Tosi kivan fiiliksen ensimmäiseksi äitienpäiväkseni. Ukko sano,että minä pääsen helpommalla kun olen kotona lapsen kanssa (yxin siivoan 120m2 ,leivon,pyykkään,silitän,käyn kaupassa,laitan ruuat yms.)Hänen täytyy kuulemma töissä keskittyä moneen asiaan yhtä aikaa(korjaa autoja)! Niin, minunhan ei kun koko huushollin pyörittäminen on mun kontolla ja koirat päälle, lapsikin vähän sairastellut. Tänään ukko aloitti aamin tiuskimalla,"miksi minun pitää aina tehdä kaikki" No, kohta saakin tehdä kaikki itse, saimme kivan vuokra asunnon pojan kanssa...
minäpä
3
623
Vastaukset
- täälläkään..
ruusuja syliin kannettu..kahvista puhumattakaan..vuoden olen ollut yksinhuoltaja eli olen äiti vuoden jokaisena päivänä..joten terkkui sinne iskälle vaan krpula-aamuun luultavasti ja uusi heila kainalossaan että onneks paistaa aurinko,päästään ulos..Päivä siinä missä muutkin..
- JackBN
ja kaikille muille äideille! Hyvää äitienpäivää!!!!!!!!,kaikesta huolimatta.
kahveja en näin virtuaalisesti voi lähettää mutta sentään virtuaali ruusun annan.... @>>--- olkaa hyvät!
;) - ..vastaan..
JackBN kirjoitti:
ja kaikille muille äideille! Hyvää äitienpäivää!!!!!!!!,kaikesta huolimatta.
kahveja en näin virtuaalisesti voi lähettää mutta sentään virtuaali ruusun annan.... @>>--- olkaa hyvät!
;)ja kiittää....:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389