Makaan eri miesten kanssa

Anonyymi

Jotta saan erilaisia hyödykkeitä heiltä. Rahaa yleensä.

28

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai homoutta voimharrastaa ilman rahaakin

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No jos tekee itsestään hyödykkeen, niin pitää huolen, että on paras siinä hyödykkyydessä. 👩‍🍳


    • Anonyymi

      Mä oon persaukinen, siis lompakko on tyhjä, muuten heh pers on auki sulle

      T. Mies

    • Anonyymi

      Mitä oot ostellut saamillasi rahnoilla? Tekeekö rahna sut kuinka onnelliseksi?

      • Anonyymi

        Mitä trollit virtuaalivaluutalla ostelevat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä trollit virtuaalivaluutalla ostelevat?

        En tiedä. Kerro sinä kun tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä trollit virtuaalivaluutalla ostelevat?

        Niinpä, aika keinotekoisen oloinen yritys hakea jotain säälittävää osallisuutta jonkun ätmin kirjoittamiin käänteisvihamielisiin provoihin. Tai no aloittajamieshän se itse kyselee, mutta leikitään nyt, ettei ymmärretä tätä


    • Anonyymi

      Sellaista se elämä on. Jokaisen on jostain se leipänsä otettava.

    • Anonyymi

      Siellä taitaa nyt kuitenkin olla joku miesressukka, jolla vähäemmän rahaa kuin jollain naisella joten tietenkin naisen on pakko myydä itseään eihän tuo muuten ole mahdollista. Ressukka ja pieni pili kaikenlisäksi joten ei hyvin mene.

      • Anonyymi

        Jotkut naiset toimii oikeasti näin elämässään. Mitä ajattelet näistä ihmisistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut naiset toimii oikeasti näin elämässään. Mitä ajattelet näistä ihmisistä?

        No kuule, minulla vissiin on joku "valuvika" tässä kohtaa, koska ei kiinnosta pätkääkään miten muut rahansa saavat... Kunhan eivät satuta muita matkalla rikkauksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuule, minulla vissiin on joku "valuvika" tässä kohtaa, koska ei kiinnosta pätkääkään miten muut rahansa saavat... Kunhan eivät satuta muita matkalla rikkauksiin.

        Pitäisi kiinnostaa. Tasa-arvo ei voi täällä toteutus jos ihmiset noin yksinkertaisia ja välinpitämättömiä kuin sinä.


      • Anonyymi

        Olen lähes varma, että aloittajalla on sekä mikro että veltto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi kiinnostaa. Tasa-arvo ei voi täällä toteutus jos ihmiset noin yksinkertaisia ja välinpitämättömiä kuin sinä.

        Kyllä se yksinkertainen olet sinä. Ja näköjään kateellinen tuolle naiselle jota niin kovin täällä maalailet mustalla. Nolo mikrolerssi.


    • Anonyymi

      Provo viesti, sillä koetetaan mustamaalata tiettyä henkilöä.

      • Anonyymi

        Näin on.


    • Anonyymi

      Miehelle X, aika moni tietää, että pitkään sitä naista yritit, mutta hän ei sinulle lämmennyt.
      Tästä suuttuneena olet koko ajan haukkunut häntä hyvin alentavaan sävyyn kirjoituksissasi ja tehnyt kiusaa monin eri tavoin muutenkin. Olet herra X kohta hyvin yksinäinen mies irl koska toimintasi on tunnistettu monen taholta. Toivottavasti ymmärtäisit jo lopettaa.

    • Anonyymi

      Tunnistin heti ketä naista kiusattu jo pitkän aikaa. Myös muualla kuin täällä suomi24: lla.

      • Anonyymi

        Missä muualla jotain naista mielestäsi kiusataan, joku foorumi vai?


    • Anonyymi

      Olet lumikki ja ne muut on 7 kääpiötä?

      • Anonyymi

        Olen mies mutta täällä huuhaa palstalla sillä tuskin on mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies mutta täällä huuhaa palstalla sillä tuskin on mitään merkitystä.

        Eli sinä siis oikein hierot sitä ihmisille naamaan, että olet oikeasti mies? Eli teet tämän toisille helpoksi ja toisille kiusalliseksi/hankalaksi


    • Anonyymi

      Puutteessa olevien miesten persnahasta se on revittävä.

      • Anonyymi

        Samaan aikaan kun miehille maksetaan katteettomasti liikaa? Naiset pysyy maksullisina?


    • Anonyymi

      Jokaisella on mielipiteet, jos et hyväksy, se on sinun ongelma

      • Anonyymi

        Sanoisitko noin tänä päivänä esimerkiksi naisten oikeudesta äänestää, tai homojen ihmisoikeuksista? ”Jokaisella on oma mielipide ja täällä saa toimia sen mukaan”?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe