Viejänä toimivat naiset - tanssilavoilla.

Anonyymi

Uusin ilmiö lavatanssikulttuurissa on viejänaiset! Kirjoittamattomana sääntönä lavoilla on ollut se että jos kukaan mies ei tule hakemaan, voi sen jälkeen tyttöparissa tanssia oheiset pari tanssia.
Nyt nämä vientikursseilla käyneet naiset eivät edes odota miesten hakevan, vaan lähtevät heti soiton alkaessa, samanaikaisesti miesten kanssa, hakemaan toisia naisia tanssimaan. Eikä vain kerran tai kaksi vaan suurimman osan illasta. Tälläinen käytös on todella ärsyttävää, epäkohteliasta. Herää kysymys/epäillys, mikä näissä viejänaisissa on vikana, kun ei miehen sylissäolo ja vienti tansseissa kelpaa. Ollaanko olevinaan niin hyviä tanssijoita ettei miehen vienti kelpaa vai ovatko viejänaiset fyysisesti kiinnostuneina muista naisista?

Eikä tarvitse viejänaisten- ja myös heidän vakituisten naispuolisten tanssipartneriensa ihmetellä, miksi miesten haut vähenee!

22

891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä näin jännää tulee seuraavaksi?

    • Anonyymi

      Nykyään ei voi olettaa ulkoisesti kuka on nainen ja kuka mies. Se on pelkkä ilmoitusasia kumpi haluaa olla.

    • Anonyymi

      Viejänaiset jotka eivät ole miehille seuraajia ovat kohtuu usein lesboja.

      Anna kaikkien kukkien kukkia ja siedä erilaisuutta.

      Uusimman tiedon mukaan sukupuolisuus on monikirjava ja monimutkainen asia.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Voe hel..ti mitä touhua. Ei ihme että tanssilavakulttuuri on alalamäessä.

    • Anonyymi

      Vientiin on kurssitettu naisia juurikin siksi että jokaisella lavalla on aina naisia enemmän ja siksi kaikki ei edes pääsisi ilman näitä viejänaisia tanssimaan. Toki saattaa olla niin että edelleenkään ei kaikki naiset tule edes sitä yhtä kertaa haetuksi.
      Nykyään esim minua ei kukaan hae, ikäni ja se että en tanssi ka-tansseja ulkonäkö suojelee hakijoilta ainakin asuinpaikkakunnallani.
      Onneksi ei sentään ole kielletty menemästä esiintyjää kuuntelemaan......vielä........pitkiä katseita kyllä saan muilta, mutta minua ei heidän katseensa eikä mielipiteensä kiinnosta. Jos miehet on niin rajoittuneita mänttejä että eivät uskalla tuntematonta hakea niin se on heidän päänsärkynsä.

    • Anonyymi

      Naiset ovat satsanneet standardi-kuvioihin ja lajinomaiseen vientiseuraamiseen lajinmukaisessa tanssiasennossa niin sievoisia summia, että itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismiehet havaitessaan tanssivat mieluummin keskinään!

    • Anonyymi

      Painu nyt helv...tiin standardikuvioittesi kanssa, se ei liity tähän mitenkään.

      • Anonyymi

        No miksi erikoismiehet on niin nyreissään? Niin juuri kyllä ne vaan liittyy standardi-kuviot nimenomaan tähän!


      • Anonyymi

        Tuo standardikuviomäntti on joku peräkammarin juntti joka ei edes uskalla mennä sinne lavalle. Koluaa vaan nettiä ja sieltä löytämiensä juttujen perusteella keksii näitä tuotoksiaan. Jo kirjoitusasu ja saman pask***n jatkuva suoltaminen ja vastaavat typerät aloitukset mitä on tehnyt pilvin pimein kertoo että ei ole kaikki inkkarit kanootissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo standardikuviomäntti on joku peräkammarin juntti joka ei edes uskalla mennä sinne lavalle. Koluaa vaan nettiä ja sieltä löytämiensä juttujen perusteella keksii näitä tuotoksiaan. Jo kirjoitusasu ja saman pask***n jatkuva suoltaminen ja vastaavat typerät aloitukset mitä on tehnyt pilvin pimein kertoo että ei ole kaikki inkkarit kanootissa.

        Senkin nuori ja punakka ukko! Ole hiljaa!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niinpä, naiset Suomessa vievät vähän joka sektorilla: Eduskunnassa taitaa enemmistö olla naisia ja hallitus on naisten hallitus, onko siellä yhtään miestä tällä hetkellä kun Pekkaa en osaa pit...

