Et kehtaisi seistä vierelläni!
Vai kehtaisitko?
naiselle mieheltä
Et sä kehtaisi kumminkään
62
1383
Vastaukset
- Anonyymi
Helposti mitään ongelmaa😉
- Anonyymi
Helppo se on täällä.🙄
- Anonyymi
Kehtaisin aina ja loppuelämäni. Katsoisin myös sinua, niin että kenellekään ei jäisi epäselväksi mitä tunnen 💗
- Anonyymi
Tottakai kehtaisin ja olenkin ollut jo vierelläsi m-mies.
- Anonyymi
Seisottaisko me kassajonossa vierekkäin? Eihän tuo ole millään lailla ongelma. Sä et varmaan kehtais puhua mulle sanaakaan, vaan seisottasit ja katselisit ihan muualle.
- Anonyymi
Olin tänään kassajonossa. Ei häntä (mies) näkynyt/sivusta
- Anonyymi
Oletko läski, vai miksi tuollainen tulee mieleen?
- Anonyymi
Miksi kehtaisin? Ku en tiedä, kuka olet, siksi kysyn.
- Anonyymi
Stand by me
- Anonyymi
Kyllä kehtaisin miksen kehtaisi? Samallalailla kai minä saan ihmisille puhua niin kuin muutkin ja olenhan minä sinulle jo puhunut jos hän olet. 🙂
- Anonyymi
Täytyy kyllä myöntää että kyseinen nainen on ollut vierelläni.
On ollut ainakin yksi julkinentilaisuus, (eivät ollut häät).
Kivaa iltaa kyseiselle naiselle, hyvä pistää tänne ei meinaan varmasti löydä täältä.
- Anonyymi
Tän on pakko olla provo.
- Anonyymi
Aloituksenko?
- Anonyymi
Kyllä mä kehtaisin seistä M-miehen vieressä. Tietty olettaen että vaimonsa ei pönötä toisella puolella käsikynkässä..😅
TEE- Anonyymi
Nyt on trollimiehellä taas uusi twisti tarinassa, mutta tämä vedätys kelvannee sopi kirjaimet omiin luuloharhoihin tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on trollimiehellä taas uusi twisti tarinassa, mutta tämä vedätys kelvannee sopi kirjaimet omiin luuloharhoihin tai ei.
Voi sinä päästäs kipeä.
- Anonyymi
Vaimo ja jalkavaimo....
- Anonyymi
Juu ei ollut M tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo ja jalkavaimo....
Missä sä jalkavaimon näät?😂
TEE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinä päästäs kipeä.
Anteeksi ihan kamalasti jos jotain nyt torppasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo ja jalkavaimo....
Miten minusta tuntuu, että nämä sinun ns radiolähetykset kuuluu täysin tyhjää seinää vasten ja etpä voisi tuoda enää selkeämmin esiin, että mitä yrität, missä kohtaa yrität, mihin yrität uskoa, kenestä yrität tarinoida, mutta se, että miksi näin teet on epäselvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo ja jalkavaimo....
Jaha, tiedän, jussin
- Anonyymi
Mistä sä tuollaista keksit? Kehtaisin suudella sua kaikkien edessä. Haluaisin suudella sua kaikkien edessä :)
- Anonyymi
Minä kyllä punastuisin.😊
- Anonyymi
En mä sua halua
- Anonyymi
Minä kehtaisin seisoa mun hänen vierellään. Pakkohan se alttarilla olisi 💍🤵👰
- Anonyymi
😍❤👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😍❤👍
🙂😁
Ja sitten poistoista, kylläpitää päteä !!!
Mitähän siinäkin muka oli että piti poistaa.
En minä nyt mitään niin erikoista siihekirjoittanut.
Jonkun vain piti päteä. 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙂😁
Ja sitten poistoista, kylläpitää päteä !!!
Mitähän siinäkin muka oli että piti poistaa.
En minä nyt mitään niin erikoista siihekirjoittanut.
