Onko paikalla varaosien tietäjää ?
Etsinnässä Palmu 12, eli -60 lopulta olevan massikan turvaohjaamon varaosat, En vain löydä taka-, sivuikkunoita, ovien lukkojen varaosia. Kiitollinen, jos jostain vihjeen saan.
Massey Ferguson Palmu 12 ohjaamon varaosat
2
516
Vastaukset
- Anonyymi
Lukkoja löytyy kyllä IKH kaupoista tietääkseni. takaikkunan voi löytää hajottamosta tai sitten teettää kehikon ja laittaa siihen lasin, muistaakseni tais olla neljällä pultilla kiinni, omasta massikasta on se irti. Ota malli sivuikkunoiden kehikosta vaikka pahville ja ainakin Jaakko Tuote tekee laseja, siellä voi jopa olla niitä varastossa, soita sinne eli Eura Panelia.
- Anonyymi
Jaakko Tuotteella on luultavasti suurin valikoima ajoneuvolaseja. Lasiliikkeessä voi myös teettää laminoidun lasin.
Polykarbonaattilevystä voi itse leikata sopivan. Ajoneuvohyväksyntää tälle ei ole mutta työkoneessa toimii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741