Vanhemmalle södelle naiselle

Anonyymi

Olithan ihan mukava, ei siinä mitään mutta pysy jo kauempana minusta. Sydämeni kuuluu nyt naiselle joka voisi ikänsä puolesta olla sinun oma tyttäresi joten ymmärrät varmaan, että olette aivan eri tasolla. Älä ajattele pahalla, en minä ainakaan. Oikein hyvää kesää sinulle. :)

89

1654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siitä vaan jos kelpuuttaa sinut 🤣

• Anonyymi

jos mimmillä pankkikortti kestää ja ymmärrystä riittää

• Anonyymi

🤷🤣

• Anonyymi

Anteeksi, että erehdyin luulemaan sinua fiksuksi :)

• Anonyymi

Ei sitä kaikille fiksuutta näytetä. Vain niille, jotka sen ansaitsevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha :D tuo nyt vähintään paljastaa sen, ettet ole kovin fiksu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha, tuohan tekee susta tyhmemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin

• Anonyymi

Ei teillä ees ollu mitään 🤷

• Anonyymi

Hän kuvittelee palstatuttavuudet seurusteluiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kuvittelee palstatuttavuudet seurusteluiksi.

Luulee, että joku vanhempi rouva on ahdistellut😄

• Anonyymi

Paljon on vielä saatavilla molemmat osapuolet. Tq

• Anonyymi

Mitä minä sillä tiedolla teen. No kiva . Itse sotkeuduit minun asioihini. En ole halunnut tietää suhteistasi. Enkö millä tasolla mielestäsi olen. Sinulla ei ole mitään oikeutta arvostella tai arvioida minua mitenkään emme ole yhdessä . Arvostele sitä emäntääsi vain ja anna minun jo olla.

• Anonyymi

Minä haluan kiinnittää huomioni vain sinuun

Tulevaisuudessa haluan hellyyttä vain sinulta

Tulevaisuuteni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevaisuuteni

Minä taas haluan että lopetat sen pas*an jauhamisen ja pilailun kustannuksellani.

• Anonyymi

Hyvä sanottu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulevaisuuteni

Nin minäkin rakas twitter mucho, mucho

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas haluan että lopetat sen pas*an jauhamisen ja pilailun kustannuksellani.

Yritän parhaani lupaan

• Anonyymi

Eikö järkevät ihmiset kerro tälläiset asiat suoraan? Ei täällä pysty viestiä viemään oikealle ihmiselle… Vai oletko nuorempi nainen, jolle vanhempi nainen on uhka? Luulenpa niin. 🤣

Valinnat ja aloitteet tehdään irl, ja normaali aikuinen osaa osoittaa irl mitä haluaa ja mitä ei halua,

• Anonyymi

Miten voit olla niin keskenkasvuinen, että kuvittelet jonkun nuoremman naisen kirjiittelevan tällaista höttöä? Selvästi joku eu nukki yrittää pahoittaa jonkunnaisen mielen, mikä on varsin epärealistinen tavoite anonyymipalstalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit olla niin keskenkasvuinen, että kuvittelet jonkun nuoremman naisen kirjiittelevan tällaista höttöä? Selvästi joku eu nukki yrittää pahoittaa jonkunnaisen mielen, mikä on varsin epärealistinen tavoite anonyymipalstalla

No on epärealistinen. Kukaan tasapainoinen ei ota tällaisesta itseensä!

Monesti nämä vastaavat on jossain kohtaa paljastuneet jonkun mustasukkaisen ahdistuneen kirjoitteluksi, eli ei sellaisen väittäminen ole aiemman valossa mitenkään epätodennäköistä. Se mustasukkainen voi olla myös joku muu kun nuori nainen.

Jos miestä ei kiinnosta ja hän ei osaa sitä itse ilmaista tyylikkäästi suoraan tai rivien välistä, aika hönttieinari ja vellihousu on kyseessä. On aika helppo puhua naisystävästä tai tapailusta (oli sitä tai ei) ja tuoda ilmi, ettei ole etsimässä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on epärealistinen. Kukaan tasapainoinen ei ota tällaisesta itseensä!

Monesti nämä vastaavat on jossain kohtaa paljastuneet jonkun mustasukkaisen ahdistuneen kirjoitteluksi, eli ei sellaisen väittäminen ole aiemman valossa mitenkään epätodennäköistä. Se mustasukkainen voi olla myös joku muu kun nuori nainen.

