rukoukseni jokainen aamu, saa käyttää

Anonyymi

Isä meidän joka olet taivaassa, pyhitetty olkoon sinun nimesi, lähestyköön sinun valtakuntasi, tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niin kuin taivaassa,anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme,ja anna meille meidän syntimme anteeksi,niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet, äläkä saata meitä kiusaukseen,vaan päästä meidät pahasta,sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia, iankaikkisesti Amen!


Siunaa ja varjele suomea ja suomenmaata, siunaa ja varjele suomalaisia ja Suomen kansaa, siunaa ja varjele esivaltaamme, päättäjiämme, hallitustamme ja eduskuntaamme, siunaa ja varjele presidenttiämme ja kaikkia jotka tekevät työtä Suomen maan ja kansan eteen, anna heille oikeaa viisautta ja ymmärrystä,sinun totuuttasi,oi Herra Sebaot!
Ja poista suomen maalta kaikki murhe ja masennus, kaikki surumielisyys ja ahdistus, ja anna tilalle sinun ilosi ja rauhasi pojassasi Jeesuksessa Kristuksessa!
Ja poista kaikki huoruuden henki, ja vihan henki ja murhan henki ja kateuden henki ja kaikki saatanan ja perkeleiden saastaiset henget! Ja anna tilalle sinun Pyhä Henkesi ja Pyhä vanhurskautesi lepämään Suomen maan ja ihmisten päälle iankaikkisesti Amen!

Näitä rukoilen ennen työpäivää. Oli joskus sellainen ajatus että kun tarpeeksi rukoilee, niin jossakin vaiheessa taivaassakin saadaan tarpeeksi eikä yksinkertaisesti jakseta kuunnella enään kun yksi vaan rukoilee ja rukoilee, ja siinä vaiheessa on sitten pakko kuunnella ja jos haluavat taivaassa etten rukoile enempää että taivaassakin olisi hiljaisuus välillä, sitten kannattaa vastata rukouksiin. Muussa tapauksessa rukoilen hautaan asti ja mulla on aikaa :)

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinäkin joka kiroat lestaadiolaisia ja esikoislestaadiolaisia ja muita uskovia tiedät sitte että niin ne kirotut laestaadiolaiset

      • Anonyymi

        Rukoilevat myös sinun kin puolestasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilevat myös sinun kin puolestasi

        Vaikka en aktiivisesti käykään seuroissa, silti. Samasta puusta kuitenkin. Vaikka turvaankin Jeesuksen sovitustyön, ilman omia tekoja. He eivät varmaan pidä mua omanaan. Mutta niin kuin aikaisemmassa viestiketjussa kirjoitin omanvanhurskauden siivet eivät kanna. Vain uskon siivet kantavat. Että kaulaparannuksesta voi tulla ja tulee omaavanhurskautta jos itse teosta tulee suurempi kuin itse sanomasta että "synnit on anteeksi annettu Jeesuksen Kristuksen..."
        He sanovat nimessä ja veressä
        Mutta yhtä lailla sovitustyön takia on pätevä, ei Jeesus ole turhaan kuollut, että hänen kuolemansa olisi nytte vuonna 2022 menettänyt muka voimansa ja tarvittaisin jotakin uutta todistusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka en aktiivisesti käykään seuroissa, silti. Samasta puusta kuitenkin. Vaikka turvaankin Jeesuksen sovitustyön, ilman omia tekoja. He eivät varmaan pidä mua omanaan. Mutta niin kuin aikaisemmassa viestiketjussa kirjoitin omanvanhurskauden siivet eivät kanna. Vain uskon siivet kantavat. Että kaulaparannuksesta voi tulla ja tulee omaavanhurskautta jos itse teosta tulee suurempi kuin itse sanomasta että "synnit on anteeksi annettu Jeesuksen Kristuksen..."
        He sanovat nimessä ja veressä
        Mutta yhtä lailla sovitustyön takia on pätevä, ei Jeesus ole turhaan kuollut, että hänen kuolemansa olisi nytte vuonna 2022 menettänyt muka voimansa ja tarvittaisin jotakin uutta todistusta!

        Ei tarvita muuta kuin uskoa siihen!

        Vain pakko uskoa, jos on joku joka kamppailee näiden asioiden kanssa, sinun on vain pakko uskoa siihen että Jeesus on sovittanut myös sinun syntisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita muuta kuin uskoa siihen!

        Vain pakko uskoa, jos on joku joka kamppailee näiden asioiden kanssa, sinun on vain pakko uskoa siihen että Jeesus on sovittanut myös sinun syntisi!

        Ja saat ihan iloon ja vapauteen asti! Ja saat kattoo sinne ristin puulle, siellä on naulattuna Golgatan mäellä Jumalan poika, katsele vaan sitä ja kun saatana vielä kiusaa ,katsele vielä Jeesusta ristillä, ja kun saatana vielä kiusaa,katsele vielä sitä Jeesusta ristin puulla, synnin velka on maksettu, synnin on anteeksi annettu, Jeesus on sovittanut ne kaikki!

