Korkeasti sivistynyt ihminen aikansaa työttömässä todella pahoja tuntemuksia.
Sivistynyt on vastenmielinen sillä tavoin kuin sen ajattelu tuntuu toisissa ihmisissä.
Mitä enemmän ihminen istuu ja kehittää järkeä, sitä voimakkaampi se pysäyttää liikenteen, että vähemmän sivistynyt pysähtyy paikoilleen.
Oisko siinä luonnon lakia ollakseen, että ajattelu pysäyttää kohteensa.
Silloin katatooninen psykoosi olisi ratkaistavissa.
Sivistynyttä pääsee pakoon nopealla liikennevälineellä, mutta esimerkiksi kun sivistymätön ei ole liikkeellä millään kulkuvälineellä, niin hän pysähtyy voimattomana. Samoin eläin jähmettyy.
Siis mikä fysiikan laki on sellainen.
Entä kun älykäs ihminen ajaa tosi nopeasti jollakin kulkuvälineellä ja ajattelee kohdetta samaan aikaan?
Mitä kohteelle tapahtuu.
(Anteeksi juuri nyt yksi tosi vammainen henkilö ärsytti minua ääriamilleen vieressä. Pukeutui nahkaiseen takkiin ja sinisiin farkkuihin. Vitun ärsyttävä tyyppi. Sellainen kaupunki tila on, että toisten paskaa pitää sietää. )
Ajattelevan byrokraatin voima saa minua voimaan huonosti
Anonyymi
1
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097102Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992