Jo joutui armas aika!

Taas on se aika vuodesta jolloin markettien vakinaiset työntekijät työntävät suviuunot kassoille ja lusmuavat itse takatiloihin tai hyllyjen väleihin. Asiakkaan kannalta se tarkoittaa, että kassajono pysähtelee jatkuvasti pitkäksi aikaa, kun vanha pulsu merkitään alaikäiseksi eikä kaljapurkkeja saada maksuun, tai muorille aletaan opettaa menetelmää jolla kanta-asiakaskortilla voidaan maksaa - variaatioita on monia - ja aina pitää kutsua paikalle vanha työntekijä selvittämään härdeliä. Ja suma sen kuin seisoo.

Muutoin olen sitä mieltä, että yli 70-vuotiaille, tupakinostajille, veikkauslappujen kanssa touhuaville, kolikoilla maksaville ja seurustelunhaluisille asiakkaille pitäisi olla oma kassa ja teknisesti valveutuneimmille automaatti. Olé Lautturi!

Minua jaksaa huvittaa marketin kovaäänisestä kaikuva ilmoitus:"Palvelemme vielä viisitoista minuuttia!" En ole havainnut sinäkään aikana minkäänlaista palvelua - vain kassatuolilla istuvia, koodeja lukulaitteen läpi työnteleviä hapannaamoja.

9

734

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saamme kuitenkin olla onnellisia, sillä huittisisa liätealan palvelut toimivat ympäri vuaren ammattitaitoisesti!
      Huittisten ollesa suamen sikaisin pitäjä, olisimme hätää kärsimäsä jos lietealan palvelut eivät toimisi kuten ne toimivat!
      Monella paikkakunnalla saattaa olla vaikkapa useitakin sellaisia palveluja, mitä Huittisista ei löyry mutta lietepalvelu on ontuvaista!

• Anonyymi

sanotaan, että hädässä ystävä tunnetaan, myös kakka hädässä.

• Anonyymi

Puolimatka?

• Anonyymi

Kun Kepolasta mennään Pikatietä kohti, ollaan Puolimatkassa. Puolimatkassa Säkylään!

• Anonyymi

No SINÄ ET KYLLÄ EDES ANSAITSE TAI TARVI PALVELUA VEDÄ PÄÄSI POIS PERSEESTÄ TAI PAREMMINKIN TUNGE PÄÄSI PERSEESEEN JA JÄTÄ MUUT RAUHAAN

• Anonyymi

täh, vedä etukäteen.

• Anonyymi

Tosi ärsyttävää oli joskus joululaulut jotka soivat joka liikkeessä, nyt on tainnut vähän hiljentyä joulukonsertit....

• Anonyymi

Ihmisten täytyy saada tehdä ostoksensa rauhassa ilman että kaiuttimista tulee sitä ja tota....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisten täytyy saada tehdä ostoksensa rauhassa ilman että kaiuttimista tulee sitä ja tota....

Muistan tuon..nyt on kauppiaat ehkä ymmärtäneet ettei saa häiritä ihmisiä. Oli taukoamaton pölinä kaiuttimista.,siinä menee ostoslista sekaisin...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1762
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      110
      783
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      638
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      590
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe