2tahti tt kevari vakuutukset

Anonyymi

Eli mites noi 2 tahti tt kevarien vakuutukset menee esim. kolaritilanteessa, että joutuuko itse maksamaan esim. sairaalakulut jos murtuu vaikka nilkka. Ja onko noissa vakuutuksissa mitä vaaraa kun tt kevari ylittää sen 11kw joka on sallittu.

3

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joo noi 2 tahti tt kevarin vakutuukset on samanlaiset kun 4 tahti tt kevarin.eli lue ne vakuutus ehdot,

• Anonyymi

Pakollinen liikennevakuutus korvaa vastapuolelle kolarissa aiheutetut vahingot jos sinä olet syyllinen kolariin.
      Jos ajat itseksesi vaikka metsään, ihan itse joudut korvaamaan kaiken. Samoin jos ajat kolarin niin itse kustannat omat vauriosi, vakuutus korvaa sen toisen osapuolen vahingot.
      Jos sinulla on omassa pyörässäsi kaskovakuutus, se korvaa sitten ne omat kaluston vauriot myös. Omia terveyskuluja ei taida vakuutukset korvata lainkaan.

Ei siinä vakuutuksessa vaaraa ole, kyllä ne yhtiöissä tietää millaista pyörää vakuutat, sikäli kun se on ihan rehellisesti täystehoinen paperienkin mukaan.

Mutta jos olet virittänyt alle 11 kW koneesta tehokkaamman ja vakuutat sen kuitenkin A1:nä niin sitten voit olla vaikeuksissa jos se selviää kolarin yhteydessä.
      Samoin jos ajat A1-kortilla kolarin virallisesti täystehoisella pyörällä niin siinäkin saattaa vakuutusyhtiöllä olla jotain huomautettavaa. Poliisilla ainakin.

• Anonyymi

Liikennevakuutus korvaa henkilövahingot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      75
      1101
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      547
    Aihe