Jos miestä ei kiinnosta ja hän ei osaa sitä itse ilmaista tyylikkäästi suoraan tai rivien välistä, aika hönttieinari ja vellihousu on kyseessä. On aika helppo puhua naisystävästä tai tapailusta (oli sitä tai ei) ja tuoda ilmi, ettei ole etsimässä mitään.

"Monesti nämä vastaavat on jossain kohtaa paljastuneet jonkun mustasukkaisen ahdistuneen kirjoitteluksi, eli ei sellaisen väittäminen ole aiemman valossa mitenkään epätodennäköistä. Se mustasukkainen voi olla myös joku muu kun nuori nainen." Näin on, jos ei nyt sellaiset ei aloituksia sentään kirjoittele, niin näitä jätä jo rauhaan- kommentteja nimenomaan ahdistuneena ns toisen puolesta ja tosiaan myös varttuneempi nainen voi alentua tuolle tasolle, paranoidiselle skitsofrenialle ei kai voi muuta kuin hakeutua hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Monesti nämä vastaavat on jossain kohtaa paljastuneet jonkun mustasukkaisen ahdistuneen kirjoitteluksi, eli ei sellaisen väittäminen ole aiemman valossa mitenkään epätodennäköistä. Se mustasukkainen voi olla myös joku muu kun nuori nainen." Näin on, jos ei nyt sellaiset ei aloituksia sentään kirjoittele, niin näitä jätä jo rauhaan- kommentteja nimenomaan ahdistuneena ns toisen puolesta ja tosiaan myös varttuneempi nainen voi alentua tuolle tasolle, paranoidiselle skitsofrenialle ei kai voi muuta kuin hakeutua hoitoon.

Itse en alkaisi jaella psykiatrian diagnooseja mutu-pohjalta. Ei sinulla ole siihen koulutusta (ellet ole psykologian erikoislääkäri, eikä yksikään erikoislääkäri anna diagnooseja ilman perustellusta tutkimusta). Helpoiten diagnooseja ymmärtämätön ihminen tai itse mt kanssa kamppaileva.

Mustasukkaisuus on ikävä seuralainen ja voi saada epätoivoisesti rakastuneet ja hieman kiikkerämmän yksilön helposti kirpoamaan liikeradaltaan. Täällä heitä näkee aika usein, oikeaa elämässä harvemmin. Lisäksi ihminen kirjoitella voi ihan mitä vaan ilman, että itse uskoo mitä kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tullut niin monta kertaa torpatuksi vanhalta rouvalta😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en alkaisi jaella psykiatrian diagnooseja mutu-pohjalta. Ei sinulla ole siihen koulutusta (ellet ole psykologian erikoislääkäri, eikä yksikään erikoislääkäri anna diagnooseja ilman perustellusta tutkimusta). Helpoiten diagnooseja ymmärtämätön ihminen tai itse mt kanssa kamppaileva.

Mustasukkaisuus on ikävä seuralainen ja voi saada epätoivoisesti rakastuneet ja hieman kiikkerämmän yksilön helposti kirpoamaan liikeradaltaan. Täällä heitä näkee aika usein, oikeaa elämässä harvemmin. Lisäksi ihminen kirjoitella voi ihan mitä vaan ilman, että itse uskoo mitä kirjoittaa.

