Paljonko maksaisit 0,4 litran kisatuopista ?

Anonyymi

18

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ravintolakonsernin MM-päivän myyntiennätys tähän asti on 700000 euroa.
      (Sisältänee syötävääkin ?)

SUOMESSA pelattavat jääkiekon MM-kisat ovat olleet merkittävä myynnin lisääjä ravintolakonserni Noho Partnersille.

Kisaviikonloppu voi tuoda yhtiölle ennätysmäisen päivämyynnin, kertoo Nohon toimitusjohtaja Aku Vikström.

Tähän asti Tampereen Nokia Arenan suurin myyntipäivä on ollut 400 000 euroa SM-liigan pudotuspeleissä. Nyt on menty jo ylitse.

– Tähän mennessä yksittäisen MM-päivän myyntiennätys on ollut 700 000 euroa. Se voi mennä viikonloppuna rikki.

• Anonyymi

Ei olisi varaa kisoihin paikan päälle. Kotona kisakatsomossa tuoppi on
      edullinen, loraus kosukkaa sekaan. Kippis ! Suomi on jatkossa.

• Laitoin kossua longeron sekaan raikas maku, pelissä jossa ratkeaa vastustaja huomiseen loppu otteluun

• Anonyymi

Miksi vaivata päätäni moisella? En mene kisoihin. Kaljaa saan lähikapuasta suhteellisen edullisesti, jos kaljaa haluan.

• Anonyymi

Ei miksikään, koska en katso edes moisia kisoja ja koko telkkariohjelmatkin on vain kisojen ympärille ympätty ainakin täksi viikonlopuksi, mistä hitosta me oikein maksetaan jos ei "urheilu" kiinnosta ja kaljaa saa kaupasta ja ihan mitä laatua itse haluaa ja kukkaro kestää.

• Anonyymi

Kisatapahtumista lippu ja ja särpimet päälle on tullut melko arvokasta touhua, kun monesti pelitapahtumien seuraaminen on paikasta riippuen huonoa.
      Mutta se tunnelma on monesti se Suola.

• Jep. Ja vähemmän yritysmyyntiä ja enemmän tavallisia katsojia..

• Anonyymi

Kisoissa on kisahinnat, se joka sinne haluaa on valmis maksamaan.

• Anonyymi

Se on passeli hinta jos halutaan karkottaa kisaturistit lopullisesti joka myös vaikuttaa yleiseen tulevaan turismiin.

• Anonyymi

Jos jääkiekko-ottelussa haluaa juoda yhden tuopin olutta, se on ihan se ja sama maksaako tuoppi vitosen vai kympin.

• Niin, ei kai sinne kukaan oluen takia mene vaan kisojen.
        Hyvä vain, että on sopivan kallista, niin vähemmän keikkuvat siellä perskännissä.

• Anonyymi

Suomessa ei ole ollut koskaan mitään olutkulttuuria, otetaan vaan rahat pois verotuksen kanssa. Keskiräkäolut 9e tuoppi on ryöstämistä …..

• Anonyymi

0,33l tuoppi keskiolutta 3€ 0,4l tuoppi keskiolutta 4€ mutta suomessa on muutenkin sikamaisen kallista alkoholi, rosvojärjestelmä pitää siitä huolen ja itse hankin juomat suomen rajojen ulkopuolelta tai valmistan itse.

• Anonyymi

Hmm, 4 euroa keskarituopista on ihan passeli hinta, ja aina voi jättää ostamatta.

• Anonyymi

No sen mitä siitä pyydetään..

• Anonyymi

Aina olen saanut kuljetettua omat kisaviinani paikan päälle joten hinnoittelu ei häiritse.

• Anonyymi

Onko tämä tiedettä?
      Jos ei, pitäisikö kysyä Valtaojalta

• Anonyymi

Pers`aukisten vanhusten höpinöitä, parempi kun vain pysyttelette poissa kisakatsomoista ihmisiä häiritsemästä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      38
      1930
    2. Taas pedofiliatuomio Haapaveelle

Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot
      Haapavesi
      38
      1491
    3. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      60
      1485
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      171
      1379
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      68
      1229
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1211
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      896
    8. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      58
      848
    9. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      13
      834
    10. Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla

Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee
      Kuhmo
      14
      805
    Aihe