Paljonko maksaisit 0,4 litran kisatuopista ?

Anonyymi

18

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ravintolakonsernin MM-päivän myyntiennätys tähän asti on 700000 euroa.
      (Sisältänee syötävääkin ?)

SUOMESSA pelattavat jääkiekon MM-kisat ovat olleet merkittävä myynnin lisääjä ravintolakonserni Noho Partnersille.

Kisaviikonloppu voi tuoda yhtiölle ennätysmäisen päivämyynnin, kertoo Nohon toimitusjohtaja Aku Vikström.

Tähän asti Tampereen Nokia Arenan suurin myyntipäivä on ollut 400 000 euroa SM-liigan pudotuspeleissä. Nyt on menty jo ylitse.

– Tähän mennessä yksittäisen MM-päivän myyntiennätys on ollut 700 000 euroa. Se voi mennä viikonloppuna rikki.

• Anonyymi

Ei olisi varaa kisoihin paikan päälle. Kotona kisakatsomossa tuoppi on
      edullinen, loraus kosukkaa sekaan. Kippis ! Suomi on jatkossa.

• Laitoin kossua longeron sekaan raikas maku, pelissä jossa ratkeaa vastustaja huomiseen loppu otteluun

• Anonyymi

Miksi vaivata päätäni moisella? En mene kisoihin. Kaljaa saan lähikapuasta suhteellisen edullisesti, jos kaljaa haluan.

• Anonyymi

Ei miksikään, koska en katso edes moisia kisoja ja koko telkkariohjelmatkin on vain kisojen ympärille ympätty ainakin täksi viikonlopuksi, mistä hitosta me oikein maksetaan jos ei "urheilu" kiinnosta ja kaljaa saa kaupasta ja ihan mitä laatua itse haluaa ja kukkaro kestää.

• Anonyymi

Kisatapahtumista lippu ja ja särpimet päälle on tullut melko arvokasta touhua, kun monesti pelitapahtumien seuraaminen on paikasta riippuen huonoa.
      Mutta se tunnelma on monesti se Suola.

• Jep. Ja vähemmän yritysmyyntiä ja enemmän tavallisia katsojia..

• Anonyymi

Kisoissa on kisahinnat, se joka sinne haluaa on valmis maksamaan.

• Anonyymi

Se on passeli hinta jos halutaan karkottaa kisaturistit lopullisesti joka myös vaikuttaa yleiseen tulevaan turismiin.

• Anonyymi

Jos jääkiekko-ottelussa haluaa juoda yhden tuopin olutta, se on ihan se ja sama maksaako tuoppi vitosen vai kympin.

• Niin, ei kai sinne kukaan oluen takia mene vaan kisojen.
        Hyvä vain, että on sopivan kallista, niin vähemmän keikkuvat siellä perskännissä.

• Anonyymi

Suomessa ei ole ollut koskaan mitään olutkulttuuria, otetaan vaan rahat pois verotuksen kanssa. Keskiräkäolut 9e tuoppi on ryöstämistä …..

• Anonyymi

0,33l tuoppi keskiolutta 3€ 0,4l tuoppi keskiolutta 4€ mutta suomessa on muutenkin sikamaisen kallista alkoholi, rosvojärjestelmä pitää siitä huolen ja itse hankin juomat suomen rajojen ulkopuolelta tai valmistan itse.

• Anonyymi

Hmm, 4 euroa keskarituopista on ihan passeli hinta, ja aina voi jättää ostamatta.

• Anonyymi

No sen mitä siitä pyydetään..

• Anonyymi

Aina olen saanut kuljetettua omat kisaviinani paikan päälle joten hinnoittelu ei häiritse.

• Anonyymi

Onko tämä tiedettä?
      Jos ei, pitäisikö kysyä Valtaojalta

• Anonyymi

Pers`aukisten vanhusten höpinöitä, parempi kun vain pysyttelette poissa kisakatsomoista ihmisiä häiritsemästä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      22
      2424
    2. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      2330
    3. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      189
      1782
    4. Miehelle muistutuksena

Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H
      Ikävä
      84
      929
    5. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      71
      915
    6. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      41
      861
    7. Arvomaailma

Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä
      Sinkut
      262
      856
    8. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      67
      772
    9. Voehan taivahan talikynttilät

Kuumin misu ja haluttavin pipari olet kyllä...Nam nam totean vain 🥰 Oot 🔥♥️🔥
      Ikävä
      37
      724
    Aihe