Thunderbird 91.9.1 ei enää toimi outlook.office365.com in kanssa... toimi vielä keskiviikkona, nyt ei....
Salasana ja tunnus on 0365:een kunnossa, mutta thunderbird ilmoittaa että "salasana lähettäminen ei onnistunut" sähköpostipalvelin outlook.office365.com vastasi: logon failure: unknown user name or bad password. Tosin sama username ja salasana kelpaa kun webliittymästä menee postiin... käytössä Pop3
Mitä tehdä ?
Thunderbird 91.9.1 ei enää toimi outlook.office365.com in kanssa...
13
2193
Vastaukset
Jos tunnuksesi on samalla Microsoft-tunnuksesi, kokeile käyttää Outlookia suoraan [email protected]
Ainakin oma Microsoft-tunnukseni toimii outlook.comissa Thunderbirdin versiossa 91.9.1.- Anonyymi
Jep. Tunnus on [email protected].
Kirjautuminen outlook.office365.com onnistuu tuolla sähköpostilla ja salasanalla joka tiedetään. Mietin että onkohan jotain päivittynyt keskiviikon (25.5.2022) klo 16:30 jälkeen, koska tänään aamulla (27.5.2022) Thunderbird 91.9.1:llä (päivittynyt uuteen ilmeisesti 20 toukokuuta 2022) ei enää päässyt sisään...
- Anonyymi
Ihan hyvä ettei moinen vanhanaikainen ohjelma pelaa..,
- Anonyymi
Lopeta Vapunen toi peen jauhanta!!! Thunderbird ei ole lainkaan vanhanaikainen, vaan nykyaikaa! Äläkä ala taas laittamaan mitään museojuttujas tänne, ne poistatetaan heti!
- Anonyymi
Vapunen! Ilmiannan viestisi koska se on massapostausta ja TAHALLISTA PROVOSOINTIA!
- Anonyymi
Vapunen, olet jo osoittanut idioottimaisuutesi ja täyden kädettömyytesi! Etkö siis voisi häipyä HEVON V*TTUUN TÄÄLTÄ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapunen! Ilmiannan viestisi koska se on massapostausta ja TAHALLISTA PROVOSOINTIA!
Se on nostalgista!
Se on mennyttä aikaa!
Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!
Tervetuloa, ovet on avoinna
Sähköposti-ohjelmamuseoon!
On lupa katsella, on lupa muistella!
Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapunen, olet jo osoittanut idioottimaisuutesi ja täyden kädettömyytesi! Etkö siis voisi häipyä HEVON V*TTUUN TÄÄLTÄ??
Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
Vuosien takaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
Vuosien takaa!Lakkaa kakara jo leikkimästä, sähköpostiohjelmat EI ole mitään museotavaraa ja hankalia käyttää. Jos sinä et niitä osaa käyttää niin älä silti leimaa niitä hankaliksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakkaa kakara jo leikkimästä, sähköpostiohjelmat EI ole mitään museotavaraa ja hankalia käyttää. Jos sinä et niitä osaa käyttää niin älä silti leimaa niitä hankaliksi!
Lähde mun mukaan
Mä vien sut nyt museoon
Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!
Se on nostalgista!
Se on mennyttä aikaa!
Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähde mun mukaan
Mä vien sut nyt museoon
Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!
Se on nostalgista!
Se on mennyttä aikaa!
Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!LOPETA TOI PEEN SUOLTAMINEN!
- Anonyymi
Ihan hyvä ettei....
Olen samaa mieltä. Älkää hyvät työnantajat liitykö yhteistyöhön microsofin ja outlookin kanssa minkäänlaisiin tekemisiin.
- Anonyymi
Kokeile downgreidaa. Ainakin 91.8.0 futaa ok.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24614328Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1443763PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283702Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621450Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3591422Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn411190En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O101006Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok44903Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8871En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔90746