    • Anonyymi

      Moi! Se nyt on vaan niin, että nuo kädenalitanssit aloitti tämän lavatansien alamäen.
      Uusia (miehiä) ei tuohon sirkukseen paljon tule. Vain muutamat innoikkaimat tulevat mukaan. Aina niin virkeät ja rohket naiset ovat keksineet tuohonkin ongelmaan hyvän ja toimivan ratkaisun. Hyvä! Juuri noin pitää toimia jos haluaa päästä tansseissa
      tanssimaan. Nyt (me) miehet avuttomina vikisevät vieressä, kun eivät voi enään tilanteelle mitään. HYVÄ te rohkeat naiset.

      • Anonyymi

        Väärin kirjoitettu: "me miehet avuttomina"

        Piti olla: "me avuttomat miehet"


      • Anonyymi

        Liiallinen naistenhaku ja vapaahaku karkottaa loputkin ukot. Eikös naistentanssit riitä vaiko onko niissä enää miehiä jotka tykkäävät olla haettavissa?


      • Anonyymi

        Juuri näin. Olet aivan oikeassa mutta nämä kädenalipellet eivät vain näe sitä kun minä minä minä.....Miesten tanssiminen meni helpoksi kädenalipelleilyn myötä kun ei tarvitse enää askelia osata senkun vaan teputtaa paikallaan. Naisena en voi sietää moista vientiä ja rukkaset räpsähtää heti kun joku tulee moiselle teputtelulle pokkaamaan, en edes halua opetella niitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Olet aivan oikeassa mutta nämä kädenalipellet eivät vain näe sitä kun minä minä minä.....Miesten tanssiminen meni helpoksi kädenalipelleilyn myötä kun ei tarvitse enää askelia osata senkun vaan teputtaa paikallaan. Naisena en voi sietää moista vientiä ja rukkaset räpsähtää heti kun joku tulee moiselle teputtelulle pokkaamaan, en edes halua opetella niitä!

        Koronasulun jälkeisessä verkkaisessa paluussani tanssiharrastuksen piiriin olen havainnut saman asian, että lavoillakin sillä aikaa häärineet, myös kädenalipelleiksi ryhtyneet itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismiehet ovat saaneet pahaa jälkeä aikaan itsekeksimillään kädenalikuvioilla ja tanssiasennoilla ja vienneillä niihin. Nimittäin useampikin standardi-kuvioihin lajinomaisessa tanssiasennossa lajinmukaisella viennillä satsannut nainen on kadottanut erikoismiesten rääkkäyksessä käsityksensä vasteistakin ja jopa kulloinkin soitettavan musiikin tanssillisesta lajista.


    • Anonyymi

      tanssit ovat tanssimista varten ,kaikki ovat lippunsa maksaneet ja saamennä mitenkä vaan kun viejä ottaa muut huomioon ettei kovin tölvi ketään. itse sanon että usein tansseissa tulee kylmä sellaisiana iltoina jollei ole hakijoita niin kait sitä lämpimiksiin tanssii vaikka naisen kanssa ja se että monet miehet eivät osaa esimerkiksi jenkka,ei masurkkaa eikä polkaa niin naiset tanssii keskenään.
      Tangoon lähtee kaikki puujalatki kun saa tallustella millai vaan.

      • Anonyymi

        Minä osaan, mutta en tarvitse sellaista laktatiivia, joten jätän nämä lajit ummetuksesta kärsivien huviksi!


    • Anonyymi

      Naiselle yhden tanssinparin hinta korkea kun miettii mitä maksaa matkan teko ja lipun hinta ja pääsee 2-4 kertaa illan aikana lattialle.

      • Anonyymi

        Niin on ja sitten jos siihen ilmestyy itsekeksimiensä kuvioittensa erikoismies tanssiriesaksi, niin ei se ainakaan kohota tanssitunnelmaa ainakaan sievoisia summia standardikuvioihin ja lajinmukaiseen vientiseurantaan lajinomaisessa tanssiasennossa jo satsanneitten eikä toistaiseksi vielä satsaamattomien naisten tapauksissa. Vaan kyllä siinä silloin aletaan jo puhua tanssitunnelmien täydellisistä lässähtämisistä.


    • Anonyymi

      Lesbonaiset hoitaa viejänä hommia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe