa. tai sittn jotain, mitä en ymmärrä. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se nainen on juuri tuon miehen exä josta hän puhuu? En tiedä mihin viittaat, ilmeisesti yhdistelet kirjoituksia toisiinsa. tai sittn jotain, mitä en ymmärrä. Sivusta.
No oletin hänen käyvän vuoropuhelua vastaajan kanssa eikä yksinään. Sinun teorialla hän ei oo järjissään nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuttuko sulta kysy loogisen ajatteluun?
Hän kirjoitti ensin: Rakastuin exään uudelleen
Sitten tuolle vastaajalle: Se oli virhe. Nyt ajattelen taas vain sinua päivin ja öin nainen.
Joten mitä ihmettä sinä sössötät? Täällä kun kommentoit niin lukijat olettaa sen kommentin liittyvän edelliseen kommenttiin. Jos joku puhuu yksinään seinille, niin sitä ei voi eikä pysty kukaan ymmärtämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuttuko sulta kysy loogisen ajatteluun?
Hän kirjoitti ensin: Rakastuin exään uudelleen
Sitten tuolle vastaajalle: Se oli virhe. Nyt ajattelen taas vain sinua päivin ja öin nainen.
Joten mitä ihmettä sinä sössötät? Täällä kun kommentoit niin lukijat olettaa sen kommentin liittyvän edelliseen kommenttiin. Jos joku puhuu yksinään seinille, niin sitä ei voi eikä pysty kukaan ymmärtämään.Niin miksi puhuisin tyhjille seinille, kun se ei kannata.
- Anonyymi
Kauneus on on katsojan silmissä, ja tunsin oloni vain täydentävän toisen egoa. Rumalla naamalla ja kauniilla sisimmällä varustettuna saa niin vähän aikaan
- Anonyymi
?? Mitä siitä, vaikka olisit täydentänyt toisen egoa?
- Anonyymi
Sinä nainen sen teit. Teit minusta onnellisemman.
- Anonyymi
Kiitos, olipa kauniisti sanottu. Toivottavasti oikeasti tunnistit itsesi jostain kuvauksista tuolta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, olipa kauniisti sanottu. Toivottavasti oikeasti tunnistit itsesi jostain kuvauksista tuolta?
Oli niin hyvät tunnisteet että miksipä en olisi tunnistanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli niin hyvät tunnisteet että miksipä en olisi tunnistanut?
Eipä ollut sinun kommenttisi se mistä kysyttiin. Älä esitä siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut sinun kommenttisi se mistä kysyttiin. Älä esitä siinä.
Sinunko se sitten oli? Et vastannut.
- Anonyymi
Kirjoitit kauniisti. Itse sanoisin: Mies teit minusta onnellisemman.
- Anonyymi
Olen nainen, en mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen, en mies.
Emme taida uskoa sinua. Tarkoitan tällä sitä, että hyvin suurella todennäköisyydellä valtaosa on tajunnut tämän kuvion jo ajat sitten, mutta ei kaikki siitä kommentteja laita vaan seuraavat hiljaa ja seuraavat myös jokapaikanmaalittajien itsensä häpäisyä
- Anonyymi
SOTA tuolla vähän Tallinnan eteläpuolella.
- Anonyymi
Oletatte heti että hän muuttui jotenkin huonoon tai surulliseen suuntaan. En ole niin sanonut. Nukkukaan hyvin. t. åb
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletatte heti että hän muuttui jotenkin huonoon tai surulliseen suuntaan. En ole niin sanonut. Nukkukaan hyvin. t. åb
Opettele suomea!
Putler hyökkäsi helmikuussa 2022 Ukrainaan ja sulkee ihmiset keskitysleireille, vain putlerilaiset ja putlerin persläpeä nuolevat saavat elää ryysyissä, samalla rikollisuus on räjähtänyt.
- Anonyymi
Suutelu tumman kanssa ja ne hitaat:(
- Anonyymi
Sun sydän män ja män män ja unohti jo sut?
- Anonyymi
Kyllä mäkin suutelen uusia nuoria naisia mutta ei se tarkoita iltaa ja yötä enempää.
-sivusta
- Anonyymi
Totaalisen syvä pettymys itseeni. Mun aikansa vaan tuli - romahtaa. Se alkoi ylätiehengitysinfektio-oireilla.
Hapensaannin elimistöön vähennyttyä radikaalisti, täsmähoitoa tulisi saada välittömästi.- Anonyymi
Se on korona! Ryysyrokote ei suojaa koronalta.
- Anonyymi
Sinä, mutta veit samalla myös varmuuteni. Sen saman joka kiinnitti aikoinaan huomiosi.
- Anonyymi
Ei ole varmuudesta kyse mihin hänessä kiinnitin huomiota aikoinaan. Väärinkäsitys olisi tuo.
- Anonyymi
Se oli varmaan se nyrjähdys omista rakkaista rutiineista, jotka olivat muodostuneet niin kovin tärkeiksi. Tavat kun ovat ruumiillistuneita ja vaistomaisia periaatteita. Kun ne eivät enää saa toteutua, ihminenkään ei ole enää sama. Jotain korvaavaa pitäisi kuitenkin löytää tilalle.
- Anonyymi
Toihan on hyvä vastaus. Suurin syy ihmisen muutokseen voi olla juurikin jokin tuollainen ja usein muutos on hyväksi ihmiselle. Ne nyrjähdykseltä tuntuvat asiat voi olla jälkeenpäin mietittynä ihan parasta mitä voi tapahtua.
- Anonyymi
Täällä olen miettinyt samaa.Sitä muutosta taitaa olla liikkeellä.Kyllä kaikki järjestyy.
- Anonyymi
Ilmat vaihtuu,kyllä routa porsaan kotiin ajas.Tai jos pitäisi lääkitys tarkistuttaa.
- Anonyymi
No kun aloit pihtaamaan ja säännöstelemään !
- Anonyymi
Utelias Uuno kysyy mikä tämä sivusto on ? Joku arvausleikki lapsille ? Vai mikä tää on ?
- Anonyymi
No vahingossa tein aloituksen, johon kaikki suomi24 kävijät tuntuu haluavan vastata. Ei ollut tarkoitus. Yhtä vaan mietin kysyessä mutta ihan sama. Porukka on kovin muuttunutta ainakin täällä kun jokainen tuntee omakseen :)
- Anonyymi
Jeremia: 29:11 🌐 Matteuksen evankeliumi: 11:28
-repent- - Anonyymi
Voisitko aloittaja lopettaa tuon?
- Anonyymi
Minä aloittaja en ole lopettamassa yhtään mitään. Sille en mitään voi mitä muut tähän on sotkenut (en jaksa edes lukea itse enää), mutta mitä tulen kirjoittamaan tänne niin kauan kuin itse haluan. Minä en sovittele tekemisiäni ventovieraiden harhasiin päihin.
- Anonyymi
1:2 muuttui 1:1000 ja siten kutistui lähes olemattomiin.
- Anonyymi
Jatkuvasti näitä joutavia aloituksia.
- Anonyymi
Muutos lähtee aina omaan itseen menemisestä.
T. Späm - Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Jaa niin sen.
Sattui tapahtumakulku ja ajauduin sattumusten kierteeseen. Kuvio oli kuin pedattu.
Tämä on ihan dadaa. - Anonyymi
En lue tätä enää, liian pitkä ja liikaa kaikkea. Vastailkoon muut. (sp)
- Anonyymi
Ei sp vaan ap*
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012130Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2961924Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441751Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1031663Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071607- 321321
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii241052