Onko paikalla varaosien tietäjää ?
Etsinnässä Palmu 12, eli -60 lopulta olevan massikan turvaohjaamon varaosat, En vain löydä taka-, sivuikkunoita, ovien lukkojen varaosia. Kiitollinen, jos jostain vihjeen saan.
Massey Ferguson Palmu 12 ohjaamon varaosat
2
679
Vastaukset 2
- Anonyymi
Lukkoja löytyy kyllä IKH kaupoista tietääkseni. takaikkunan voi löytää hajottamosta tai sitten teettää kehikon ja laittaa siihen lasin, muistaakseni tais olla neljällä pultilla kiinni, omasta massikasta on se irti. Ota malli sivuikkunoiden kehikosta vaikka pahville ja ainakin Jaakko Tuote tekee laseja, siellä voi jopa olla niitä varastossa, soita sinne eli Eura Panelia.
- Anonyymi
Jaakko Tuotteella on luultavasti suurin valikoima ajoneuvolaseja. Lasiliikkeessä voi myös teettää laminoidun lasin.
Polykarbonaattilevystä voi itse leikata sopivan. Ajoneuvohyväksyntää tälle ei ole mutta työkoneessa toimii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512