Älkää satuttako sitä ihmistä ketä rakastatte. Jos niin teette, edessä on katumuksen täyteinen pitkä yksinäisyys. Itsellä se varmaan jatkuu koko loppuelämän. Aika helvettiähän tämä on, mutta ei voi mitään. Itse olen itseni tähän tilanteeseen laittanut, joten ei voi muuta kuin koettaa kestää. Siinä kestämisessä en ole kovin hyvä ollut.
Varoituksen sana
72
1391
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi
😭😭😭😭😭
- Anonyymi
Sitä ei aina tajua ajoissa rakastaako jotakuta vai ei. Silloin kun ei tajua ajoissa, niin noin käy ainakin helpommin. Välillä kaikki meinaa olla elämässä hällä väliä. Toisaalta on noheva, toisaalta juuri päinvastainen kuin noheva/elämänhallinnallisesti kunnossa oleva.
- Anonyymi
Niinpä!! Se on kohtalokasta, mutta joskus satuttaa sanoilla tietäen, jotta toinen ymmärtää, et on aika perääntyä tai häätää tarkoituksella epätoivotun rakkauden pois, mutta näin pääpiirteittäin ei kannata satuttaa ikinä rakkaitaan.
- Anonyymi
Auts... Itku tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts... Itku tuli
Nii, joskus kuitenkin näin toimii. Varsinkin, jos on sinnikäs ihailija😅😅
- Anonyymi
Älykästä. Heil Puker!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, joskus kuitenkin näin toimii. Varsinkin, jos on sinnikäs ihailija😅😅
Tottahan tuo, mutta satutti silti. Nyt ymmärsin että olinkin vain vastenmielinen ja inhottava pakko tuttavuus. Toivottavasti nyt elämä hymyilee kun pääsit eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älykästä. Heil Puker!
Ja kuule toimii, voin luvata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan tuo, mutta satutti silti. Nyt ymmärsin että olinkin vain vastenmielinen ja inhottava pakko tuttavuus. Toivottavasti nyt elämä hymyilee kun pääsit eroon.
Älä huoli tuskin oli sulle, hän ei päästä oikein ikinä irti, mutta kun tarpeeks tulittaa, kyllä ne pienimmätkin kiinnostukset loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli tuskin oli sulle, hän ei päästä oikein ikinä irti, mutta kun tarpeeks tulittaa, kyllä ne pienimmätkin kiinnostukset loppuu.
En tahdo ajatella sinusta tuolla tavalla, olen monesti lähetellyt viestejä, ja erityisesti tekstiviestejä sinulle, vastausta en ole saanut kuin muutamaan.
- Anonyymi
et et et
- Anonyymi
Eksä saanu mitä haitkin.
- Anonyymi
Mitä?!
- Anonyymi
Voi kuule, ei ole mitään katumuksen täyteistä pitkää yksinäisyyttä. Päinvastoin, uusi ihana rakkaus elämässäni joka on sen entisen kuvotuksen täydellinen vastakohta. En ole katunut päivääkään sitä, että isolla porukalla poljettiin se nainen täysin maahan. Sitähän se kerjäsi koko ajan. Ja voin sanoa, hiljaista on ollut, ei ole näkynyt eikä kuulunut. Päästiin kaikki siitä kerralla eroon. Uusi elämäni on täynnä energiaa, valoa ja eniten rakkautta.
En ole koskaan ollut näin onnellinen.- Anonyymi
Se on siis rikollista toimintaa,kun kävitte porukalla yhden kimppuun
- Anonyymi
Hiphei.
- Anonyymi
Tuohon alun hieman irrationaaliseen fantasiaan en kommentoi kummemmin, mutta tämä loppu räjäytti kyllä huutonaurut : "Uusi elämäni on täynnä energiaa, valoa ja eniten rakkautta.