Niin, onhan se tietysti niin, ettei mitään diagnoosia voi antaa, siitäkään huolimatta että tällä ns diagnosoitavalla olisi käytäntönä nimitellä muita psykopaateiksi, narsisteiksi, toisten elämään sekaantujiksi, alholististeiksi ja päihdeongelmaisiksi, elämäntaparikollisiksi ja mitä näitä nyt on ihan vaan sillä perusteella, että hänellä on monenlaisia tulkintoja ja tunnetiloja todellisuudesta ja todellisin kokemus on esimerkiksi se, että tämä nimiteltävä on keskustellut kerran tämän kyseisen henkilön miehen kanssa niin, että paikalla on ollut muitakin, keskustelu on ollut hyvin yleisluontoista eikä mikään varsinainen temptation call. Harhaisen luuloja ei ympäristön kannattaisi tukea, esimerkiksi ottamalla hänen mielenliikkeitään omaksi asiakseen, jos näille koetaan tarvetta lieventyä ja tarjota tälle yksilölle oikeaa tukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, onhan se tietysti niin, ettei mitään diagnoosia voi antaa, siitäkään huolimatta että tällä ns diagnosoitavalla olisi käytäntönä nimitellä muita psykopaateiksi, narsisteiksi, toisten elämään sekaantujiksi, alholististeiksi ja päihdeongelmaisiksi, elämäntaparikollisiksi ja mitä näitä nyt on ihan vaan sillä perusteella, että hänellä on monenlaisia tulkintoja ja tunnetiloja todellisuudesta ja todellisin kokemus on esimerkiksi se, että tämä nimiteltävä on keskustellut kerran tämän kyseisen henkilön miehen kanssa niin, että paikalla on ollut muitakin, keskustelu on ollut hyvin yleisluontoista eikä mikään varsinainen temptation call. Harhaisen luuloja ei ympäristön kannattaisi tukea, esimerkiksi ottamalla hänen mielenliikkeitään omaksi asiakseen, jos näille koetaan tarvetta lieventyä ja tarjota tälle yksilölle oikeaa tukea.

Tunnetko ap ja hänen tilanteensa? Puhut siihen sävyyn kuin tuntisit. Minä en tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa pesnoonallisuushäiriöinen omaksi huvikseen kirjoitella näille palstoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TW mi....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aitoa tasa-arvoa ,rakaus , rehelisuta, ikinä luovuttaa jos oikein rakaus on olemassa. Yw

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aitoa tasa-arvoa ,rakaus , rehelisuta, ikinä luovuttaa jos oikein rakaus on olemassa. Yw

TW peque

• Anonyymi

Voi poika reppanaa, sulla särkyy sydän ennen pitkään. Kai tiedät tämän?

• Anonyymi

Ripu mistä oletko, kasvanut, elänyt, kokenut ja jos olet hyvä mies tai feikki sairas. Minun case ainostaan minun rakas💕 tiedä. Olen SP. Y TW M.....

• Anonyymi

Eläimet ovat södejä ja söpöjä, eivät ihmiset.

• Anonyymi

Söpö = täytesana kun en muutakaan tähän hätään keksinyt. Et ole komea, kaunis etkä nätti. En kehtaa käyttää sanaa ruma tai tavallinen. Mitä jää jäljelle? Söde ja söpö kuin koiranpentu.

• Anonyymi

Ei.

Sinulta jäi vielä hyvännäköinen ja seksikäs mainitsematta. Niitäkin kun on.

Söpö taas ei niin komea tai kaunis. Ulkonäössä ykstyiskohtia jotka eivät yleisen ihanteen mukaisia täydellisyydestä. Söpöt näyttävät usein ikäisiään nuoremmilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Söpö taas ei niin komea tai kaunis. Ulkonäössä ykstyiskohtia jotka eivät yleisen ihanteen mukaisia täydellisyydestä. Söpöt näyttävät usein ikäisiään nuoremmilta.

Aivan oikein! " ulkonäössä yksityiskohtia jotka eivät yleisen ihanteen mukaisia täydellisyydestä! " Ja niitähän löytyy pitkä lista söpöillä naisilla . Aloituksen vanhemmalla naisella on esimerkiksi vasen korva selvästi hörökorva mutta oikea normaali. Onneksi sitä pystyy hiuksilla peittelemään. Vartalon ja kasvojen mittasuhteissa myös paljon virheellistä mutta en jaksa alkaa kaikkia nyt luettelemaan. Ei se ole helppoa söpön naisen elämä. Ihan sääliksi käy ressukkaa.

• Anonyymi

Voi hyvä p....kele miten voit ollakin noin tyhmä! En nyt muuta sanaa löytänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan oikein! " ulkonäössä yksityiskohtia jotka eivät yleisen ihanteen mukaisia täydellisyydestä! " Ja niitähän löytyy pitkä lista söpöillä naisilla . Aloituksen vanhemmalla naisella on esimerkiksi vasen korva selvästi hörökorva mutta oikea normaali. Onneksi sitä pystyy hiuksilla peittelemään. Vartalon ja kasvojen mittasuhteissa myös paljon virheellistä mutta en jaksa alkaa kaikkia nyt luettelemaan. Ei se ole helppoa söpön naisen elämä. Ihan sääliksi käy ressukkaa.

