Autovirta saa pahalle tuulelle.
Tampereen valtatie saa huonolle tuulelle.
Turun moottoritie saa sairaaksi.
Minä tukehdun, minä tukehdun.
KYLLÄ TÄMÄ ON VÄÄRIN RAKENNETTU KAUPUNKI.
Vihaan Kehä 1 ja Kehä 3
12
625
Vastaukset
- Anonyymi
Turvallisia automiehiä liikenteessä...
- Anonyymi
Muuta landelle sillä siitä eroon pääsee
- Anonyymi
Landella niitä peltilehmien omistajia on!!!
- Anonyymi
Suomessa ei vilkkaita autoteitä ole ollenkaan. Kehä ykkönen toisinaan semivilkas, mutta ei sielläkään ole edes kymmentä kaistaa millään kohtaa niin kuin suuressa maailmassa. Ruuhkia ei ole käytännössä ollenkaan ja suurimman osan niistä pystyy muutenkin ennalta ennustamaan. Ja oikein hyvä niin.
- Anonyymi
Tunteet ei kuulu liikenteeseen.
T. Mies - Anonyymi
Peltilehmillä vallattu kaupunki on PILALLA! Katuja pitää kaventaa ja kadunvarsiparkki pois kokonaan, kaupungit on ihmisille!
- Anonyymi
Ilman autoilevaa väestöä keskusta näivettyy. Kyllä tuollaisilla ajatuksilla omaavan olisi hyvä muuttaa landelle pikku kylään jossa vähemmän liikennettä.
Stadi ja oheis kaupungit ovat oikean maailman oikeisiin kaupunkeihin verrattuna tosi hiljaisia lähiöitä leppoisalla liikenteellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman autoilevaa väestöä keskusta näivettyy. Kyllä tuollaisilla ajatuksilla omaavan olisi hyvä muuttaa landelle pikku kylään jossa vähemmän liikennettä.
Stadi ja oheis kaupungit ovat oikean maailman oikeisiin kaupunkeihin verrattuna tosi hiljaisia lähiöitä leppoisalla liikenteellä.Montaks peltilehmää mahtuu alepaan, häh?
Ihmiset elättää kivijalkaliikkeitä ja vaikkapa maamme suurimman kaupungin asukkaista valtaosa on peltilehmättömiä kun kaikki on kaupungissa lähellä ja julkiset toimii.
Motarit ja peltilehmät kuuluvat kaupunkien ulkokehille, eivät ytimiin!
Kaupungit ovat ihmisille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stadi ja oheis kaupungit ovat oikean maailman oikeisiin kaupunkeihin verrattuna tosi hiljaisia lähiöitä leppoisalla liikenteellä.Jalankulku, polkupyöräily , rollaattorit, lastenrattaat, ovat LIIKENNETTÄ!
- Anonyymi
Espoo ei ole edes kaupunki vaan motarihelvetti.
- Anonyymi
Lentokoneesta kun kattoo niin on aika vaatimattoman näköistä. Oisko se kura ja loskapaska enemmän ahdistavaa?
- Anonyymi
Jaa Pihtiputtaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023