Jonkun vain piti päteä. 🤣Näin sen poistetun tekstin. Sehän oli ihan neutraali, ei edes viitannut kehenkään henkilöihin. Todettiin vain sen olevan totta, että häissä ollaan vierekkäin. Todella outoa, että se hävisi kun ala-arvoiset törkyjutut eivät häviä, vaikka kuinka ilmoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sen poistetun tekstin. Sehän oli ihan neutraali, ei edes viitannut kehenkään henkilöihin. Todettiin vain sen olevan totta, että häissä ollaan vierekkäin. Todella outoa, että se hävisi kun ala-arvoiset törkyjutut eivät häviä, vaikka kuinka ilmoittaa.
Näinhän se oli.
Se on kyllä kumma ette se törkyjutut katoa vaikka niiden kyllä kaiken järjen mukaan pitäisi .
- Anonyymi
Mun kohdalla menis toisinpäin, ei kukaan mies kehtaa mun näköisen naisen vieressä seistä😉
- Anonyymi
Miksi en kehtaisi? Luulisin että se olisi juuri toisinpäin, sinä et kehtaisi. Onko sinulla vääristynyt minäkuva vai mistä tässä nyt on oikein kyse?
- Anonyymi
En yhtä korkealla mutta ylpeästi.
- Anonyymi
Kuulostaa nyt hyvinkin siltä että sinä et itse kehtaa ottaa häntä vierellesi.
- Anonyymi
Lapissa jos joku kysyy kehtaakko niin siihen ei voi sanoa en..
- Anonyymi
Miksi ajattelet ettei? Avaa tätä
- Anonyymi
Kehtaisin, rakkaus on tärkeintä elämässä 🔥❤️🔥
- Anonyymi
Tottakai kehtaisin olet niin rakas mulle. 😍
- Anonyymi
Toivoisin hänenkin ajattelevan noin. Muutoin olen hukassa.
- Anonyymi
Kyl mä sen yhden kanssa. Ihmisiähän me kumpikin olemme.
- Anonyymi
Tämä on kiva kysymys?? Todella arkaluonteinen ja ehkä todellinen ongelma. Varmasti molempia koskettava asia, mutta yleensä nainen saattaisi olla hyvin kaunis ja nuorekas. Miehen tapauksessa saattaisi esimerkiksi pukeutuminen häiritä naista,tai kova äänisyys ym. Kyse on itseluottamuksesta, uskalluksesta olla oma itsensä, muiden ajatuksia miettimättä. Kaunis nainen on ylpeyden aihe, mies voi korottaa rintaa ja katsella itsevarmasti muita,nainen taas joutuu kulkemaan allapäin, kova ääninen mies on epäkohtelias ja moukkamainen. Silloin kun rakastaa toista, haluaa katsoa kasvoihin, ei edes huomaa eikä kiinnitä huomiota muihin ihmisiin. Ja usein ajan kanssa tottuu naisensa kauneuteen, suhtautuu siihen ihailevasti ja uskaltaa seisoa ylpeänä.
https://youtu.be/85-6Ls4XBxg - Anonyymi
Samaa oon miettiny yhdestä.
- Anonyymi
No pokkaa se tietenki vaatisi kun ei taideta tosiaan olla ihan se ilmeisin pari. Ulkoiselle epäsuhdalle kyllä löydetään monenmoista selitystä. Siinäpähän on sitten jutun juurta kylillä. Ja naimanäöllistenkö sitten ajatellaan sitten olevan yhdessä vain tuon ulkoisen takia.
- Anonyymi
Hän tietää että kehtaisin, on nähnyt sen silmistäni ihaillessani häntä ja olen kulkenut hänen vierellään useamman kerran. Ja itse tiedän että hän kehtaa kulkea kanssani ja seistä rinnallani. Kun olemme yhdessä kaikki muu häviää helposti.