En usko, että ap olisitte ollut vanhemman naisen kanssa pienemmän päälle toimiva pari. Osoitat selkeää keskenkasvuisuutta, ihminen jolla on elämän kokemusta harvoin jaksaa sellaista kovin pitkään jaksaa katsoa. Ei ihmistä tarvitse millään lailla luokitella ulkonäön perusteella. Jos ei keksi hyvää sanomisista, aikuinen osaa olla sanomatta mitään. Ja vain täysi hölmö alkaa selitellä ja kääntää selitykset pahemmaksi. En liity sinun elämääsi, tiedän sen monestakin asiasta, mutta kommentoin silti.

• Anonyymi

Koetun pettymyksen mittari nousi tässä jo punaiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisikohan aloituksen miehelläkin olla omassa ulkonäössään jotain epätäydellistä? Hyvin kärkkäästi olet eksäsi virheitä tuomassa esiin. Taidat olla aika ulkonäkökeskeinen tyyppi ja teet sen mukaan kaikki valintasi elämässä? Onneksi et kuulu minun tuttava piiriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söpöillä on omat heitä suosivat ottajansa. Sinäkin siihen naiseen olet haksahtanut. Siinä on ristiriitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Täydellinen💯✨ ei ole kenenkään, muuta kun löytyy tasapainon vaikka kuinka vaikeaa joskus suhteessa tuntuu .kaikki on mahdollista ja ei öö kaksi samanlaista, olemme kaikki samaa ei. Minun Comfort zone on helvetti varmasti monesti. Olen vain yksi niistä iloinen kun kaikil on ok . En ikinä luovuttava pitää. Usko itsensä. Ja elää nin kuin haluat. Olen sinun kanssasi lopuksi SIS kenties. Haluaisin pikku lp. Tq

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi

Eli se on sua 30v nuorempi. Anna mennä loverboy, tein susta ilmoituksen viranomaisille. Groomaus on se mitä sä harrastat.

• Anonyymi

On se muuten sellainenkin, tiiedä vaikka joskus ollut muidenkin kaltaistensa kanssa tekemisissä niin niissä merkeissä ja muissakin epäilyttävissä yhteyksissä. Niissä omissa ympyröissähän ne verkostoituu ns, eli ei mikään lonely rider välttämättä aina ollut

• Anonyymi

Pari kolmekymppinen on nuorempi kuin viiskymppinen, mutta vanhemmista huokuu kokemus😉

• Anonyymi

En oikein jaksa uskoa, että sinulla on ollut mitään syytä kokea itseäsi ns piiritetyksi tämän 50 + naisen taholta, johon verrattuna tämä uusi nainen on hänen tyttärensä ikäinen, joopa joo. Selvästi rivien luettavissa pelkkää toiveikasta mielikuvitusta alusta loppuun . Katkeran miehen saama torjunta paistaa rivien välistä, tämä on selvä, mutta enemmän kiinnostaa se, että miten joku jaksaa väännellä näistä(kin) naisen aloituksia. Aika teiniä

• Anonyymi

Minä ainakin tykkään eräästä vaaleasta vanhemmasta naisesta❤

• Anonyymi

Kyllä se kivalta tuntuisi, kriisien keskellä.

• Anonyymi

😍 Oi.

• Anonyymi

Sepä kiva, mutta kukahan edes mahtaisi tykätä? 🤔💗

• Anonyymi

Olitkin liian vanha jo

• Anonyymi

En ajattele pahalla :) hyvää kesää myös sinulle 💗

• Anonyymi

Aika itseriittoinen kommentti. Eikö meidän pitänyt pelkkiä ystäviä olla? Luulin, että tämä keskusteltiin jo läpi.

• Anonyymi

En ole kyllä palstan ulkopuolella lähestynyt ketään, joten mitä oikein yrität vihjata?
      Jo aiemmin tein selväksi että et kiinnosta minua palstalla tai sen ulkopuolella tippaakaan.

• Anonyymi

Narsistisia törttöyksiä

Hmmmm. .