En ole koskaan ollut näin onnellinen." Eli kehnosti kävi ihan kaiken suhteen - Anonyymi
Siis rikoitte sen naisen mt:n.?. Mitä kaikkea te sitten teitte sille? Eikö teitä hävetä käydä joukolla yhden naisen kimppuun?
Tapahtuiko ihan irl vai täällä palstalla?
Ja nyt on sitten hyvä mieli? Sairasta sakkia ootte. - Anonyymi
"Uusi elämäni on täynnä energiaa, valoa ja eniten rakkautta.
En ole koskaan ollut näin onnellinen."
Rakkaus pysyy kaukana tuollaisista pahantekijöistä.
Psykopaatit ei kadu, niinhän se tiedetään totta olevan.
Mitä rakastettavaa voi olla ihmisessä joka haukkuu jotain toista ihmista kuvotukseksi?
Itse näen tällaisen haukkujan kateellisena (mulle kaikki heti nyt ihminen) muiden onnen varkaana, josta kannattaa miesten pysyä kaukana. Mitään hyvää siitä ei tule seuraamaan.
Tiedoksi vain että rakkaus karttaa tuollaisia ihmisiä.
Sitä saa mitä tilaa. Se on totta. Sinä olet tilannut negatiivista energiaa joka tuo sitä sinulle runsain mitoin.
Vääryydellä tavoiteltu rakkaus ei ole rakkautta eikä pysyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Uusi elämäni on täynnä energiaa, valoa ja eniten rakkautta.
En ole koskaan ollut näin onnellinen."
Rakkaus pysyy kaukana tuollaisista pahantekijöistä.
Psykopaatit ei kadu, niinhän se tiedetään totta olevan.
Mitä rakastettavaa voi olla ihmisessä joka haukkuu jotain toista ihmista kuvotukseksi?
Itse näen tällaisen haukkujan kateellisena (mulle kaikki heti nyt ihminen) muiden onnen varkaana, josta kannattaa miesten pysyä kaukana. Mitään hyvää siitä ei tule seuraamaan.
Tiedoksi vain että rakkaus karttaa tuollaisia ihmisiä.
Sitä saa mitä tilaa. Se on totta. Sinä olet tilannut negatiivista energiaa joka tuo sitä sinulle runsain mitoin.
Vääryydellä tavoiteltu rakkaus ei ole rakkautta eikä pysyvää.Miksi luonnoit tuolle psyk.paattimiehelle noin antaumuksella kuin hän olisi joku nainen? Tuo vasta teeskenneltyä meininkiä on vai oletko kyseinen mies itse twistailemassa taas jotain omiasi? Kysymys oli lähinnä retorinen ja ns jälkien pyyhkiminen kun lukee oman kommenttinsa lähimpänä katumusta mitä teikäläisillä voi olla.
- Anonyymi
Minä antaisin yhdelle miehelle anteeksi heti jos hän pyytäisi ja puhuisi mulle, vaikka hän särki mut. Yritä sinäkin vielä olla hänelle avoin ja rehellinen, et voi hävitä enää mitään. Oletko muuten mies?
- Anonyymi
Olen mies, ja minulla on miehen nimi.
- Anonyymi
Kuinka hän särki sinut, petti valehteli jne.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies, ja minulla on miehen nimi.
Millä kirjaimella alkaa miehinen nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka hän särki sinut, petti valehteli jne.?
Sanoi ei vaikka katseet, teot ja yhteiset hetket kertoivat muuta. Hän ilmoitti asiasta vielä julkisestikin, tässä on takana se että hän koki että minä uhkaili vaikka en tarkoittanut sitä niin. Kaikki hyvin jos hän on kertonut todelliset tunteensa. Kävin taas katsomassa häntä haistoin hänen tuoksunsa ja hän näytti komealta mustassa paidassa kun kaukaa näin, julkinen tila. Minä en ole häntä unohtanut, mutta täytyy elää vain sen kanssa. Mutta en halua että ketkään kaipaa toisiaan ja ei vain uskalla lähestyä toisiaan, se olisi rakkauden haaskausta..