        Ei sun tarvi kiusata itseäsi vaan ole vapaa, Jeesus kutsuu meitä vapauteen, jumalanlapset saavat olla vapaita, ei lampaan kuulu kantaa kuormaa, ja taas katsele ristille, katsele Jeesuksen naulanreikiä käsissä ja jaloissa, mitä ne todistaa? Synnit on anteeksi annettu!

        Siihen saamme uskoa, eikä se maksa mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka en aktiivisesti käykään seuroissa, silti. Samasta puusta kuitenkin. Vaikka turvaankin Jeesuksen sovitustyön, ilman omia tekoja. He eivät varmaan pidä mua omanaan. Mutta niin kuin aikaisemmassa viestiketjussa kirjoitin omanvanhurskauden siivet eivät kanna. Vain uskon siivet kantavat. Että kaulaparannuksesta voi tulla ja tulee omaavanhurskautta jos itse teosta tulee suurempi kuin itse sanomasta että "synnit on anteeksi annettu Jeesuksen Kristuksen..."
        He sanovat nimessä ja veressä
        Mutta yhtä lailla sovitustyön takia on pätevä, ei Jeesus ole turhaan kuollut, että hänen kuolemansa olisi nytte vuonna 2022 menettänyt muka voimansa ja tarvittaisin jotakin uutta todistusta!

        Kyllä minulle kehittyi esikoislestadiolaisesta seurakuntayhteydessä ollessani käsitys, että henkilö tarvitsee seurakunnan, eli ainakin yhden sen jäsenen todistuksen, jotta on voinut kuollessaan olla "elävässä" uskossa.

        Käsitänkö asian väärin?

        Eihän niitä asioita siellä saarnoissa mitenkään tarkasti määritellä, mutta ympäripyöreästi asioita "selittämällä" saadaan yksilö uskomaan mielestäni väärään seurakuntaoppiin.

        Mielestäni pienikin vilppi on paha asia näissä asioissa.

        Raamatussa ei muuten ole mitään, minkä voisi ajatella tarkoittavan lestadiolaisuutta tai mitään sen kymmenistä yksin oikeassa olevista joukoista? Tai hyvällä mielikuvituksella ja tarkoitushakuisuudella saadaan todistusta " Lapinmaan äitiseurakunnalle", onhan se niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulle kehittyi esikoislestadiolaisesta seurakuntayhteydessä ollessani käsitys, että henkilö tarvitsee seurakunnan, eli ainakin yhden sen jäsenen todistuksen, jotta on voinut kuollessaan olla "elävässä" uskossa.

        Käsitänkö asian väärin?

        Eihän niitä asioita siellä saarnoissa mitenkään tarkasti määritellä, mutta ympäripyöreästi asioita "selittämällä" saadaan yksilö uskomaan mielestäni väärään seurakuntaoppiin.

        Mielestäni pienikin vilppi on paha asia näissä asioissa.

        Raamatussa ei muuten ole mitään, minkä voisi ajatella tarkoittavan lestadiolaisuutta tai mitään sen kymmenistä yksin oikeassa olevista joukoista? Tai hyvällä mielikuvituksella ja tarkoitushakuisuudella saadaan todistusta " Lapinmaan äitiseurakunnalle", onhan se niin.

        Mun mielestä se on väärä oppi siinä mielessä että ilman uskoa kaikista ripeistä ja kätten päälle panemisesta yms tulee oma teko, jos uskoo että usko tulee teon jälkeen, silloin siitä tulee oma ansio ja se voi johdatella omaanvanhurskauteen ja sitä kautta saatana voi saada sijaa sydämessä.

        Mutta tää oli vaa mun oma kokemus. Mun mielestä kannattaa ensiksi uskoa synnit anteeksi Jeesuksen sovitustyön tähden ja sen jälkeen jos kokee tarpeelliseksi käy tekemässä parannusta kristittyjen kanssa, silloin se järjestys on oikea eikä ole vaaraa joutua omanvanhurskauden suohon.

        Mutta edelleen toista että en ole vuosiin seuroissa käynyt, lapsellisesti vain ajattelen että ehkä saatan olla eslesta vielä , mutta jos haluat heidän opetuksesta parempaa tietoa ,mene ja kysy,

        Mä kerroin vain sen opin muodon joka on Raamatun mukaan yhteneväinen koska mä olen väsynyt olemaan saatanan orja, mä en haluais että muutkaan olis, koska Jumala tuhoaa meidät kaikki jos me jatketaan tätä syntielämää.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä se on väärä oppi siinä mielessä että ilman uskoa kaikista ripeistä ja kätten päälle panemisesta yms tulee oma teko, jos uskoo että usko tulee teon jälkeen, silloin siitä tulee oma ansio ja se voi johdatella omaanvanhurskauteen ja sitä kautta saatana voi saada sijaa sydämessä.

