Mulla on menkat sillo ku mul o rippikoulu. Enkä oikeen haluis et olis menkkoja sillo ku siellä uidaan ja mennään saunaan. Joten pystyykö jos mä kuntoilen ihan sikana siirtää menkkoja. Oon kuullu et mun kavereille ei oo rullu vart puoleen vuoteen menkkoja ja ne on ihan urheilu hullluja. Mut en tiiä toimiiko tää. Onko jollain kokemusta?
Voiko runsaalla liikunnala siirtää menkkoja
Anonyymi
2
208
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sun kaverit on alipainosia niin silloin alhainen paino voi vaikuttaa ettei menkkoja tule.Jos olet normaalipainoinen ja tarkoituksesi ei ole anoreksia niin liikunta ei vaikuta kohdun limakalvon toimintaan.Voithan sä yrittää sitä liikuntaa mutta kyllä ne menkat tulee vaikka kävisit lenkillä.
- Anonyymi
Sun pitäis himoliikkua myös siellä rippikoulussa koska jos lopetat liikunnan kun rippikoulu alkaa niin menkat voi alkaa kun lopetat himoliikkunnan rippikoulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023827
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482741- 1142559
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392068Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et261638- 271562
- 221368
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?731362Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81301