- Anonyymi
Tuskin pelkästään palstalla voi ketään hajottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi ei vaikka katseet, teot ja yhteiset hetket kertoivat muuta. Hän ilmoitti asiasta vielä julkisestikin, tässä on takana se että hän koki että minä uhkaili vaikka en tarkoittanut sitä niin. Kaikki hyvin jos hän on kertonut todelliset tunteensa. Kävin taas katsomassa häntä haistoin hänen tuoksunsa ja hän näytti komealta mustassa paidassa kun kaukaa näin, julkinen tila. Minä en ole häntä unohtanut, mutta täytyy elää vain sen kanssa. Mutta en halua että ketkään kaipaa toisiaan ja ei vain uskalla lähestyä toisiaan, se olisi rakkauden haaskausta..
Voi luoja näitä!
Ketään ei kannata vakoilla jos ei ole tekemisissä tai tunne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin pelkästään palstalla voi ketään hajottaa?
Ei pelkästään palsta, mutta hänen aloituksensa ja minun vastaukseni liittyvät siihen.
- Anonyymi
Hah, olisipa j vaikkakaan hän ei osaa katua
- Anonyymi
Eikö J jättänytkään vaimoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä tule jättämään mun vaimoa. - J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elätkö vaimosi kanssa erillään vai yhdessä?
Mielenkiintoinen vaimo sulla, kun kattelee sinua vuodesta toiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen vaimo sulla, kun kattelee sinua vuodesta toiseen.Mielenkiintoinen ja maailman paras vaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen vaimo sulla, kun kattelee sinua vuodesta toiseen.MInulla ei ole vaimoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen ja maailman paras vaimo.
Ja kyllä,yhdessä eletään. Toisten suhteita ei oikein ulkopuoliset pysty arvostelemaan,kun ei voi tietää kaikkea...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitteleekohan mun aviomieskin näille palstoille? Vähän ihmettelisin. Kuten minä joka ihan vahingossa eksyin ja juutuin tänne. Hänkin on sanonut ettei halua koskaan erota vaimostaan...jos ollaankin täällä kirjoiteltu ja vastailtu toisillemme tietämättä siitä sekopalstalla? Nyt heräsin todellisuuteen viimein pitää loppua tää sota menossa tulossa ehkä nyt pitää keskittyä lähimpiinsä. Arvostaa sitä mitä on .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisi jättänyt?
- Anonyymi
Ei niin se kuvittelee olevan täydellinen...
Eikä muitakaan aiheettomasti pidä satuttaa. Vieraitakaan ihmisiä.
En tiedä käykö aina näin, mutta uskon että eestään löytää minkä taakseen jättää. Kun teet jotain toista satuttavaa rakkausasioissa, niin joku päivä kohtaat omalta rakastetultasi yhtä ikävää, mihin itse joskus syyllistyit. Karma.
Bätääs kirjoitti:
En tiedä käykö aina näin, mutta uskon että eestään löytää minkä taakseen jättää. Kun teet jotain toista satuttavaa rakkausasioissa, niin joku päivä kohtaat omalta rakastetultasi yhtä ikävää, mihin itse joskus syyllistyit. Karma.
Eikä tekijän siis suinkaan tarvitse olla sama ihminen edes, jota satutit, vaan oppina tulee eteen miten kohtelet muita, saat sitä itselleskin.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Eikä tekijän siis suinkaan tarvitse olla sama ihminen edes, jota satutit, vaan oppina tulee eteen miten kohtelet muita, saat sitä itselleskin.
Kerro miksi sitten momesti tulee hyväksikäytetty olo, kun kohtelee muita niinkuin toivoisi itseään kohdeltavan.
Anonyymi kirjoitti:
Kerro miksi sitten momesti tulee hyväksikäytetty olo, kun kohtelee muita niinkuin toivoisi itseään kohdeltavan.
Jaa-a? Kaikki aikanaan. Minä en kuitenkaan luopuisi periaatteistani kohdella muita hyvin vain siksi, että tulisi tuollainen olo. Ehkä sinä odotat liikaa vastapalveluja etkä tee asioita täysin pyyteettömästi?
Bätääs kirjoitti:
Jaa-a? Kaikki aikanaan. Minä en kuitenkaan luopuisi periaatteistani kohdella muita hyvin vain siksi, että tulisi tuollainen olo. Ehkä sinä odotat liikaa vastapalveluja etkä tee asioita täysin pyyteettömästi?
Esimerkki. Ihmiset jotka tekevät hyväntekeväisyyttä saadakseen siitä kiitosta ja mainetta, eivät oikeastaan ole edes hyväntekijöitä vaan pyrkyreitä.
Kun tekee sydämestään, ei odota mitään maksua vastineeksi. Vaan tekee, koska uskoo sen tekemisen hyvyyteen.Bätääs kirjoitti:
Esimerkki. Ihmiset jotka tekevät hyväntekeväisyyttä saadakseen siitä kiitosta ja mainetta, eivät oikeastaan ole edes hyväntekijöitä vaan pyrkyreitä.
Kun tekee sydämestään, ei odota mitään maksua vastineeksi. Vaan tekee, koska uskoo sen tekemisen hyvyyteen.Sama se on rakkaudessakin, rakastat vaikket saa vastinetta. Auttaminenkin on rakkautta. Ja rakkaus lähtee vilpittömästä tunteesta niitä kohtaan, joita rakastaa. Palkaksi voi saada töykeyttä. Mutta loppujen lopuksi se on töykeän ihmisen noloutta. Hän joutuu vielä oppimaan sydämen sivistystä. Elämä opettaa kyllä.
- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Samaa mieltä.
Elämä opettaa ja tämä elämä on elämänkoulu.
Yx Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta
Kaikki eivät kehity henkisesti samaa vauhtia ja jotkut sielut ovat kehittyneempiä kuin toiset tullessaan tähän elämäänsä ja elämänkouluunsa.
Elämänkoulussa voi jäädä luokalle tai tippua alemmalle luokalle tai parhaimmassa tapauksessa nousta ylemmälle luokalle tai tänne ei tarvitse syntyä enää uudestaan. Ihmisestä (sielusta) itsestään riippuu mitä hänelle (sielulleen) tulee elämän jälkeen tapahtumaan.
Sitä kutsutaan sielunvaellukseksi.
Teet itsellesi palveluksen jos pyydät anteeksi pahoja tekojasi ja teet parannuksen. - Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Sama se on rakkaudessakin, rakastat vaikket saa vastinetta. Auttaminenkin on rakkautta. Ja rakkaus lähtee vilpittömästä tunteesta niitä kohtaan, joita rakastaa. Palkaksi voi saada töykeyttä. Mutta loppujen lopuksi se on töykeän ihmisen noloutta. Hän joutuu vielä oppimaan sydämen sivistystä. Elämä opettaa kyllä.
Tämäntyyppisen tilanteen olen kokenut, luulin auttavani toista. Keventäväni toisen henkistä painetta/ pahan olon tunnetta. Kaikki perustui olettamuksiin, jotka osuivat ajoituksellisesti tekemiini asioihin toisen hyväksi. Tätä jatkui toista vuotta. Aistit olivat hereillä itsellä ja ehkä toisellakin?
Elin aikaa, jossa toivoin olevani toiselle pelastaja, auttaja, arjen helpottaja. Mutta lopulta taisin olla vain toisen pelin nappula, jota liikutteli ja sai sillä jotain mielihyvää itselle. Tilanteet kärjistyvät hän uhriutui, ehkä en täyttänyt sitä hänen luomaa aukkoa itsessään.
Oletan, että hänellä oli mies seikkailuja, muutamia tänä aikana, joista hänelle jäi halpa olo. Ei löytänyt sitä unelmien prinssiä heistä. Aloin muuttua ajan myötä hänelle haitaksi, olinko sijaiskärsijä näille pettymyksilleen seikkailuillaan.
Näin oletan, koska muuten en ymmärrä sitä, miten minut koki haittana itselleen, en ollut uhka ehkä peloitekaan. Enempi taisin olla vain pettymys, koska en ollut niissä tilanteissa alkuvaiheessa aloitteellinen, kun tuli minulle jollain tavalla tarjolle, kohtaamisten muodossa.
Varovaisuuteni ja epäilyni hänestä pitivät etäisenä. Uteliaisuuteni käytöksellään herätti, minkä takia en osannut luovuttaa. Olisi pitänyt ottaa enemmän etäisyyttä. Ei löytynyt enää ymmärrystä ja tilanteet lopulta kärjistyvät. Näkemyserot olivat suuria, kuin yöllä ja päivällä.
Minusta oli epätasapainossa itsensä kanssa, täällä kirjoitellessani sain jo esimakua siitä. Paljon oli tunnisteita ja hän reagoi niihin niin, että yllättyi itsekin, miten hyvin häntä ymmärsin. Purki aluksi pahaa oloaan "raivoten", kun luuli aluksi, että leikin hänen kustannuksella.
Sain hänet rauhoittumaan kommenteillani. Sen jälkeen täällä alkoi kirjoitella tyyliin, ettei uskalla purkaa enää pahaa mieltään, koska pelkäsi paljastavan itsensä samalla. En reagoinut niihin millään tavalla. Koska koin, että sillä ei ole myönteisiä vaikutuksia.
Vastineeksi sain lopulta paljon pahaa mieltä ja menetin monia asioita arjessani. Jouduin muuttamaan arkeani hänen takia, petyin raskaasti hänen tekemiseensä ja menetin samalla uskon hyväntahtoisen tekemisen voimaan. Hän vaikutti monella tapaa mieleiseltä ja ensivaikutelmakin oli sitä, totuus oli kuitenkin kaukana siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäntyyppisen tilanteen olen kokenut, luulin auttavani toista. Keventäväni toisen henkistä painetta/ pahan olon tunnetta. Kaikki perustui olettamuksiin, jotka osuivat ajoituksellisesti tekemiini asioihin toisen hyväksi. Tätä jatkui toista vuotta. Aistit olivat hereillä itsellä ja ehkä toisellakin?
Elin aikaa, jossa toivoin olevani toiselle pelastaja, auttaja, arjen helpottaja. Mutta lopulta taisin olla vain toisen pelin nappula, jota liikutteli ja sai sillä jotain mielihyvää itselle. Tilanteet kärjistyvät hän uhriutui, ehkä en täyttänyt sitä hänen luomaa aukkoa itsessään.
Oletan, että hänellä oli mies seikkailuja, muutamia tänä aikana, joista hänelle jäi halpa olo. Ei löytänyt sitä unelmien prinssiä heistä. Aloin muuttua ajan myötä hänelle haitaksi, olinko sijaiskärsijä näille pettymyksilleen seikkailuillaan.
Näin oletan, koska muuten en ymmärrä sitä, miten minut koki haittana itselleen, en ollut uhka ehkä peloitekaan. Enempi taisin olla vain pettymys, koska en ollut niissä tilanteissa alkuvaiheessa aloitteellinen, kun tuli minulle jollain tavalla tarjolle, kohtaamisten muodossa.
Varovaisuuteni ja epäilyni hänestä pitivät etäisenä. Uteliaisuuteni käytöksellään herätti, minkä takia en osannut luovuttaa. Olisi pitänyt ottaa enemmän etäisyyttä. Ei löytynyt enää ymmärrystä ja tilanteet lopulta kärjistyvät. Näkemyserot olivat suuria, kuin yöllä ja päivällä.
Minusta oli epätasapainossa itsensä kanssa, täällä kirjoitellessani sain jo esimakua siitä. Paljon oli tunnisteita ja hän reagoi niihin niin, että yllättyi itsekin, miten hyvin häntä ymmärsin. Purki aluksi pahaa oloaan "raivoten", kun luuli aluksi, että leikin hänen kustannuksella.
Sain hänet rauhoittumaan kommenteillani. Sen jälkeen täällä alkoi kirjoitella tyyliin, ettei uskalla purkaa enää pahaa mieltään, koska pelkäsi paljastavan itsensä samalla. En reagoinut niihin millään tavalla. Koska koin, että sillä ei ole myönteisiä vaikutuksia.
Vastineeksi sain lopulta paljon pahaa mieltä ja menetin monia asioita arjessani. Jouduin muuttamaan arkeani hänen takia, petyin raskaasti hänen tekemiseensä ja menetin samalla uskon hyväntahtoisen tekemisen voimaan. Hän vaikutti monella tapaa mieleiseltä ja ensivaikutelmakin oli sitä, totuus oli kuitenkin kaukana siitä.Niitä kommentteja täällä, joissa oli paljon tunnisteita hänestä näköjään poisti täältä, koska en niitä enää jälkeenpäin löytänyt, kun niitä yritin täältä etsiä. Ilmeisen vaikea tapaus oli, ainakin minulle ja hyvin osasi sen peittää itsestään. Päällepäin näytti kiltiltä naapurin tytöltä, joka oli ulospäin kiltteyden perikuva.
Vaikea on tämän jälkeen luottaa ensivaikutelman naisesta. Hän vei minulta uskon hyvään pitkäksi aikaa, aika näyttää milloin voin taas luottaa naiseen. Ymmärrän sen, että olemme kaikki yksilöitä, mut tällaisen pahat pettymykset jättävät jälkensä, josta vaikea löytää irtipääsyä, vaatii pureskelua ja asioiden läpikäyntiä moneen kertaan.
Tein paljon virheitä, koska en uskonut, että tilanteet voivat näin pahaksi kärjistyä. Halusin uskoa hyvään ja annoin monia tilanteita anteeksi, osin varmaan siksikin, kun oletin toisen kärsineen paljon aiemmissa seikkailuissaan. Liian ymmärtäväinen ei kannata olla. Sen opin tästä kokemuksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä kommentteja täällä, joissa oli paljon tunnisteita hänestä näköjään poisti täältä, koska en niitä enää jälkeenpäin löytänyt, kun niitä yritin täältä etsiä. Ilmeisen vaikea tapaus oli, ainakin minulle ja hyvin osasi sen peittää itsestään. Päällepäin näytti kiltiltä naapurin tytöltä, joka oli ulospäin kiltteyden perikuva.
Vaikea on tämän jälkeen luottaa ensivaikutelman naisesta. Hän vei minulta uskon hyvään pitkäksi aikaa, aika näyttää milloin voin taas luottaa naiseen. Ymmärrän sen, että olemme kaikki yksilöitä, mut tällaisen pahat pettymykset jättävät jälkensä, josta vaikea löytää irtipääsyä, vaatii pureskelua ja asioiden läpikäyntiä moneen kertaan.