        Mutta tää oli vaa mun oma kokemus. Mun mielestä kannattaa ensiksi uskoa synnit anteeksi Jeesuksen sovitustyön tähden ja sen jälkeen jos kokee tarpeelliseksi käy tekemässä parannusta kristittyjen kanssa, silloin se järjestys on oikea eikä ole vaaraa joutua omanvanhurskauden suohon.

        Mutta edelleen toista että en ole vuosiin seuroissa käynyt, lapsellisesti vain ajattelen että ehkä saatan olla eslesta vielä , mutta jos haluat heidän opetuksesta parempaa tietoa ,mene ja kysy,

        Mä kerroin vain sen opin muodon joka on Raamatun mukaan yhteneväinen koska mä olen väsynyt olemaan saatanan orja, mä en haluais että muutkaan olis, koska Jumala tuhoaa meidät kaikki jos me jatketaan tätä syntielämää.!

        Siksi usko tulee edeltä ja kaikki muu kristillisyys mitä se ikinä onkaan, tulee perässä, usko ensiksi että Jeesus Kristus on sovittanut sinun syntisi! Silloin sinä riisut omanvanhurskautesi vaatteet päältäsi, sen jälkeen voit tehdä mitä haluat uskon jälkeen kuuliaisuudessa parannukseen joka on Kristuksessa! Eli kaikki ripit ja muut ne päättyy sanoihin usko synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä eli ne vahvistaa sitä liittoa johon sinä jo uskot.

        Mutta ilman uskoa siitä tulee oma teko.

        Se tuleeko kuolleesta elävä se on sitten toinen asia.

        Mutta joka tapauksessa ilman uskoa ei voi olla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi usko tulee edeltä ja kaikki muu kristillisyys mitä se ikinä onkaan, tulee perässä, usko ensiksi että Jeesus Kristus on sovittanut sinun syntisi! Silloin sinä riisut omanvanhurskautesi vaatteet päältäsi, sen jälkeen voit tehdä mitä haluat uskon jälkeen kuuliaisuudessa parannukseen joka on Kristuksessa! Eli kaikki ripit ja muut ne päättyy sanoihin usko synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä eli ne vahvistaa sitä liittoa johon sinä jo uskot.

        Mutta ilman uskoa siitä tulee oma teko.

        Se tuleeko kuolleesta elävä se on sitten toinen asia.

        Mutta joka tapauksessa ilman uskoa ei voi olla!

        Usko synnyttää synnin ja armon tunnon. Siksi on pakko uskoa. Ilman uskoa me paadumme ja saatana ottaa meidät orjikseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko synnyttää synnin ja armon tunnon. Siksi on pakko uskoa. Ilman uskoa me paadumme ja saatana ottaa meidät orjikseen!

        Jatkan vielä
        Kaikilla meillä on ristimme kannettavana, kuitenkin sen eron kanssa mikä on luonnollista ja mikä luonnotonta, uskova ei vaella synnissä!

        Mutta siinä se salaisuus onkin, kun sinä uskot, ja teet syntiä, niin siitä se synnin tunto tuleekin, että uskova voi näin vaeltaa, siksi on parempi uskoa kuin olla ilman uskoa, vaikka

        Olisikin jonkun lestan mielestä ns. Väärä usko!

        Usko kuitenkin, ja nuhtelee synnistä! Ja se on hyvä asia!ettei tule paatumus, joka tarkoittaa että synnin tunto lakkaa!

        Syntisten takia on vapahtaja kuitenkin tullut maan päälle ja kärsiny, kuollut ja ylösnoussut syntisten edestä, kaikki murheelliset saavat uskoa syntinsä anteeksi!

        Mutta saatana kiusaa niin kovaa ja tekee kaikkensa että ihmiset uskosta luopuisivat!

        Mutta ei synnin takia tule uskosta luopua, vaan uskoa sitä lujemmin!

        Ettei tulisi paatumus! Paatumuksen kautta tulevat vielä hirveämmät synnit!

        Siksi pysytään uskomassa! Ja sen voiman jälkeen kuin meissä on, tehdään parannusta jos mahdollista niin kristittyjen kanssa, säilyttäen niin keskinäinen rakkaus,

        Mutta kuitenkin pitäen kirkkaimpana mielessä että yksin Jeesuksen Kristuksen ansion takia, on synnit anteeksi annettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä
        Kaikilla meillä on ristimme kannettavana, kuitenkin sen eron kanssa mikä on luonnollista ja mikä luonnotonta, uskova ei vaella synnissä!

        Mutta siinä se salaisuus onkin, kun sinä uskot, ja teet syntiä, niin siitä se synnin tunto tuleekin, että uskova voi näin vaeltaa, siksi on parempi uskoa kuin olla ilman uskoa, vaikka

        Olisikin jonkun lestan mielestä ns. Väärä usko!

        Usko kuitenkin, ja nuhtelee synnistä! Ja se on hyvä asia!ettei tule paatumus, joka tarkoittaa että synnin tunto lakkaa!

        Syntisten takia on vapahtaja kuitenkin tullut maan päälle ja kärsiny, kuollut ja ylösnoussut syntisten edestä, kaikki murheelliset saavat uskoa syntinsä anteeksi!

        Mutta saatana kiusaa niin kovaa ja tekee kaikkensa että ihmiset uskosta luopuisivat!

        Mutta ei synnin takia tule uskosta luopua, vaan uskoa sitä lujemmin!

        Ettei tulisi paatumus! Paatumuksen kautta tulevat vielä hirveämmät synnit!

        Siksi pysytään uskomassa! Ja sen voiman jälkeen kuin meissä on, tehdään parannusta jos mahdollista niin kristittyjen kanssa, säilyttäen niin keskinäinen rakkaus,

        Mutta kuitenkin pitäen kirkkaimpana mielessä että yksin Jeesuksen Kristuksen ansion takia, on synnit anteeksi annettu!

        Jatkan

        Ei ole turhaan sanottu, älkää koskaan uskoa Jeesukseen kieltäkö!

        Uskon kanssa luonnollinen kin synti herättää synnintunnon, kuinka suuri kauhistus on ne synnit uskovalla, jotka saatanasta ovat lähtöisin!

        Siksi ei saa uskosta luopua!

        Saatana kyllä tekee kaikkensa että ihmiset luopuisivat uskosta!

        Koska saatana ei saa täydellistä valtaa ihmisestä niin kauan kuin ihmisessä on sinapin siementäkin pienempi usko, ei sen tarvi olla 100osa siitäkään niin saatana ei saa täydellistä valtaa ihmisestä, vaan uskoo, tuntee synnin synniksi!

        Siksi saatanan joukoilla on viha Jumalan lapsia kohtaan, koska he uskovat, ja sen uskon takia, he tuntevat Jeesuksen mielen, ja tahtovat seurata Jeesuksen jalanjälkiä, ja siitä syttyy suuri viha saatanalla ja hänen orjillaan!


    • Anonyymi

      Taitaa olla saman anonyymin kirjoittamia kaikki, aloitus ja kommentit, tässä avauksessa ja noissa parissa edellisessä. Mitäpä siinä. Itse itsensä kanssa keskustellen.

      Harmillista vaan nuo ikävät kirjoitukset välissä ..
      Yrittääköhän "anonyymi" tarkoituksella provosoida muita lukijoita? Ehkä itseään, hih ..

      • Anonyymi

        En kirjoita ikäviä. Ne on muitten. Paitsi välillä annan raippaa pilkkaajille ja uskon kieltäjille. Muuten olen pyrkinyt pysymään evankeliumissa! Mun viestit tunnistaa huutomerkeistä! Tosin, voi olla että joku muukin käyttää!

        !!!!näitä


      • Anonyymi

        Itse itsensä kanssa keskustellen ei ainakaan polta päreitä ja löytää hyvää seuraa kun jakaa samat arvot ja mielipiteet.!

        Ja noi ei ollu vastauksia vaan jatkoviestejä eli viesti jatkuu viestejä.


      • Anonyymi

        Hihihi vaa hirnuha liikaa jos hihittää voi nielasta kielensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihihi vaa hirnuha liikaa jos hihittää voi nielasta kielensä.

        Siitä se sananlaskukin tulee että Kielikello ku kieli menny kaulaa ja nikottaa siellä hik hik ku kellossa se on tik tik , hik hik ku yrittää pomppaa sieltä pois ..


    • Kiitoksia jumalalle että olet julistanut
      kirjoituksiallasi maallikko saarnajat
      on julistettu kristuksen opetuslapsiksi?

      Sen jälkeen heillä on oikeus antaa kaikki synnit anteeksi?
      Joten kaikki pedofiilit tulkaa tänne niin minä(jeesuksesta
      seuraava) annan teille kaikki syntinne anteeksi joten tapaamme
      paratiisissa?

      • Anonyymi

        Jos he uskovat, ei saarnamies julista syntejä anteeksi, vaan todistaa, se on kuulijan vastuullaa uskooko hän ne anteeksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos he uskovat, ei saarnamies julista syntejä anteeksi, vaan todistaa, se on kuulijan vastuullaa uskooko hän ne anteeksi!

        Me olemme kaikki yhtä todistajien joukkoa.

        Joka uskoo hän pelastuu!


      • Anonyymi

        Ensikädessä minä olen vastuussa omista synneistäni enkä pedofiilin synneistä!

        Jos hän voi pedofiilina uskoa Jumalan pojan päälle, niin siinä kyllä taitaa olla pieni ristiriita, jos hän taitaa Jumalan silmäteriä murhata ja Jumalaa rakastaa samaan aikaan, ei,

        Vaan kyllä pedofilia on perkeleestä ja saatanasta lähtöisin!

        Mutta täällä keskustelin evankeliumin uskomisesta. Pedofiliasta voit keskustella toisessa avauksessa.

        Pedofilia tulee vihasta Jumalaa kohtaan, mutta
        Niin Jumalansanan opettaa rakastamaan Jumalaa.

        Joka uskossa lujana pysyy ei hän taida synnissä vaeltaa vaan rakastaa Isää ja poikaa!

        Pukee päällensä uskon kilven joka on Jeesus Kristus joka sotii saatanan ja perkeleiden henkivaltoja vastaan! Ja ei vaella heidän tahtonsa jälkeen!

        Vaan uskon jälkeen kuuliaisuudessa parannukseen Jeesuksessa Kristuksessa! Jossa ei yhtäkään puutosta pidä oleman eikä laittajalla kannetta hänen päällensä! Vaan uskon kautta iankaikkinen elämä Kristuksessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensikädessä minä olen vastuussa omista synneistäni enkä pedofiilin synneistä!

        Jos hän voi pedofiilina uskoa Jumalan pojan päälle, niin siinä kyllä taitaa olla pieni ristiriita, jos hän taitaa Jumalan silmäteriä murhata ja Jumalaa rakastaa samaan aikaan, ei,

        Vaan kyllä pedofilia on perkeleestä ja saatanasta lähtöisin!

        Mutta täällä keskustelin evankeliumin uskomisesta. Pedofiliasta voit keskustella toisessa avauksessa.

        Pedofilia tulee vihasta Jumalaa kohtaan, mutta
        Niin Jumalansanan opettaa rakastamaan Jumalaa.

        Joka uskossa lujana pysyy ei hän taida synnissä vaeltaa vaan rakastaa Isää ja poikaa!

        Pukee päällensä uskon kilven joka on Jeesus Kristus joka sotii saatanan ja perkeleiden henkivaltoja vastaan! Ja ei vaella heidän tahtonsa jälkeen!

        Vaan uskon jälkeen kuuliaisuudessa parannukseen Jeesuksessa Kristuksessa! Jossa ei yhtäkään puutosta pidä oleman eikä laittajalla kannetta hänen päällensä! Vaan uskon kautta iankaikkinen elämä Kristuksessa!

        Jeesus oli pedofiili, sekaantui lapsiin. Onneksi Judas lopulta antoi ilmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensikädessä minä olen vastuussa omista synneistäni enkä pedofiilin synneistä!

        Jos hän voi pedofiilina uskoa Jumalan pojan päälle, niin siinä kyllä taitaa olla pieni ristiriita, jos hän taitaa Jumalan silmäteriä murhata ja Jumalaa rakastaa samaan aikaan, ei,

        Vaan kyllä pedofilia on perkeleestä ja saatanasta lähtöisin!

        Mutta täällä keskustelin evankeliumin uskomisesta. Pedofiliasta voit keskustella toisessa avauksessa.

        Pedofilia tulee vihasta Jumalaa kohtaan, mutta
        Niin Jumalansanan opettaa rakastamaan Jumalaa.

        Joka uskossa lujana pysyy ei hän taida synnissä vaeltaa vaan rakastaa Isää ja poikaa!

        Pukee päällensä uskon kilven joka on Jeesus Kristus joka sotii saatanan ja perkeleiden henkivaltoja vastaan! Ja ei vaella heidän tahtonsa jälkeen!

        Vaan uskon jälkeen kuuliaisuudessa parannukseen Jeesuksessa Kristuksessa! Jossa ei yhtäkään puutosta pidä oleman eikä laittajalla kannetta hänen päällensä! Vaan uskon kautta iankaikkinen elämä Kristuksessa!

        Jatkan vielä!

        Pedofiilit ovat susia lampaiden vaatteissa!
        Heidän tekonsa todistavat heidän uskonsa puolesta, joka on omanvanhurskauden suossa ja saatanan liivassa mädännyt sekasotku! Kyllä he taitavat parannusta tehdä,

        Heidän parannuksensa kuuluu näin, anteeksi Jumala kuin tappoin sinun viattomia lapsiasi, mutta minä kadun ja haluan saada synnit anteeksi! Siinä on se salaisuus, hän haluaa saada, mutta ei usko! Uskosta osattomat vaeltavat saastaisissa teoissa!

        Ilman uskoa sinä olet saatanan orja ja teet tekoja joita saatana laittaa sinut tekemään!

        Ilman uskoa olet kuin helisevä vaski ja tyhjiä sanoja tuulessa, sanoja ilman voimaa parannukseen!

        Ilman uskoa et voi sotia saatanan henkivaltoja vastaan!