Ymmärrän

Ei mee läpi

Sano jo jotain mukavaakin vaihteeks

• Anonyymi

Tuskin yksikään järkevä tulee tänne pyytämään, että jättää rauhaan? Eiköhän nyt ole kuvitellut, että vanhempi nainen ahdistelee. Mikäli totta varmasti selvittelisi irl? Tässä on kyseessä taaskin se turhamainen paskan tärkeä hannuhanhi joka saanut taas kolauksen itsetunnolleen. Kukapas muukaan. Hyvää jatkoa vaan sinne hanhellekin. Ei ole hän on hanhi😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin yksikään järkevä tulee tänne pyytämään, että jättää rauhaan? Eiköhän nyt ole kuvitellut, että vanhempi nainen ahdistelee. Mikäli totta varmasti selvittelisi irl? Tässä on kyseessä taaskin se turhamainen paskan tärkeä hannuhanhi joka saanut taas kolauksen itsetunnolleen. Kukapas muukaan. Hyvää jatkoa vaan sinne hanhellekin. Ei ole hän on hanhi😄

Kyllä minä veikkaisin hessu hopoa hannu hanhen sijaan, tai sitten aku ankka sillä ainakin menee aina vähän v.tuiks

• Anonyymi

Lämmintä kesää myös sinulle ja nuorikollesi.
      Hymyillään kun tavataan 💕

• Anonyymi

Tykkään hanhista

Valkonenä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään hanhista

Valkonenä

On suorastaan jo saavutus, jos tollanenkin moukka kelpaa johonkin jollekin.

• Anonyymi

Keneltä kenelle??

• Anonyymi

Hienoa, että vihdoin olet löytänyt sydämesi valitun.
      Vilpittömät onnitteluni, rakkaus on kaunista ❤️

• Anonyymi

Röllitär näitä hätäpäissään laittaa. Vuosi tuli mittariin lisää joten pelkää jäävänsä palstalle eimiaastaan haaveilemaan.

• Anonyymi

Se kuuluisa kemiako?

• Anonyymi

No, huh huh. Ite en kyllä tyttärieni ikäisistä miehistä olis kiinnostunut, noin kolmisenkymmentä vuotta ikäeroa.

• Anonyymi

Ripu miehen,

• Anonyymi

Laita suoraan niin uskon.

• Anonyymi

Kyllä sinun syytä kertoa suoraan, kuin että tämä
      palstan kautta. Voit tehdä vaikka tikusta asiaa ja kertoa iloisen uutisen. Uskon ettei enempää tarvita saadaksesi omaa tilaa ja rauhaa.

• Anonyymi

Miten musta tuntuu, että nainen, jolle tämän osoitat, ei ole koskaan edes tavannut sinua, eikä siis tiedä " menettävänsä" yhtään mitään. Tai jos on tavannut, tunteesi ovat olleet täysin yksipuolisia.

• Anonyymi

Olen myös lähes satavarma, ettei ole tavannut koko ihmistä, vaan kyseessä on joku aloittajan taholta somepommitettava tms ja mitä tulee tähän nuorempaan naiseen, niin kuvio on yhtä vähän todellinen.

• Anonyymi

ei todellakaan ei aikomustakaan outo höpisijä

• Anonyymi

Miten tämä nainen on sitten lähestynyt sua? Niinpä

• Anonyymi

Ei niin mitenkään päinvastoin on vaan ylpeä itsestään kun ei ole kompastunut moisiin täkyihin.

• Anonyymi

Tämä voisi ihan hyvin olla minulle, mutta luulin, että olemme ystäviä ja en tiennyt, että olen noin ahdistava 💔

• Anonyymi

Eli kantti ei kestänyt kertoa tätä uutista suoraan ko. naiselle, vaan kirjoitat anonyymina tänne? Mahtaako tämä nainen lukea sen täältä, ja jos lukee niin tunnistaako siitä itsensä? Kasva aikuiseksi ja soita tälle naiselle suoraan ja selitä tilanne. Ghostaaminen on halpamaista.

• Anonyymi

Pientä kommenttiä idiooteille:

Iällä ei ole mitään tekemistä tason kanssa, jokainen kilpailee omassa ikäryhmässään siinä minkä tasoinen ihminen on kyseessä.

Toki on nuori varmaan nätimpi, kun jo nuoruuden elänyt ihminen, mutta vertaa nuorikkoasi toiseen naiseen vasta kun hän on sen vanhemman naisen ikäinen. Sitten voit verrata ulkonäköä ja muuta ja miettiä kumpi nainen on tasokkaampi yksilö.

Voisi arvella, että jos aloittaja on kuitenkin ollut vanhemmasta naisesta kiinnostunut, niin tämä on ollut tasokas ehkä varsinkin jos mieskin on nuorempi.

Itse koen alle kolmekymppiset ihmiset todella tylsiksi ja ikävystyttäviksi kuten myös pikkulapset. Paljon melua tyhjästä ja yksinkertainen, itsekeskeinen ajatusmaailma.

Sitten tulee kolmenkympin kriisi, kärvistelyä ja itsensä etsintää ja samoja sysiyksinkertaisia oivalluksia jotka on itse käynyt läpi aikaa sitten...hohhoijaa.

30+ miehille hyvinkin kelpaa 40+ naisten seura, mutta mitään varsinaista vastinetta mihinkään on turha odottaa. Tinderissä ehkä kerran jaksaa koittaa puhua jostain ja sitten alkaa tuntua kun heinää pureskelisi.

• Anonyymi

Ei mulla ole lapsia, en ole koskaan ollut raskaan tai synnyttänyt, eli kukaan ei voi ikänsä puolesta olla lapseni. Enkä oikeasti oleta tämän olevan minulle, tämä oli vaan päivän luetuimmissa viesteissä ja mulla on tylsää, niih :)

• Anonyymi

Kivalta tuntuu kun sanot söde ja että olin mukava. Sinäkin olit kiva mutta et ihan tasoani. Kyllä muitakin tasoja on kuin ikä. Hyvää kesää sinulle ja morsmaikulle sinne slummiin.

• Anonyymi

Juha otti työpaikan Sannan

• Anonyymi

Otti? Kauhea tyyli sitä vaan otetaan onko naiset vaan otettavissa?

• Anonyymi

Minä mietin, että jos ap on mies ja lähellä vanhemman söden naisen ikää ja ap haluaa seurustella tyttärensä ikäisen nuoren naisen kanssa, niin voiko kuviossa olla sairaalloinen halu olla seksuaalisessa yhteydessä ap: n omaan tyttäreen? Mikälu hänellä sellainen on, siis tytär. Mikä tekisi ap:sta pervertikon.
      Sivusta
      Kuha mietin

• Anonyymi

Toivotan sinulle ja nuorikollesi onnellista loppuelämää🤗. Tämähän oli odotettavissakin, kuten joskus sinulle mainitsin. -❤ vanha nainen

• Anonyymi

Kannattaa ehkä henkilölle itselleen kertoa suoraan? Ihme viesti...

• Anonyymi

Ei tämän palstan tyypit sano mitään suoraan kohteelle. Ennemmin utelevat vaikka henkilön some-yhteyksiltä kuin kysyvät ihmiseltä itseltään. Varsinkin naiset ovat tosi rehellisiä jos on oma lehmä ojassa tämmöisissä tapauksissa.

• Anonyymi

Muista vaihtaa vaipat, kakkapylly se kuitenkin on.

• Anonyymi

Mitä vihjailet??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vihjailet??

Että sulla on kädet kirjaimellisesti siinä itessään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että sulla on kädet kirjaimellisesti siinä itessään.

Sulla taitaa olla, mutta kyllä aavistan ehkä mitä noilla kommenteillasi haet.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      444
      3656
    2. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      537
      3270
    3. Somalisulhanen syö Sara Siepin suosiota

Ei kelvannut Sara Sieppi enää kummankaan iltapäivälehden juhannustytöksi. muutenkin tykkäysmäärät näyttävät laskeneen ja ilmeisesti myös Saran seuraa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      2732
    4. 64
      1302
    5. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      1287
    6. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1240
    7. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      56
      1064
    8. Abortti on kiellettävä Suomessakin

Feministinen ajatus raskaudesta, ja sen keskeyttämisestä, jota Suomessa usein tarjoillaan ainoana mahdollisena, on kummallinen. Argumentti, jonka muka
      Maailman menoa
      492
      815
    9. Kyllä jään aina miettii

Miks tää meni näin.. En ymmärrä sua.
      Ikävä
      55
      811
    10. Tuntuu hyvältä ajatella kun koskit

Ihanien käsiesi kosketuksia ajattelen.
      Ikävä
      41