- Anonyymi
Olipa kaunis vastaus, tähän on helppo yhtyä. ♥️
En kyllä näe hänessä mitään hävettävää. En ole ulkoisesti itse hänen tasollaan, ja koen hänet komeaksi ja viehättäväksi. Jos kelpaan hänelle, minulla ei ole ongelmaa, ja voisin silmää räpäyttämättä julkisesti halailla ja pussaillakin. Hän on törkeä, ei muut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kaunis vastaus, tähän on helppo yhtyä. ♥️
En kyllä näe hänessä mitään hävettävää. En ole ulkoisesti itse hänen tasollaan, ja koen hänet komeaksi ja viehättäväksi. Jos kelpaan hänelle, minulla ei ole ongelmaa, ja voisin silmää räpäyttämättä julkisesti halailla ja pussaillakin. Hän on törkeä, ei muut.Hah hah… siis tÄrkeä.
- Anonyymi
Tosiaankin näinhän on muu porukka häviää ympäriltä, vaikka ovatkin siinä samoilla paikoilla.
Sitä niinkuin sulkee kaikki muut sen kehän ulkopuolelle, ja on kahden hänen kanssaan.
On totta että olen kulkenut joitakin kertoja hänen rinnallaan.
Hän on siis nainen, minä mies.
Mutta tarkoitin aloituksellani sitä ettei hän enään ehkä kehtaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaankin näinhän on muu porukka häviää ympäriltä, vaikka ovatkin siinä samoilla paikoilla.
Sitä niinkuin sulkee kaikki muut sen kehän ulkopuolelle, ja on kahden hänen kanssaan.
On totta että olen kulkenut joitakin kertoja hänen rinnallaan.
Hän on siis nainen, minä mies.
Mutta tarkoitin aloituksellani sitä ettei hän enään ehkä kehtaa?Miksi ei kehtaisi?
- Anonyymi
Kummallista, jos tuollaista edes tarvii epäillä.
- Anonyymi
Kumpaan minusta se että miehet ajattelee kaipauksen kohteen ajattelevan itsestään noin. Eiköhän tuo kerro vaan siitä kun tähän vastaavat mitä itse ajattelevat siitä naisesta. Pitävät itseään parempina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpaan minusta se että miehet ajattelee kaipauksen kohteen ajattelevan itsestään noin. Eiköhän tuo kerro vaan siitä kun tähän vastaavat mitä itse ajattelevat siitä naisesta. Pitävät itseään parempina.
Kummempaa siis **
- Anonyymi
Vaikka koko loppuelämän.
- Anonyymi
Olen kertonut monta kertaa jo miten ylpeä olisin vierelläsi, miksi et usko?
- Anonyymi
Jos molemminpuoleisesta rakkkaudesta kyse niin tuollaisia ei tarvitse miettiä. Hän kyllä kehtaa seisoa ja kulkea rinnallasi mihin ikinä menettekin.
- Anonyymi
Joskus miehenä tuntenut pakahtuvaa rakkautta ja ylpeyttä naisen kanssa keskustellessa. Se tunne kun haluaisi juttelun lomassa valutella kauniita hiuksia sormien lomitse ja koskettaa kauniita kasvoja omillaan.
https://youtu.be/Y5Kk5qP5efg - Anonyymi
Jos löytyy kemiaa ja on ihastunut on silmissä valloittava persoona niin tottakai jokapaikassa olisin ylpeä hänen vierellään.
- Anonyymi
Olen liian lihava enää seksisuhteeseen. 20v vielä kitumista.
- Anonyymi
Miks pitäis seistä, istutaan mieluummin
- Anonyymi
Siis Pride-marssissa ?
- Anonyymi
Olen kyllä ihan hetero, tiedät sen varmasti.
- Anonyymi
En jaksa lukea kommentteja, mutta tuo kehtaamattomuus kertoisi vain sen toisen erittäin huonosta itsetunnosta. Minä kehtaan olla julkisesta kaikkien kanssa, joidenka seurassa haluan olla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110974
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421574Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892