        Siksi on susia lampaiden vaatteissa! He ovat kristittyjä olevinansa, mutta heiltä puuttuu usko, ja turvaavat omiin töihinsä ja omaan parannukseensa! Saatana kiusaa näitä omanvanhurskauden palvelijoita mitä hirveimmillä synneillä ja Jumalan edessä kauhistuksilla!

        Ja sen takia täytyy puhua ihmisille uskosta näinä päivinä kuin synnin mitta lähentelee huippuansa ja Jumalan kärsivällisyys alkaa pian loppumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli pedofiili, sekaantui lapsiin. Onneksi Judas lopulta antoi ilmi.

        Juudas oli se mies, joka hirtti itsensä, kun hän ymmärsi että oli juuri kavaltanut hänen vapahtajansa ja hänen (Juudaksen)toivonsa iankaikkiseen elämään!

        Juudas oli se mies, joka ei löytänyt enään toivoa taivaaseen eikä helvettiin!

        Ja hän hirtti itsensä!

        Ja se on kaikkien palkka jotka uskosta Herraan Jeesukseen Kristukseen luopuvat,

        He tulevat kuolemaan saatanan kautta,

        Ilman uskoa olet saatanan vanki, ja saat saman palkan kuin Juudas,

        Ei saatanan orjilla ole hyvä osa, vaan murhe ja suru, ja masennus, ja kaikkinainen epätoivo, ja ahdistus, ja kuoleman pelko, ja iankaikkinen kadotus!

        Mutta jotka uskovat Jumalan pojan päälle, he uskovat elämänsä kalliolle, jonka ei pidä kukistuman, vaan synnit on anteeksi annettu iankaikkisesti, mitkä on maassa päästetty ovat myös taivaassa päästetty, jumalanlapset saavat tuntea jo maan päällä kuinka herra on suloinen kuin synnin velka on pois pyyhitty ja synnit on anteeksi annettu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juudas oli se mies, joka hirtti itsensä, kun hän ymmärsi että oli juuri kavaltanut hänen vapahtajansa ja hänen (Juudaksen)toivonsa iankaikkiseen elämään!

        Juudas oli se mies, joka ei löytänyt enään toivoa taivaaseen eikä helvettiin!

        Ja hän hirtti itsensä!

        Ja se on kaikkien palkka jotka uskosta Herraan Jeesukseen Kristukseen luopuvat,

        He tulevat kuolemaan saatanan kautta,

        Ilman uskoa olet saatanan vanki, ja saat saman palkan kuin Juudas,

        Ei saatanan orjilla ole hyvä osa, vaan murhe ja suru, ja masennus, ja kaikkinainen epätoivo, ja ahdistus, ja kuoleman pelko, ja iankaikkinen kadotus!

        Mutta jotka uskovat Jumalan pojan päälle, he uskovat elämänsä kalliolle, jonka ei pidä kukistuman, vaan synnit on anteeksi annettu iankaikkisesti, mitkä on maassa päästetty ovat myös taivaassa päästetty, jumalanlapset saavat tuntea jo maan päällä kuinka herra on suloinen kuin synnin velka on pois pyyhitty ja synnit on anteeksi annettu!

        Kyllä täytyy kuitenkin tunnustaa, että mä tulen itsekin syntiseksi kuin muille saarnaan, koska ei ole ketään joka olisi syntejä anteeksi valmiina saarnaamaan, kun ei ole yhtäkään ystävää, niin silloin täytyy vain turvata siihen sanaan,
        Jeesus Kristus on jo sovittanut ristinpuulla kaikki synnit ja siihen täytyy vain uskoa kun ei ole muuta pelastuksen toivoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos he uskovat, ei saarnamies julista syntejä anteeksi, vaan todistaa, se on kuulijan vastuullaa uskooko hän ne anteeksi!

        Julista tai todista.

        Tarvitaanko todistajaksi esikoislestadiolainen?

        Esikoislestadiolainen oppi opettaa niin, että pitää olla Esikoislestadiolaiset ry hyväksymä henkilö, jotta voi synnit todistaa syntiselle katuvalle anteeksi annetuiksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Onko se oikein??? !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme kaikki yhtä todistajien joukkoa.

        Joka uskoo hän pelastuu!

        "Me olemme kaikki yhtä todistajien joukkoa.

        Joka uskoo hän pelastuu!"


        Ketkä te?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Me olemme kaikki yhtä todistajien joukkoa.

        Joka uskoo hän pelastuu!"


        Ketkä te?

        Uskovaiset tietenkin! Typerä kysymys! Mutta vastasin kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julista tai todista.

        Tarvitaanko todistajaksi esikoislestadiolainen?

        Esikoislestadiolainen oppi opettaa niin, että pitää olla Esikoislestadiolaiset ry hyväksymä henkilö, jotta voi synnit todistaa syntiselle katuvalle anteeksi annetuiksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Onko se oikein??? !!!