Tein paljon virheitä, koska en uskonut, että tilanteet voivat näin pahaksi kärjistyä. Halusin uskoa hyvään ja annoin monia tilanteita anteeksi, osin varmaan siksikin, kun oletin toisen kärsineen paljon aiemmissa seikkailuissaan. Liian ymmärtäväinen ei kannata olla. Sen opin tästä kokemuksesta.Lisään vielä, sen oppinut nyt itsestä, etten ole koskaan ollut se joka ensimmäisenä toisesta kiinnostuu sillai, aina pitää tulla toiselta jokin tuntemus, että tunne voisi olla molemminpuolista, näin tässäkin kävi. Tämä jälkiviisautta itse tutkiskelun jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Vastineeksi sain lopulta paljon pahaa mieltä ja menetin monia asioita arjessani. Jouduin muuttamaan arkeani hänen takia, petyin raskaasti hänen tekemiseensä ja menetin samalla uskon hyväntahtoisen tekemisen voimaan. Hän vaikutti monella tapaa mieleiseltä ja ensivaikutelmakin oli sitä, totuus oli kuitenkin kaukana siitä.Tämä kuulostaa sellaiselta, kun käytetään termiä "kantapää oppi", jos olet sellaisen kuullut joskus? Niitä meille kaikille kertyy enempi ja vähempi elämänmatkalla.
Niinkin että itse tötöilee ja huomaa aiheuttaneensa enemmän pahaa, kun hyvää tai jopa tarkoituksella tehneensä töppöjä temppuja, joita sitten älytessään kuitenkin katuu. Ottaa opiksikin toivottavasti kerrasta jo.
Ymmärrän, että kynnys kasvaa pyytettömään hyväntekoon, kun kokee tulleensa hyväksikäytetyksi ja höynäytetyksi. Varoivaisuus tulee herkästi mukaan ja miettii miten jatkossa uskaltaa luottaa?- Anonyymi
Bätääs kirjoitti:
Tämä kuulostaa sellaiselta, kun käytetään termiä "kantapää oppi", jos olet sellaisen kuullut joskus? Niitä meille kaikille kertyy enempi ja vähempi elämänmatkalla.
Niinkin että itse tötöilee ja huomaa aiheuttaneensa enemmän pahaa, kun hyvää tai jopa tarkoituksella tehneensä töppöjä temppuja, joita sitten älytessään kuitenkin katuu. Ottaa opiksikin toivottavasti kerrasta jo.
Ymmärrän, että kynnys kasvaa pyytettömään hyväntekoon, kun kokee tulleensa hyväksikäytetyksi ja höynäytetyksi. Varoivaisuus tulee herkästi mukaan ja miettii miten jatkossa uskaltaa luottaa?Todellakin opin kantapään kautta ja kärsin kokemastani lopun elämän. Tulen pureskelemaan tätä moneen kertaan. Asiat eivät ole niin yksinkertaisia kuin olisi voinut olettaa. Sydämestä otti moneen kertaan ja kokema todellakin tulee olemaan elämäni pahin.
Niin naisen lumo voi olla petollista, jos saa sillä koulutettua miehen. Mies silloin sokaistuu ja haluaa uskoa hyvään toisesta. Naisilta varmaan löytyy kans samoja piirteitä, paitsi että naiset rakastuvat harhaan. Minulla tapahtui kans asioita, jossa lopetin kun leikin, mut sitten hän sai uteliaisuuteni aina uudelleen heräämään.
Loppu olikin pelkkää uteliaisuutta, halusi tietää mikä juttu tää oikein on, eihän voi olla maalittamista. No olihan se sitä, tämäkin jälkiviisautta. Siksi kokemattomalle tiedoksi, miehet eivät pelaa samoilla pelisäännöillä kuin naiset. Ekat varoitus merkit on syytä ottaa todesta.
Hyväntahtoisuuteni ja halu uskoa hyvään hänestä olivat pahimmat virheeni. Erehdyin toisen kohdalla täydellisesti. Hän oli kaiken lisäksi valehtelija, koston haluinen jostain, mitä en tiedostanut. Keneen uskaltaa lopulta luottaa, itse en samoja virheitä tee. Uskon, et monet lankeaa kokemattomuuttaan samaan ansaan, kun ei usko tällaisen mahdollisuuteen.
