Mulla on menkat sillo ku mul o rippikoulu. Enkä oikeen haluis et olis menkkoja sillo ku siellä uidaan ja mennään saunaan. Joten pystyykö jos mä kuntoilen ihan sikana siirtää menkkoja. Oon kuullu et mun kavereille ei oo rullu vart puoleen vuoteen menkkoja ja ne on ihan urheilu hullluja. Mut en tiiä toimiiko tää. Onko jollain kokemusta?
Voiko runsaalla liikunnala siirtää menkkoja
Anonyymi
2
148
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sun kaverit on alipainosia niin silloin alhainen paino voi vaikuttaa ettei menkkoja tule.Jos olet normaalipainoinen ja tarkoituksesi ei ole anoreksia niin liikunta ei vaikuta kohdun limakalvon toimintaan.Voithan sä yrittää sitä liikuntaa mutta kyllä ne menkat tulee vaikka kävisit lenkillä.
- Anonyymi
Sun pitäis himoliikkua myös siellä rippikoulussa koska jos lopetat liikunnan kun rippikoulu alkaa niin menkat voi alkaa kun lopetat himoliikkunnan rippikoulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747374Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271958- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus141625- 521578
- 181569
- 101569