        Edelleen hän todistaa siitä mihin itse uskoo, kuulijan vastuulla on uskooko hän itse!

        Kätten päälle panemisen armolahjaan liittyy se että miksi pitää olla tietty kristitty jolla on todistus.

        Mutta usko on sinun omalla vastuullasi!

        Ei kukaan voi sinulle uskoa antaa vaikka kuinka laskisi kättä tai kättä pidempää päällesi!

        Koko ripin ja kätten päälle panemisen merkitys on turha jos sinulla ei ole uskoa!

        Koska siitä tulee teko muuten, ja sitä kautta omaavanhurskautta!

        Siksi koko kristillisyys lähtee siitä, että me ensiksi uskomme että Jeesus Kristus on sovittanut meidän synnit ristin puulla! Ja kun sen uskot, silloin sinun tuntosi herää, ja siitä syttyy halu tehdä parannusta muiden uskovien kanssa, mutta jos et tarvi sitä parannusta, ja olen iloinen ja vapaa, niin ole, en minä ainakaan kiellä sinun uskoasi!

        Mutta minun täytyy tunnustaa, vaikka uskonnon että Jeesus Kristus on sovittanut kaikki syntini jo Golgatan ristillä eikä tarvita mitään uutta sovitusta, niin silti minulla on halu, että olisi voimaa vielä parannusta tehdä kristittyjen kanssa, mutta, toistaiseksi olen tyytynyt tähän uskoon!

        Ihmettelen miksi mua tenttaat, koska sanoin heti aluksi että en käy aktiivisesti seuroissa, en ole käynyt vuosiin. Mutta uskon silti olevani eslesta, koska uskon vaa, mitä se sulle kuuluu muutenkaan. Mulla on oma elämä.


    • Anonyymi

      Rukous on kristityn hengittämistä. On kuitenkin muistettava, että murhekkin kuuluu kristityn elämään. Murhe omista synneistä ja ilo Kristuksessa Jeesuksessa lahjaksi saamastamme syntien anteeksiantamuksesta ja iankaikkisesta elämästä.

      Avauksen alkuosa on Herramme Jeesuksen opettamasta rukouksesta. Merkittävää on, että rukoilemme JUMALAN TAHDON tapahtumista. Monikin rukoilee oman tahtonsa tapahtumista. (Onpa ryhmiä joilla on tapana käskyttää Jeesusta kun heidän rekeensä valjastettua hevosta, luvataan Jeesuksen nimissä esiintyen henkilöiden paranemista ja kaikkea menestystä).

      Jeesus opettaa meitä tärkeimmissä asioissa, että kaikki mitä armossasi minulle annatkin, tapahtukoon tämä kaikki sinun tahtosi mukaisesti. Jumala on kaikkivaltias, hän antaa sen minkä HÄN tahtoo. Hänen tahtonsa on, että otamme vastaan hänet. Jeesuksessa Kristuksessa on tarjona kaikki mitä ihminen tarvitsee, tässä elämässään ja tulevassa elämässä.

      Kunnia Jumalalle!

      Ihmismieli on sellainen, että hän ajattelee Jumalan toteuttavan ihmisen oman tahdon, kun riittävän sitkeästi joka päivä rukoilee. Ikäänkuin ihminen olisi ansainnut tulla kuulluksi ja Jumalan olisi toteutettava ihmisen tahto lopulta.

      Näistä syistä Jeesus on rukousopetuksessaan opettanut tämän tärkeän osan rukousta, TAPAHTUKOON SINUN TAHTOSI!

    • Anonyymi

      Mä en rukoile ku Suomen puolesta. muhameddilaiset saavat rukoilla itse maansa puolesta jos muhamed taitaa heittää auttaa.

      Sama koskee muitakin vääriä opintuulia.

      Siksi rukoilen vain Suomen puolesta. He vääränuskon tunnustajat saavat rukoilla omaa eksytyksen henkeänsä ja katsoa jos hän taitaa heitä auttaa. Ja sen jälkeen paeta turvapaikanhakijana Suomeen kun omassa maassa menee niin huonosti, käännyttämään suomalaisiakin väärään uskoon, niin että Suomestakin siunaus pois otettaisiin.

      Mutta mä rukoilen Suomen puolesta voitte olla huoletta, kyllä Jumala kuulee. Suomalaiset eivät eksy muhamedin eikä paavin saastaan vaan pysyvät puhtaassa ja kirkkaassa Kristuksen evankeliumissa!

      Kyllä muutkin saavat rukoilla. Tarkoitin vaan että mä ainakin rukoilen jos ei muut jaksa.

    • Anonyymi

      Raamatussa kirjoitetaan tyhjien sanojen merkityksestä. On inhimillistä että me haluamme, toivomme ja uskomme sitä ja tätä, mutta rukoileminen tarkoittaa ihan päinvastaista eli todellisuuden kohtaamista - päivä kerrallaan, kuten on myös kirjoitettu. Teoillamme me voimme vaikuttaa siihen mitä vastaan tulee. Elää voi aivan hyvin ilman Raamattuakin, mutta tämä on vastaus sen viitekehyksessä.

