Eli mites noi 2 tahti tt kevarien vakuutukset menee esim. kolaritilanteessa, että joutuuko itse maksamaan esim. sairaalakulut jos murtuu vaikka nilkka. Ja onko noissa vakuutuksissa mitä vaaraa kun tt kevari ylittää sen 11kw joka on sallittu.
2tahti tt kevari vakuutukset
3
252
Vastaukset
- Anonyymi
joo noi 2 tahti tt kevarin vakutuukset on samanlaiset kun 4 tahti tt kevarin.eli lue ne vakuutus ehdot,
- Anonyymi
Pakollinen liikennevakuutus korvaa vastapuolelle kolarissa aiheutetut vahingot jos sinä olet syyllinen kolariin.
Jos ajat itseksesi vaikka metsään, ihan itse joudut korvaamaan kaiken. Samoin jos ajat kolarin niin itse kustannat omat vauriosi, vakuutus korvaa sen toisen osapuolen vahingot.
Jos sinulla on omassa pyörässäsi kaskovakuutus, se korvaa sitten ne omat kaluston vauriot myös. Omia terveyskuluja ei taida vakuutukset korvata lainkaan.
Ei siinä vakuutuksessa vaaraa ole, kyllä ne yhtiöissä tietää millaista pyörää vakuutat, sikäli kun se on ihan rehellisesti täystehoinen paperienkin mukaan.
Mutta jos olet virittänyt alle 11 kW koneesta tehokkaamman ja vakuutat sen kuitenkin A1:nä niin sitten voit olla vaikeuksissa jos se selviää kolarin yhteydessä.
Samoin jos ajat A1-kortilla kolarin virallisesti täystehoisella pyörällä niin siinäkin saattaa vakuutusyhtiöllä olla jotain huomautettavaa. Poliisilla ainakin. - Anonyymi
Liikennevakuutus korvaa henkilövahingot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915