Sinkkuuden vaaroja, itsekin periaatteen miehenä en halunnut uskoa, kuinka pahaksi tällainen voi pahimmillaan muuttua, kun näkemyserot voivat kärjistyä, kun halu ymmärtää toista puuttuu. Minunkin oli vaikea ymmärtää hänen pelkoa, jonka toi julki ettei pelännyt minua.
Kokematonta rangaistiin valheilla, omaa puolustamista heikensi totaalinen jäätyminen. En osannut tuoda totuutta julki riittävästi. Syyllistäminen paine oli kova. Usko katosi kaikkeen, myös oikeudenmukaisuuteen. Luottamus kaikkeen koki kovia. Painin tämän väärinymmärryksen parissa varmaan pitkään.
- Anonyymi
Valehteli, varasteli, käytti kotiani varastetun tavaran kätköpaikkana, sotki, käytti taloudellisesti hyväkseen... aikani rakastin - lopulta järki voitti.
Yksinolo ei tunnu ollenkaan pahalta, kunhan saa ensin asiat selvitetyksi viranomaisille.- Anonyymi
Anteeksi olen pahoillani kaikesta aiheuttamastani pahasta, suren kaikkea mitä olen tyhmyyksissäni tänne kirjoittanut.
- Anonyymi
Kannattaa päästä toinen jos se haluaa...
- Anonyymi
Ehdoitta
- Anonyymi
Rakkauden tekoja
- Anonyymi
VOivoi, kyllä ilman "varoituksen sanaakin" monet ymmärtää, että ihmistä jota rakastaa, ei satuta.
- Anonyymi
Ennemmin totuus ja vuosisadan ihana vapaus kun hänen luomansa porno runkku seksi pano maailma.
- Anonyymi
Mitä pahaa noissa nyt on? Kaikki voivat kuulua hyvään parisuhteeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahaa noissa nyt on? Kaikki voivat kuulua hyvään parisuhteeseen?
Nuo on alapäänasioita. Yläpää vaatii enemmän. Noilla ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä,ovat sivuseikka. Lähinnä täydennys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo on alapäänasioita. Yläpää vaatii enemmän. Noilla ei ole rakkauden kanssa mitään tekemistä,ovat sivuseikka. Lähinnä täydennys.
Mutta jos kaikki on nurinkurin jo alkujaan niin kiitos ei.
- Anonyymi
Kauanko olet kitunut? Miten sinä satutit.
Ettekö voi mitenkään sopia sitä asiaa? Vaikka nyt laiha sopu, sekin on parempi kuin lihava riita. - Anonyymi
Niin, itse en ylipäätään ymmärrä miksi ihmisiä pitäisi satuttaa tahallaan.
- Anonyymi
Ja koko ajan satutat, olet harhoissasi, joista toinen ei tiedä yhtikäs mitään! Hoitoon tollanen puhuja pitäis saada, mies sitä ja mies tätä & nainen sitä ja nainen tätä.....
- Anonyymi
Kukuu
- Anonyymi
Voi pyytää anteeksi. Jos satutettu näkee sinun todella katuvan ja tahtovan sopia ,voi hän antaa anteeksi.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
sanottua sanaa ja ammuttua nuolta et koskaan takaisin saa,sanotut sanat vie monen parisuhteen allikkoon,mut jos rakastaa sydämmellään,niin ei tuu loukattua,eikä kannata liittotua jos sydämellä on toinen,se hiertää,kun toinen pamauttaa päin naamaa,silloin rupee rakkaus murenemaan.lopulta se loppuu kokonaan,
- Anonyymi
Hiuskarvaakaan ei saa vahingoittaa
- Anonyymi
Rakkauden ja vihan välillä ei ole paljoakaan eroa. Lähtevät kovin helposti käsistä ja myös muuntuvat toisikseen. Mielenrauha säilyy parhaiten kun ei lähde tähän leikkiin alkuunkaan mukaan. Suhde voi olla järkevä sellainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662