    • Tilasin itselleni mooseksen 6. ja 7s kirja.
      Otan sieltä raamatun lauseita joilla voin
      vastata kaikkii raamattu aiheisiin väittämiin?

      • Anonyymi

        Anna palaa vaa. Vastaan ilomielin vaikka en aktiivi lesta olekaan, mutta henkisesti läsnä kuitenkin.

        Roustaan sut maanrakoon.

        Et voi sotia uskoa vastaan, koska koko Raamatun ydinsanoma on usko Herraan Jeesukseen ja mun puheet pyörii kaikki uskon ja Jeesuksen ympärillä. Sul ei oo mitään toivoa voittaa tätä keskustelua.

        Parempi kun myönnät häviösi vaan ja katselet ristinpuulle sinäkin, siellä se viaton Jumalan poika on sinunkin syntiesi takia ristille naulattuna riippunu.

        Ei ole mitään muuta.

        Mihamedit ja paavit voi vaan vetää WC pöntöstä alas.


      • Anonyymi

        Miksi väärennökset kiinnostavat sinua? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi väärennökset kiinnostavat sinua? 🤔

        Ei kiinnosta mikään muu, kun ei tarvisi olla saatanan orja, vaan saisi olla aina vapaa Jumalanlapsi.

        Siksi olen kiinnostunut Kristin uskosta. Koska Jumalanpojassa on vapaus.!

        Kummalle vastasit?

        Aseman väärennöksistä en osaa tarkemmin sanoa, hän on varmasti oikea Mooseksen opetuslapsi,
        Itse pysyn lähinnä Kristuksen evankeliumissa,
        Mitä nyt silloin tällöin annan vähän remmiä/vitsaa uskon kieltäjille.

        Usko pitää tunnon hereillä.

        Jos kadotat synnintunnon niin pikkuhiljaa saatana vie syvemmälle ja syvemmälle syntielämään. Kunnes lopulta olet täysi saatanan orja.

        Jeesus kutsuu vielää uskon kautta kaikkia vapauteen! Jeesus on itse vapaus! Synnin ja kuoleman orjuudesta on Jeesus tullut meitä vapauttamaan eli saatanan orjuudesta!

        En tiedä miksi saatanaa ei heitetä vain helvettiin,niin ihmiset saisi olla vapaita, mutta Jumalalla on siinä joku tarkoitus mitä en ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta mikään muu, kun ei tarvisi olla saatanan orja, vaan saisi olla aina vapaa Jumalanlapsi.

        Siksi olen kiinnostunut Kristin uskosta. Koska Jumalanpojassa on vapaus.!

        Kummalle vastasit?

        Aseman väärennöksistä en osaa tarkemmin sanoa, hän on varmasti oikea Mooseksen opetuslapsi,
        Itse pysyn lähinnä Kristuksen evankeliumissa,
        Mitä nyt silloin tällöin annan vähän remmiä/vitsaa uskon kieltäjille.

        Usko pitää tunnon hereillä.

        Jos kadotat synnintunnon niin pikkuhiljaa saatana vie syvemmälle ja syvemmälle syntielämään. Kunnes lopulta olet täysi saatanan orja.

        Jeesus kutsuu vielää uskon kautta kaikkia vapauteen! Jeesus on itse vapaus! Synnin ja kuoleman orjuudesta on Jeesus tullut meitä vapauttamaan eli saatanan orjuudesta!

        En tiedä miksi saatanaa ei heitetä vain helvettiin,niin ihmiset saisi olla vapaita, mutta Jumalalla on siinä joku tarkoitus mitä en ymmärrä.

        Jatkan

        Mä oon muutenki niin vapaa kasvatuksen saanu ja tottunu menee omia teitä, et mitä tommonen (saatana)ruma vanha kyrpä yrittää mua määräillä mitä (syntiä) mun pitää tehdä! Uskon Jeesukseen vaikka pelkästään saatanan kiusaksi, koska mua ei tommonen vanha haiseva kyrpä määräile. Menen minne huvittaa. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan

        Mä oon muutenki niin vapaa kasvatuksen saanu ja tottunu menee omia teitä, et mitä tommonen (saatana)ruma vanha kyrpä yrittää mua määräillä mitä (syntiä) mun pitää tehdä! Uskon Jeesukseen vaikka pelkästään saatanan kiusaksi, koska mua ei tommonen vanha haiseva kyrpä määräile. Menen minne huvittaa. Piste.

        Jatkan
        Tiivistettynä:

        Saatana on vanha haiseva kyrpä!

        Vs

        Jeesus joka on vapaus!

        Kumman valitset?

        Itse haluan ainaki olla vapaa. Ja omistaa oman tahdon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe